On hyvä paikka, löytyy imuria ja imettäjää iltaisin melkein aina. Kannattaa gruisalla sinne jos lähellä asuu tai liikkuu Espoon seudulla. Myös tummia poikia liikkuu paljon.
Nokkalan majakka Espoo
17
1219
Vastaukset
- Anonyymi
Peukutusta majakalle. Parhaimpina iltoina pusikotkin heiluu ja äijää kömpii ulos ties mistä kuurupiilosta. Ainoastaan ketuttaa, että leuat ihan hellinä yön jäljiltä, sen verran hyvää kontenttia ollut. Ja varoituksen sanaisena, varsinkin niillä ulkomaalaisilla saattaa olla oikea tykki housuissa <3
- Anonyymi
Majakalla minäkin saanut kunnon imut muutaman kerran. Hyvä paikka pk-seudulla. Sen jäätelökioskin takana on yleensä kovimmat touhut.
- Anonyymi
Jos imuttelu ei riitä, niin sai Majakalla luukunkin pidemmäksi aikaa auki!
- Anonyymi
Tänään Nokkala parkkis klo 20 dimexeissä viihtyvä kampejätkä sinisessä pakussa odottaa karvaista ja vatsakasta bb-kundia m+m. Myös puh. hand ok.
- Anonyymi
Hyväsuinen imuri nyt Nokkalan rannassa veneiden luona. Oon hoikka, isokassinen ja posliini. Karvanen ukm/bi-kundi tuu paikalle niin puretaan paineet.
- Anonyymi
Mikäs paikka tää on? Olisko vientiä aidolle cd-lady Lenalle, jos tulisin paikalle punaisissa saappaissa, verkkosukkahousuissa ja lateksimekossa? Lähdössä just ajelee. Lena
- Anonyymi
Käykö sielä nuoria jotka imis vanhempaa miestä ?
- Anonyymi
Tänään puolenyön aikaan imutukset Nokkalassa!
- Anonyymi
Tiesittekö, että sitä paikkaa videoidaan youtubeen koko ajan...
- Anonyymi
Eipä videoida enää :)
- Anonyymi
Olin tänään käymässä n 18 aikaan ja voin suositella. Yhdessä autossa oli valot sisällä ja vaikka keli kauhea kävelin autolle muka kysymään jotain ja ikkuna aukesi ja kehoitettiin tulemaan sisään.
Puoli minuuttia ja minulla oli kalu suussa. Ihanaa.- Anonyymi
Eilen kävin Hml motarin parkis illalla, valtava myräkkä muutama auto parkissa. Vanhempi mies tuli autoni viereen, pyysin sisään imemään otti kaluni suuhuni imeskeli loppuun saakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen kävin Hml motarin parkis illalla, valtava myräkkä muutama auto parkissa. Vanhempi mies tuli autoni viereen, pyysin sisään imemään otti kaluni suuhuni imeskeli loppuun saakka.
Varmaankin sama mies joka pani mua siellä metsässä kesällä .
- Anonyymi
Tänään lauantaina kukaam menossa Majakalle? 59v ukm
- Anonyymi
Tule tänään Hyvinkäälle ukm 60v
- Anonyymi
😆😆😆😅. Ei siellä kyllä mitään tapahdu koskaan. Urbaani legenda!
Ketjusta on poistettu 105 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä692261Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721752Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711440Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461437Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2421373- 831232
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421205IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3691183- 1281175
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3361128