Narsistiset ja sotaisat epäjumalat kilpailevat paremmuudesta.

Anonyymi-ap

Tämä raamatun teksti kertoo hyvin sen, miten kahden epäjumalan valinnassa ja palvonnassa menetellään, kun jumalien kesken ja niiden palvomisesta syntyy kilpailu:

"Kuinka kauan te horjutte puolelta toiselle? Jos Jahve on Jumala, seuratkaa häntä, jos taas Baal, seuratkaa sitten häntä!" (1 Kun 18:21)
Ihmiset ovat luoneet kaikki jumalat, joita maailmassamme palvotaan.

6

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juutaliset ovat esimerkki siitä, miten sotaisuus on jo heidän geeneissään.
      Jahve, juutalaisten palvoma Raamatun jumala oli hyvin sotaisa, julma, narsistinen psykopaatti, jolle ihmisten ja eläinten veren vuodattaminen oli kunnia asia.
      Siitä todisteena on Raamatun VT, jossa mässäillään sodilla ja tappamisella.
      "Saul tappoi 1000, mutta Daavid 10.000."

      • Anonyymi

        Et oikeasti voi tietää sitä. Raamattu kun on pelkkää huhupuheista kirjoitettua mielipidekirjoitusta.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­N­­y­­m­­f­o­­­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Satujumalien palvominen johtaa aina sotiin ja väkivaltaan satujumalien nimissä.
      Kristityt palvovat Jeesusta. Jeesuksen nimissä kristityt ovat tehneet hirmutekoja ja tappaneet miljoonittain ihmisiä mm. ristiretkien aikaan, jolloin ihmisiä pakotettiin olemaan kristittyjä kuoleman uhalla. Noitavainot olivat myös yksi muoto, joissa noidat mukamas olivat liittoutuneita paholaisen (mielikuvitusolennon) kanssa. Noitavainoissa poltettiin ihmisiä roviolla ja hukutettiin vesistöihin ilman sen kummempaa todistelua.
      Jahven=Allahin nimissä on teurastettu ja vuodatettu verta silmittömästi historian saatossa.
      Mitä siis tästä voimme oppia?
      Emme palvo mitään jumalia koskaan!

    • Anonyymi

      Kyllä minä hieman kallistun Pecos Bill-lehdessä olleen Manito jumalan puoleen.
      Tämä jumala on kuitenkin huomattavasti tuoreempi, mitä raamatun vastaava.
      Esiintyi 1960-luvulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe