Israel jää

Anonyymi-ap

yksin ja vain Jumalan avulla se tulee selviämän, mutta Jumala tuomitsee pakanakansat. Yk: turallisuusneuvosto ei tuominnut iskua ja binen sanoi, että ameriikka ei lähet joukkoja israeliin, vaanajaa omia etujaan.
Tässä englannin kielellä asiaa. https://www.youtube.com/watch?v=AE2qUIqa5kM

40

742

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä TARKOITAT, "Israel" ???

      Jer. 31:
      9 Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

      Jumala on tätä mieltä, ja se tulee toteumumaan.

      nyt toki, aina kehotukseni mukaan LUET TARKAAN, asia yhteyden :)

      8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.

      eli mistä ja koska?

      ONKO tämä JO TAPAHTUNUT?

      jos on millä periaatteella, väitteellä, jos ei ole millä perusteella?

      Tämä saattaa olla monelle yllätys:
      21 Pystytä itsellesi kivimerkkejä, aseta itsellesi tienviittoja, paina mieleesi tie, polku, jota olet kulkenut. Palaja, neitsyt Israel, palaja näihin kaupunkeihisi.

      paina mieleesis tie, polku, jota olet kulkenut!

      eli, onko esim Pohjoisessa kansa joka on tehnty tuhansia kivi-merkkejä matkalla Pohjolan perukoille.

      Toki olet kuullut, priimu kirjoituksista, joita esim, selseski tuhoaa ja kirkkoja.
      Mutta kivet huutavat.
      eräs kivi on ollet Suomen, ruottin ja norjan kuninkaiden, Suomen Presidentti, Urjo Kekkonen, samalla priimu kivellä ja kuvattu kaiken maailman uutisiiam kivestä joka puhuu menneisyydestä ja jota ei ehdittty tuhota!

      no sama se.

      nyt siis. Jeremia sanoo:

      31 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton;
      32 en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta, ja jonka liittoni he ovat rikkoneet, vaikka minä olin ottanut heidät omikseni, sanoo Herra.

      eli kaksi laumaa, kuten Jeesus sanoi:
      ja ne tulevat yhdeksi ja Efraim on veljiensä herra ja ruhtinas!

      5. Moos. 33:16
      kalleimmalla, minkä maa kasvaa, ja kaikella, mitä siinä on, ja mielisuosiollaan, hän, joka pensaassa asui. Ne laskeutukoot Joosefin pään päälle, hänen päälaellensa, hänen, joka on ruhtinas veljiensä joukossa.

      Ne laskeutukoot Joosefin pään päälle, hänen päälaellensa, hänen, joka on ruhtinas veljiensä joukossa.

      eli pojat, eli ESIKOINEN!

      Nyt JOS esikoinen ei ole vielä siellä, sillä esikoisen paluu on "suurempi ja näyttävämpi" kuin Mooses egputissä ja sitä ei ole tapahtunut.

      nyt miten on, mitä tapahtuu kun esikoinen palaa Aabrahamille annettuu maahan ja se on täynnä, muukalaisia joilla ei ole oikeutta olla siellä?

      antaako he, kuke lie, vapaaehtoisesti maan ja sen kansan uudelle "hallitsijalle" vai tappelevat vastaan?

      se ei ole vielä selvää, mutta Kun Jumala sen paljastaa, toki sen teillekin kerron.

      Joten, mitä tarkoitat, "Israel jää yksin"?

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­N­­­y­­­m­f­o­­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­­­y­m­­f­­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18047649Z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Jer. 23:

      5 Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä herätän Daavidille vanhurskaan vesan; hän on hallitseva kuninkaana ja menestyvä, ja hän on tekevä oikeuden ja vanhurskauden maassa.
      6 Hänen päivinänsä pelastetaan Juuda ja Israel asuu turvassa. Ja tämä on hänen nimensä, jolla häntä kutsutaan: 'Herra on meidän vanhurskautemme'.
      7 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
      8 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut'. Ja niin he saavat asua omassa maassansa."

      Vieläkö "juutalaiset" juhlivat "moosesta" ja lakia?
      "katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota:"

      eikö joka vuosi ja päivä he näin sano ja odota joka Pääsiäinen Mooseksen aj uuden Kuninkaan, Messiaan tuloa?

      Nyt kuten olet. TARKAAN LUKENUT ja itse tutkinut, Jumala kutsuu, Efraimia Israeliksi !

      ja
      8 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut'. Ja niin he saavat asua omassa maassansa."

      nyt siis, kun tämä tapahtuu ei se mene ja jää kenenktäkää näkemättä.

      tämä ei tapahtu salassa eikä piilossa.

      Kunnia Jumalalle ja Herralle Jeesukselle.
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Pesah
      Pesah tai pesach (hepr. ‏פסח‎, pesaḥ) eli pääsiäinen on juutalainen juhla, jolloin muistellaan Tooran eli Mooseksen kirjojen kuvaamaa israelilaisten vapautumista Egyptin orjuudesta. Pesahin vietto alkaa Juutalaisen kalenterin nisan-kuun neljännentoista päivän iltana.

      https://www.chabad.org/holidays/default_cdo/year/2023/jewish/holidays-2023.htm

      eli vielä on Mooses, ja sen tapahtumat juhlan aihe, mutta se muuttuu.

      ja Jumala vakuutta että täm loppuu kun esikoinen palaa Aabrahamille annettuu maahan.

      Joten ??



      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Mitä arvelet;
      OLETUS, että se tieto on totta että noin ~ 80% Isrealin maassa olevista on käännynnäisiä, eikä Aabrahamin jälkeläisiä, niin miten he suhtautuvat siihen että heidän tulee POISTUA Israelin, Efaimin maan alueelta?


      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Pääasia on se että Israel antaa kovaa kyytiä noille helevetin terroristeille.

      • Anonyymi

        Siviilejä, naisia ja lapsia siellä kuolee, ei terroristeja.


    • Anonyymi

      Israelin eli juutalaisten suuri Exodus on Kristuksen kuningaskunnan alussa Jes 11 ja Jesajan kirjan viimeiset jakeet.
      Iranin on turha uhitella Jeesus tulee kuitenkin kerran Öljymäelle.seurakunnan kanssa.

    • Anonyymi

      Israelin eli juutalaisten suuri Exodus on Kristuksen kuningaskunnan alussa Jes 11 ja Jesajan kirjan viimeiset jakeet.

      Toki tulee lukea mysö sen luvun alku?
      aj asia yhteys ja yhteydet?

      Nyt mitä Jesaja sanoo:

      9 Ei missään minun pyhällä vuorellani tehdä pahaa eikä vahinkoa, sillä maa on täynnä Herran tuntemusta, niinkuin vedet peittävät meren.

      Mihin aikaa tämä sopii?
      entiseen, nykyiseen vai tulevaa?
      eikö tulevaa, joten

      ja taas, EFRAIM:
      13 Silloin katoaa Efraimin kateus, ja Juudan vihat häviävät. Efraim ei kadehdi Juudaa, eikä Juuda vihaa Efraimia.

      eli tämä on erittäin tärkeä seikka havaita, KUN Efraim Esikoinen palaa, PÄÄSIÄISTÄ ei enää muistella!

      Nyt oliko Herra itse usein, "eli aina" pääisäis-juhlilla, ja se viimeinen ateria, yläsalissa, mitä se edusti?

      Nyt Herran sana on selvä: Jer, 16 Jer 23, Jer 31.
      Kun Efraim palaa Aabrahamille annettuu maahan:
      Mooses ja orjuudesta vapauteuksen juhla jää pois ja laitettaan museoon!

      Näin ei ole käynnyt, joten vielä tulee hetki odottaa!

      16 Siitä tulee valtatie hänen kansansa jäännökselle, joka on jäljellä Assurissa, niinkuin tuli Israelille silloin, kun se Egyptin maasta lähti.

      aj tässä MYÖS Jesaja MUISTELEE, Egyptistä vapautumista.

      Joten Jumalan Sanan ilmoitus on selvä, vaikka me emme vielä tiedä, miten ja varsinkaan koska:

      Jer 31
      7 Sillä näin sanoo Herra: Riemuitkaa iloiten Jaakobista, kohottakaa riemuhuuto hänelle, joka on kansojen pää; kuuluttakaa, kiittäkää ja sanokaa: 'Auta, Herra, kansaasi, Israelin jäännöstä'.
      8 Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.
      9 Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
      10 Kuulkaa Herran sana, te kansat, ilmoittakaa kaukaisissa merensaarissa ja sanokaa: Hän, joka Israelin hajoitti, on sen kokoava ja varjeleva sitä niinkuin paimen laumaansa.

      eli tämä ei ole tapahtunut!

      Jer. 23:
      7 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta',
      8 vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti ja toi Israelin heimon jälkeläiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin minä olin heidät karkoittanut'. Ja niin he saavat asua omassa maassansa."

      Joten, tulkintasi on heikko ja ei oikea!

      Oppikaa ja lukekaa!

      aj sitten lisää uutta tuoretta, juuri pavuista jauhettua herkullista ja maukasta kahvia.

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Jumala kokoaa koko ajan kansaansa maanääristä.
      Samalla näemme tämän ristiriidan maaalueista jotka kuuluvat Israelille.
      Koko ajan kutsu käy ja ihmiset palaa omaan maahansa joka itsessään on hämmästyttävä asia ja todistaa ,että nyt tapahtuu todella ns yliluonnollista.
      Sitten se mikä tapahtuu on ,että juutalaisista se jäännös kääntyy kristityiksi messiaanisiksi ja ut puolella on upea kirjoitus juuri tuosta öljypuun juuresta yms.
      Sekä myös siitä ,että kumpikaan ei voi ylpeillä siitä kumpi ompi tärkeämpi me entiset pakanat nyk.kristityt vai Jumalan vuosituhansien aikana suojaama jäännös joka tulee todella esiin.
      Vain Jumala tietää tarkalleen ketkä he ovat.
      Tämä tapahtuma on tärkeä koko maailmankaikkeudessa , mutta tapahtuu kuten meidän upea raamattu kertoo.
      Mutta tämän aikajärjestelmän aika on hyvin hyvin lähellä loppua.

      • Anonyymi

        "Koko ajan kutsu käy ja ihmiset palaa omaan maahansa joka itsessään on hämmästyttävä asia ja todistaa ,että nyt tapahtuu todella ns yliluonnollista."

        Siis siinä, että juutalaisia muuttaa Israeliin on jotain yliluonnollista? Voisitko avata väitettäsi?
        Siirtyvätkö he kenties henkiruumiina vai levitoiden, vai mikä siinä viittaa yliluonnolliseen.


    • Anonyymi

      https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/P-5-2003-1336_FI.html?redirect

      Parlamentin kysymys - P-1336/2003

      Euroopan parlamentti


      Homoseksuaalien vainoaminen Palestiinan itsehallintoalueilla
      31.3.2003

      Kirjallinen vastaus
      KIRJALLINEN KYSYMYS P-1336/03
      esittäjä(t): Ilka Schröder (GUE/NGL)
      komissiolle

      Viime kuukausien aikana lehdistö (muun muassa The New Republic, 19.8.2002; East Bay Voice, 19.9.2002; Ha’aretz, 6.3.2003/10.9.2001; Jerusalem Post, 5.6.2001) ja kansalaisoikeusjärjestöt (esimerkiksi Agudah, http://agudah.israel-live.de) ovat toistuvasti raportoineet homoseksuaalien, transseksuaalien ja transvestiittien ihmisoikeuksien vakavista loukkauksista palestiinalaishallinnon alueilla.

      Tietojen mukaan vuonna 2000 neljä palestiinalaista tapettiin homoseksuaalisuutensa vuoksi ja sadat joutuivat pakenemaan Israeliin.

      Homojen eristäminen kuuluu käytännössä palestiinalaishallinnon viralliseen politiikkaan. Usein asianomaisia on syytetty Israelin kätyreiksi, mutta viimeisten kolmen vuoden aikana kahdessa tapauksessa syyte on nostettu nimenomaan homoseksuaalisuuden takia.

      ”Al-Aqsa-Intifadan” seurauksena on tämän lisäksi kuulemma alettu soveltaa Sharia-oikeutta, jonka perusteella homoseksuaalit voidaan tuomita kuolemaan kivittämällä, polttamalla tai hirttämällä.

      Lisäksi homoseksuaalisuudesta epäillyt henkilöt on näiden oikeuksien nojalla julistettu lainsuojattomiksi, mikä merkitsee, että kyseisten henkilöiden murha ei ole rangaistava teko. Lisäksi palestiinalaishallinnon poliisilla on tapana kiduttaa homoseksuaaleja mitä julmimpia menetelmiä käyttäen.



      Euroopan unioni on myöntänyt alueelle valtavat määrät taloudellista tukea: vuodesta 1993 asti palestiinalaishallinnon alueelle on maksettu yli 1,4 miljardia euroa, ja kesäkuussa 2001 Euroopan unioni päätti 10 miljoonan suuruisen suoran lisätuen maksamisesta kuukausittain.

      Lisäksi MEDA-ohjelmasta on myönnetty merkittäviä summia. Tästä syystä kysyn komissiolta, tietääkö se edellä kuvatusta homo- ja transseksuaalien sekä transvestiittien tilanteesta palestiinalaishallinnon alueella. Onko komission tiedossa muita asiaa koskevia tietoja? Mitä tietoja komissiolla mahdollisesti on? Tietääkö komissio, millaisessa tilanteessa homoseksuaalit ovat Euroopan unionin yhteisrahoittamilla YK:n Palestiinan pakolaisten avustus- ja työelimen (UNWRA) ylläpitämillä leireillä?

      Onko komissio jo toteuttanut toimia tämän sietämättömän tilanteen muuttamiseksi?

      Katsooko komissio muussa tapauksessa, että Euroopan unionilla on palestiinalaishallinnolle myönnettyjen tukien perusteella oikeus vaatia, että palestiinalaishallinto noudattaa ihmisoikeuksia koskevia velvoitteita ja toteuttaa näitä myös käytännössä? Olisiko komissio vaihtoehtoisesti samaa mieltä siitä, että vainotuille olisi välittömästi myönnettävä turvapaikka rajoittamattomaksi ajaksi Euroopan unionin jäsenvaltioissa? Miten komissio perustelee näkemyksensä, mikäli se on eri mieltä asiasta?

    • Anonyymi

      https://www.israelnationalnews.com/news/377612

      Israel National NewsIsraeli NewsChild dies after nearly drowning on Yom Kippur Eve
      Child dies after nearly drowning on Yom Kippur Eve

      8-year-old boy passes away days after suffering cardiac arrest and nearly drowning in a bathtub.

      Israel National News

      Sep 28, 2023

      An eight-year-old boy from Nofei Prat died today (Thursday) at Hadassah Mount Scopus Hospital after nearly drowning in a bathtub on Sunday, Yom Kippur Eve.

      The boy, Yonatan Moshe Erlichman, is the grandson of Beit El doctor Dr. Mati Erlichman, the former director of pediatrics in Shaare Zedek, and the son of Dr. Ira Erlichman, a doctor at Hadassah Hospital.

      The family said in a statement: "Our Yonatan Moshe passed away a short time ago. On the eve of Yom Kippur, Yonatan went into cardiac arrest in our home, and since then we have struggled by his side after he collapsed. With love, we thank all those dear to us, who were by our side during the last days of his life. Details of the funeral date will be provided later, Yael, Ira, and the girls."

      Yonatan nearly drowned in the bathtub after going into cardiac arrest a few hours before Yom Kippur. Magen David Adom (MDA) medics and paramedics arrived at the scene within a few minutes, gave him medical treatment, and performed CPR on him.

      When his pulse returned, he was evacuated to Hadassah Hospital in Mount Scopus in serious condition. In the last few days it seemed that his condition was improving a little, but this morning he passed away.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      https://yle.fi/a/3-11870387

      Benjamin Netanjahu

      Israelin pääministeri kävi korruptio-oikeudenkäynnissään – maassa yritetään samaan aikaan koota hallitusta

      Benjamin Netanjahua odottaa kolme syytettä korruptiosta ja vallan väärinkäytöstä.

      5.4.2021 12:26

      Israelin pääministeriä Benjamin Netanjahua koskeva oikeudenkäynti on alkanut Jerusalemissa. Netanjahu oli määrätty olemaan paikalla, kun istunto käynnistyy.

      Netanjahu nähtiinkin istumassa musta kasvosuojus kasvoillaan, kun oikeudessa pidettiin alkupuheenvuorot. Pääministeri kuitenkin poistui oikeustalosta hetkeä myöhemmin. Hänen on määrä osallistua myöhemmin tänään hallitusneuvotteluihin.

      Netanjahu arvioi oikeudenkäyntiä vallankaappausyritykseksi. Aiemmin hän on arvioinut häntä koskevaa oikeusprosessia noitavainoksi.

      – Netanjahu väärinkäytti saamaansa suurta hallitusvaltaa muun muassa vaatiakseen ja saadakseen asiaankuulumattomia hyötyjä suurilta medioilta Israelissa edistääkseen henkilökohtaisia toimiaan, kuten uudelleenvalintaansa, syyttäjä Liat Ben Ari sanoi avauspuheenvuorossaan.

      Kolme Tapausta
      Netanjahu on kiistänyt kaikki syytökset. Häntä vastaan on kolme syytöstä, jotka Israelissa tunnetaan nimillä Tapaus 1 000, Tapaus 2 000 ja Tapaus 4 000.

      Ensimmäisessä Tapauksessa kyse on Netanjahun ja hänen vaimonsa Saran saamista lahjoista, kuten arvokkaista samppanjapulloista ja sikareista. Syyttäjän mukaan kyse oli 700 000 shekelin eli noin 180 000 euron arvoisista lahjuksista, joita antoivat varakkaat liikemiehet.

      Tapaus 2 000 koskee sanomalehti Yedioth Ahronothia, jolle Netanjahun sanotaan järjestäneen lisää levikkiä ja saaneen lehden omistalta Amos Mozesilta vastineeksi myönteistä julkisuutta.

      Tapaus 4 000 on syytteistä vakavin. Syyttäjän mukaan Netanjahu järjesteli hallinnollisia päätöksiä teleyhtiö Bezeqin pääomistajan Shaul Elovitchin hyödyksi. Bezeqin katsotaan hyötyneen päätöksistä jopa 1,8 miljardia shekeliä, eli noin 460 miljoonaa euroa.

      Jos Netanjahu todetaan syylliseksi, häntä uhkaa vuosien vankeus. Oikeudenkäynnistä odotetaan pitkää, ja lopputuloksen päättämiseen menee vielä useita kuukausia.

      Netanjahua ei voida kammeta pääministerin paikalta ilman lainvoimaista tuomiota. Siihen voi valitusmahdollisuuksien vuoksi mennä vielä useita vuosia.

      Pitkittynyt hallituksen muodostamisen kriisi jatkuu yhä

      Maanantai on Netanjahun kannalta tärkeä myös siksi, että maan presidentti Reuven Rivlin käynnistää tänään kaksipäiväiset neuvottelut hallitustunnustelijan nimittämisestä. Niissä presidentti keskustelee puolueiden edustajien kanssa selvittääkseen, kuka voisi onnistua kokoamaan enemmistöhallituksen muodostamiseen tarvittavat 61 edustajaa 120-paikkaisessa parlamentissa.

      Perinteisesti hallitustunnustelijaksi nimitetään se, joka saa lainsäätäjiltä eniten suosituksia, ja hänellä on 28 päivää aikaa hallituksen muodostamiseen.

      Israelin parlamentti on tiukasti jakaantunut Netanjahun kannattajiin ja vastustajiin. 12 vuotta pääministerinä olleen Netanjahun oikeistolainen Likud-puolue sai maaliskuun parlamenttivaaleissa eniten paikkoja, mutta hän ei ole vuosiin pystynyt kokoamaan vakaata hallituskoalitiota.

      Maaliskuun vaalit olivat neljännet peräkkäiset kahden vuoden sisällä, joissa selvää voittajaa ei löytynyt.

      Vaalit eivät ratkaisseet mitään – Israelin hallitusjumin aukaisu vaatii akrobatiaa, periaatteiden pettämistä ja lopulta viidennet vaalit


      LÄHTEET: REUTERS, AFP

      • Anonyymi

        Netanyahu on ja pysyy Israelin pääministerinä siihen asti kunnes Kuningas Yeshua Messias saapuu Jerusalemiin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kivasti osuvia sanoja noin muuten kyllä. Turallisuusneuvosto...
      🤫
      (Morsianhuoneet on täyttämättä)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      1. Korinttolaiskirje 14

      4 Kielillä puhuva rakentaa itseään, mutta profetoiva rakentaa seurakuntaa.

      5 Soisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin soisin teidän profetoivan; sillä profetoiva on suurempi kuin kielillä puhuva, ellei tämä samalla selitä, niin että seurakunta siitä rakentuu.

      26 Kuinka siis on, veljet? Kun tulette yhteen, on jokaisella jotakin annettavaa: millä on virsi, millä opetus, millä ilmestys, mikä puhuu kielillä, mikä selittää; kaikki tapahtukoon rakennukseksi.

      27 Jos kielillä puhutaan, niin puhukoon kullakin kertaa vain kaksi tai enintään kolme, ja yksi kerrallaan, ja yksi selittäköön;

      28 mutta jos ei ole selittäjää, niin olkoot vaiti seurakunnassa ja puhukoot itselleen ja Jumalalle.

      29 Profeetoista saakoon kaksi tai kolme puhua, ja muut arvostelkoot;

    • Anonyymi

      1. Korinttolaiskirje 14

      22 Kielet eivät siis ole merkiksi uskoville, vaan niille, jotka eivät usko; mutta profetoiminen ei ole merkiksi uskottomille, vaan uskoville.

      23 Jos nyt koko seurakunta kokoontuisi yhteen ja kaikki siellä puhuisivat kielillä ja sinne tulisi opetuksesta tai uskosta osattomia, eivätkö he sanoisi teidän olevan järjiltänne?

      24 Mutta jos kaikki profetoisivat ja joku uskosta tai opetuksesta osaton tulisi sisään, niin kaikki paljastaisivat hänet ja kaikki langettaisivat hänestä tuomion,

      25 hänen sydämensä salaisuudet tulisivat ilmi, ja niin hän kasvoilleen langeten rukoilisi Jumalaa ja julistaisi, että Jumala totisesti on teissä.

    • Anonyymi

      2. Korinttolaiskirje 4

      1 Sentähden, kun meillä on tämä virka sen laupeuden mukaan, joka on osaksemme tullut, me emme lannistu,

      2 vaan olemme hyljänneet kaikki häpeälliset salatiet, niin ettemme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan julkituomalla totuuden me suositamme itseämme jokaisen ihmisen omalletunnolle Jumalan edessä.

      3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,

      4 niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.

    • Anonyymi

      1. Kuninkaiden kirja 22

      20 Ja Herra sanoi: 'Kuka viekoittelisi Ahabin lähtemään sotaan, että hän kaatuisi Gileadin Raamotissa?' Mikä vastasi niin, mikä näin.

      21 Silloin tuli henki ja asettui Herran eteen ja sanoi: 'Minä viekoittelen hänet'. Herra kysyi häneltä: 'Miten?'

      22 Hän vastasi: 'Minä menen valheen hengeksi kaikkien hänen profeettainsa suuhun'. Silloin Herra sanoi: 'Saat viekoitella, siihen sinä pystyt; mene ja tee niin'.

      23 Katso, nyt Herra on pannut valheen hengen kaikkien näiden sinun profeettaisi suuhun, sillä Herra on päättänyt sinun osaksesi onnettomuuden."

      24 Silloin astui esille Sidkia, Kenaanan poika, löi Miikaa poskelle ja sanoi: "Mitä tietä Herran henki on poistunut minusta puhuakseen sinun kanssasi?"

      25 Miika vastasi: "Sen saat nähdä sinä päivänä, jona kuljet huoneesta huoneeseen piiloutuaksesi".

    • Anonyymi

      1. Samuelin kirja 16

      14 Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

      15 Niin Saulin palvelijat sanoivat hänelle: "Katso, Jumalan lähettämä paha henki vaivaa sinua.

    • Anonyymi

      2. Korinttolaiskirje 11

      1 Jospa kärsisitte minulta hiukan mielettömyyttäkin! Ja kyllähän te minua kärsittekin.

      2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.

      3 Mutta minä pelkään, että niinkuin käärme kavaluudellaan petti Eevan, niin teidän mielenne ehkä turmeltuu pois vilpittömyydestä ja puhtaudesta, joka teissä on Kristusta kohtaan.

      4 Sillä jos joku tulee ja saarnaa jotakin toista Jeesusta kuin sitä, jota me olemme saarnanneet, tai jos te saatte toisen hengen, kuin minkä olette saaneet, tai toisen evankeliumin, kuin minkä olette vastaanottaneet, niin sen te hyvin kärsitte.

    • Anonyymi

      1. Aikakirja 21


      1 Mutta saatana nousi Israelia vastaan ja yllytti Daavidin laskemaan Israelin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/


      Eija Niemeläisen profetia 6.1.2000

      Katso, musta pilvi kohoaa idän taivaalle, myrsky puhkeaa ja se lyö tätä maata, sillä tämä kansa on hyljännyt Jumalan ja polkenut pyhät asiat jalkoihinsa. Minä taivutan tätä kansaa, ja se taipuu minun edessäni niin kuin kaisla
      taipuu.

      Monista kodeista kuuluu itku ja valitus. Se ei ole minulle mieleen, mutta näin täytyy tapahtua.

      Niiden kärsimysten aikana tämä kansa nousee kunnioittamaan minua.

      Ja te lapseni, kun näette tämän tapahtuvan, älkää peljätkö. Minä varjelen teitä, minä suojelen teitä. Katso, teidän ympärillänne on paljon enkeleitä miekat käsissään.

      Totisesti, totisesti näin on tapahtuva!

      ------------

      Oulun profeetta Laila Heinosen profetia 16.2.1961

      ”Voi maata ja merta! Minun tuomioni tulevat kohtaamaan maata ja merta. Voi ihmisraukkoja, oi ihmisraukkoja!

      Maailmaa kohtaa rangaistus ihmisten syntien tähden. Voi maata ja merta, ihmisraukat! Minä vuodatan maan päälle vihani maljan, koska ihmiset eivät kunnioita minua.

      Minun käskyni rikotaan mitä kauheimmalla tavalla.
      Minun vihani tulevat kohtaamaan maata ja merta, oi ihmisten kärsimystä, kuka sitä mittaa?

      Silloin monet sanovat: ”Kuinka rakkauden Jumala voi tehdä sellaista, eivätkä näe, kuinka minä rakkaudella vedän ihmisiä pelastukseen sisälle! He rikkovat minun käskyni ja sitten he sanovat: ”Kuinka rakkauden Jumala
      voi sellaista tehdä”.

      Eivät ymmärrä, että minä olen Pyhä ja Vanhurskas Jumala. Ja kun minä vihastun, voi ihmislapsia silloin, voi maata ja merta, sitä hävitystä, mikä kohtaa ihmiskuntaa. Oi Euroopan kansoja, annan kansojen hävitä syntiensä tähden. Minun lapsianikin kidutetaan ja moni kieltää Kristuksen!

      Maa maan jälkeen joutuu hävityksen alle, tulee suuri nälänhätä kaikkialle.

      Minä olen etsimällä etsinyt näitä ihmisiä, mutta he vain pilkkaavat, eikä minun tarjoamani pelastus Poikani Jeesuksen kautta heille kelpaa,
      vaan he rakastavat valhetta ja humpuukia!”

      ----------

      Arto Pölläsen sana Suomen kohtalosta v. 1968

      V. 1968 rukoillessani Suomen puolesta, että Jumala säästäisi maatamme, ettei se enää joutuisi sotaan, sain sanan Herralta: “Vaikka Mooses ja Samuel seisoisivat minun edessäni, ei minun sieluni taipuisi tämän kansan
      puoleen.

      Ajan heidät pois minun kasvojeni edestä, he menkööt!” Herra kielsi rukoilemasta koko maan säästymistä, sillä neuvopäätös oli jo tehty. Osa maasta joutuisi rangaistuksena kansan synneistä sodan jalkoihin, osa kansasta vankeuteen, nälkään ja suuriin ahdinkoihin. Mikään ei voisi sitä enää estää.

    • Anonyymi

      Hesekiel 14

      1 Minun luokseni tuli miehiä Israelin vanhinten joukosta, ja he istuivat minun eteeni.

      2 Niin minulle tuli tämä Herran sana:

      3 "Ihmislapsi, nämä miehet ovat sulkeneet kivijumalansa sydämeensä ja asettaneet kasvojensa eteen sen, mikä heille oli kompastukseksi syntiin. Antaisinko minä heidän kysyä minulta neuvoa?

      4 Sentähden puhuttele heitä ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Kuka ikinä israelilainen sulkee kivijumalansa sydämeensä ja asettaa kasvojensa eteen sen, mikä hänelle oli kompastukseksi syntiin, ja sitten menee profeetan tykö, hänelle minä, Herra, kyllä annan vastauksen-hänelle ja hänen monille kivijumalilleen,

      5 ja tartun Israelin heimoa sydämeen, koska he ovat kääntyneet minusta pois kaikki tyynni seuraamalla kivijumaliansa.

      6 Sentähden sano Israelin heimolle: Näin sanoo Herra, Herra: Kääntykää, ja kääntykää pois kivijumalistanne ja kääntäkää kasvonne pois kaikista kauhistuksistanne.

      7 Sillä kuka ikinä israelilainen tai muukalainen, joka asuu Israelissa, luopuu minusta ja sulkee kivijumalansa sydämeensä ja asettaa kasvojensa eteen sen, mikä hänelle oli kompastukseksi syntiin, ja sitten menee profeetan tykö kysymään itsellensä neuvoa minulta, hänelle minä, Herra, itse annan vastauksen.

      8 Minä käännän kasvoni sitä miestä vastaan, teen hänet merkiksi ja sananlaskuksi ja hävitän hänet kansastani; ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.

      9 Mutta jos profeetta antaa viekoitella itsensä ja sanoo sanan, niin minä, Herra, olen sen profeetan viekoitellut; ja minä ojennan käteni häntä vastaan ja hävitän hänet kansastani Israelista.
      10 Heidän on kannettava syntinsä-niinkuin kysyjän synti, niin on profeetankin synti-

      11 etteivät he, Israelin heimo, enää eksyisi minusta pois eivätkä enää saastuttaisi itseänsä kaikilla rikkomuksillaan, vaan olisivat minun kansani ja minä olisin heidän Jumalansa; sanoo Herra, Herra."

      12 Ja minulle tuli tämä Herran sana:

      13 "Ihmislapsi! Jos maa tekisi syntiä minua vastaan olemalla uskoton ja minä ojentaisin sitä vastaan käteni ja murtaisin siltä leivän tuen ja lähettäisin siihen nälän ja hävittäisin siitä ihmiset ja eläimet,

      14 ja sen keskellä olisivat nämä kolme miestä: Nooa, Daniel ja Job, niin oman henkensä he vanhurskaudellaan pelastaisivat; sanoo Herra, Herra.

      15 Jos minä antaisin pahain petoeläinten käydä halki maan ja ne riistäisivät siltä lapset ja se tulisi autioksi, niin ettei kukaan siellä kulkisi petoeläinten tähden,

      16 niin nämä kolme miestä, jos olisivat sen keskellä, eivät voisi-niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra-pelastaa poikiansa eikä tyttäriänsä; ainoastaan he itse pelastuisivat, mutta maa tulisi autioksi.

      17 Taikka jos minä antaisin miekan tulla tämän maan yli ja sanoisin: 'Miekka, käy halki maan!' ja hävittäisin siitä ihmiset ja eläimet,

      18 ja sen keskellä olisivat nämä kolme miestä, eivät he voisi-niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra-pelastaa poikiansa eikä tyttäriänsä, vaan ainoastaan he itse pelastuisivat.

      19 Taikka, jos minä lähettäisin ruton tähän maahan ja vuodattaisin vihani sen ylitse verenä, niin että hävittäisin siitä ihmiset ja eläimet,

      20 ja Nooa ja Daniel ja Job olisivat sen keskellä, eivät he voisi-niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra-pelastaa poikaansa eikä tytärtänsä; vain itse he vanhurskaudellaan pelastaisivat henkensä.

      21 Mutta näin sanoo Herra, Herra: Mitä sitten, kun minä lähetän Jerusalemin yli neljä kovaa tuomiotani: miekan, nälän, pahat petoeläimet ja ruton hävittämään siitä ihmiset ja eläimet!

      22 Mutta katso, sinne on jäävä jäljelle pelastuneita, poikia ja tyttäriä, jotka viedään pois. Katso, ne tulevat teidän luoksenne, ja te näette heidän vaelluksensa ja tekonsa ja tulette lohdutetuiksi siitä onnettomuudesta, jonka minä olen tuottanut Jerusalemille, kaikesta, minkä olen sille tuottanut.

      23 He lohduttavat teitä, kun näette heidän vaelluksensa ja tekonsa. Ja te tulette tietämään, etten minä syyttä ole tehnyt sitä kaikkea, minkä olen sille tehnyt; sanoo Herra, Herra."

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Homma on sama jokaiselle"

    • Anonyymi

      Joh 8:6 pala lintuja pallata kukkia ja aamulla nänniesi pihat puhuvat ääniä jolle puheet eivät riitä sen jälkeen kun olin jo unohtanut sinut viimeksi!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe