Miten te muut rekkautuneet?

jaksatte päivästä toiseen tätä ryöpytystä?
Aivan ihme hommaa ja kommenttia. Ei kai tässä voi enää kuin nauraa. :D

52

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nokato, nimimerkkin omaava voi yhtä helposti lähettää viestin anonyyminäkin.

      • Niin, tiedän. Tuntuu vain, että moni saa kohtuuttomasti tavaraa niskaan vain, koska on rekkautunut eikä kommentoi anona.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Niin, tiedän. Tuntuu vain, että moni saa kohtuuttomasti tavaraa niskaan vain, koska on rekkautunut eikä kommentoi anona.

        Tulee sitä samaa tavaraa ilman rekkaamista. Sivusta mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee sitä samaa tavaraa ilman rekkaamista. Sivusta mies

        Niin, tällä ikänaiset jakavat kyseistä tavaraa, ei niillä enää ole muuta jaettavaa kosta vaihdevuodet ovat runnelleet priimatavaran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tällä ikänaiset jakavat kyseistä tavaraa, ei niillä enää ole muuta jaettavaa kosta vaihdevuodet ovat runnelleet priimatavaran.

        Ehkäpä käsität nyt tahallasi väärin tuon tavaran merkityksen tässä yhteydessä. Olkoon se sitten sinun mielipiteesi ja näkemyksesi siitä, mitä rekkautuneet ja ei-rekatut saavat niskaan. Sivusta mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tällä ikänaiset jakavat kyseistä tavaraa, ei niillä enää ole muuta jaettavaa kosta vaihdevuodet ovat runnelleet priimatavaran.

        Tuliko nyt pikkumunalle suurikin itsetunnonkohotus tästä viestistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tällä ikänaiset jakavat kyseistä tavaraa, ei niillä enää ole muuta jaettavaa kosta vaihdevuodet ovat runnelleet priimatavaran.

        Kasvoko nysämuna monellaki sentillä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tällä ikänaiset jakavat kyseistä tavaraa, ei niillä enää ole muuta jaettavaa kosta vaihdevuodet ovat runnelleet priimatavaran.

        Vielä tämä lisäys :varo ettei nyt levikset repee👎💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tällä ikänaiset jakavat kyseistä tavaraa, ei niillä enää ole muuta jaettavaa kosta vaihdevuodet ovat runnelleet priimatavaran.

        Tämäkin taitaa olla oikeesti rekkautuneen kommentti :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tällä ikänaiset jakavat kyseistä tavaraa, ei niillä enää ole muuta jaettavaa kosta vaihdevuodet ovat runnelleet priimatavaran.

        Ohiohiohi. Tarpeeksi monta kertaa ohitan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko nyt pikkumunalle suurikin itsetunnonkohotus tästä viestistä?

        Törkeää kommentointia minun ketjussa. 😡 Miksi pitää aina olla haukkumassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko nyt pikkumunalle suurikin itsetunnonkohotus tästä viestistä?

        Sori, tuli väärään kohtaan..


    • No minäpä aloitan tässä kuvitteellisten sateenvarjojen jakamisen tämän päivän myrskyihin.

      *Jakelee varjoja*

    • Anonyymi

      Mulla ei ole nikkiä mutta en silti ottaisi sitä ryöpytystä vakavasti. Pari vuotta jo palstaa lukeneena tiedän, että jollain on ongelma vähän kaikkia kohtaan kenet pystyy tunnistamaan tästä massasta. Enkä tarkoita tunnistamaan oikeasti vaan tunnistamaan samaksi, joka kirjoittanut aiemmin. Siksi nikilliset on tulilinjalla pahiten.

      • Ei tässä vakavasti olla ottamassa. Ihmettelin (ja nauroin) vain ääneen.


    • Minä en välitä. Rekkautunut tai muuten jotakin samaa tunnusta käyttävä osuu joidenkin silmiin ja on siksi tapetilla. Ennen rekkautumista käytin kolmea merkkiä 😊 👓👜 kirjoitusten alussa. Niitä alettiin matkimaan ja sotkemaan samoin kun kirjoitin lounas.ajatus tunnuksen ilman rekkaamista. Niinpä rekkasin tunnuksen ja nyt ei kukaan pysty väärentämään näitä. Aloituksiini tulee kyllä kummallisia väittämiä, joihin joskus jotakin vastaan kun se nostaa aloitukseni alkusivulle. Muutoin en niistä välitä.

      Koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Tsemppiä sinulle 👍

      • Minä tykkään lounas sinun ajatuksista. Niissä on mukavaa tarinallista kerrontaa. Taisin joskus kirjoittaakin johonkin. :)


      • Niin ja kiitos tsempeistä. :)


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Niin ja kiitos tsempeistä. :)

        Kiitos kiitoksista! Minä en jaksa keksiä mitään ihmeellistä, joten kirjoitan jotakin pientä lähiajan tapahtumaa. Täällä on joku, joka ei voi mun kirjoituksia sietää, mutta olen saanonut, ettei tarvitse lukea, kun nämä erottuvat rekatusta nimimerkistäni. Ilman rekkausta kirjoitetut lounas.ajatus jutut ovat jonkun toisen kirjoittamia.


    • Ai, oletko sinäkin saanut täällä lokaa niskaan?

      • Kaikki rekatut täällä saavat sitä! Monet ovat poistuneetkin sen takia. Minä vastailen harvoin muiden aloituksiin vaikka välillä näkee mielenkiintoisia aiheita. Ihan vaan siksi ettei mun takia aleta ketään haukkumaan. Jotkuthan kuvittelevat täällä olevan kaikkien tutttujensa.


      • Kuten lounas tuossa mainitsikin, niin kyllä saan. Yleensä tulee positiivisuudesta tai sitten haukutaan ärsyttäväksi, läskiksi tai kaikkitietäväksi (mitä en todellakaan ole :)


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Kuten lounas tuossa mainitsikin, niin kyllä saan. Yleensä tulee positiivisuudesta tai sitten haukutaan ärsyttäväksi, läskiksi tai kaikkitietäväksi (mitä en todellakaan ole :)

        On kyllä typerää sellainen... Sellaista se täällä on. Jotkut ovat tietävinään meistä kaiken, parin lauseen perusteella. Positiivisuus on myrkkyä joillekin. Kyllä täällä aika kovaksi keitetty saa olla.


      • mustasusi kirjoitti:

        On kyllä typerää sellainen... Sellaista se täällä on. Jotkut ovat tietävinään meistä kaiken, parin lauseen perusteella. Positiivisuus on myrkkyä joillekin. Kyllä täällä aika kovaksi keitetty saa olla.

        No ainakin keittyy kovaksi, jos ei muuta.


    • Anonyymi

      Typerää rekkautua, kannattaisiko mielummin hankkia elämä, kun päivystää palstaa?

      • Rekkaaminen ei tarkoita, että seuraisi koko sjan palstaa. Eihän nämä kirjoitukset täältä mihinkään häviä. Hyvin voi silmäillä myöhemminkin. Ja jos on rekkaantunut niin näkee heti onko omaan aloitukseen tullut uusia kommentteja. Ei tarvitse lukea kaikkea läpi.


      • Anonyymi

        Vielä typerämpää on se kaikkien ryöpytys ja kyttääminen mitä muutama täällä harrastaa ilman nikkiä. Ettet vaan olisi sinä. Hanki itse elämä ja jätä muut rauhaan.


      • Ei ole typerää. Haluan pysyä kärryillä mitä olen kommentoinut mihinkin. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vielä typerämpää on se kaikkien ryöpytys ja kyttääminen mitä muutama täällä harrastaa ilman nikkiä. Ettet vaan olisi sinä. Hanki itse elämä ja jätä muut rauhaan.

        Vei varpaat korvista.


      • Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Ei ole typerää. Haluan pysyä kärryillä mitä olen kommentoinut mihinkin. :)

        Ei täällä ole mitään niin tärkeää ja henkilökohtaista, että täytyy pysyä kärryillä. Aikansa ja rajallisen elämänsä voi käyttää paremminkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ole mitään niin tärkeää ja henkilökohtaista, että täytyy pysyä kärryillä. Aikansa ja rajallisen elämänsä voi käyttää paremminkin.

        No toiset lukee seiskaa, minä luen palstaa. Ei se tarkoita, että palsta on joku elämä minulle. Jonkinlaista ajanvietettä kuitenkin. :)


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Ei ole typerää. Haluan pysyä kärryillä mitä olen kommentoinut mihinkin. :)

        Se juurikin. Anonyyminä täällä pari vuotta sitten alotin, niin oli siinä etsiminen joskus, että missä se oma kommentti olikaan, ja mitä siihen oli vastattu. Halusin muutenkin olla tunnistettavampi kirjoittaja, enkä hukkua massan sekaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ole mitään niin tärkeää ja henkilökohtaista, että täytyy pysyä kärryillä. Aikansa ja rajallisen elämänsä voi käyttää paremminkin.

        Kyllä täällä edelleen monille kirjoittajille, näkyy olevan todella henkilökohtaisia juttuja ja vastauksia odottavat kaivatuiltaan ja ties keltä. En ymmärrä mikä sinun funktio on tällä palstalla, muu kuin arvostella muita paikalla olijoita.


