Saisitte hävetä.

Anonyymi-ap

Edellisen vaalikauden aikana työperäisiä maahan tulioita oli paljon enemmän kuin nykyisen hallituskauden aikana, vaikka kovin lupasitte sen lisääntyvän. Lieneekö syynä tulevat heikennykset työmarkkinoilla, asumiskustannuksissa ja yleisessä ilma piirissä?

9

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Purrat ja muut häpeää, kun eivät ole onnistuneet kattamaan paljon nykyistä laveampaa ja paremmin toimivaa tuloväylää Afrikasta tänne meille tuleville eläkkeidemme maksajille.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­N­y­m­­­f­­­o­m­­­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­­N­y­m­­f­­o­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18046279T

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      tänne ei tarvita yhtää uutta työvoimaa nämä viimevuosienkin työvoima on edelleen työttöminä.

    • Anonyymi

      Suomessa on 60.000 hengen verran ulkomaista työvoimaa jatkuvasti työttömänä. Irakilaisia ja somaleita ei tavallisiin suomalaisiin töihin saada millään. Kunhan lojuvat, ja hoitelevat huumeiden salakuljetuisrinkien hommia.

    • Anonyymi

      Nyt jo ukrainalaisia on saatu kiinni epäilyttävästä käytöksestä,kuvaavat ihmisten koteja, käyvät repimässä riistakamerat, hiippailevat yksityisten pihoissa ja sähköyhtiön pihoissa. IHAN EPISTÄ että heitä täällä hyysätään , eimitään työvelvoitetta, monet ovat täällä pari vuotta lomailleet veronmaksajien rahoilla. MAKSETAAN KALLIIT VUOKRAT, HEILLÄ EI VESI JA SÄHKÖLASKUHUOLIA, kaikille annetaan pyörät, vaunut, rattaat, lapsilisät, elatusmaksut,koulutetaan, päiväkoti lapsille, tulkit, terveydenhoito, ruoka, vaatteet, suurin osa vetää tupakkaa ja juo kaljaa, kuljetetaan paikasta toiseen, matkat kotimaihinsa.
      suomalaisilta poistetaan kela ja sosiaalituet, terveyskeskukset lopetetaan, vanhusten kokopäivälaitokset lopetetaan ja ovat dementoituneet, sokeat jasairaat kotonaan yksin ilman apuja, vaipoissaan ulosteet housuissa, ruuatta, lääkkeet niin kalliita ettei pysty ostamaan, taksit eivät toimi ja pompotetaan luukulta toisella niitä jotka pääsevät jonnekin apuja hakemaan. SUURET SAIRAALAT ihan fiasko, siellä eksyy, ikäihmiset ei jaksa kävellä pitkiä matkoja ensin parkkipaikoilta ja vielä pitkät käytävät päälle. SITTEN DIGIPALVELUT täysin mahdottomia, monella ei älylaitteita, ei osaamista ei näe, ei toimi kädet, eikä ymmärrä. HULLUNTOUHUA JA KOKO SOTE IHAN SUSI JA HELKKARIN KALLIS KUN JOHDON PALKKAMENOT 20000 PER PÄÄ KAIKKINE ETUINEEN, EI YHTÄÄN ONGELMA MAKSAA YLISUURIA PALKKOJA MUTTA KUN PUHUTTIIN SIARAANHOITAJAN PALKASTA EI MILLÄÄN PYSTY MAKSAMAAN KUNNON PALKAA VAATIVASTA TYÖSTÄ. ( itse vielä heikommalla kuukausipalkalla keittiön puolella)

    • Anonyymi

      Tänne haalittiin näitä turvapaikanhakijoita, koska on kuulemma huutavat työvoimapulat. Sitten tuodaan kuitenkin porukkaa ulkomailta, koska meiltä puuttuu kuulemma tarvittava osaaminen. Miksei näitä turviksia kouluteta täsmäkoulutuksena jos kerta ei ole osaamista suomalaisilla? Saisivat vaikka porkkanaa koulutukseen osallistumisesta. Mutta ei. Edellisinä vuosina on tehty paljon hallaa maahanmuuttopolitiikassa. Tietyt piirit ovat halunneet työllistää vain omia äänestäjiään eli vihreitä sossuämmiä.

    • Anonyymi

      samaa mieltä, marinin hallitus oli ajamassa suomen perikatoon. nyt kurssimme purjeissa kääntyköön.🙏

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe