Sannan äly ja kauneus on persukepuille aivan liikaa ymmärtää ja siks purkavat kateuttaa ja vihaansa naisia kohtaan koulukiusaaja tavoillaan. Esimerkiksi Saarikko ei todellakaan herätä kenessäkään kateutta älynsä tai kauneutensa (tai sen puutteen) vuoksi vaan on persukepuille se kiltti pullan tuoksuinen naapurin tyttö. Sannan viiltävän terävä äly taas saa persukeput raivohinsa ja Sanna kauneus on kauhistus persukepuille. Miksi, eikö teidän miehisyys kestä älykästä ja kaunista johtajaa?
Sanna Marin herättää suunnatonta kateutta tuulipuku suomalaisissa!
462
2068
Vastaukset
- Anonyymi
Nöyrä pitää naisen olla ja lapsentekokone, näin meillä ainakin peräpohjolassa lestadiolaispiireissä on mietitty asiaa.
- Anonyymi
Missä Sannan tytär on?
Välittääkö Sanna Emmasta lainkaan?
BAILA baila kyllä lapset maksaa. - Anonyymi
Näin se näkyy olevan. Minäkin olen saanut miesvihaa kun en suostu nöyristelemään ,ja olen töissäni pätevä. En juokse tupakkakoåilla vähän välillä. Olen siisti ja välitän näyttää hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Sannan tytär on?
BAILA baila kyllä lapset maksaa.Se ei ole sinun asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Sannan tytär on?
BAILA baila kyllä lapset maksaa.Miksi oikeastaan kirjoitat asioista jotka eivät kuulu sinulle. Jokainen äiti välittää lapsestaan joten yrität ainoastaan panetella typerällä tavallasi.
Jokainen hoitelee vanhemmuutensa ihan itse, myös Sanna ja hänen ex miehensä yhteistoimin huolehtivat lapsensa kasvatuksesta ihan itse .maiksi pitöisi sinunkin tietää ettei sanan vapaus ole edes sinulle tomppelille sitä että olisi lupabrakjeerata ihmisten yksityisiä asioita netissä.
Sannan yksityis elämä on ainiåoastaan hänen , ei sinun eikä muidenkaan päätettävissä .äjokin filtteri sinullakin luulisi olevan mitä tukee sananvapauteen . Häpeä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se näkyy olevan. Minäkin olen saanut miesvihaa kun en suostu nöyristelemään ,ja olen töissäni pätevä. En juokse tupakkakoåilla vähän välillä. Olen siisti ja välitän näyttää hyvältä.
Sanoisin kuitenkin, että mitä todennäköisemmin saamasi "miesviha" johtuu sinusta itsestäsi, ei kauneudestasi eikä pätevyydestäsi. Oletko miettinyt minkälainen olet siellä työyhteisössä? Miten kohtelet työkavereitasi, oletko päsmäri ym?? Veikkaan, että olet ilkeän vittumainen nainen ja vielä kamalampaa, jos olet esimiesasemassa, pilaat koko työyhteisön työviihtyvyyden. Mitä jos olisit "kunnon jätkä"? Ymmärrätkö?
Kusi nousee monella naisella hattuun. Tiedän tuon ihan omasta pitkästä työkokemuksesta enkä enää huoli naista esimiehekseni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi oikeastaan kirjoitat asioista jotka eivät kuulu sinulle. Jokainen äiti välittää lapsestaan joten yrität ainoastaan panetella typerällä tavallasi.
Jokainen hoitelee vanhemmuutensa ihan itse, myös Sanna ja hänen ex miehensä yhteistoimin huolehtivat lapsensa kasvatuksesta ihan itse .maiksi pitöisi sinunkin tietää ettei sanan vapaus ole edes sinulle tomppelille sitä että olisi lupabrakjeerata ihmisten yksityisiä asioita netissä.
Sannan yksityis elämä on ainiåoastaan hänen , ei sinun eikä muidenkaan päätettävissä .äjokin filtteri sinullakin luulisi olevan mitä tukee sananvapauteen . HäpeäNo jaa, hyvinpä välittää, kun taitaa nuo kuppilat olla ykkösprioriteetti. Ei omena kaus puusta putoa. Toistaa jo edesmennyttä isukkiaan. Katsos, jokainen alkaa vanhennuttuaan muistuttaan jompaa kumpaa vanhempaansa puheissa, eleissä ja tekemisissä.
- Anonyymi
Näin se on. Ja persuissa on myös paljon kaikenlaisia hihhuleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Sannan tytär on?
BAILA baila kyllä lapset maksaa.Kyllä hänellä hoitajia on. Hoid vaan omat asiasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi oikeastaan kirjoitat asioista jotka eivät kuulu sinulle. Jokainen äiti välittää lapsestaan joten yrität ainoastaan panetella typerällä tavallasi.
Sannan yksityis elämä on ainiåoastaan hänen , ei sinun eikä muidenkaan päätettävissä .äjokin filtteri sinullakin luulisi olevan mitä tukee sananvapauteen . HäpeäEi nämä osaa hävetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin kuitenkin, että mitä todennäköisemmin saamasi "miesviha" johtuu sinusta itsestäsi, ei kauneudestasi eikä pätevyydestäsi. Oletko miettinyt minkälainen olet siellä työyhteisössä? Miten kohtelet työkavereitasi, oletko päsmäri ym?? Veikkaan, että olet ilkeän vittumainen nainen ja vielä kamalampaa, jos olet esimiesasemassa, pilaat koko työyhteisön työviihtyvyyden. Mitä jos olisit "kunnon jätkä"? Ymmärrätkö?
Kusi nousee monella naisella hattuun. Tiedän tuon ihan omasta pitkästä työkokemuksesta enkä enää huoli naista esimiehekseni.Oletko ollut itse reilu työkaveri. Itse naisena en ole koskaan joutunut kiusatuksi miesten enkä naisten taholta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa, hyvinpä välittää, kun taitaa nuo kuppilat olla ykkösprioriteetti. Ei omena kaus puusta putoa. Toistaa jo edesmennyttä isukkiaan. Katsos, jokainen alkaa vanhennuttuaan muistuttaan jompaa kumpaa vanhempaansa puheissa, eleissä ja tekemisissä.
Näin se varmaan Purran kohdalla on
Kostaa kaikille äitinsä alkoholismia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sannan yksityis elämä on ainiåoastaan hänen , ei sinun eikä muidenkaan päätettävissä .äjokin filtteri sinullakin luulisi olevan mitä tukee sananvapauteen . HäpeäTiedätkö mitä? Jokainen äiti EI valitettavasti välitä lapsistaan. Miten selität huostaanotot, pahoinitelyt? Mikä vitun madonna tuosta kapakkaruusustakin on tehty? Vastaava Maija Meikäläinen olisi jo oikeassa elämässä lastensuojelun kynsissä. Siinä sulle faktaa todellisesta elämästä, ei pintaliidosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Sannan tytär on?
BAILA baila kyllä lapset maksaa.Niin, onhan duunari Suomalaisella - jota Sannan pitäisi edustaa jotain kahisevaa kun on tuulipuku.
Sanna petti yli 35000 äänestäjäänsä kun jättäytyi heti pois politiikasta kun biletys/ matkustelu kansalaisten piikkiin loppui - Anonyymi
Pitäkää naisenemjanhommatkaa siellä pohjoisessa niitä pentuja ihan rauhassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole mitään sanottavaa MEETOOSTA,eikö kannattais ottaa esille,vai oletko susiruma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin kun tekee työnsä hyvin ja tienaa oman elantonsa niin se sama mitä ne kateelliset posmittaa, ainahan niillä jotain sanomista on joka asiasta . Muissa Pohjoismaissa ei ihan näin ahdasmielisiä ihmisiä ole kun Suomessa käjossa asian vaan asetetaan nainen johonkin rooliin jonka joku muu on päättänyt..se ei ole nykynaisen elämää mitenkää, miksi nöyristellä kun omilla kyvyillään pärjäilee ihan hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei ole sinun asia.
Katsotko olevasi jotenkin oikeutettu huolehtimaan jonkun yksityis elämästä , mitä se sinulle muuten kuuluu missä lapsi on, vaikka olisi Sannan kanssa niin häntä ei ole lupa kuvata , sillä lapsi saa ihan itse päättää aikuisena jos häntä kuvataan , siis kellään ei ole lupa kuvat ala-ikäistä lasta.
Joten Kyllä Sanna ja Lapsen isä huolehtivat hänestä ihan itse sinun ei tarvitse pitää lukua kenenkään lapsista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jaa, hyvinpä välittää, kun taitaa nuo kuppilat olla ykkösprioriteetti. Ei omena kaus puusta putoa. Toistaa jo edesmennyttä isukkiaan. Katsos, jokainen alkaa vanhennuttuaan muistuttaan jompaa kumpaa vanhempaansa puheissa, eleissä ja tekemisissä.
Hahhaa kuppilat ??? Jos jossain kuppilassa joskus käy niin se ollaan heti kuvaamassa ja silloin yksinkertaisuus luulee että on siellä aina. Näinhän teikäläisillä menee ajatuksen juoksu. Kas kun juorulehdet ovat opintomateriaalia , ikävä kyllä niistä ei saa laudaturia mitenkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö mitä? Jokainen äiti EI valitettavasti välitä lapsistaan. Miten selität huostaanotot, pahoinitelyt? Mikä vitun madonna tuosta kapakkaruusustakin on tehty? Vastaava Maija Meikäläinen olisi jo oikeassa elämässä lastensuojelun kynsissä. Siinä sulle faktaa todellisesta elämästä, ei pintaliidosta.
Ei sulle siltikään kuulu Sannan yksityiselämä mitenkään. Ja kyllä hän huolehtii exänsä kanssa ihan kelvollisesti omasta lapsestaan .
Kai sitä nyt jokainen saa käydä ravintolassa silloin kun haluaa Sinä se lasket juorulehtien juttuja ja uskot niihin kiven kovaan, niinhän ne oåkirjoitettukin.
Sitten on todella perheitä joist lapset otetaan huostaan, sillekään sinä et voi yhtään mitään joten hoida vaan omat asiasi se riittää ihan hyvin
- Anonyymi
Sannan asettama rima on korkealla ja suomalaisten, jopa persukepulaisten pitäisi vähän skarpata ja yrittää. Sanna on yrittäjän esikuva.
- Anonyymi
Kyllä se yritys olisi konkurssissa ennen avajaisia.
- Anonyymi
Ja menestyy hienosti.
- Anonyymi
No toivottavasti ei kukaan yrittäjä ainakaan ota mallia, on konkka aika äkkiä edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja menestyy hienosti.
Niin mikä yritys?
Sanna Marinin eka yritys, siis firma, on nyt nimeltään Oy Konkurssi-Suomi Ab.
Ehkä seuraava on Konkurssi-Blair? - Anonyymi
Jos yrittämistä on kansan tuhoaminen ,niin olet oikeassa.Poliitikkojen päämäärä pitäisi tosin aina olla kansan elintason parantaminen tai pitäminen yllä varsinkin kun mennään kohti valtavaa kurimusta.Marin vain nei hallitse asioita joita pitäisi. Poliitikon elämä perustuu yleistietoon eikä korruptioon vaikka nyt monet niin luulevat. Tuhoamalla yhteiskunnan saadaan nopeutettu ongelmia kuten jo näkyy.Sosialismi ja kapitalismi ovat varastamista kansalta ja johtavat lopuksi täydelliseen umpikujaan jossa Suomessa jo ollaankin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se yritys olisi konkurssissa ennen avajaisia.
Sanoo persu jolla on tieto kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mikä yritys?
Sanna Marinin eka yritys, siis firma, on nyt nimeltään Oy Konkurssi-Suomi Ab.
Ehkä seuraava on Konkurssi-Blair?Voi pientä kateellista persua. Mitätöntä kulkijaa.
- Anonyymi
Persujen rupusakki on erittäin kateellisia viisaalle ja kauniille cm marinille, heillä on vainn vain ruma tyhmä purra.
- Anonyymi
Osuit asian ytimeen, persuruput eivät kestä ylivertaisia naisjohtajia. Lestakeput taas vihaavat itsenäisiä naisia.
- Anonyymi
Joka (Purra) on myös äärimmäisen tyhmä, eli ei poikkea persuporukasta.
- Anonyymi
Minä kadehdin ja samalla ihailen Krista Kiurun pätevyyttä ja kauneutta. Tulee yltämään vielä Sannan mittoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuit asian ytimeen, persuruput eivät kestä ylivertaisia naisjohtajia. Lestakeput taas vihaavat itsenäisiä naisia.
Persupiireissä naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä, lestapiireissä taas sängyn ja hellan välissä.
- Anonyymi
Missä ja milloin se Sannan viisaus on tullut ilmi?
- Anonyymi
Viisas ja kaunis älä impaa enää liimaa näet harhakuvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka (Purra) on myös äärimmäisen tyhmä, eli ei poikkea persuporukasta.
Purra on paljon viisaampi kuin sinä apukoulu hippi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persupiireissä naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä, lestapiireissä taas sängyn ja hellan välissä.
Ja sulla ei naista muuta kuin käsinyyrikki voi voi äitin pikku paavoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purralla ei ole viisautta. On vain vihaa. Ja minä elämän sinutkin tuulipukupersu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä naisjohtaja Marin muka on? Sitäpaitsi ei nykyään saa korostaa sanaa nainen niinkuin ei miestäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joskus olisit edes töitä tehnyt, niin huomaisit, että ylivoimaisesti huonoin johtaja työpaikoilka on nainen. Kertoo sinulle pitkän työkokemuksen omaava nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purralla ei ole viisautta. On vain vihaa. Ja minä elämän sinutkin tuulipukupersu.
Jos ei viisautta, niin laskutaito on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole se, kenelle vastasit, enkä ole koskaan impannut, käyttänyt huumeita, ole rikosrekisterissä, viinaa olan juonut ja menee vieläkin kurkusta alas ja töissäkkin olen käynyt ahkerasti, kaunis ja komea en ole, enkä ole edes koskaan omistanut tuulipukua, en sitä 70-luvun, mutten myöskään 2000 -luvun, mutta jonkunnäköstä viisautta on, johtuneeko siitä, etten päätäni ole impannut, juonut tyhjäksi soluista? Minulle riittää saamaan helvetin hyvää mieltä se, että nyt pääsee luuseritkin kunnon elämän makuun. Ämmä tuhosi suomalaisten elämän ja juoksi karkuun, kuten kunnon narsistipsykopaatti tekeekin. Sinäkin saat onneksi tuntea nahoissasi pikku kultamussukasi tekoset. Hahhahhaaaa
- Anonyymi
Purra on erittäin turhautunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ja milloin se Sannan viisaus on tullut ilmi?
Joka puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ota enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävitkö sinä edes apukoulua ? Hukkaan meni sekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joskus olisit edes töitä tehnyt, niin huomaisit, että ylivoimaisesti huonoin johtaja työpaikoilka on nainen. Kertoo sinulle pitkän työkokemuksen omaava nainen.
Jospa vika on sinussa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole se, kenelle vastasit, enkä ole koskaan impannut, käyttänyt huumeita, ole rikosrekisterissä, viinaa olan juonut ja menee vieläkin kurkusta alas ja töissäkkin olen käynyt ahkerasti, kaunis ja komea en ole, enkä ole edes koskaan omistanut tuulipukua, en sitä 70-luvun, mutten myöskään 2000 -luvun, mutta jonkunnäköstä viisautta on, johtuneeko siitä, etten päätäni ole impannut, juonut tyhjäksi soluista? Minulle riittää saamaan helvetin hyvää mieltä se, että nyt pääsee luuseritkin kunnon elämän makuun. Ämmä tuhosi suomalaisten elämän ja juoksi karkuun, kuten kunnon narsistipsykopaatti tekeekin. Sinäkin saat onneksi tuntea nahoissasi pikku kultamussukasi tekoset. Hahhahhaaaa
Voi sinua pieni kulkija.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä naisjohtaja Marin muka on? Sitäpaitsi ei nykyään saa korostaa sanaa nainen niinkuin ei miestäkään.
Ihan niin ei saisi korostaa, mutta kun yhteiskunta kehittyy niin hitaasti näissä asioissa niin nais sanaa voi käyttäÄ ihan hyvin, esim naisten palkat eivät vieläkään yllä siihen mitä miehillä on Sekin on osoitus yhteiskunnan puolesta että demokratia ei toimi, sitten nämä ennakkoluulot naisissa ja kehoituksen miten heidän pitäisi olla. Pukeutua, ja vieläpä vaaditaan että heidän pitäisi ajatellakkin kuten muut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävitkö sinä edes apukoulua ? Hukkaan meni sekin
Älä alenna apukoulua jota niin moni lapsi käy että heillekin tulisi tulevaisuudessa kykyjen mukaan tietoa. Jos sinun linjallaaimpuhutaan niin uskon ettet pärjäisi missään koulussa olet ilkeä ja hyvin typerä kommenteissasi, siihenkö sinun äitisi sinut opetti että haukut sinäkin ihmisiä . Typerys
- Anonyymi
Ketä on Sanna Marin?
- Anonyymi
Muualla maailmassa Sannaa ihaillaan, ei kadehdita kuten Suomessa. Suomessa pitäisi olla ruma ja mahdollisimman näkymätön nainen.
- Anonyymi
Unohdit mainita " ruma ja mahdollisimman näkymätön nainen" lisäksi
osaamaton nahjus, joka kaikkialla vain tiellä, jopa katsomossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit mainita " ruma ja mahdollisimman näkymätön nainen" lisäksi
osaamaton nahjus, joka kaikkialla vain tiellä, jopa katsomossa.Meillä keskustassa noita on aika tavalla paljon.
- Anonyymi
Kerro missä? Tästä "ihailusta" oli kerran juttua.
- Anonyymi
Sannan kaltaiset voimakkaat naiset herättää tunteita, harmi, että Suomessa ne on yleensä negatiivisia ja kateuden värittämiä.
- Anonyymi
Sanna on erittäin kaunis ja pätevä nainen. Se varmaan ottaa todella koville kateellissa suomalaisissa ihmisissä.
- Anonyymi
Teillä sossuila sitä riittää kauniita ja päteviä naisia. Mainittakoon nyt vaikka Viitanen, Kiuru ja Tuppurainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä sossuila sitä riittää kauniita ja päteviä naisia. Mainittakoon nyt vaikka Viitanen, Kiuru ja Tuppurainen.
Tarkoititko Saarikkoa, Anu Vehviläistä vai Mari Kiviniemeä.... Aika karua ja liian hapokasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoititko Saarikkoa, Anu Vehviläistä vai Mari Kiviniemeä.... Aika karua ja liian hapokasta.
Tarkoitin kaunottaria nimeltään Viitanen, Kiuru ja Tuppurainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ovat kauniimpia kuin yksikään persuakka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei gää ole vitsipalsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ovat kauniimpia kuin yksikään persuakka.
Ja inhimillisiä.
- Anonyymi
Me demarit olemme hyvin ylpeitä siitä, kun Marin pääsi nyt kansainvälisiin seurapiireihin. Se on asia, jota kohti me kaikki haluamme mennä. Tämä on sitä uuden ajan sosiaalidemokratiaa.
- Anonyymi
Me keskustassa emme ole ylpeitä, kyllä suomalaisen naisen on oltava nöyrä ja hyväksyttävä patriarkkaalisuus ja miehen asema, ei maaseudulla muuten pärjää.
- Anonyymi
Eiköhän se Purra ole tunnettu Tampereella perseenjakajana.
- Anonyymi
Sillä perseellä saa fyrkkaa. Kunpa jokainen nainen tajuaisi, että istuu pankin päällä. Sillon kannattaa lähteä maailmalle, siellä miehillä on enemmän rahaa kun täällä.
Mieti nyt: ensin kuuden (6) kuukauden koeaika, jolloin voi hoidella ensin vaikka kolme asiakasta/pv ja pikkuhiljaa taitojen kohetessa kasvattaa määrää, kun kuuden (6) kuukauden koeaika on mennyt, alkaa valikoimaan parhaita päältä ja suunnata jetset-piireihin... riittää 1-2 per viikko...
Samalla on ehtinyt hoidella ja hakea neuvoa oman habituksen hoitoon muutoksen tanttatyylistä》》 jetset. Avustajaa ja valokuvaajaa someen kyllä tarvitaan, mutta on sitä sit varaa palkata. Kerran kuukaudessa saa pakollisen lomankin, kun värkki on "huollossa". Se on tosin kai palkatonta ja hirveä pudotus entiseen verrattuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me keskustassa emme ole ylpeitä, kyllä suomalaisen naisen on oltava nöyrä ja hyväksyttävä patriarkkaalisuus ja miehen asema, ei maaseudulla muuten pärjää.
Siis naisen olisi mielestäsi oltava näytä, sinullekko ja miksi , nainen joka on omillaan ei nöyristele kellekkään hän tekee työtä kosin ulkopuolella joka päivä ja saa siitä palkan Nöyryyden ajat ovat siellä minne ne kuuluvat , siis historiassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä perseellä saa fyrkkaa. Kunpa jokainen nainen tajuaisi, että istuu pankin päällä. Sillon kannattaa lähteä maailmalle, siellä miehillä on enemmän rahaa kun täällä.
Mieti nyt: ensin kuuden (6) kuukauden koeaika, jolloin voi hoidella ensin vaikka kolme asiakasta/pv ja pikkuhiljaa taitojen kohetessa kasvattaa määrää, kun kuuden (6) kuukauden koeaika on mennyt, alkaa valikoimaan parhaita päältä ja suunnata jetset-piireihin... riittää 1-2 per viikko...
Samalla on ehtinyt hoidella ja hakea neuvoa oman habituksen hoitoon muutoksen tanttatyylistä》》 jetset. Avustajaa ja valokuvaajaa someen kyllä tarvitaan, mutta on sitä sit varaa palkata. Kerran kuukaudessa saa pakollisen lomankin, kun värkki on "huollossa". Se on tosin kai palkatonta ja hirveä pudotus entiseen verrattuna.Katsos 50 lukukin tervehtii palstaa
- Anonyymi
Ei Sanna Marin enää mikään johtaja ole. Hän on yksityisyrittäjä yrityksessä, jonka ainoa työntekijä on hän itse.
- Anonyymi
Sanna Marin pukeutuu pariisilaiseen muotiluomukseen, mutta häntä äänestäneet mummot ja papat pukeutuvat tuulipukuun, kun muuhun ei ole varaa.
- Anonyymi
No onko se sinulle joku kompastuskivi että ihminen pukeutuu asiallisesti työssään. Pitäisikö Sannan olla tuulipuku päällä töissään.
On se ihmeellistä vertailua , missä edustus tehtävillä sinäkin olet kunsanot ettei sinullamole varaa pukeutua Sannan tavalla , vaatiiko sinun ns ” työsi” jotenkin edustavia vaatteita kun niitä haikailet. - Anonyymi
Kyllä minulla on kunnon vaatteet. Tuulipukuja ei ole kellään.
- Anonyymi
Sanna on vaan äärimmäisen pätevä ihminen, suurhenkilö jollaisia ei synny edes joka vuosisata!
- Anonyymi
Hänestä voi tulla vaikka seuraava Englannin pääministeri, kunhan Tony vähän ohjeistaa häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänestä voi tulla vaikka seuraava Englannin pääministeri, kunhan Tony vähän ohjeistaa häntä.
Tai maatalouskonsultti MTKoohon, turpeilla kepu isännällä olisi lärvit kuin kermaa litkineellä tukevalla maalaiskissalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai maatalouskonsultti MTKoohon, turpeilla kepu isännällä olisi lärvit kuin kermaa litkineellä tukevalla maalaiskissalla.
Juoppo konsultti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoppo konsultti?
Juoppo konsulrri. asia on tosi. ei muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoppo konsultti?
Oletko ? Voi Jee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoppo konsultti?
Onko silloin juoppo jos viettää iltaa ravintolassa ystäviensä kanssa ja ottaa 8% viinilasin.kyllä niitä on ihmisiä jotka laittavat juopon nimen ihmiselle välittömästi jos joku juorubkålaska kirjoittaa samasta illasta seitsemän eri kertaa Kaikki näyttää menevän jakeluun eräillä ihme kyllä . Millainen on ihminen joka uskoo juorumediaa sitä ihmettelen
- Anonyymi
Myös Sanna Marin johtamiskyvyt herättää kateutta.
- Anonyymi
Vaikka Sanna on "hyvä johtaja" niin ei pystynyt kuitenkaan johtamaan puoluettaan vaalivoittoon.
Kuka tuota nyt kadehtisi? Ei kukaan. - Anonyymi
Mitkä johtamiskyvyt? Eikö sitten demareiden olisi pitänyt voittaa vaalit? Mitä teki Tampereella? Kuvaa nimenomaan hyvin sitä, ettei kykyjä ole. No se tullaan näkemään maailmallakin. Siellä ei tulla kohtelemaan silkkihansikkain, sillä narsisti ei pääse itseään karkuun missään. Se, kuinka kauan pystyy näyttelemään jotain muuta, kun on, niin on asia erikseen. Itse veikkaan max 5 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka Sanna on "hyvä johtaja" niin ei pystynyt kuitenkaan johtamaan puoluettaan vaalivoittoon.
Kuka tuota nyt kadehtisi? Ei kukaan.Ihan kaikki persut.
- Anonyymi
Zanna pissi demukkeja silmään oikein kusitykillä, katkuava pissi vei demukeilta sen vähäisenkin järjen.
- Anonyymi
Voi tuota persun runollisuutta !
- Anonyymi
Voi sinua koulupudokas persu.
- Anonyymi
Suomalaisten käyttövoima on kateellisuus ja erityisen vahvaa se on persukepurupuissa.
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Myös täällä palstalla huomaa helposti monen keskustalaisen kateuden Sannaa kohtaan.
- Anonyymi
Sehän on kouluttamattomien ihmisten luonteen ominaisuus , olla siis kateellinen joka asiasta
- Anonyymi
Ihan totta. Näillä on ainoastaan yksi asia mielessä, kas kun muuta ei ole oppineet elämässä aikana , mamman poikia siinä ja muutama lättäjalka mamman tytärkin arvostelevat jurublaskojen kirjoitusten mukaisesti ihmistä, siitäkin jo näkee millä tasolla ovat
- Anonyymi
Sannan ihailijat ovat etupäässä sitä tuulipuku kansaa.
He ovat nyt ryhtyneet kadehtimaan Sannaa. Miten tässä näin kävi?- Anonyymi
Missä sinä tuulipukuja näät ?
- Anonyymi
Mutta mites tää liittyy Suomen Keskustaan?
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Tuulipukukansa (=demariäänestäjät) jäivät ihmettelemään, että miten tässä näin kävi.
- Anonyymi
Kepuloiset camo-ryysyissään ja kumisaappaissaan ovat niin kateellisia Sannan uskomattomalle menestykselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepuloiset camo-ryysyissään ja kumisaappaissaan ovat niin kateellisia Sannan uskomattomalle menestykselle.
Tuulipukukansa äänesti Sannaa ja Sanna itse pukeutui Victoria Beckhamin tuhat euroa (1000) maksavaan luomukseen. Se onnistui tuulipukukansan äänien turvin.
Harmi, että äänestäjillä itsellään ei ole varaa noin kalliisiin luomuksiin.Joutuvat kulkemaan
ale-halleista ostetuissa vaatteissa ja kumisaappaissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuulipukukansa äänesti Sannaa ja Sanna itse pukeutui Victoria Beckhamin tuhat euroa (1000) maksavaan luomukseen. Se onnistui tuulipukukansan äänien turvin.
Harmi, että äänestäjillä itsellään ei ole varaa noin kalliisiin luomuksiin.Joutuvat kulkemaan
ale-halleista ostetuissa vaatteissa ja kumisaappaissa.Tuo kepulaisten kateus on suorastaan erittäin huvittavaa;-))) Kepulehmät pukeutuu Hankkijan asusteisiin, perusvärinä tällä kaudella oranssi on hyvin suosittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kepulaisten kateus on suorastaan erittäin huvittavaa;-))) Kepulehmät pukeutuu Hankkijan asusteisiin, perusvärinä tällä kaudella oranssi on hyvin suosittu.
Mistä sinäkään muualta saisit ruokasi kuin maajusseilta? Sieltä sitä perunaakin tulee sinun perunalastuihisi ja kauraa oluihisi.Olisit kiitollinen tuostakin. Mutta, pukeudu ihan vapaasti Pradan tai Diorin asuihin, jos sinulla on siihen varaa. Tosin epäilen vahvasti, ettei sinulla ole niihin varaa.
- Anonyymi
Demareilla ei ole tuulipukuja ,vaan fiksut vaatteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ale-halleista ostetuissa vaatteissa ja kumisaappaissa.Voi rakas persu. Minä voin ostaa tonnin kootun, mutta kun en liiku kuin töissä ja asioilla välttää ihan halvemmat fiksut vaatteet. Kun ei juo ei polta niin rahat riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinäkään muualta saisit ruokasi kuin maajusseilta? Sieltä sitä perunaakin tulee sinun perunalastuihisi ja kauraa oluihisi.Olisit kiitollinen tuostakin. Mutta, pukeudu ihan vapaasti Pradan tai Diorin asuihin, jos sinulla on siihen varaa. Tosin epäilen vahvasti, ettei sinulla ole niihin varaa.
Näillä persuilla ei ole varaa kuin lumppuihin
- Anonyymi
Olemme iloisia Sannan menestyksestä. Emmekä ole tuulipukuja nähnyt kymmeniin vuosiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ale-halleista ostetuissa vaatteissa ja kumisaappaissa.Kenellä nyt ei tonnia olisi laittaa mekkoon. Mutta kun niitä ei työssäni tarvita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä kepulaiset huutele ,vaan persut. He kansoittavat kaikki palstat. Ei ole muutakaan tekemistä.
- Anonyymi
Tämän takia Sanna Marin herättää ihailua!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c524f905-bed9-4c0c-8626-6f3b96810153- Anonyymi
Ei yllätä yhtään, että Sannan johtajuutta ja määrätietoisuutta ylistetään estoitta. Erittäin hieno kommentti yhdeltä haastatetulta on tosiaan tuo kova naisviha Suomessa, moni pelkää vahvaa naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yllätä yhtään, että Sannan johtajuutta ja määrätietoisuutta ylistetään estoitta. Erittäin hieno kommentti yhdeltä haastatetulta on tosiaan tuo kova naisviha Suomessa, moni pelkää vahvaa naista.
Luja ja määrätietoinen johtaja otti ja jätti luottamustehtävänsä kesken.
Ei ilmoittanut aikeistaan siinä vaiheessa kun ilmoittautui uudelleen ehdokkaaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luja ja määrätietoinen johtaja otti ja jätti luottamustehtävänsä kesken.
Ei ilmoittanut aikeistaan siinä vaiheessa kun ilmoittautui uudelleen ehdokkaaksi.Ei haittaa minua.nolen vain iloinen että Sanna pärjää. Saas nähdä jaksaako Purra kun väsyi jo kesälomalla ,ja nyt loistaa koko ajan poissaolollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa minua.nolen vain iloinen että Sanna pärjää. Saas nähdä jaksaako Purra kun väsyi jo kesälomalla ,ja nyt loistaa koko ajan poissaolollaan.
On huomattu.
- Anonyymi
Silmään kustut demalit jaksavat yhä ylistää pakoon luikkinutta vapahtajaansa, sekaisinko olette?
- Anonyymi
Ketään ei ole kustu silmään
.Ja mikä on demali
- Anonyymi
Sanna on niin nykyaikainen johtaja, että nämä vanhat politiikon jäärät ei sitä ymmärrä. Maailman on muuttunut väyryseni.
- Anonyymi
VKKssa on näinkin köyhiä!
OSTETAAN halpa soutuvene. Mieluiten airoilla.
Ossi Aisa
046-630xxxx
[email protected] - Anonyymi
Sanna Marin ei ole älykäs. Kiero ja juonikas, kyllä.
Osaa sisälukutaidon. Puhuu mitä käsketään.- Anonyymi
Marin on turvallisuusriski Suomelle.
- Anonyymi
Tämä avaus ei koskenut Väyrystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaus ei koskenut Väyrystä.
- Anonyymi
Ja sinä olet tehnyt diagnoosin ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että jokainen persu on turvallisuusriski noilla omilla kanavillaan.
- Anonyymi
VKKlaiset kulkee mielellään tuulipuvussa ja salihousuissa, niihin juuri ja juuri niillä voi varata riittää. Myös venäläinen ns apinannahka on VKKlaisille syksyllä mieleen, varsinkin kakan värisenä.
- Anonyymi
Sanna on tyyli ikoni monelle suomalaiselle naiselle.
- Anonyymi
Joko te demarinaiset olette hankkineet samanlaisen mekon joka Marinilla oli yllään Pariisissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko te demarinaiset olette hankkineet samanlaisen mekon joka Marinilla oli yllään Pariisissa?
Ei ,koska ei tarvita.
- Anonyymi
Leninki joka Marinilla oli Ranskassa yllä, sopii erittäin hyvin työväentalon juhliin.
- Anonyymi
Työväentalollako hän olikin ?
- Anonyymi
Miksi koko ajan Sanna Marinista tällä palstalla? En ymmärrä, ollenkaan.
- Anonyymi
Kun persu tulee palstalle juttu kääntyy aina Mariniin. Oli aloitus sitten vaikka kumisaappaista. Niin kova on trauma persupelleillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun persu tulee palstalle juttu kääntyy aina Mariniin. Oli aloitus sitten vaikka kumisaappaista. Niin kova on trauma persupelleillä.
Juuri näin. Ei yhtään aihetta ,etteikö persu käännä asiaa Mariniin.
- Anonyymi
Taas freudenthal populaatio halventaa suomalaisia.
Suomenruotsalainen Axel Olof Freudenthal harrasti rotuoppeja ja uskoi suomalaisten alempiarvoisuuteen ja henki elää eliitissä. - Anonyymi
Myös maailmalla kehutaan Sannan tilanne ja myös tyylitajua! Myös Sannan ylivertaista johtajuutta ihaillaan!!!
- Anonyymi
Moniko Marinin äänestäjä laittaisi ylleen tuon omituisen mustan leningin tai monellako ihailijalla olisi siihen varaa?
Miten tämä "ylivertainen johtaja" ei kyennyt johdattamaan demareita vaalivoittoon? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moniko Marinin äänestäjä laittaisi ylleen tuon omituisen mustan leningin tai monellako ihailijalla olisi siihen varaa?
Miten tämä "ylivertainen johtaja" ei kyennyt johdattamaan demareita vaalivoittoon?Åersujen valheiden takia. Ja voi minä en tarvitse lisää asuja. Minulla on jo kaapit täynnä.Minä säästän rahani. On pirun mukava kun ei tarvitse e.viimeisiä lantteja laskea.
- Anonyymi
Myös Sannan ylivertaiset johtamiskyvyt herättää suunnatonta kateutta, varsinkin pillipiipareiden ja muiden hermannipellejen keskuudessa!
- Anonyymi
Sanna pääsi aikoinaan eduskuntaan tuulipukukansan äänin turvin.
Nyt hän liikkuu raharikkaiden ja muotieliitin seurassa. Taakse on jäänyt tulipukukansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna pääsi aikoinaan eduskuntaan tuulipukukansan äänin turvin.
Nyt hän liikkuu raharikkaiden ja muotieliitin seurassa. Taakse on jäänyt tulipukukansa.Eteenpäin elävän mieli. Se on oikein.Purra tulee jäämään sinne hampparibaarin tasolle.
- Anonyymi
Tässä näette tyylittömyyden ja myös köyhyyden huipun, ex-persu ja nykyinen vkklainen esittelee kaljasaavin peittona toiminutta biodynaamisesti viljeltyä villapaitaansa ja mitä saippuan ja pesemättömyys tekee ihmiselle, ei ihme, että asuu syrjäseudulla. Onneksi Sanna sivistää tätä navettasotureiden säälittävää joukkoa!
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10159928223193970&set=pcb.10159928227118970- Anonyymi
Kamala kaapu.
- Anonyymi
Keskustalaisille ja varsinkin körttilestoille musta suruvaate ja syvä nöyryys on luonnollista.
- Anonyymi
Onko Marin vaihtanut puoluetta? Hänen suosikki värinsä on musta.
- Anonyymi
Keskusta yritti matkia demareiden taktiikkaa ja valitsivat puheenjohtajakseen kauneimman, älykkäimmän ja tyylikkäimmin pukeutuvan naisen. Jostakin ihmeen syystä taktiikka ei toiminut.
- Anonyymi
Ei toiminut demareidenkaan taktiikka. Sannasta ei tullut äänikuningatarta, eikä demarit saaneet vaalivoittoa. Miten siinä noin kävi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toiminut demareidenkaan taktiikka. Sannasta ei tullut äänikuningatarta, eikä demarit saaneet vaalivoittoa. Miten siinä noin kävi?
Kyllä Sanna sai Purraa enemmän ääniä. Jos älyä verrata vaalipiirin kokoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra oli äänikuningatar. Turha sinun on muuta väittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehheheh.... tuota demarilehmää todellakin äänesti laskutaidottomat. Hahhahhaaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole persulla sitä älyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Purra oli äänikuningatar. Turha sinun on muuta väittää.
Ei ole jos älyä ottaa huomioon kovin erikokoiset vaalipiirit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehheheh.... tuota demarilehmää todellakin äänesti laskutaidottomat. Hahhahhaaa.
Ja persulehmää äänesti narratut .
- Anonyymi
Sannan hahmottaa niin helposti kokonaiskuvan ja johtaa sen mukaisesti, ja hyvin määrätietoisesti.
- Anonyymi
Jätti johtajuutensa täällä Suomessa. Ryhtyi palvelemaan Tony Blairin putiikkia.
- Anonyymi
Jos luuranko on kaunis niin mikäpä siinä mieltymyksiä on monenlaista
- Anonyymi
Tuliko taas hyvämieli kun pääsit haukkumaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko taas hyvämieli kun pääsit haukkumaan ?
Mistä? Anorektikkohan tuo on. Eikö totuutta saa sanoa? Ruma luuranko, mutta eiköhän ne "pallot" ilmesty jossain vaiheessa. Ei sit muotikoltut enää roiku rumasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä? Anorektikkohan tuo on. Eikö totuutta saa sanoa? Ruma luuranko, mutta eiköhän ne "pallot" ilmesty jossain vaiheessa. Ei sit muotikoltut enää roiku rumasti
Tuliko hyvä mieli ?
- Anonyymi
Persumiehet ovat naisvihaajia. Ja mitä pätevämpi nainen ,sitä enemmän vihataan.
- Anonyymi
Sinähän puhut ihan mitä sattuu. Perussuomalaiset arvostavat naisia. Erittäin päteviä perussuomalaisia naisia on monissa korkeissa luottamus- ja virkatehtävissä.
- Anonyymi
Keskustan Aula kehui Sannan johtajuutta ja hyvää tyylintajua, Maria Aulan mukaan Sannan on esikuva myös suomalaisille naisille!!! Jopa keskustassa on jollakin naisella silmään pätevyydelle.
- Anonyymi
Bilettävä nuori perheen äiti on nyt uusi naisihanne. Lähtekäämme sitä kohti. Pysykööt ukot kotonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bilettävä nuori perheen äiti on nyt uusi naisihanne. Lähtekäämme sitä kohti. Pysykööt ukot kotonaan.
Juuri tuo on tuskaa kepuloisten "naisen-paikka-on-nyrkin-ja-hellan-välissä" macho spedeille ja maaseudulla lammas alkaa olla varteenotettava vaihtoehto, ellei lestahenkeen veli ole vaihtoehto. Vahvat naiset on pelottavaa kepulaisille "isännille".
- Anonyymi
Ai demarit on kateellisia Sannalle? Ymmärrettävää kyllä, kusettihan Sanna demareita 100-0.
- Anonyymi
Ei, Sanna nosti demarit johtoon ja käytti kepua apupyöränä puolueessaan, Saarikko oli niin helppo ja nöyrä. Sanna pelasi keput oppositioon oikeistohallituksesta ja saa kepulle lopullisest vasemmistolaisen tukipuolueen leiman. Sanna on nero ja kepun lopullinen niitaaja. Kepua pissitettiin 1000-0 hallituksessa. Nykyinen aikansa rimpuilee ja kepulla ei ole enää uskottavaa paluuta oikein mihinkään. Kiitos upea ja nerokkaa Sannan!! Kaikki rakastaa Sannaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, Sanna nosti demarit johtoon ja käytti kepua apupyöränä puolueessaan, Saarikko oli niin helppo ja nöyrä. Sanna pelasi keput oppositioon oikeistohallituksesta ja saa kepulle lopullisest vasemmistolaisen tukipuolueen leiman. Sanna on nero ja kepun lopullinen niitaaja. Kepua pissitettiin 1000-0 hallituksessa. Nykyinen aikansa rimpuilee ja kepulla ei ole enää uskottavaa paluuta oikein mihinkään. Kiitos upea ja nerokkaa Sannan!! Kaikki rakastaa Sannaa!!
Sanna ei rakastanut äänestäjiään, vaan jätti heidät ja lähti muille maille vierahille.
- Anonyymi
Erityisesti VKK salipöksyläiset kärsiin Sannan Marin tyylikkyydestä ja johtajuudesta, VKK johtajuus on perustunut maapallon lättyiteen, mutta Sanna on tähti ympäri maapalloa!
- Anonyymi
Moni VKKlainen luulee Sannaa avaruudesta tulleeksi säteileväksi, mutta kyllä Sanna on ihan naapurin tyttö, mutta kaunis ja viisas sellainen!
- Anonyymi
Myös tänään tuulipuku kansa katsoo kateellisina ja katkerina Sannan menestystä! Sanna on aivan ylivertainen nainen!
- Anonyymi
Minua oksennuttaa sen ämmän näkeminen .
- Anonyymi
Ota ämpäri.
- Anonyymi
Tursun mukaan VKK on eronnut porukkaa todella paljon, yksi lähti ja kolme jäi jäljelle.
- Anonyymi
Myös tänään vesijuoksia kadehtii Sannaa. Sanna ei käytä teryleeniä.
- Anonyymi
Sanna pukeutui pääministeri aikanaan sukkahousuihin ja kuvitteli olevansa tyylikäs.
- Anonyymi
Teryleenikansa varsinkin on kiukuissaan Sannan upealle pukeutumiselle. Yksi mielensäpahoittaja ja ylipainoinen Inkeroisista varsinkin on ihan myrtsinä.
- Anonyymi
Mulla ei ole tuulipukua ja poliittisesti olen "en kenenkään" -kannattaja. Silti inhoan narsisti-Marinia yli kaiken, koska tuhosi kaikki. Ämmä pitäisi ampua maanpetturuudesta, kuten ennenkin tehtiin. Vihaan sitä yli kaiken. "Viha" on kova sana, mutta kuvaa sitä, mitä enin osa kansasta sitä kohtaan tunsi ja tuntee edelleen. Ämmä voi pysyä pois, toki käyhän se ryyppäämässä täällä vähän väliä salassa, ei näytä narsistina vielä todellista minäänsä Pariisissa, Lontoossa, New Yorkissa...
Joten loppuun kaluttu on sinun "kade" ja "persu" -länkytyksesi. Lue vaikka Aapinen, jos keksisit uusia sanoja, no pitää tietty osata vähän lukea.- Anonyymi
Voi sinua peräkammarin naisvihaajaa, mutta olet yksi todella harvoista, maailmalla Sannaa ihaillaan suunnattoman paljon. Meillä syrjäseuduilla katkeruus parempiosaisia ja varsinkin naisia kohtaan on selvästi vähän noussut. Koeta nousta tuosta katkeruudestasi ja yritä hankkia vaikka elämä! Cosmopoltian lehdessä on upeita värikuvia Sannasta, katselet vaikka niitä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua peräkammarin naisvihaajaa, mutta olet yksi todella harvoista, maailmalla Sannaa ihaillaan suunnattoman paljon. Meillä syrjäseuduilla katkeruus parempiosaisia ja varsinkin naisia kohtaan on selvästi vähän noussut. Koeta nousta tuosta katkeruudestasi ja yritä hankkia vaikka elämä! Cosmopoltian lehdessä on upeita värikuvia Sannasta, katselet vaikka niitä!
Maailmalla eivät tienneet meidän sisäpolitiikasta yhtään mitään. Luulivat, että meillä menee hyvin. Eivät tienneet holtittomasta maahanmuuttopolitiikasta mitään, eivät katujengiväkivallasta, eivät tolkuttomasta valtion velasta jne... Näkivät vain Marinin kuvat Voguen ja muiden lehtien kannessa. Luulivat, että kaikki on kunnossa.
- Anonyymi
Toivon että kuolet vihaasi.
- Anonyymi
Ei kepulaisilla ole hätää.
Eikä edes syytä olla kateellinen koska kepu-laivan kapteenina on rehevä emäntä.- Anonyymi
Teidän kapteeni on tanssiklubien kuningatar.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän kapteeni on tanssiklubien kuningatar.
Meillä keskustassa on ruunamaton navetan kuningatar Saarikko, on mistä ottaa kiinni!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä keskustassa on ruunamaton navetan kuningatar Saarikko, on mistä ottaa kiinni!!!
Laiha nainen on taas sellainen, että rintojakin saa kaivaa esille selän puolelta.
Naisia on niin moneksi.
- Anonyymi
Ylellä Aisan teryleenit herättää lähinnä hilpeyttä ja myötähäpeää!
- Anonyymi
Demari Sanna esiintyy ja liikkuu porvareiden pöydissä ja seurapiireissä.
- Anonyymi
Ulkonäöllä ja älykkyydellä ole kyllä paskaakaan väliä mikäli hänen poliittiset päätöksensä ovat silkkaa koiranpaskaa
- Anonyymi
Salassa moni kepunainen haluaisi olla Sannan kaltainen superhahmo. Ehkä joku päivä näemme menestyneen Sanna tietokonepelin jota kepunaiset pelaa ja elävät hetken onnellisina ja menestyvinä.
- Anonyymi
Jes:8:14 suunnattomuus kuulostaakin kiroukselta nykyaikana.
- Anonyymi
Sannalle on kyllä suotu paljon, säihkyvä äly ja tyylintaju yhdistettynä estetiikkaan.
- Anonyymi
Sanna ei pukeudu tyypilliseen demari tyyliin. Hän pukeutuu samoin kuin oikeistolainen eliitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna ei pukeudu tyypilliseen demari tyyliin. Hän pukeutuu samoin kuin oikeistolainen eliitti.
Jokainen voi pukeutua tavallaan. Vai kyseletkö sinä muilta mitä päällesi panet ?
- Anonyymi
Tämä teryleenikansa on vaan niin kateellista menestyville ja tyylikkäille ihmisille.
- Anonyymi
Älkää kadehtiko, vaan ottakaa mallia kokoomuslaisista.
- Anonyymi
Sanna voisi olla esikuvan teryleenin kieltävässä kampanjassa!Teryleeni on läskillä ruma!
- Anonyymi
Sannan luennot on jatkuvasti loppuunmyytyjä, Sannaa kuunnellaan ja ihastellaan.
- Anonyymi
Hölmö?
- Anonyymi
Hajasijoitetussa Suomessa ei tarvitse pukeutua siististi, pieru-teryleenit sopii vapaa-aikaan, hautajaisiin, häihin, edustukseen ja kulttuuririentoihin.
- Anonyymi
Lähellä kepua olevat läskit teryleeneissään muistuttaa suomettumisen synkistä ajoista ja ilme on sen mukainen.
- Anonyymi
Mutta miten köyhissä demareissa? Marin raateli Suomen vihersiirtymällä energian hintojen huimaan nousuun, nautti 15000 palkkaa asunto- ja autoetuineen, huijasi palvojansa äänestämään itseään ja sdp:tä vaikka tiesi hyvissä ajoin lähtevänsä vaalien jälkeen livohkaan. Miltä se petetyissä demareissa tuntuu?
- Anonyymi
Ja taas yksi katkera ja kateellinen nilittää! Me olemme iloisia Sannan puolesta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas yksi katkera ja kateellinen nilittää! Me olemme iloisia Sannan puolesta!
Hienoa, että teillä riittää iloa, valoa ja hauskuutta, vaikka Sanna jättikin teidät. Jätti puolueenne ja Tampereen ja siirtyi eliittien joukkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että teillä riittää iloa, valoa ja hauskuutta, vaikka Sanna jättikin teidät. Jätti puolueenne ja Tampereen ja siirtyi eliittien joukkoon.
Sannan demarius sopii hyvin koko maailmalle, Sanna ei kepulaisten hönöjen tapaan pelaa kyläliigassa enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sannan demarius sopii hyvin koko maailmalle, Sanna ei kepulaisten hönöjen tapaan pelaa kyläliigassa enää.
Sanna edustaa nyt tyypillistä jetsettien ja raharikkaiden elämää. Syö hienosti 5 tähden ravintoloissa, ei pidä etäpalavereja, eikä etäluentoja, vaan lentää mannerten välisiä lentoja, pukeutuu ja mainostaa ökykalliita asusteita.
Joten me porvarit kiitämme häntä tästä elämän muutoksesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin se irvistelevä Purra siirtyi ? Siihen eliittiin. Niin juuri ja jätti teidät korjailemaan.
- Anonyymi
Sannan tyylitaju on loistava ja sitä arvostetaan maailmalla. Hankkijan asusteet sopii hyvin syrjäseuduille, missä muut ei niitä näe.
- Anonyymi
Sanna pukeutuu kuin aito porvari. Hyvä, että joku teistä edes osaa pukeutua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna pukeutuu kuin aito porvari. Hyvä, että joku teistä edes osaa pukeutua.
Onneksi Sanna ei pukeudu, kuin kepulaiset hönöt, kepulaiset antaa itsestään kuvan 60-luvun neuvostoliittolaisina, Lada vaan puuttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Sanna ei pukeudu, kuin kepulaiset hönöt, kepulaiset antaa itsestään kuvan 60-luvun neuvostoliittolaisina, Lada vaan puuttuu.
Tuppurainen pukeutuu toisinaan kivoihin maatuska tyylisiin mekkoihin.
Lada on aina ollut demareiden suosikkiauto. Rasvanahka duunareiden suosikki menopeli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuppurainen pukeutuu toisinaan kivoihin maatuska tyylisiin mekkoihin.
Lada on aina ollut demareiden suosikkiauto. Rasvanahka duunareiden suosikki menopeli.Miksi Saarikko käyttää sitä kaljasaavin peittoa asusteenaan? Sopii kyllä maatalousmessuille ja karjanäyttelyyn hyvin, varsinkin kumisaappaiden kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Saarikko käyttää sitä kaljasaavin peittoa asusteenaan? Sopii kyllä maatalousmessuille ja karjanäyttelyyn hyvin, varsinkin kumisaappaiden kanssa.
Ole onnellinen siitä, että miten tyylikkäästi Krista Kiuru pukeutuu. Hän on aina niin chic!
Ihaile häntä ja unohda perussuomalaiset.
- Anonyymi
Sannan luennot on todella kysyttyjä ja myyty täyteen pitkälle eteenpäin! Sanna nostaa Suomen mainetta entisestään paremmaksi!
- Anonyymi
Kerro mihin hän on nyt menossa seuraavaksi puhumaan ja montako kymmentä tuhatta paikkaa on myyty loppuun? Onko myös tulossa uusia muotinäytöksiä ja vaate-esittelyitä?
- Anonyymi
Mitä hyötyä meille suomalaisille oli tuosta viimeisimmästä luennosta ja lounastapaamisesta jonkun vanhan näyttelijättären kanssa.
- Anonyymi
Myös tänään Sannan johtajuus häikäisee keskiarvo ihmisiä.
- Anonyymi
Kerro missä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro missä?
Länsimaiden mediassa maailman laajuisesti. Maaseuduntulevaisuus kirjoittelee harvemmin, siellä lehmien missikisat on parhaillaan menossa.
- Anonyymi
Sanna Marin johtajuus on ainut laatuista, tuo tason johtajia ei synny välttämättä edes joka vuosisata, meille sattui samaan aikaan Presidentti Niinistö ja Sanna Marin. Suomalaisia onni potkaisi huopatossulla.
- Anonyymi
Marin pääsi julkisuuteen ainoastaan sen vuoksi, että oli niin nuori. Mitään maata mullistavaa hän ei saanut Suomessa aikaan. Koronan hoidossa oli eri mieltä presidentin kanssa ja natoon liittymisessä oli alkuun hyvinkin skeptinen. Ilmoitti viimeisenä kantansa natoon liittymisestä. Koronan taas hoitivat lääkärit ja sairaanhoitajat ja muut sen alan tahot.
- Anonyymi
Onkohan näille syrjäseuden kepupersuvkklaisille ihan oma verkkokauppa rumille teryleeneille, pakkasessa varmaan kuuluu kalina isäntien sieltä, uimahallissa sitten sulatettava.
- Anonyymi
Hankkijan sininen haalari on tulevan talven muotia navettacowboy piireissä, myös kumisaappaat leveällä varrella.
- Anonyymi
Sanna Marin liikkuu myös yleensä tyylillä, ei millään pallosilmä Ladalla, vaan mustilla laatuautoilla.
- Anonyymi
Hänelle kelpaa nykyään vain limusiinien kyyti. Hänestä kuoriutui aito porvari. Köyhäily, eli aito demarius sai jäädä.
- Anonyymi
Suomettumisen aikaan suomalaiset koitti olla kuin neuvostoliittolaiset, huomaamattomia, samanlaisissa ryysyissä ja nöyriä. Ei enää Sannan sukupolvi, he seisovat ylpeinä pää pystyssä ja tarvittaessa näyttävät ryssille keskaria.
- Anonyymi
Nyky-Venäjälläkin johtajat ajelevat limusiineillä ja elävät yltäkylläistä elämää. Naiset kulkevat huippukalliissa asusteissa ja hankkivat niitä huippukalliista muotihuoneista.
Meidän demarit seuraavat perässä. Mitä isot edellä, sitä pienet perässä.
- Anonyymi
Odotamme jännityksellä Sannan pukeutumista tulevana talvena, maailma tarvitsee esikuvia! Kaikille ei kepulainen hankkijalinja riitä, ihmiset osaa vaatia parempaa.
- Anonyymi
Se vaan on harmillista, että teillä demareilla ei ole varaa pukeutua samoin kuin esikuvanne pukeutuu. Mutta, kaiketi teitä lämmittää se kun esikuvanne pukeutuu yhtä kalliisti kuin vuorineuvosten rouvat.
- Anonyymi
Katselin Victoria Beckhamin muotikuvastoa ja siellä halvin bleiseri maksaa yli 1000€ ja kevyet ulsterit noin 2000€. Turha väittää, että yksikään työläisdemari kulkee noin kalliissa tamineissa. Muutoin kuin unissaan.
Me muut taas emme ostaisi noita omituisia tekeleitä, vaikka rahaa olisi kuinka paljon tahansa.
Minä suosisin Chanelia tai Pradaa tai Balmainia tai jotain muuta pariisilaismuotihuonetta.
- Anonyymi
Myös tänään monella keputilalla salaa ihannoidaan Sannaa ja moni emäntä leikkii salassa olevansa Sanna.
- Anonyymi
Nyt podet kyllä luulotautia.
- Anonyymi
Myös tänään Sanna on naisille suunnan näyttäjä ja miehille esimerkki pätevästä johtajasta!
- Anonyymi
Sanna näytti suuntaa, että hommat voi jättää kesken milloin vain, vaikka olisi päässyt tiettyyn asemaan muiden avulla.
- Anonyymi
Kohti iloa, valoa ja hauskuutta. Sitä hän toivoi itselleen.
Joku te ihailijat olette saaneet samaa?
- Anonyymi
Teryleeni kepulaiset on vähään tyytyväisiä ja laadulla ei ole mitään väliä.
- Anonyymi
Sama se on rasvanahkademareillakin. Varaa ei ole kunnon asusteisiin. Mutta, demareiden eliitillä on sen sijaan varaa hyvinkin kalliisiin asusteisiin. Tyypillistä vasemmistolaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se on rasvanahkademareillakin. Varaa ei ole kunnon asusteisiin. Mutta, demareiden eliitillä on sen sijaan varaa hyvinkin kalliisiin asusteisiin. Tyypillistä vasemmistolaisuutta.
Kepuisäntä on tyylittömyyden huippu, yleensä myös hyvin turvonneita ja lihavia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepuisäntä on tyylittömyyden huippu, yleensä myös hyvin turvonneita ja lihavia.
Paavo Lipponen (sos.dem) on todella komea mies. Toinen komea mies on Kimmo Kiljunen.
- Anonyymi
KYLLÄHÄN SE DEMAREITA VITUTTAA, KIPPARI AJOI LAIVAN KARILLE JA JÄTTI SOPULIT UPPOAVAAN LAIVAAN. PAISTATTELEE NYT PARRASVALOISSA SIELLÄSUNTÄÄLLÄ.
VITUTTAAHAN SE, VAI MITÄ DEMARIT? - Anonyymi
Sannan kyky hahmottaa tilanne ja kokonaisuus on jotakin uskomattoman hienoa.
- Anonyymi
Sinäpä se lasket huumoria ihan tosissaan.😁
- Anonyymi
Tänäänkin peräkammarin lestakepupersut käy kuuman Sannan perään, mutta pysykää lampolossa, te olette liian juntteja.
- Anonyymi
Ettekö te demarit sitten enää olekkaan Sannan perään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö te demarit sitten enää olekkaan Sannan perään?
Mihin perään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin perään?
Siihen perään mistä te syytitte perussuomalaisia.
- Anonyymi
Sanna osoittaa sunnan: Päivittäin eri mies päällä!
- Anonyymi
Monelle ylipainoiselle, esim vkklaiselle, Sannan tyylikkyys on punainen vaate. He myös kahdehtii Sannan johtamiskykyjä epätoivoisesti.
- Anonyymi
Moni työtön demari 😡 näkee punaista, kun Marin jätti heidät ja alkoi esiintymään kuten aidot porvarit ja hyväosaiset. Demarien johtajuuskin loppui kuin seinään.
- Anonyymi
Kuvat ja kirjoitukset sannasta saavat minun voimaan pahoin, niin ällöttävä ihminen on kyseessä.
- Anonyymi
Teryleeniplösöt ei pidä itsestään huolta, Sanna ymmärtää sen, että johtajan on oltava esimerkillisessä kunnossa, ei mikään teryleeniläski.
- Anonyymi
Ei ole mitään takeita siitä, että juuri langan laiha olisi aina hyvä johtaja ja hyväkuntoinen.
Hyvä johtaja ei jätä johdettaviaan kesken töiden.
- Anonyymi
Myös tänään moni kepuemäntä vetää kirjoillen navettaryysyjä yllä ja kokee suunnatonta kateutta Sannaa kohtaan. Piereskelevä ylipainoinen isäntä vielä raapien haaroväliään ehdottaa pikaista seksiä. Vai vielä koivut huojuu ja salamaiskee, prkle toteaa emäntä.
- Anonyymi
Moni keskustaemäntä on sanonut usein, että kepuisäntä aamulla on romantiikan tappaja numero 1.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni keskustaemäntä on sanonut usein, että kepuisäntä aamulla on romantiikan tappaja numero 1.
Kaikille ei riitä kampaajamiehiä.
- Anonyymi
TUOTA SE VIELÄ UUPUI..............
SANN MARININ ÄLY,
SE PERUSTUU SAVOLAISEEN ÄKSYYTEEN JA ÄKKIPIKAISUUTEEN, EIKÄ OLE MITÄÄN TEKEMISTÄ VIISAAN JA JÄRKEVÄN IHMISEN KANSSA.
KAUNEUS,
SE ON JOKAISEN KATSOJAN SILMÄSSÄ, EIKÄ SILLÄ OLE MITÄÄN MERKITYS, JOS PASKALÄJÄÄ KORISTELLAAN KAUNIIKSI.
KAUNEUS ON KAIKKEA MUUTA.
HURMURI NAISTA ILLUUSIONA. - Anonyymi
Maaseudulla ja varsinkin kepualueilla yritetään olla ruman ja köyhän näköinen, kuvittelevat vielä, että sillä tavalla saisi tukea lisää. Myös kepuisännät on niin kateellisia, että akan pitää muistuttaa riihipirua!
- Anonyymi
Myös tänään tällä palstalla on ollut paljon kateutta Sannaa kohtaan, tosin vkklaiset on hyvin kateellista porukkaa ja ovat enemmän näit "teryleeni venyy ja paukkuu" punkeroita.
- Anonyymi
Harva pääsee naimaan niin paljon kuin Marin!
- Anonyymi
Paitsi lampolon omistajat, niin on monella kepulaisella isännällä, lapin lestakepu kyllä sanoo, että poro on parasta!
- Anonyymi
Tuulipukudemareilla luistaa hihna ihan vitusti, ettei nyt katkeaisi kokonaan.
- Anonyymi
Taas kiukkuinen peräkammarin luuseri purkaa vihaansa älykkäitä ja kauniita naisia kohtaan. Fiksu nainen osaa myös pukeutua, kepulandiassa se tarkoittaa lähinnä burgaa muistuttavaa navettahuivia sävy sävyyn kumisaappaisiin..
- Anonyymi
Keskustalaiset pukeutuu mieluusti körttiläistyylisesti, nöyrästi ja esivaltaa kunnioittaen. Syrjäseuduilla sitä valvoo kepun lestasiiven siveyspoliisit, ei siellä pesukoneessa värillistä pyykkiä paljon katsella!
- Anonyymi
Mieluummin vaikka körttiasu, kuin bikinit, jossa takapuolta peittää vain naru.
- Anonyymi
Punasilmäpunikkien silmät vuotavat yhä väkevää Sannan ruikkimaa pissiä?
- Anonyymi
Näin aikaisin jo noin katkera ja naisviha päällimmäisenä. Voi teitä peräkammarin reppanoita, teidän naiskuva on pahemman kerran vääristynyt, uskokaa jo mitä serkumpi, ei ole herkumpi, se näkyy teissä pahemman kerran.
- Anonyymi
Pulla-ossikin salassa ihailee Sannaa ja on tosi kateellinen Kapille. Kapista ei tiedä, saattaa tuntea Sannan henkilökohtaisesti. Tosin pulla-ossi tuntee Putlerin, mutta Putler ei tunne pulla-ossia!
- Anonyymi
On tietty määrä miehiä joilla on huono itsetunto. Myös naisia. Ei tasapainoisella ihmisellä ole tarvetta nimitellä ja vainota ketään.myös ihmettelen sitä naisviha yleensäkin ,koska onhan kaikilla myös äiti ,ja muita naispuolisia sukulaisia. Mahdollisesti tyttäriäkin.
- Anonyymi
Kauneus ja Sanna Marin ei kuulu yhteen.
- Anonyymi
Sannalla oli festareilla todella kiva minilyhyt keinonahkahame. Sellainen pissistyylinen, joita näkee yläasteikäisten tyttöjen päällä.
- Anonyymi
Kepulaisen märät päiväunet jatkuu koulutyttöjen parissa, puetko lampaillesi koulutytön asuja?
- Anonyymi
Myös Sanna Marinin ylivertaiset johtajamiskyvyt on muissa puolueissa äärettömän kateuden kohde.
- Anonyymi
Myös palstan vkklainen pullamössöSOTURI on kateellinen Sannan ylivoimaisille johtajakyvyille, Sannan johtajuus häikäisee, antaa uskoa ja toivoa ihmisille.
- Anonyymi
Häikäisevä johtajatar, otti ja jätti köyhät ja työttömät kannattajansa ja lähti eliitin joukkoon.
- Anonyymi
Sannan upea tapa on pukeutua tilanteen vaatimusten mukaan, kepulaisella navettateryleenit käy juhliin, hautajaisiin, äänestyksiin ja navettaan.
- Anonyymi
Katselin viime vaalien alla kuinka demareiden vaalikoppien edessä parveili sellaista "Esson baari"-tyyppistä porukkaa. Ei ollut kannatajilla kovin hääppöiset kuteet yllä. Mutta, niihän se on aina ollut, että vasemmiston johtoporras on pukeutunut ja syönyt paremmin kuin tavallinen äänestäjäkunta.
- Anonyymi
Jopa Sannan kyyti valinnat herättää kepulaisissa suunnatonta kateutta, kepulaisen mielestä vaatimaton ja nöyrä auto on paras, ei venäläiset luule, että rehennellään.
- Anonyymi
Sanna matkustaa porvareiden tapaan, mustien auton takapenkillä.
Tervetuloa meidän joukkoon!
- Anonyymi
Moni kaipaa Sannaa takaisin Suomi-laivan ruoriin, tulisi asiat taas nopeasti ja määrätietoisesti kuntoon.
- Anonyymi
Moni demari oli todella iloinen kun hän jätti puolueensa.
- Anonyymi
Teryleeniä ei Sannan yllä nähdä, vaan luomuvillaa ja luomu kankaita. Teryleeni on kyllä ylipainoisille kätevä vaate venymisen vuoksi. Voi käyttää vuosikausia samaa vaatetta XLstä XXXLään,
- Anonyymi
Työläisdemarit rämpivät teryleeneissään ja Marin taas liitää 1000€:n leningeissään.
- Anonyymi
Räntäsateessa tummissa vaatteissa ja tuulipuvuissaan värjöttelevät ihmiset miettii, että on se Sannan elämä upeaa, suihkuseurapiireissä ja kunnollista ruokaa lämpimissä tiloissa.
- Anonyymi
Nämä sanat osuu niin täydellisesti syrjäseudun kylähulluihin!
näin astun lattialle ryhtiliikkeeni teen
saa kohahdus muut perääntymään eteiseen
oon taitaja tanssin joka vaatii treeniä
kansakunta kaipaa teryleeniä
mä tunnen tanssin tenhon taas elkeeni teen
saa puntin liike ihailijat vapiseen
on miehistä parhain täynnä geeniä
kansakunta kaipaa teryleeniä - Anonyymi
Eikö demareita kyrvi yhtään kun Marin huijasi äänet idiooteilta ja pakeni vuorille, minua ainakin kyrpisi?
- Anonyymi
Miksi ihmiset kadehtii toisen menestystä? Jos palstan POTILAS olisi käyttänyt aikansa itsensä kehittämiseen, eikä vanhemman Kapteenin vainoamiseen ja kadehtimiseen, niin hän olisi voinut päästä kaupankassalle, siivoamaan tai jopa taksia ajamaan ja olisi saanut merkittävästi apua köyhyteen, mutta kateus ja katkeruus vei miehen turmiolle.
- Anonyymi
Myös tänään on havaittavissa kateutta ja katkeruutta teryleenikansan syvissä riveissä, rumat ja ylipainoiset luuserit ei Sannaa osaa arvostaa.
- Anonyymi
Oletko tarkistanut tänään kaikkien aatesisariesi ja veljiesi painoindeksit ja heidän vaatetuksensa? Tarkista ja katso, mutta älä säikähdä näkemääsi.
- Anonyymi
Tänään onkin kateutta havaittavissa tavallista enemmän, keskustan kannatuksen taso suututtaa.
- Anonyymi
Tälläkin palstalla Sanna herättää enemmän kiinnostusta, kuin kokonainen keskusta puolue. Jopa keskustaa lähellä olevat tekee täällä Sannasta avauksia. Sanna on niin vaikuttava ja valovoimainen hahmo!
- Anonyymi
Erityisesti Vkklaiset pelkää vahvoja ja älykkäitä naisia, varsinkin sellaisia, jotka ei usko maan olevan pannukakku.
- Anonyymi
Saarikko oli ihastunut Sannan johtajuuteen ja toivoi monesti samoja kykyjä itselleen ja tyylitajua.
- Anonyymi
Peräkammareissa ja pankolla kateus on suorastaan kosketeltavan tiivistä. Kepulaisella kaunis ja älykäs nainen on pelsepuupista!
- Anonyymi
Jos kepulaiset lopettaisi huonolaatuisten halpahalli ryysyjen ostamisen ja ostaisivat laatua, niin se tulisi luultavasti halvemmaksi. Kepulaisilla aina on ollut ongelma se, että määrä korvaa laadun, niin elintarvikkeissa, kuin tekstiileissä.
- Anonyymi
Yksi pulla-ossi on äärimmäisen kateellinen Sannan johtamiskyvyistä, mutta pulla-ossi ei ymmärrä, että joillakin on vaan se lahja.
- Anonyymi
Kun Marin aloitti politiikassa hän pukeutui kuin eläkkeellä oleva kansakoulunopettaja.
Sitten tuli pissistyyli (festarityyli) ja nyt on meneillään eliittinaisten pukeutumistyyli. Hän on nyt eliitin mannekiini. Siis hyvin oikeistolaisen näköinen. - Anonyymi
Kepulandiassa eli Inkeroisen märännöksessä kateus ja katkeruus on jo alkanut, navetta-aikaan on siirrytty.
- Anonyymi
Teryleeni on talvella kylmää, mutta tärinäkin on liikuntaa.
- Anonyymi
Keskustalaiset naiset pukeutuu tavallaan musliminaisten tapaan kaapuihin ja kaljasaavin peittoihin, ehkä se on hyvä etteivät näytä enempää.
- Anonyymi
Keskustan naisissa odotetaan jännityksellä muodin uutta suuntaa, mikä on Sannan talvivaateiden viesti ja väri?
- Anonyymi
Navetassa ja syrjäseuduilla se on edelleen hankkijan haalarit ja kumisaappaat 24/7/365.
- Anonyymi
Tiukat luupersehousut?
- Anonyymi
Syrjäseuduilla musta vaatetus kuvaa maaseudun asukkaiden mielialaa ja syvää masentuneisuutta.
- Anonyymi
Marin pukeutuu mielellään mustaan. Mieluummin Victoria Beckhamin suunnitelemiin asuihin.
- Anonyymi
Oottehan te demarit hölmöjä, uskotte Sannaan ja joulupukkiin.
- Anonyymi
Myös tänäänkin kepulandiassa ja muualla syrjäseudulla näemme ihan liikaa tuulipukuja, teryleeniä ja hankkijan haalareita. Voisiko kaupunkilaiset antaa vanhempia, mutta tyylikkäitä vaatteita maaseudun tyylittömille ukoille ja ämmille?
Ihan vaikka edes värikkäitä kumppareita, maaseudulla masennus on syvää. - Anonyymi
Väitän että aasikin on Sannaa viisaampi. Vai mitä tuumitte?
- Anonyymi
Väyrysen kannatuspiireissä kadehditaan sitä, että Sanna on niin tyylikäs, mutta Väyrysellä sisuskumi paistaa, ylipainoa 40 kg ja vanha rippipuku ahistaa.
- Anonyymi
Keskustan puoluetuki ja pakastevirat on vähentyneet merkittävästi ja enää ei edes Hankkijan merkkivaatteita keskustassa ostella.
- Anonyymi
6% puolueessa ei vaatteisiin tuhlata.
- Anonyymi
Kaikki ihmettelee, että miten Sannalla riittää aikaa jopa niin huolella valitsemaan vaatteensa ja lähes aina kotimaista!
- Anonyymi
Ei köyhän tarvitse Suomessa ryysyissä tai teryleenissä kulkea, kyllä Kelasta saa apua.
- Anonyymi
Jep, Ilta-Sanomissa oli juuri juttu, kelan tuilla jopa 5600 e tulot kuukaudessa !!
- Anonyymi
Sannaa kadehditaan erityisen kovasti syrjäseudulla, ei siellä luuta-iita ja pulla-ossi tunne itseään hienoksi ihmisiksi.
- Anonyymi
Sannaa ei tosiaankaan kadehdita, Sanna Marin vituttaa kympillä, sotki Suomen suohon ja pakeni, ja vastuutahan ei ole mistään. Herää todellisuuteen.
- Anonyymi
Sanna Marin on Suomen älykkäin ja tyylikkäin poliitikko. Saarikko ei ole.
- Anonyymi
Sinähän se lasket ihan vakavissasi huumoria.
- Anonyymi
Palstan suosituin ja luetuin avaus 2023.. Olkaa hyvä, Sannan johtajuutta ihailee kaikki!
- Anonyymi
Tuulipuku- ja teryleeniväki ihaili eilen Sannan kauniita kuvia lehdissä ja olivat iloisia Sannan ansaituista tuloista.
- Anonyymi
Tälläisenä sateisen harmaana marraskuun aamuna, moni kepulainen emäntä tiuskaisee saamattomalle kepuisännälle, prkle saisi vähän olla väriä tässä tylsässä maalaiselämässä, samaa surkeutta ja harmautta päivästä toiseen. Kepuisäntä luikkii navettaan vauhdilla, tuulipuku vaan kahisee mennessä.
- Anonyymi
Teryleenikansa katselee ihaillen Sannan loistoa iltaisin ja myös aamuisin!
- Anonyymi
Maaseudun köyhille tuensaajille ei ole Outlet myymälöitä lähellä, ei siinä silloin vaatteilla koreilla.
- Anonyymi
Peräkammarin pojut on vihaisia Sannalle, koska Sanna on myös keskustan naisille esikuva itsenäisestä ja johtavasta naisesta. Kepun ja maaseudun nyrkin ja hellan välissä kulttuuri on tullut tiensä päähän ja se korpeaa kepun maaseudun pula-ajan tarzaneita.
- Anonyymi
Sannan tyylitaju ilahduttaa kaikkia.
- Anonyymi
Nahkarotsi, revityt farkut, lyhyt keinonahkahame, napapaita, löysä, huonosti istuva hääpuku, bilemekko jne... Todella "tyylikästä". Viimeisin oli tämä Victoria Beckhamin suunnittelema musta "luomus" joka muistutti lähinnä jätesäkkiä.
- Anonyymi
Myös tänään Sannan tyyliä ja johtajuutta ihaillaan kaikkialla. Keskustassa nuoret kysyy, että miksi keskustassa ei ole yhtä valovoimaisia, vaan ainoastaan pimeyden ruhtinas Väyrynen?
- Anonyymi
Myös tänään tuulipukukansa ihailee Sannan kykyä huomioida kokonaisuudet nopeasti ja kyvystä ottaa tila haltuun hetkessä.
- Anonyymi
Kannattaa laittaa korviin näyttävät rihkama korvikset, niin sillä pääsee jo pitkälle.
Mummo Ankan nuttura niskaan, niin kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Myös tänään moni navettaprinsessa toivoo olevansa Sannan kaltainen kiintotähti ja ihailtu aktiivinen nainen. Mutta antakaa kepulaiset naisten unelmoida, joskus kepustakin voisi nousta nainen parempaan elämään.
- Anonyymi
Moni aikuinen ei tykkää nahkarotseista, eikä napapaidoista, eikä revityistä farkuista, eikä bileasuista.
Moni aikuinen pukeutuu nuorekkaasti, mutta silti tyylikkäästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni aikuinen ei tykkää nahkarotseista, eikä napapaidoista, eikä revityistä farkuista, eikä bileasuista.
Moni aikuinen pukeutuu nuorekkaasti, mutta silti tyylikkäästi.Voi sinua kepulainen reppana, ei Motonetin Jakt paita, kamopöksyt ja Suomen Rehu tuulipuvun takki ole nuorekasta, eikä taatusti tyylikästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua kepulainen reppana, ei Motonetin Jakt paita, kamopöksyt ja Suomen Rehu tuulipuvun takki ole nuorekasta, eikä taatusti tyylikästä.
Me osaamme kyllä pukeutua asianmukaisesti oli tilaisuus mikä tahansa. Kenellä poliitikolla olet nähnyt luettelemiasi asusteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me osaamme kyllä pukeutua asianmukaisesti oli tilaisuus mikä tahansa. Kenellä poliitikolla olet nähnyt luettelemiasi asusteita?
Väyrysellä ja vielä muovikassi asiakirjasalkkuna.
- Anonyymi
Onneksi meidän muiden puolueiden naiset eivät pukeudu mustaa jätesäkkiä muistuttaviin leninkeihin. Sellaiseen johon Marin oli pukeutunut taannoisella Pariisin matkallaan. Eikös jätesäkki maksanut liki 1000€?
- Anonyymi
Meillä keskustan naisella Suomen-Rehun sininen kokopuku on seksikkäin asuste, siihen vielä kumisaappaat ja isäntä kuolaa kuin nauta. Eikä maksa paljon mitään ja saa vähennettyä maatalouskuluissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä keskustan naisella Suomen-Rehun sininen kokopuku on seksikkäin asuste, siihen vielä kumisaappaat ja isäntä kuolaa kuin nauta. Eikä maksa paljon mitään ja saa vähennettyä maatalouskuluissa.
Maaseudun naiset eivät pukeudu jätesäkkiin, eivätkä laita ylleen lyhyttä tekonahkahametta ja napapaitaa, eivätkä liian pientä bilehilemekkoa. Hääpuvunkin osaavat valita niin, ettei se roiku päällä kuin tiskirätti.
- Anonyymi
Myös tänään peräkammarissa Sanna on mielessä.
- Anonyymi
Sinulla Sanna on mielessä aina, kun istut betonilähiön olutkuppilassa.
- Anonyymi
Suomen tulevan presidentin on oltava myös kyvykäs edustamaan tyylillä. Väyrysen rippipuku on huvittava ja sköntsät pöksyssä asento suorastaan pellemäinen.
- Anonyymi
Myös tänään Sannaa kadehditaan syrjäseuduilla harmaissa ja mustissa vanhoissa vaatteissa, ihan körttimenoa kepulandiassa.
- Anonyymi
Syrjäseudun väki ei pukeudu revittyihin farkkuihin eikä halpaan nahkarotsiin.Jotain tyylitajua heillä sentään on. Puhumattakaan, että ostaisivat tuhat euroa (1000€) maksavan mekon, joka muistuttaa suurta jätesäkkiä.
- Anonyymi
Myös vkk tuulipuvut ja teryleeni terot seuraa salassa innolla Sannan menestystä ja ovat suunnattoman kateellisia Sannan ylivertaiselle johtajuudelle!
- Anonyymi
Miksi demarimiehet pukeutuvat niin rumasti? Istua röhnöttävät kyläkuppiloissa kauhtunut lätsä tai pipo päässä? Ei mitään tyylitajua.
- Anonyymi
Tällä palstallakin huomaa helposti, että miten kateellisia Sannalle ollaan, mutta toiset vaan osaa ja hallitseen tyylin, ja johtamisen.
- Anonyymi
Asioita voi johtaa vaikka wc:stä käsin. Nyt sekin on nähty.
- Anonyymi
Sanna näyttää, että ei suomalaisen tarvitse enää näyttää neuvostoliittolaiselta, ei edes Inkeroisen kaltaisissa tuppukylissä.
- Anonyymi
Miksi Marinin ihailijat pukeutuvat tuulipukuihin kun tulevat kuuntelemaan häntä eri tapahtumiin? Kun katselee heitä vaalien aikana eri kojujen ympärillä tai kuuntelemassa demaripoliitikkojen puheita vappuna, niin ei siellä näe yhtäkään tyylikästä pariisilaisasuista kuulijaa ja kannattajaa. Miksi pukeutuvat toisin kuin ihailemansa Marin?
- Anonyymi
Myös tänään teryleenipöksyt kadehtii Sannan tajunnan räjäyttävää tyylitajua.
- Anonyymi
Tänään syrjäseutujen peräkammarin tumputtajat on tavallista ärhäkämpiä.
- Anonyymi
Marin vituttaa, tyhmä kuin saapas.
- Anonyymi
Sanna on äärettömän kaunis ja upea ihminen joten olkaamme ylpeitä että meillä on näin ihana ihminen keskuudessamme.
- Anonyymi
Sanna pukeutuu kuin rikkaat porvarit ja syö kalliissa ravintoloissa. Mutta, hänen uskolliset kannattajansa ovat köyhää tuulipukukansaa. Itkevät ja hurraavat toritapahtumissa kun Marin saapuu paikalle vaatimaan itselleen iloa, valoa ja hauskuutta. Sanna ei ole vielä koskaan vaatinut sitä samaa kannattajilleen. Eli niille yli 60-vuotiaille eläkeläisille, jotka kitkuttelevat pienen eläkkeensä turvin.
- Anonyymi
Myös tänään palstan mielenkiinto on Sannassa. Mitä Sanna tekee seuraavaksi, ehkä presidentin Suomeen ja se ei ole venäjämielinen..
- Anonyymi
Myös tänään tuulipukukansa toivosi pukeutuvansa, kuin upea Sanna.
- Anonyymi
Köyhät demarit haluaisivat pukeutua kuten Marin. Mutta, ei heillä ole siihen varaa.
- Anonyymi
Myös tänään useaa lähellä keskustaa olevaa köyhää kyrsii Sanna menestys.
- Anonyymi
Moni köyhä demari huutaa pää punaisena köyhyyttään ja sitä, että heidän ikuisista tukirahoistaan viedään parikymppiä pois. On pakko säästää, kun Marinin hallituksen jäjiltä jäi kaameat valtion velat. Mutta, Marinilla itsellään menee hyvin. Marin syö ja pukeutuu kalliisti, mutta tavisdemareilla ei ole samaan mitään mahdollisuutta. Marin ei osannut hoitaa viime kaudella asioita niin, että hänen kannattajillaan menisi nyt hyvin.
- Anonyymi
Sannan päällä jopa tuulipuku oli todella tyylikäs! VKKlaise, persut t ja keput näyttää tuulipuvuissaan niin surupäivää viettäviltä köyhiltä.
- Anonyymi
Sannalta on tulossa kirja ja odotamme sitä jännityksellä!!!
- Anonyymi
Myös tänään tuulipukukansa saa ihailla Sannaa!!!
- Anonyymi
Me demarituulipukukansa ihailemme Sannaa yli kaiken.😍
- Anonyymi
Myös tänään kahisevan tuulipuvunkansa ihailee Sannan ylivoimaista johtajuutta!
- Anonyymi
Myös tänään körttikansa ihailee salassa Sannaan ja Sannan värikkyyttä! Ihana lisä tähän harmauteen!
- Anonyymi
Sannan kauneus herkistää jopa peräkammarin pukinpässimänhässiöitä.
- Anonyymi
VKKlainen ylipainoinen köyhä eläkelläinen on jo ostamassa uutta tuulipukua, kun vanhassa vatsa pömpöttää pahemman kerran ja ei mene enää kiinni edestä. Sanna innostaa esimerkillään jopa köyhiä.
- Anonyymi
Meillä persuissa toivottaisiin kuvaa Sannasta tuulipuvussa, olisi parempi, kuin halpa tiiseli Venäjältä.
- Anonyymi
Myös tänään perskeput ihailee peräkammareissaan Sannaa ja kaipaavat Sannan ylivertaista johtajuutta..
- Anonyymi
Sannaa ei tuulipuvussa juurikaan nähdä, Sannalla on tyylitajua.
- Anonyymi
Miksi sitten tavallinen demari kulkee tuulipuvussa? Tai joutuu kulkemaan ja kulkenut jo vuosikymmenet.
- Anonyymi
Onkohan tänään tokmanneissa ja halpahalleissa kepulaisille Hankkijan haalareita ja lippiksiä black friday hintaan. Moni kepulainen ostaa kymmenen vuoden väleinen uuden tuulipuvun ja tietysti alennuksesta.
- Anonyymi
Köyhää hörhöä kyrsii toisen paidatkin, tosin sinä pärjäät hyvin yhdellä teryleenipöksyllä ja siinä on haju mukana.
- Anonyymi
Sanna on sivistänyt suomalaisia todella paljon ja viisastuttanut, Sannan johtajuus puree.
- Anonyymi
VKK littumaan ja teryleeninen ystävät ry ihailevat salassa Sannaan ja toivoisivat, että Sanna tulisi Tursun tilalle.
- Anonyymi
Moni peräkammarin teryleeni hörhö on salassa innoissaan Sannasta. Kerrankin Suomessa hyvä poliitikko Niinistön lisäksi.
- Anonyymi
Toivottavasti VKKlaiset ehti ostamaan uudet teryleenit eilen Black Friday alennuksesta, teryleenit on hyvä vaihtaa vähintään 15 vuoden välein.
- Anonyymi
Myös tänään, varsinkin vkklaisten piirissä, Sanna herättää suunnatonta kateutta johtamistaidoillaan.
- Anonyymi
Tänään on Inkeroisen änkyrä tavallista pahemmin ärsyyntynyt Sannan ylivoimaisuudesta, miksi?
- Anonyymi
Sanna nyt vaan on niin kaunis ja upea ihminen että kaikki ovat sille kateellisia.
- Anonyymi
Inkeroinen on ilmiliekeissä Sannasta, tänäänkin.
- Anonyymi
Myös tänään peräkammareissa ja lestatorpissa käsi kouristuu ja tekee vinhaa liikettä!
- Anonyymi
Sanna näyttäisi varmaan supertyylikkäältä jopa tuulipuvussa!
- Anonyymi
Miksei hän sitten pukeudu tuulipukuun, samoin kuin muutkin demarit?
- Anonyymi
Moi teryleeneissä paleleva vanhus saa lämpöä Sannan kauniista kuvista. Inkeroisissa yksi teryleenivanhus on suorastaan liekeissä Sannan vuoksi.
- Anonyymi
Monella köyhällä yhtä eläkettä saavilla ei ole varaa toiseen tuulipukuun.
- Anonyymi
Sanna voisi antaa VKKlaisille liikunta ja laihdutusohjeita, trikoo on riskillä ruma.
- Anonyymi
Tuulipuvut ei enää arvosta Väyrystä, kehitystä tapahtuu, kiitos Sanna!!!
- Anonyymi
Moni köyhä joutuu kohtamaan pakkaset pelkät teryleenit yllä. Inkeroisissa raahustaa yksi ylipainoinen köyhä ja samoissa vaatetta muistuttavassa ryysyssä!
- Anonyymi
Monesti tyyllikkäät ja tyylitajuiset herättää paljon kateutta.
- Anonyymi
Kukahan Marinia kadehtisi? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Moni syrjäseudulla asuva kokee Sannan antavan valoa ja lämpöä. Syrjäseuduilla on paljon syrjäytyneitä.
- Anonyymi
Jotkut hikoilee ja palelee teryleeneissään kesät talvet, voi niitä raukkoja.
- Anonyymi
tavisdemarit värjöttelevät tuulipuvuissan, kun odottavat, että Sanna tulisi taas torille tapaamaan heitä.
- Anonyymi
Odotamme jännityksellä Sannan uusia liikkeitä ja valtauksia! Sannan johtajuudella on kysyntää!
- Anonyymi
Sanna saattaa vielä päästä korkeimpaan virkaan, kuin kukaan suomalainen tähän mennessä.
- Anonyymi
Saas nähdä. Taso on laskenut bikinikuvien myötä.
- Anonyymi
Marin saa Nobel palkinnon hyvin pian.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Se on vielä salaisuus, että miltä alalta. Mutta, perästä kuuluu.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
- Anonyymi
Jostakin ihmeen syystä Inkeroisiin on keskittynyt kateutta valtavasti Sannan ylivertaisiin johtamistaitoihin.
- Anonyymi
Kovalla pakkaselle teryleenit ja tuulipuku on huono yhdistelmä, siksi Inkeroisissa olisi syytä olla yleisiä tiloja.
- Anonyymi
Tuulipuku pakkasella on kuin pakastin, varsinkin jos alla on teryleeniä.
- Anonyymi
Sanna oli taas euroopan suurimman lehden etusivulla. Ei siellä väyryisiä ole juuri näkynyt!
- Anonyymi
Bikinikuva tehosi. Asiaosaamisesta viis.
- Anonyymi
Laiha luuviulu,silmät pyörii päässä ja suu suoltaa valheita,ketä kiinnostaa turhake,saa mennä.
- Anonyymi
Myös tänään Inkeroisissa kaivataan Sannan lämpöä ja toivoa tuulipukukansan keskuudessa!
- Anonyymi
Toivottavasti Sanna tulee pian toreille ja turuille valamaan uskoa tulipukukansalle ja toivottamaan heille iloa ja valoa ja hauskuutta. Sillä köyhä kansa pärjää pitkään.
Yhteisselfiet olisivat myös paikallaan. Jos siihen pääsee, niin kansa voi olla vaikka syömättä pari päivää.
- Anonyymi
Kyllä täällä odotellaan hetkeä, kun Sanna "suuri" turvautuu viimeiseen oljenkorteensa ja julkaisee siitä kuvan.
- Anonyymi
Myös tänään Sannan johtajuus ja ylivertaisuus kyrsii lestaperskepuja.
- Anonyymi
Se näkyy niin selvästi. Sannan ylivertaisuus syö heikkoja luonteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se näkyy niin selvästi. Sannan ylivertaisuus syö heikkoja luonteita.
Ylivertaisuus näkyy hyvin bikinikuvissa.
- Anonyymi
Onpas palstan parhaimpia avauksia, Sanna kiinnostaa! Tämä menee kohta prikaatikenraali Kapi luokkaan!
- Anonyymi
Uskomatonta, se on siinä ja todella harvinaista keskustapalstalla, että kaunis demari tekee sen!!!
- Anonyymi
Ja pöh... aloittajalle
- Anonyymi
Vaatteet vähenee, mutta maine kasvaa.
- Anonyymi
Peräkammaareissa kateus vaan lisääntyy, mutta kiukku lämmittää perskepua mukavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräkammaareissa kateus vaan lisääntyy, mutta kiukku lämmittää perskepua mukavasti.
Vaatteet vähenee, mutta demarin hehkutus lisääntyy.😍
- Anonyymi
Inkeroisen vkkn naisvihaaja taas liekeissä. Pulla-ossia suututtaa, kun naiset on vallanneet jopa soittokunnat. Ennen pulla-ossi sai olla ainoa neiti ja draamaqueen.
- Anonyymi
Kaunis pakkasaamu on kuin Sanna, viileä ja kaunis, mutta määrätietoinen ja valloittava.
- Anonyymi
Toivottavasti hänellä on nyt lämpimät vaatteet yllä, mikäli on Suomessa, eikä ole etelän rannoilla.
- Anonyymi
Bikinit on nyt syytä jättää komeroon.
- Anonyymi
En tunne yhtään ihmistä joka olisi kateellinen Marinille. Sensijaan tunnen monta ihmistä jotka tuntevat syvää halveksuntaa Marinia kohtaan johtuen kaikista hänen tekemisistään mm.talouden tuhoaminen,äänestäjien pettäminen,sekava käytös jne.
- Anonyymi
Ja jotkut uskoo maa olevan litteä! Voitko uskoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jotkut uskoo maa olevan litteä! Voitko uskoa?
Varmaan te demarit uskotte niin, kun sitä asiaa kyselet.
- Anonyymi
Palsta on aivan liekeissä Sanna Marista, osa ihailusta ja osa kateudesta Sannan johtajuudelle! Sanna tietää, että miten ihmiset saadaan innostumaan, Sanna ei ole sellainen pula-ajan Väyrynen tai Tursu, he herättää ainoastaan vastenmielisyyttä ja tuo ikäviä muistoja suomettuneisuuden synkiltä vuosilta.
- Anonyymi
Jatkossa toivomme Marinille hieman itsekritiikkiä. Ei muuta.
- Anonyymi
No sinun kaltaista läskipossua virttyneissä verkkareissasi ei edes vilkaise.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinun kaltaista läskipossua virttyneissä verkkareissasi ei edes vilkaise.
Jutalle sopii hyvin tuulipuku. Se ei kiristä liikaa.
- Anonyymi
Onko peräti palstan luetuin kirjoitus, edes Kapi ei ole yltänyt samalla tasolle! Sanna Rules Ok!
- Anonyymi
Myös tänään Inkeroinen lämpiää Sannan hohteessa ja johtajuudessa.
- Anonyymi
Palstan tärkein avaus edelleen tallella, ihana Sanna on ja pysyy jopa keskustalaisten mielessä!
- Anonyymi
Ihanaa, kun Sanna on edelleen säilynyt peräkammarin poikain iloksi!!!
- Anonyymi
Ovatko demarimiehet jo hylänneet hänet?
- Anonyymi
Myös tänään Sannan pukeutuminen saa perskepuvkklaiset tulille!
- Anonyymi
Sanna saa syrjäkyläpahaset liekkeihin, siellä harmaat ukot ja ämmät päivittelee Sannan värikkyyttä.
- Anonyymi
Teidän demareiden liekki Sannaa kohtaa on hiipunut. Ei mikään ihme.
- Anonyymi
Inkeroissa on lämpötila noussut merkittävissä määrin! Uimahallista nousee höyry!
- Anonyymi
Sannan kyvykkyys on myrkkyä väyrysläisille spedeille.
- Anonyymi
Moni lähellä keskustaa olevana ajattelee Sannaa tuulipuvussa.. Peräkammarissa seksikäs hetki...
- Anonyymi
Edelleen perslestakeput huutaa Sanna perään. Miksi Saarikon perä ei kiinnosta?
- Anonyymi
Liian hapokas ja leveä.
- Anonyymi
Sannan kaltaiset on kauniita tuulipuvussakin normisuomalainen ei ole.
- Anonyymi
Tuulipuku pukee Juttaa oikein hyvin.🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Jutta on hyvin sporttinen nainen.
- Anonyymi
........VARSINKIN KÖYHISSÄ JA PIENITULOISISSA........
- Anonyymi
Myös tänään Sanna pitää lämmön yllä!
- Anonyymi
Monen demarin otsalle nousee tänäänkin tuskan hiki. Enkä ihmettele sitä yhtään.🥵
- Anonyymi
Sanna rules Ok!
- Anonyymi
VKK puolue on liekeissä Sannan pukeutumisesta, siis läskisoosin värinen paita ja teryleenit jalassa. Haloo!
- Anonyymi
Voi pyhä keskustalaisuus ja lesta! Liki 450!
- Anonyymi
Vkklaiset voihkii tänäänkin Sanna tuskassaan!
- Anonyymi
VKKssa ollaan kateellisia Sannan menestykselle. Olisiko kohta Tursulla Sanna tuulipukuja myytävänä?
- Anonyymi
VKKn Väyrysuskovaisetkin ihailee Sannaa, useilla viesteillä per päivä..
- Anonyymi
Mistä ihmeestä Sanna löytää nuo kaikki kauniit vaatteet???
- Anonyymi
Sanna löytää nykyään kaikki vaatteensa lähinnä ulkomaisista muotihuoneista. Niistä joista teillä tavisdemareilla ei ole varaa kuin uneksia.
- Anonyymi
Sannan johtajuus on luonnollista ja ihmisiä hienosti koskeava, ihmiset saa Sannanlta rauhan ja uskon.
- Anonyymi
Sanna jätti johtajuuden Suomen eduskunnasssa kesken. Usko ja luotto häneen meni kerralla.
- Anonyymi
Sanna on tänäänkin kiinnostuksen kohde.
- Anonyymi
Sannan kauneus, äly ja johtajuus lumoaa...
- Anonyymi
Sannan tyylikkyys ja johtaja puhuttaa syrjäseuduillakin ja kuihtuvissa kepukunnissa.
- Anonyymi
Sanna antaa toivoa kuihtuville ja uimahallinsa sulkeville kepuperskunnille. Voihan sitä kesällä luonnonvesissä uida ja vesijuosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna antaa toivoa kuihtuville ja uimahallinsa sulkeville kepuperskunnille. Voihan sitä kesällä luonnonvesissä uida ja vesijuosta.
Miksi Sanna ei käytä uimahalleja, vaan lentää uimaan etelän aurinkoon? Mikä ilmastoteko se oikein on? Sannahan on nimen omaan aikonut taistella ilmastonmuutoksen ja luontokadon puolesta.
Pitäisi elää kuten opettaa!
- Anonyymi
Väyrystä ja Tursua kyrsii Sannan menestys ja arvostus maailmalla.
- Anonyymi
Palstalla tehdään eniten avauksia Kapista, mutta Sanna rynnii!
- Anonyymi
Sanna on myös keskustapiireissä puhutuin henkilö, Sannan johtajuus on tehnyt syvä vaikutuksen.
- Anonyymi
Inkeroisen VKKlainen pillipiipari käy taas kuumana Sannasta, Sannan johtajuus on vaan niin pätevää.
- Anonyymi
Keskustalaiset on kateellisia Sannan tyylikkyydelle, älylle ja johtajuudelle. Kaikki nuo puuttuu Saarikolta.
- Anonyymi
Miksi tämä tyylikäs, älyllinen ja ylivertainen johtajatar jätti teidät?
Mitä te teitte väärin, että hän jätti teidät?
Nyt hän palvelee Tony Blairin instituutiota, ei teitä demareita.
Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694