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Ei ole typerää. Haluan pysyä kärryillä mitä olen kommentoinut mihinkin. :)

        Tuo on osoittautunut parhaaksi puoleksi rekisteröitymisessä. 👍


    • Anonyymi

      Anona musta on hienoo että lykkäätte uusia nimmareita kehiin:)

      • Anonyymi

        Hassuintahan tuossa on, että noiden lukuisien nimimerkkien takana ei tosiasiassa ole kuin muutama ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassuintahan tuossa on, että noiden lukuisien nimimerkkien takana ei tosiasiassa ole kuin muutama ihminen.

        Ainakin joidenkin takana kyllä. Tässäkin ketjussa on yksi joka näihin kius... juttuihin osallistunut.
        Ja Isossa osassa anokiusoista on rekattu takana.
        Ja kohta tääkin kommentti poistetaan jostain kumman syystä.

        :)

        (eikä se sama :) kun täällä usein näkyy. )


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin joidenkin takana kyllä. Tässäkin ketjussa on yksi joka näihin kius... juttuihin osallistunut.
        Ja Isossa osassa anokiusoista on rekattu takana.
        Ja kohta tääkin kommentti poistetaan jostain kumman syystä.

        :)

        (eikä se sama :) kun täällä usein näkyy. )

        No ei ole ainakaan vielä poistettu. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin joidenkin takana kyllä. Tässäkin ketjussa on yksi joka näihin kius... juttuihin osallistunut.
        Ja Isossa osassa anokiusoista on rekattu takana.
        Ja kohta tääkin kommentti poistetaan jostain kumman syystä.

        :)

        (eikä se sama :) kun täällä usein näkyy. )

        Taidat olla itse sellainien, kun noin hyvin asiasta tiedät.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Taidat olla itse sellainien, kun noin hyvin asiasta tiedät.

        Oliko sinulla viisi rekisteröityä nimimerkkiä, vai oliko niitä enemmän?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinulla viisi rekisteröityä nimimerkkiä, vai oliko niitä enemmän?

        Ei minulla ole koskaan ollut käytössä, muita profiileita, enempää kuin yksi kerrallaan. Ne muut ovat poistettu käytöstä kokonaan. Olen ollut Prinssi J, palstarinssi, ja joku prinssi aiemminkin. Ne on ollu ennen tätä sutta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei minulla ole koskaan ollut käytössä, muita profiileita, enempää kuin yksi kerrallaan. Ne muut ovat poistettu käytöstä kokonaan. Olen ollut Prinssi J, palstarinssi, ja joku prinssi aiemminkin. Ne on ollu ennen tätä sutta.

        Ja N_kaivatulle ainakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja N_kaivatulle ainakin.

        Ainiin sellainenkin... Joku ehdotti sellaista täällä minulle ja sitten tein sen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ainiin sellainenkin... Joku ehdotti sellaista täällä minulle ja sitten tein sen.

        N niin kuin netta


      • Anonyymi kirjoitti:

        N niin kuin netta

        En ole koskaan kirjoittanut mitään pahaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole koskaan kirjoittanut mitään pahaa.

        no netta ei tykännyt ainakaan sun jutuista


      • Anonyymi kirjoitti:

        no netta ei tykännyt ainakaan sun jutuista

        Sille minä en voi mitään. Mutta pahaa en ole hänelle taikka hänestä kirjoittanut.


    • Tunnen kyllä epäonnistuneeni pahasti, eihän täällä saa edes yrittämällä lokaa niskaansa, selvää syrjintää. Vaikka miten maalitauluksi 🎯 itsensä laittaisi niin ei sitten millään...tylsää

      • Niin. Et varmaankaan ole kovin aktiivinen kommentoija?


      • Mu5tasydän kirjoitti:

        Niin. Et varmaankaan ole kovin aktiivinen kommentoija?

        Kyllä mä yritän partaani välillä päristellä 🙂


    • Ihan noin yleisesti sanon, että minä en hyväksy haukkumista yhtään keneltäkään ja sitä on tässäkin ketjussa aika paljon. Sanoudun irti sellaisesta, olipa kyse mistä tahansa tilanteesta. Ihmisen toiminnasta ja käytöksestä voi olla montaa mieltä, mutta ihmistä itseään ei saa haukkua.

      • Anonyymi

        Kyl jos ihminen käyttäytyy ku kuspää nii minust se on kuspää


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      304
      3441
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      242
      1891
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      95
      1392
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1323
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1223
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      966
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      894
    Aihe