Meidät kaikki reserviläiset on koulutettu tappamaan ihmisiä.

Se ei ole salaisuus ja meidät on siihen sidottu sotilasvalan velvoittamina.

Kai olette siihen valmiita vastustajasta riippumatta?

65

516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matteus 5

38 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Silmä silmästä ja hammas hampaasta'.

39 Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa; vaan jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle toinenkin;

40 ja jos joku tahtoo sinun kanssasi käydä oikeutta ja ottaa ihokkaasi, anna hänen saada vaippasikin;

41 ja jos joku pakottaa sinua yhden virstan matkalle, kulje hänen kanssaan kaksi.

42 Anna sille, joka sinulta anoo, äläkä käännä selkääsi sille, joka sinulta lainaa pyytää.

43 Te olette kuulleet sanotuksi: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihollistasi'.

44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,

45 että olisitte Isänne lapsia, joka on taivaissa; sillä hän antaa aurinkonsa koittaa niin pahoille kuin hyvillekin, ja antaa sataa niin väärille kuin vanhurskaillekin.

46 Sillä jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mikä palkka teille siitä on tuleva? Eivätkö publikaanitkin tee samoin?

47 Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanatkin tee samoin?

48 Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."

• Anonyymi

Vanhan testamentin Jumala on kylläkin sadistinen hirviö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

entierä mikä on reservi- ei oo suomenkieltä-

joku venäläisten salasana jolla suomalaisten päät sekotetaan?

resantti?- resirentti reroviili?

• Anonyymi

Teodorisus.

38, syökää ravitsevaa ruokaa ettei teitä itseänne syötäisi
        39, peskää genitaalialuenne etteivät belsepuubin bakteerit pääsiisi lisääntymään genitaaleissanne
        40, puhaltakaa saippuakuplia
        41, kuten on yllä niin samoin on myös alla
        42, epäuskoiset portosta syntyneet on kivitettävä ettette itse saastuisi
        43, hampuusisikarit tuoksuvat hyvälle
        44, portot menevät Taivasten valatkuntaan ennen Päivi Räsästä
        45, homoseksi on syntiä vaan lasten raiskaaminen on hyve
        46, kirotkaa teille kaikkein lähimmäisin ihminen sillä niin teki myös Jeesus
        47, huominen ei muista eilistä
        48, pitsa makaa nyt vain 5 €
        49, poppimusiikki on Jumalanpilkaa
        50, antakaa almu kolehtiin niin syntinne annetaan anteeksi ja saatte ikiaikaisen Taivaspaikan
        51, mitä pirunveiviä kun ei käsky tehoa vai pitääkö antaa tukkapöllyä

• Anonyymi

Mä olen tappanut viattomia eläimiä sen takia että ne maistuu hyvälle, mukavassa kastikkeessa. Ja sellaiset henkilöt jotka uhkaa minua tai perhettäni niin tapan ilman minkäänlaisia omantunnontuskia välittömästi.

• Anonyymi

En ole täydellinen,
        Kuinka minun käy?

• Anonyymi

"44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihollisianne ja rukoilkaa niiden puolesta, jotka teitä vainoavat,"

voiko kokoomuslaista ja niiden sätkynukkeja persuja rakastaa..en usko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet suurempi. Todistit sen äsken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin Jeesuskin kulki aina jalan eikä Isältäkään herahahtanut hänelle matkakorvauksiakaan yhtään.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 ­­­N­­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18047178I

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Vastustajina voivat olla isänne, veljenne tai jopa äitinne.

Parhaimmat meistä ovat saanut lähitaistelukoulutusta joissa tappona voi olla pistimien lyönti rintakehään tai puukon iskeminen kurkkuun.
      Nämä ovat aivan yleisiä taistelukeinoja.

• Anonyymi

...tämän kaiken me vakuutamme kaikkitietävän ja kaikkivaltiaan Jumalan edessä ja olevani Suomen valtakunnan eliitin ja sen ulkomaalaisten käskyläisten nöyrä orja.
        Tulen uhraamaan henkeni NATON tavoitteiden takia.

Kaiken tämän minä lupaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...tämän kaiken me vakuutamme kaikkitietävän ja kaikkivaltiaan Jumalan edessä ja olevani Suomen valtakunnan eliitin ja sen ulkomaalaisten käskyläisten nöyrä orja.

Jos äitini on Putinisti niin tapan hänet omin käsin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koronapiikit on tappanut paaaljon enemmä ihmisiä kun nykysodat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persekärpis hyvä sotamies. Tappa oma äiti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persekärpis hyvä sotamies. Tappa oma äiti.

Kurkku puukoolaa poikiko?

• >>>Vastustajina voivat olla isänne, veljenne tai jopa äitinne.<<<

Todellakin. Putinin vastaisessa taistelussa Viktor erinomaisestikin joutuu tuollaisia asioita pohtimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koronapiikit on tappanut paaaljon enemmä ihmisiä kun nykysodat.

Eivät ymmärrä ole, erittäin harva on kuollut kyseiseen rokotukseen.

• Anonyymi

Sinä olet saanut vapautuksen mielenterveyssyistä.

• Anonyymi

Viki on korkeasti koulutettu stalinisti, eikö totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma isäni on kuollut. Samoin äitini. Veljeä ei minulla ole. Kenet minä voisin tappaa?

• Anonyymi

"Vastustajina voivat olla isänne, veljenne tai jopa äitinne."

- Miksi ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma isäni on kuollut. Samoin äitini. Veljeä ei minulla ole. Kenet minä voisin tappaa?

Jos Vikistä aloitettaisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on niin totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut vain lämpimikses.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö.

• Anonyymi

"ViktorAtaman
        2023-10-09 23:50:44
        Vastustajina voivat olla isänne, veljenne tai jopa äitinne".
        +++++++++++++++
        martta ei pääse enää tappamaan soon nostoväessä

• Anonyymi

Sotilasvala ei velvoita minua. Kun olin armeijassa, muuta vaihtoehtoa ei ollut kuin vannoa jumalan nimeen, ja jumalaan en usko.
      Toisaalta, en lähtisi muita tappamaan kuin ryssiä. Ja kohta en niitäkään, kun siirryn nostoväkeen.

• Anonyymi

Perekärpis hyvä sotamies.
        Oma äiti tappa paha putinisti kuoppaan potki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perekärpis hyvä sotamies.
        Oma äiti tappa paha putinisti kuoppaan potki.

Juu kiva. Kärpis äiti Putinfani. Heti tappa tämä.

• "Anonyymi
        2023-10-10 00:28:47
        Toisaalta, en lähtisi muita tappamaan kuin ryssiä. Ja kohta en niitäkään, kun siirryn nostoväkeen"

++++++
        Siellä nostoväessähän se Marttaki on agiteerannu
        jo vuosikauet.

• Anonyymi

Minä en ole mitään valaa vannonut vaan annoin juhlallisen vakuutuksen noudattaa Suomen lakia. Äärioikeistolaiset persut sitten tekivät väärän merkinnän sotilaspassiini, jotta olisin muka vannonut sotilasvalan enkä suinkaan tehnyt juhlallista vakuutusta.

Kurva uskonnollinen poliisi, kurva !

• Anonyymi

"Toisaalta, en lähtisi muita tappamaan kuin ryssiä."

Siinä tapauksessa et eroa kivikautisesta villistä. Oletko kauankin ihannoinut Afrikkaa?

• Anonyymi

Ei ihmisiä vaan VIHOLLISIA. Siinä on vissi ero.

• Anonyymi

Juuri näin , vihollista ei saa inhimillistää se on vaarallista .

• Näin, vihollista ei saa sekoittaa ihmiseen. Vihollinen on tapettava kyselemättä, koska se ei ole ihminen.

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Näin, vihollista ei saa sekoittaa ihmiseen. Vihollinen on tapettava kyselemättä, koska se ei ole ihminen.

Sitten sinäkään et ole ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin , vihollista ei saa inhimillistää se on vaarallista .

Sitten sinuakaan ei saa inhimillistää.

• Anonyymi

Mutta Viki, oletko itse jos vastassa on Venläinen?

• Anonyymi

Ei ole Viki valmis.

Mutta moni on valmis poistamaan Vikin kriisin tullessa.

• Anonyymi

Mina ole Viki ja mina tapaa jokainen joka aiskaa minu tuttopoka patajasta. Greegah Viki bundolo !

• Anonyymi

Huomatkaa mitenkä Viki ei koskaan vastannut tähän.

• Anonyymi

Vikillä mollahtaa suukki auki kun korsettiin pukeutunut poikatyttö M. Zakharova kutittelee Vikiä leuan alta. Voi jumspekku näittexte pojat kuinka ihana nainen ja nyt loppuu Vikin sotavalloitukset tähän paikkaan kun sain jo oman naaraani.

Röhkistä-röhkistä !

• Anonyymi

Tarvittaessa valmiita tottakai. Eikä meillä ole edelleenkään kuin yksi mahdollinen uhkaaja.

• Anonyymi

Onneksi NATO jäsenenä ja Venäjän armeijan tuhottua taistelukykynsä Ukrainassa se uhka on lähes olematon.

• Anonyymi

Sain aikoinaan vapautuksen vaikka olin terve fyysisesti ja henkisesti.

• Anonyymi

Mitkään valat eivät velvoita yhtään mihinkään Viki juksaa. Itsekin olen aikoinani vannonut mutta tulin jälkeenpäin järkiini. Kuolema tulee jokatapauksessa kaikille. Urhoollisinta on kuolla sotimatta jos ei muuten niin ihan vaan vaihtelun vuoksi kun tähän saakka hullunkiertoa ei juurikaan kukaan ole saanut pysäytettyä aina on lähdetty sotimaan kun upseerit valheillaan kansaa ovat saanet viekoiteltua.

• Anonyymi

Se on ihan totta. Ei kannata kuolemaa hakea tahallaan, se tulee kyllä. Vala ei velvoita enää mitään. koska se on vannottu itsenäiselle Suomelle, jota ei enää ole. EU:ta en puolusta. Valkoisen lipun nostan heti, tuli kuka tahansa rajan yli. Sotimisesta kieltäytymisestä ei enää kuolemallakaan rangaista, joten sotikoot ne, jotka tahtoo, minä en.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan totta. Ei kannata kuolemaa hakea tahallaan, se tulee kyllä. Vala ei velvoita enää mitään. koska se on vannottu itsenäiselle Suomelle, jota ei enää ole. EU:ta en puolusta. Valkoisen lipun nostan heti, tuli kuka tahansa rajan yli. Sotimisesta kieltäytymisestä ei enää kuolemallakaan rangaista, joten sotikoot ne, jotka tahtoo, minä en.

Ihanaa kun joku sentään komppaa.

• Anonyymi

Ei ole koulutettu muuhun kuin tappamaan vihollisia.

• Anonyymi

Kuka voi määrätä sen, kuka on vihollises? Kun tapat valkoisia, musta hoitelee samalla läheisiäs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka voi määrätä sen, kuka on vihollises? Kun tapat valkoisia, musta hoitelee samalla läheisiäs.

Puolustusvoimien mukaan kaikki naapurimaiden ihmiset ovat vihollisiamme.

• Anonyymi

Et taida olla käynyt armeijaa, kun tuollaista valetta taas levität?

• Anonyymi

Mikä on vale?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on vale?

Armeijassa ei opeteta tappamista ja se on se vale.

Armeijassa opetetaan noudattamaan kansainvälisiä ihmisoikeussopimuksia sekä sen sellaisia sodankäynninsääntöjä. Armeijassa opetetaan myös: hygienian tärkeyttä, ravinnon saantia, taisteluvälineiden kunosspitoa, taisteluvalmiutta, sotilastaktiikkaa, aselajien yhteistoimintaa, vuodenaikojen vaihtelun tuomia vaikutuksia sodankäyntiin, balettitanssia.

Puna-armeijassa opetetaan: kikkelipussien irti leikkaamista, siviilien joukkomurhaamista, ydinpommien käyttöä, raiskauksia, lasten tappamista, viinan juontia, narkomaaniaineden käyttöä, haavoittuneiden tappamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Armeijassa ei opeteta tappamista ja se on se vale.

Armeijassa opetetaan noudattamaan kansainvälisiä ihmisoikeussopimuksia sekä sen sellaisia sodankäynninsääntöjä. Armeijassa opetetaan myös: hygienian tärkeyttä, ravinnon saantia, taisteluvälineiden kunosspitoa, taisteluvalmiutta, sotilastaktiikkaa, aselajien yhteistoimintaa, vuodenaikojen vaihtelun tuomia vaikutuksia sodankäyntiin, balettitanssia.

Puna-armeijassa opetetaan: kikkelipussien irti leikkaamista, siviilien joukkomurhaamista, ydinpommien käyttöä, raiskauksia, lasten tappamista, viinan juontia, narkomaaniaineden käyttöä, haavoittuneiden tappamista.

Kaikkea tota teki USA Vietnamissa.

• Anonyymi

Pötypuhetta, pelkästään statisteina ja maalitauluina siellä opetettiin olemaan. Ei sillä opilla, että mennään kiven taakse ja sohotetaan jollain rynkynrähjällä ja huudetaan "sarja, sarja, laukaus, laukaus" miksikään tappajiksi opita, vaan pelkäksi tykinruoaksi.

• Anonyymi

Antakaa vaan rynkky niin alakkaa ryssiä pudota.

• Anonyymi

Oletko jo kauan ihannoinut Afrikkaa ja ÄO 60:ä?

• Anonyymi

Haluaisin muistuttaa että sotilaita ei ole koulutettu tappamaan siviilejä Suomessa tai ulkomailla, ja kaikkea mikä liikkuu. On myös mahdollisuus pidättää kriisitilanteessa, jos se on vaihtoehto. Kidutus ei ole sallittua myöskään.

• Anonyymi

Joo, mutta enne Natoon liittymistä käyneet reserviläisiä se koske. Suurin osa reservistä on on tehneet valan vain Suomen valtiolle. Suomi ei ole enään valtio vaan yhdysvaltain komennossa oleva vasalli. Joten yhdenkään reserviläisen ei tarvitse vaivautua nyky politikoiden aloittamiin sotiin enään koskaan. Jos käskyjä rupeaa tippumaan, niin niillä voi pyyhkiä perseensä.

• Anonyymi

Vituttaako siellä Venäjällä noinkin pahasti?

Ota Kokista, se auttaa.

Ainiin, eihän teillä paroilla ole kaupassa kuin Roska-kolaa.

• Anonyymi

Vikillä on dopamiinit vinkurassa ja testosteroni arvot huipussaan kun on tappamaan menossa. Vaan keitä on Viki menossa tappamaan ?

Tappaako Viki:
      a, hyttysiä
      b, muiden ihmisten aikaa
      c, Jahven palvojia
      d, narkomaaninatseja
      e, Pattayan poikatytön
      f, persekärpäsen
      g, yläkerran parveketupakoitsijan
      h, valoa vilkuttavan katuvalaisimen
      i, aamulehden jakajan
      j, työpaikan kahviautomaatin
      k, pillerikauppiaansa
      l, Kanadan !

• Anonyymi

ö, itsensä

Aina voi toivoa.

• Anonyymi

Viki, oletko sinä myös valmis "vastustajasta riippumatta"?

Mitäs jos huomaat jonain päivänä että peilistä katsoo Venäläismielinen Desantti? Hoidatko homman kuten Suomalaisen kuuluu?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      309
      7062
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2106
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1317
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1267
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1186
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1106
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1051
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe