Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nuoria miehiä

Anonyymi-ap

Onko nuoria miehiä ketkä tykkää vanhemmista naisista? Ja sellaisista kessä on mistä ottaa kiinni. Mutta tissit peppu ja pillu sellaisia mitä kehuttu.. Seinäjoelta voisin kokeilla ottaa kaksi sellasta seksiin. Voi olla kaverukset ja kai se hyvä oiskin jos ne tuntee. Jos kiinnostuit ilmoita alle ja s.posti nii voidaan sopia säännöt. Kiihkeä n35

22

1691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En oo ikinä ollut kahden kanssa. Ja kovasti oon puutteessa. Ja aina ku otan pariin jonku miehen käy niin että se homma on nopeasti ohi. Ei paljon välitä naisen nautinnosta plus pano kestää alle 2min. Se on turhauttavaa ku itse on niin halukas. Siks aattelin koittaa tälläistä. Jos löytyis halukkaita miehiä ketkä välittää naisen nautinnosta. Eikö oo siis pakko olla mitään 20 vuotiaita, voi tietty olla vanhempiakin mut mieluusti korkeintaa muutama vuosi mua vanhempia. Ja Vaasaankin voin ajella jos ei Seinäjoella ole.

      • Anonyymi

        Useimmiten vanhemmat miehet ottaa naisen nautinnon huomioon ja kestävät pitempään. Itselle tosin nuoresta asti ollut toisen nautinto vähintään yhtä tärkeää kuin oma, olen antanut pitkään esileikkejä ja tuntikausia suuseksiä.


      • Anonyymi

        Kieltämättä valvot yöt ja toistat samaa kommenttias. Katos peiliis sieltä se löytyy.


    • Anonyymi

      No mä oon kokeillut vanhempaa ja nuorempaa. On ollu 19v ja biisissä kympissä oleva. Ja väliltä. Ja ei oo paljon iällä ollu väliä että ois välittänyt nautinnosta jäsaati seksi kestänyt pitempään ku 2min. Pari ollu vaan sellasta..

    • Anonyymi

      Viisissä kympissä siis.. mutta yhtä kaikki oli ikä mikä hyvänsä nii miehet tulle nopeaa. Yksi ollu vaan sellanen kuka jaksoi useasti ja pitkään. ennen sitä ja sen jälkeen ei oo toista tullu vastaan. Ikinä.

      • Anonyymi

        Itse kerran harrastin seksiä kahdeksan kertaa vuorokauden aikana ja viimeisin pano kesti yhteen menoon pari tuntia.


    • Anonyymi

      Kinnostunu kik KouvolaSeksi

    • Anonyymi

      Täällä yks mummo ottais kyllä nuoria poikia vierihoitoon,tykkään nuorista kestävistä kyrvistä😍😍

      • Anonyymi

        onko 31 jo liian vanha tähän vierihoitoon?


      • Anonyymi

        Halukkaat mummot ihan parhaita. Itsellä 50+, hyväkuntoisella setämiehellä ollut tänäkin vuonna vain yli 67v tätejä panokavereina.
        On mukavaa välitöntä touhua ilman draamaa. Aina saa myöskin roiskia spermat sisään.
        Joillain on mieskin mutta tarpeet eivät ole tulleet tyydytetyiksi.


      • Anonyymi

        Yksi 50+ vois tulla liukasteleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko 31 jo liian vanha tähän vierihoitoon?

        Tää mummo tykkää nuorten poikien posliini pippeleistä,pitkiä ja kovia,terävät terskat niin esillä,niitä on niin ihana runkata,tää mummo vaan rakastaa katsella nuoria pippeleitä,niin ihania leikkiä niillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää mummo tykkää nuorten poikien posliini pippeleistä,pitkiä ja kovia,terävät terskat niin esillä,niitä on niin ihana runkata,tää mummo vaan rakastaa katsella nuoria pippeleitä,niin ihania leikkiä niillä

        Täällä olisi 16v kiimainen posliini poika. Vanhemmat naiset kiihottaa kovasti.

        PK 16v Siilinjärvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi 16v kiimainen posliini poika. Vanhemmat naiset kiihottaa kovasti.

        PK 16v Siilinjärvi

        Nyt mummoa kiihottaa😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä olisi 16v kiimainen posliini poika. Vanhemmat naiset kiihottaa kovasti.

        PK 16v Siilinjärvi

        Täällä mummon posliini pillu kostuu kun aattelen nuorta poikaa,posliini pippeliä kiusais,haluaisitko vähän mummon kanssa leikkiä,olen tosi tuhma mummo😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä mummon posliini pillu kostuu kun aattelen nuorta poikaa,posliini pippeliä kiusais,haluaisitko vähän mummon kanssa leikkiä,olen tosi tuhma mummo😍

        Totta kai haluaisin. Kulli on jo kovana kun ajattelenkin ihanaa märkää pilluasi.

        16v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai haluaisin. Kulli on jo kovana kun ajattelenkin ihanaa märkää pilluasi.

        16v

        Tuhma mummo komentaisi sut seisoomaan eteeni,katselisin pippeliäsi,hiukan hivelisin,käsken sinua kääntymään,ja taivuttamaan alas,katselisin pikku palllejasi ja pientä pyllyreikää,ottaisin pikku pippelin käteen,kuinka kova se on,sehän on jo kyrpä. Runkkaisin sua takaapäin,vetäisin esinahan taakse,terävä esinahkasi olisi paljas,teidän että tykkäisit🥰,käskisin sua kääntymään,sormeni leikkisi märällä pillullani,katsoisit kiima silmissä,jatkan runkkausta,vien sormen pyllyreikäsi päälle,huomaan kyrvästäsi,kuinka nautit,tällästä mummo ens alkuun👍


    • Anonyymi

      Kyllä nuoret miehet nai vain ja ainoastaan nuoria timmejä naisia. Eivät halua läskiä vanhaa akkaa naida.

    • Anonyymi

      Tahtoisin kilkuttaa , sinä opettava nainen auta minua. Terveisin Manu Kuopio..missä tavataan ..

    • Anonyymi

      Normi nainen en halua trimmatua.

    • Anonyymi

      Ootko ainoosta Seinäjoella? Voisitko tulla johonkin Lapin rinne keskukseen. Olis valinnan varaa pyhälle ja luostolle kun tulee on parasta olla kollit varattuna.
      Levillä on muutaman kerran porukalla käyty
      Yleensä on varma saanti. Ollaan neljä nuorta miestä 20 molemmin puolin.
      35v nainen olis sopiva.

    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­ts­­­um­me sinu­­­t käym­­­ään uudess­­a chatis­­­sa! Meitä on yl­­i miljoona! 👉 http://1lingo.com/H/D2u2U6

    Ketjusta on poistettu 117 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2077
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1788
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1654
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1480
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1413
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1344
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1338
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1245
    Aihe