Naiset Armeijassa !!!!!!

Anonyymi-ap

On kyllä sanottava, että paljon on INTTI muuttunut siitä, kun minä kävin hankkimassa Alikersantin natsat, n. 50 vuotta sitten ja se on sanottava, että Tosi Paljon ParempaanSuuntaan on MaanPuolustusKoulutus mennyt !!!!!!!

Sillon se Armeija oli lähinnä jokinlainen pakkovelvollisuus, joka hoidettiin pois ihan vaan toisella kädellä ; )) . Minäkin menin vapaaehtoisena, ihan vaan sen takia, kun kun ammatillinen koulu oli ohi ja sen jälkeen sitten Armeija ja sitten oli ELÄMÄ edessä. ????

Minäkin ensin nauroin katsoessani sitä ohjelmaa ja olin sitä mieltä, että ei voi olla totta, että keskenkasvuiset naisihmiset siellä jotain omaa " Identiteettiään " yrittävät löytää ja samalla korostaa jotain SITÄ, mitä eivät Aikuisuuden kynnyksellä itsekkään ymmärrä Itsestään ?????

Nyt seurattattuani ohjelmaa sieltä Kyllä löytyy ihan oikeasti Suunnitelmallista Koulutusta ja MaanPuolustuksellisia ja TosiHienoja Asioita, ja koulutuksessa otetaan myös huomioon IHMINEN !!!!!!!

Onhan se tietysti niin, että kyllä joku, ”””siis minä”””, olisin Agraalikulttuurissa ikäni eläneenä,
18 v, aika lailla paremmin kaikki ne fyysisiset osiot suorittanut, siinä alussa, MUTTA Kyllä nämä NuoretNaiset sitten siinä OppimisKoulutuksessa olivat ihan eri tasolla ja osoittivat, minkä takia He sinne INTTIIN lähtivät, eli IhanTosissaan Heillä oli halu OPPIA ja OpinKautta Hallita ja Ymmärtää SE, mikä on MaanPuolustuksen Tarkoitus ja Mitä sen Oppiminen MERKITSEE !!!!

En olisi pärjännyt heille siinä TietoTaitoViisauden opiskelunymmärtämisessä huonostikkaan, en ainakaan silloisilla asenteilla !!!!

Hienoja Naisia ja Ihmisiä !!!!

Tuossa vähän arkaillin, että kumman sanon ensin Naisen, vai Ihmisen, mutta kyllä se niin on, että NaisetEnsin !!!!!

Mutta vaikka se INTTI oli silloin 50 v sitten oli mitä oli, niin MaanPuolustusTahto KYLLÄ on meikäläisellä ja muillakin saman ikäluokan Ihmisillä TOSIKOVA !!!!!!

Ollaan kuultu Isiltä, Enoilta ja Sediltä niin paljon NiitäIhanOikeita SOTAJUTTUJA ja nähty niitä kuolleilta ryssiltä sotasaaliiksi saatuja arvomerkkejä.!!!!!!!

Lisäksi lapsena luin SuomiSodassa kirjan lukemattomia kertoja ja KansaTaisteli lehdethän olivat
ilta / unilukemista !!!!!

Joten kyllä minulla oli TäyspakkausReppu koko ajan VALMIINA ja KovaHalu Rintamalle, silloin, kun se putin isotteli SUOMELLE ja keksi kaikenlaista hankaluutta ja disinformaatiota ja pelotteli SUOMALAISIA, vaikka jopa Suomen valtauksella ??????

Olin silloin Valmiina ja olen NYTKIN !!!!

Mutta onneksi Sauli Ensimmäinen Suuri johdatti Meidät Suomalaiset NATONSIIPIEN Suojaan ja nyt Meillä Kaikilla Suomalaisilla on Hyvä ja Turvallinen Olla !!!!!!!!!

Minäkin olen jo purkanut sen täyspakkausrepun ja ihan hyvää oli se lihasäilyke vieläkin !!!!!

Vielä kerran Hieno ja Uusia-Ajatuksia Avaava ohjelma on tämä NaisetArmeijassa !!!!!!!!!!!

3

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä Ohjelma, avaa uusia ajatuksia varsinkin Nuorten Naisten Maailmasta ja Heidän suhtautumisestaan Suomalaiseen Yhteiskuntaan ja Maailmaan Yleensä . !!!

    • Anonyymi

      Sinun "natsat" on noukittu lähinnä Lahden käräjäoikeuden tuhkakupista. Eipä tarvita viiden kilon punkista kun on naisia armeijassa... Sano.

    • Anonyymi

      Isänmaallisuus on miesten hommaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe