Onko nuoria miehiä ketkä tykkää vanhemmista naisista? Ja sellaisista kessä on mistä ottaa kiinni. Mutta tissit peppu ja pillu sellaisia mitä kehuttu.. Seinäjoelta voisin kokeilla ottaa kaksi sellasta seksiin. Voi olla kaverukset ja kai se hyvä oiskin jos ne tuntee. Jos kiinnostuit ilmoita alle ja s.posti nii voidaan sopia säännöt. Kiihkeä n35
Nuoria miehiä
21
1911
Vastaukset
- Anonyymi
En oo ikinä ollut kahden kanssa. Ja kovasti oon puutteessa. Ja aina ku otan pariin jonku miehen käy niin että se homma on nopeasti ohi. Ei paljon välitä naisen nautinnosta plus pano kestää alle 2min. Se on turhauttavaa ku itse on niin halukas. Siks aattelin koittaa tälläistä. Jos löytyis halukkaita miehiä ketkä välittää naisen nautinnosta. Eikö oo siis pakko olla mitään 20 vuotiaita, voi tietty olla vanhempiakin mut mieluusti korkeintaa muutama vuosi mua vanhempia. Ja Vaasaankin voin ajella jos ei Seinäjoella ole.
- Anonyymi
Useimmiten vanhemmat miehet ottaa naisen nautinnon huomioon ja kestävät pitempään. Itselle tosin nuoresta asti ollut toisen nautinto vähintään yhtä tärkeää kuin oma, olen antanut pitkään esileikkejä ja tuntikausia suuseksiä.
- Anonyymi
Kieltämättä valvot yöt ja toistat samaa kommenttias. Katos peiliis sieltä se löytyy.
- Anonyymi
No mä oon kokeillut vanhempaa ja nuorempaa. On ollu 19v ja biisissä kympissä oleva. Ja väliltä. Ja ei oo paljon iällä ollu väliä että ois välittänyt nautinnosta jäsaati seksi kestänyt pitempään ku 2min. Pari ollu vaan sellasta..
- Anonyymi
Viisissä kympissä siis.. mutta yhtä kaikki oli ikä mikä hyvänsä nii miehet tulle nopeaa. Yksi ollu vaan sellanen kuka jaksoi useasti ja pitkään. ennen sitä ja sen jälkeen ei oo toista tullu vastaan. Ikinä.
- Anonyymi
Itse kerran harrastin seksiä kahdeksan kertaa vuorokauden aikana ja viimeisin pano kesti yhteen menoon pari tuntia.
- Anonyymi
Kinnostunu kik KouvolaSeksi
- Anonyymi
Täällä yks mummo ottais kyllä nuoria poikia vierihoitoon,tykkään nuorista kestävistä kyrvistä😍😍
- Anonyymi
onko 31 jo liian vanha tähän vierihoitoon?
- Anonyymi
Halukkaat mummot ihan parhaita. Itsellä 50+, hyväkuntoisella setämiehellä ollut tänäkin vuonna vain yli 67v tätejä panokavereina.
On mukavaa välitöntä touhua ilman draamaa. Aina saa myöskin roiskia spermat sisään.
Joillain on mieskin mutta tarpeet eivät ole tulleet tyydytetyiksi. - Anonyymi
Yksi 50+ vois tulla liukasteleen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko 31 jo liian vanha tähän vierihoitoon?
Tää mummo tykkää nuorten poikien posliini pippeleistä,pitkiä ja kovia,terävät terskat niin esillä,niitä on niin ihana runkata,tää mummo vaan rakastaa katsella nuoria pippeleitä,niin ihania leikkiä niillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää mummo tykkää nuorten poikien posliini pippeleistä,pitkiä ja kovia,terävät terskat niin esillä,niitä on niin ihana runkata,tää mummo vaan rakastaa katsella nuoria pippeleitä,niin ihania leikkiä niillä
Täällä olisi 16v kiimainen posliini poika. Vanhemmat naiset kiihottaa kovasti.
PK 16v Siilinjärvi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PK 16v SiilinjärviNyt mummoa kiihottaa😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PK 16v SiilinjärviTäällä mummon posliini pillu kostuu kun aattelen nuorta poikaa,posliini pippeliä kiusais,haluaisitko vähän mummon kanssa leikkiä,olen tosi tuhma mummo😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä mummon posliini pillu kostuu kun aattelen nuorta poikaa,posliini pippeliä kiusais,haluaisitko vähän mummon kanssa leikkiä,olen tosi tuhma mummo😍
Totta kai haluaisin. Kulli on jo kovana kun ajattelenkin ihanaa märkää pilluasi.
16v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kai haluaisin. Kulli on jo kovana kun ajattelenkin ihanaa märkää pilluasi.
16vTuhma mummo komentaisi sut seisoomaan eteeni,katselisin pippeliäsi,hiukan hivelisin,käsken sinua kääntymään,ja taivuttamaan alas,katselisin pikku palllejasi ja pientä pyllyreikää,ottaisin pikku pippelin käteen,kuinka kova se on,sehän on jo kyrpä. Runkkaisin sua takaapäin,vetäisin esinahan taakse,terävä esinahkasi olisi paljas,teidän että tykkäisit🥰,käskisin sua kääntymään,sormeni leikkisi märällä pillullani,katsoisit kiima silmissä,jatkan runkkausta,vien sormen pyllyreikäsi päälle,huomaan kyrvästäsi,kuinka nautit,tällästä mummo ens alkuun👍
- Anonyymi
Kyllä nuoret miehet nai vain ja ainoastaan nuoria timmejä naisia. Eivät halua läskiä vanhaa akkaa naida.
- Anonyymi
Tahtoisin kilkuttaa , sinä opettava nainen auta minua. Terveisin Manu Kuopio..missä tavataan ..
- Anonyymi
Normi nainen en halua trimmatua.
- Anonyymi
Ootko ainoosta Seinäjoella? Voisitko tulla johonkin Lapin rinne keskukseen. Olis valinnan varaa pyhälle ja luostolle kun tulee on parasta olla kollit varattuna.
Levillä on muutaman kerran porukalla käyty
Yleensä on varma saanti. Ollaan neljä nuorta miestä 20 molemmin puolin.
35v nainen olis sopiva.
Ketjusta on poistettu 118 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899