Ulkoministeri Pekka Haaviston toiminta Suomessa touhuevien venäläisten suhteen oli ikävä vitsi. Puhumatta venäläisten kaksoiskansalaisuuksista, johon hän ei ottanut mitään selkeää kantaa. Haavisto ei vain ole johtaja. Muuten varmaan kiva kaveri omissa piireissään....
Onneksi nykyinen hallitus ryhtyi suitsemaan venäläisiä. Aivopestyt putinistit, jotka loisivat maassamme, ovat todellinen riski suomalaisten turvallisuudelle. Vai onko joku törmännyt venäläisten maatamme hyödyttävään toimintaan? Ilmeisesti Pekka Haavisto.
Pekka Haavisto ja venäläisten 'radikaalit rajoitukset'
5
165
Vastaukset
- Anonyymi
Putinin Venäjä ei tunnusta kaksoiskansalaisuutta. Kaikki ovat venäläisiä ja heidän on toimittava Puten mielen mukaan.
- Anonyymi
Pekka on ... arvaa keiden suosikki.
Äänestä pekkaa ja nato-sopimuksesta jää jäljelle enintään ohuet kuoret.
Kuusi vuotta on pitkä aika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekka on ... arvaa keiden suosikki.
Äänestä pekkaa ja nato-sopimuksesta jää jäljelle enintään ohuet kuoret.
Kuusi vuotta on pitkä aika.Pekka ja Alex Stubb saavat näiltä kaksoiskansalaisilta äänet.
Samat äänet nostivat Mykkänen/Sokolovin uudelleen eduskuntaan. - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368