Vapaamuurarien nimilista 1933

Anonyymi-ap

34

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska luettelo vilisi rouvia ja neitejä, muutama opiskelija ja jopa koululainen, tuskinpa kysymyksessä oli vapaamuurarien jäsenluettelo?
      Ei kuulosta moinen vapaamuurariseuralta.

• Anonyymi

eräittäin mielenkiintonen koska nimet muutettu hiukan eli eliitti muuttelee nimiään eri muotoon vai eikö ennen osattu kirjottaa oikein?

muutenkin löytyy jännästi ne nyky- eliitinkin nimet - kertokaa parhaat löydöt tähän te jotka tunnette eliitti-sukuja paremmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eräittäin mielenkiintonen koska nimet muutettu hiukan eli eliitti muuttelee nimiään eri muotoon vai eikö ennen osattu kirjottaa oikein?

muutenkin löytyy jännästi ne nyky- eliitinkin nimet - kertokaa parhaat löydöt tähän te jotka tunnette eliitti-sukuja paremmin

Mitä hemmetin "eliittinimiä"? Kunhan kuvittelet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuntematon?-eikös siinä lue että natsien Tapparamies-lehden tekemä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne rikkaudet on haalittu yksille ja samoille.

• Anonyymi

Mitä väliä kuka jo kuollut muinoin kuului tai ei kuulunut?

Mitään keinoa ei ole enää selvittää kirjoittiko joku lämpimikseen listan vai onko se oikea.

Naisiahan ei oteta mukaan vieläkään, aivan varmasti ei 30 luvulla.

• Taitaa ollakin Helsingin puhelinluettelo 1930-l. alusta.

• Anonyymi

Et sitten tainnut lukea ollenkaan?

Vai koska esim. seuraavat alueet jotka listassa mainitaan oli Stadin puhelinlangoissa kiinni.

Tre
        Kotka
        Tku
        Vaasa
        Kuopio
        Toijala
        KIINA (kyllä, tämäkin löytyy, nimen Hertzberg kohdalta)
        Oulu

Kekki taas ihan kujalla. Lähtikö aamu käyntiin hörpyllä vai mistä kyse?

• Anonyymi kirjoitti:

Et sitten tainnut lukea ollenkaan?

Vai koska esim. seuraavat alueet jotka listassa mainitaan oli Stadin puhelinlangoissa kiinni.

Tre
        Kotka
        Tku
        Vaasa
        Kuopio
        Toijala
        KIINA (kyllä, tämäkin löytyy, nimen Hertzberg kohdalta)
        Oulu

Kekki taas ihan kujalla. Lähtikö aamu käyntiin hörpyllä vai mistä kyse?

Sitten se on koko Suomen puhelinluettelo.

"Kiina" on siellä erään nimen kohdalla valistukseksi, jotta ei turhaan ihmetellä miksi numerosta ei vastata.

• Anonyymi
      • On niin paljon että voisivat vaikka perustaa pienen kaupungin. Varmaan niillä olisi rahaakin tähän projektiin.

• Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

On niin paljon että voisivat vaikka perustaa pienen kaupungin. Varmaan niillä olisi rahaakin tähän projektiin.

Näin on olisi hyvä jos tosiaan muuttaisivat johonkin muualle ja leikkisivät muurareita vaikka vuorenhuipulla ja lakkaisivat sössimästä muiden elämiä upseereiden tavoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on olisi hyvä jos tosiaan muuttaisivat johonkin muualle ja leikkisivät muurareita vaikka vuorenhuipulla ja lakkaisivat sössimästä muiden elämiä upseereiden tavoin.

Onkos käynyt mielessä että jos ne rapparit ja upseerit sua niin häiritsee niin että ITSE muuttaisit vaikka sinne vuorenhuipulle niin lakkaisivat sössimästä sun elämää?

• Anonyymi

hymy-lehden Vaparit listalla vain 'tykinruoka'-tason vapaamuurarit-

ne illuminaatti-tason 31-33 tason suurmestarit on salaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkos käynyt mielessä että jos ne rapparit ja upseerit sua niin häiritsee niin että ITSE muuttaisit vaikka sinne vuorenhuipulle niin lakkaisivat sössimästä sun elämää?

Eikö tasavallassa saa ollakaan eriävää mielipidettä? Me kaikki voisimme vain käydä töissä hoitamassa ne tärkeimmät yhteiskuntaa hyödyttävät ja koko maailmaa hyödyttävät hommat. Taakse poistumisen huutaminen ja kouluttaminen tappamaan ei hyödytä muita kuin sadistisia saatananpalvoja upseereita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tasavallassa saa ollakaan eriävää mielipidettä? Me kaikki voisimme vain käydä töissä hoitamassa ne tärkeimmät yhteiskuntaa hyödyttävät ja koko maailmaa hyödyttävät hommat. Taakse poistumisen huutaminen ja kouluttaminen tappamaan ei hyödytä muita kuin sadistisia saatananpalvoja upseereita.

Niin, mikset sä vaan anna upseerien olla upseereita?

Sinä tässä koitat muuttaa muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät hekään ole antaneet minun elää rauhassa. Upseeri tuli ravintolaankin ja valjasti naisen kyselemään kaikenlaista ja nainen totteli upseerin käskyä ja kipitteli kertomaan. Tasavallassa minulla on oltava täsmälleen samanlainen oikeus. Minäkin haluan tietää upseerista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät hekään ole antaneet minun elää rauhassa. Upseeri tuli ravintolaankin ja valjasti naisen kyselemään kaikenlaista ja nainen totteli upseerin käskyä ja kipitteli kertomaan. Tasavallassa minulla on oltava täsmälleen samanlainen oikeus. Minäkin haluan tietää upseerista.

Tuota täysin epäuskottavaa satua olet kertonut useammin kuin laki sallii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että ihan "upseeri".

Sulla ei ole velvollisuutta vastata jos joku tulee kyselemään.

Joko et reagoi tai käske painumaan vittuun.

Olisi hauska tietää mistä toi sun pakkomielle on kotoisin. Ei normaalit ihmiset tuollaisia juttele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että ihan "upseeri".

Olisi hauska tietää mistä toi sun pakkomielle on kotoisin. Ei normaalit ihmiset tuollaisia juttele.

Kyllä! Ihan sama upseeri joka armeijassa oli. Ei minua kyseleminen niinkään haitannut vaan se että upseeri omasta mielestään ovelasti valjasti naisen kyselemään. Siitä sitten vähän matkan päähän pöytään supisemaan upseerille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai että ihan "upseeri".

No onko kouluttaminen tappamaan sitten normaalia? Tai kyllähän se psykiatrienkin mielestä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole muuttanut ketään minua on pakotettu ja yritetty muuttaa isolla porukalla. Minä olen yksittäinen ihminen. Heti ensimmäisinä elinvuosina lyödään ruotsin kirja käteen ja pakotetaan oppimaan ruotsia. Upseeriopettaja pakkosyöttää kuinka hienoa ja mahtavaa oli kun pieni suomi taisteli vihollista vastaan. Kyllähän tekin taistelette ja olette samaa mieltä. Se on muuttamista. Minä taasen en voi pakottaa upseereita opettelemaan vaikkapa kiinaa. Olis se ny hyvä sitäkin osata kun ei koskaan tiedä vaikka oltais kaikki kohta kiinalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä! Ihan sama upseeri joka armeijassa oli. Ei minua kyseleminen niinkään haitannut vaan se että upseeri omasta mielestään ovelasti valjasti naisen kyselemään. Siitä sitten vähän matkan päähän pöytään supisemaan upseerille.

Kuten sanottu, tuo täysin epäuskottava satu ei vakuuta ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole muuttanut ketään minua on pakotettu ja yritetty muuttaa isolla porukalla. Minä olen yksittäinen ihminen. Heti ensimmäisinä elinvuosina lyödään ruotsin kirja käteen ja pakotetaan oppimaan ruotsia. Upseeriopettaja pakkosyöttää kuinka hienoa ja mahtavaa oli kun pieni suomi taisteli vihollista vastaan. Kyllähän tekin taistelette ja olette samaa mieltä. Se on muuttamista. Minä taasen en voi pakottaa upseereita opettelemaan vaikkapa kiinaa. Olis se ny hyvä sitäkin osata kun ei koskaan tiedä vaikka oltais kaikki kohta kiinalaisia.

Ihan "ensimmäisinä elinvuosina" lyödään ruotsin kirja käteen???? Minä sain ensimmäisinä elinvuosina ihan sen suomenkielisen aapisen.
        Muistan kouluajoilta, että suurin osa opettajista oli naispuolisia, jotka eivät siihen aikaan päässeet armeijaan, saati saaneet upseerikoulutusta. Ne miesopettajatkaan tuskin olivat mitään upseereita, se upseerius ei tullut millään tavalla opetuksessa esiin.

Mitäs jos hakisit apua tuohon typerään ja valheelliseen upseerivihaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan "ensimmäisinä elinvuosina" lyödään ruotsin kirja käteen???? Minä sain ensimmäisinä elinvuosina ihan sen suomenkielisen aapisen.
        Muistan kouluajoilta, että suurin osa opettajista oli naispuolisia, jotka eivät siihen aikaan päässeet armeijaan, saati saaneet upseerikoulutusta. Ne miesopettajatkaan tuskin olivat mitään upseereita, se upseerius ei tullut millään tavalla opetuksessa esiin.

Mitäs jos hakisit apua tuohon typerään ja valheelliseen upseerivihaasi.

Juu kyllä meilläkin oli naispuolisia ja myös miespuolinen upseeri rehtorina. Mahdatko ymmärtää että jos on 5 miljoonaa ihmistä niin ei kaikille tapahdu samoja asioita kuin sinulle. Kaikkia ei kohdella samoilla tavoin. Joillakin on ulkonäöllisiä tekijöitä joista kiusataan vaikka sinua ei kiusattu. Opettajat ovat erilaisia ja käyneet eri kouluja ja eläneet eriaikana erilaisilla kokemuksilla. On eri maailmannäkemyksiä joita soveltavat koulutuksiin. Vaikka näin ei saisi toimia niin silti toimitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu kyllä meilläkin oli naispuolisia ja myös miespuolinen upseeri rehtorina. Mahdatko ymmärtää että jos on 5 miljoonaa ihmistä niin ei kaikille tapahdu samoja asioita kuin sinulle. Kaikkia ei kohdella samoilla tavoin. Joillakin on ulkonäöllisiä tekijöitä joista kiusataan vaikka sinua ei kiusattu. Opettajat ovat erilaisia ja käyneet eri kouluja ja eläneet eriaikana erilaisilla kokemuksilla. On eri maailmannäkemyksiä joita soveltavat koulutuksiin. Vaikka näin ei saisi toimia niin silti toimitaan.

Se upseerismies tykkäs huutaa ja kurittaa oppilaita joitakin haukkui tyhmiksi koko luokan kuullen. Jotkut olivat laiskoja ja toiset niin tyhmiä että vaikka yrittäisivätkin niin eivät opi. Joku oli aina silmätikkuna. Mukavaa kun sulla on ollut kivvaa ja kivat opettajat. Onhan se ihan pätevä ja laillinen syy nöyryyttää ja huutaa jos ei osaa ulkoa inessiivejä ihminen kun ei ilman niitä selviä elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se upseerismies tykkäs huutaa ja kurittaa oppilaita joitakin haukkui tyhmiksi koko luokan kuullen. Jotkut olivat laiskoja ja toiset niin tyhmiä että vaikka yrittäisivätkin niin eivät opi. Joku oli aina silmätikkuna. Mukavaa kun sulla on ollut kivvaa ja kivat opettajat. Onhan se ihan pätevä ja laillinen syy nöyryyttää ja huutaa jos ei osaa ulkoa inessiivejä ihminen kun ei ilman niitä selviä elämässä.

Alkaa sun traumat selvästi paljastumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkaa sun traumat selvästi paljastumaan.

Juu ei tässä mitään salattavaa ole tosin täysin hyödytöntä ei ne traumat puhumalla parane. Ainoa mikä voisi auttaa on muuttaminen toiseen maahan. Se ei ole mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei tässä mitään salattavaa ole tosin täysin hyödytöntä ei ne traumat puhumalla parane. Ainoa mikä voisi auttaa on muuttaminen toiseen maahan. Se ei ole mahdollista.

Miksei se ole mahdollista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oiskos siksi, ettei sieltä psykiatrisesta sairaalasta niin vain lähdetä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahan ja velvollisuuksien vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oiskos siksi, ettei sieltä psykiatrisesta sairaalasta niin vain lähdetä?

Ei niin eikä kaikkia oikeasti hulluja edes luokitella hulluiksi. Täysin normaalia ammuskella siviilejä kun se kuuluu työnkuvaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin eikä kaikkia oikeasti hulluja edes luokitella hulluiksi. Täysin normaalia ammuskella siviilejä kun se kuuluu työnkuvaan.

Jonkun sekin on tehtävä.

• Anonyymi

suomen lippukin, aikoinaan hyväksynyt ruotsin ylimän asteen rappari,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7141
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2116
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1327
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1126
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1061
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1008
    Aihe