Joku Asta pelkäå Toiviomatkoilla ja haluaa pois. Toiviomatkojen johtaja pitää Israelia ihan turvallisena 2 pv sitten. Nyt Finski lopettaa lennot. Miten käy Patmoslentojen luvattuun maahan?
Toiviomatkat Finnairin asiakas Finnair lopettaa Tel Aviv lennot
12
273
Vastaukset
- Anonyymi
Ei lopeta vaan keskeyttää. Isrselilainen yhtiö lentää edelleen.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18047792y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Lopettaa tai keskeyttää maaliskuuhun asti.
Sanoisin jopa niin ,että nyt on lopullisesti mennyt luottamus Pyhällä maalla.
Koskaan ei voi tietää enää milloin ja missä jysähtää tms.
Islamisti terroristit on olemassa.- Anonyymi
No sehän vaan parantaa mahdollisuuksia marttyyrikuolemaan.
- Anonyymi
Onko siellä jollain jotain luottamusta ollutkaan näiden vuosikymmenien aikana...? Sentään vähän väliä joku on puukotettu tai ammuttu siellä. Kyllä itse ainakin muistin sen koko Israel-matkani ajan, että mikä vain on mahdollista.
- Anonyymi
Jeesus siunaa omiaan
- Anonyymi
Kuten marttyyrikuolemalla? Kuolemakin on voitto uskovalle Raamatun mukaan.
- Anonyymi
Astan pelko voi olla ihan aiheellistakin. 😂
Korona-aikana kävi samoin: Finnair lakkaasi lentämästä Israeliin hyvin nopeasti. Mutta Toiviomatkat hankki toisen firman lennättämään pyhiinvaelltajat paikan päälle. Se jatkui, kunnes Israel itse laittoi rajansa kiinni.
Jos kaupallisia lentoja joku muu yhtiö kuin Finnair edelleen tekee ja Israel sallii lennot maahan, niin nyt käynee samoin, että Toiviomatkat vie sitten muilla koneilla Israeliin. Israelin oma lentoyhtiö ELAL lentää edelleen. Varmaan myös halpalentoyhtiöt. - Anonyymi
En ymmärrä mitään hyvää syytä koskaan ennenkään mennä Israeliin jo vuosikaudet todella sotaisa valtaaja maa, ei mikään fiksu rauhan tahtoinen vaan kiusankappale.
Toivomatkat voi järjestää jotkut korvaavat lennot helposti ei siihen Finnairia tarvita.
Itseasiassa toiviomatkat voisi nostaa nyt hiukan jo muutenkin törkeitä hintojaan sillä että matkustajille pyritään antamaan mahdollisimman autenttinen marttyyri kokemus.- Anonyymi
Sairautesi pahenee päivä päivältä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670