Oli se, että saanut edes joulukorttia:(
Viime vuonna ikävää
46
447
Vastaukset
- Anonyymi
Mä sain kortteja, mutta en tietenkään häneltä, jolta sitä odotin. Nyt saan kuitenkin mennä saunomaan. Taitaakin olla illan paras asia. Mieheltä
Sauna on parasta. 🧡
--
Itse en sure joulukorttien saamista/saamattomuutta, kun en ole itsekään lähettänyt niitä moneen vuoteen. Joulu ei ole minulle mitenkään erityinen tapaus. Jouluruoistakaan kun en välitä, niin tärkeintä siinä on lähinnä juustojen ja suklaan syönti. 🤭- Anonyymi
Amori muutti naapuriin niin kyllä saat tänä Jouluna kaivatultasi kortin ainakin siis siltä nuorelta .
T. Amor
Ps. Tämä on muuten todistettu asia, meninpä mihin vaan alkaa miehet kiinnostaa naisia ja toisen päin.
Toivokaa etten lähe pois. 💘 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amori muutti naapuriin niin kyllä saat tänä Jouluna kaivatultasi kortin ainakin siis siltä nuorelta .
T. Amor
Ps. Tämä on muuten todistettu asia, meninpä mihin vaan alkaa miehet kiinnostaa naisia ja toisen päin.
Toivokaa etten lähe pois. 💘Aapee saa tänä tulevana jouluna kortin! Hieno asia! Jospa se yhtään tekisi parempaa mieltä. Terkut saunasta. Mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aapee saa tänä tulevana jouluna kortin! Hieno asia! Jospa se yhtään tekisi parempaa mieltä. Terkut saunasta. Mieheltä
Tukehu sinne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukehu sinne!
Mitä pahaa mä nyt sanoin tuossa? Olin vain hyvilläni toisen puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukehu sinne!
Tämä selvitetään, kuka hyppii liiankin usein tuolla tavalla meikän niskaan. Siihen voit luottaa, että selvitetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä selvitetään, kuka hyppii liiankin usein tuolla tavalla meikän niskaan. Siihen voit luottaa, että selvitetään.
Luulottelet! Ensimmäinen kerta. Etkö ymmärrä mustaa huumoria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulottelet! Ensimmäinen kerta. Etkö ymmärrä mustaa huumoria?
En luulottele. Toisessa keskustelussa äsken olin lumppu. Ihan äsken. Sitten on kymmenittäin niitä, joissa just mun kommentteihin on heitetty noita, ei muiden, joten ei mee ihan luulottelun piikkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luulottele. Toisessa keskustelussa äsken olin lumppu. Ihan äsken. Sitten on kymmenittäin niitä, joissa just mun kommentteihin on heitetty noita, ei muiden, joten ei mee ihan luulottelun piikkiin.
Eli ei ole suinkaan eka kerta, lisään tämän, jos ei jo tuosta tekstistäni käy tarpeeksi selväksi. ✌️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pahaa mä nyt sanoin tuossa? Olin vain hyvilläni toisen puolesta.
Oli huumoria, mustaa. Pahoittelen ja perun vitsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli huumoria, mustaa. Pahoittelen ja perun vitsin.
Ei ollut. Ei mee ees mustasta huumorista. Kerro, mikä saa sinut sanomaan noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on vanha savusauna vitsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei ole suinkaan eka kerta, lisään tämän, jos ei jo tuosta tekstistäni käy tarpeeksi selväksi. ✌️
Siinäkö luulet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut. Ei mee ees mustasta huumorista. Kerro, mikä saa sinut sanomaan noin.
Oli miehille kylläkin tarkoitettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, on varmastikin. Katsotaan aamulla, miten tuttu se yleisesti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli miehille kylläkin tarkoitettu.
Ja mä oon sit mikä, kun sanon että terkkuja saunasta ja mieheltä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäkö luulet.
En luule. Ei tarvitse luulla mitään. Kaikki näkyy muualla kuin mun luuloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luule. Ei tarvitse luulla mitään. Kaikki näkyy muualla kuin mun luuloissa.
Antaa näkyä, en tunne sinua ja nyt kyllä en ihmettele jos sulle joku on vihainen, ihme tyyppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, on varmastikin. Katsotaan aamulla, miten tuttu se yleisesti on.
Se ku katot🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa näkyä, en tunne sinua ja nyt kyllä en ihmettele jos sulle joku on vihainen, ihme tyyppi.
Sinäkin alkaisit toimimaan, jos saisit niskaan kymmenittäin näitä. Ja aiheetta vielä. Siinähän oot ihmettelemässä, onko mulla vihamiehiä. Tietääkseni ei ole, mutta yksi on tehnyt jo sen verran paljon kaikkea vähemmän kivaa, että jos tietäisit, tekisit aivan samoin kuin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ku katot🙄
Niin tehdään. Kysyn muiltakin, tuntevatko tuollaisen sanonnan miten hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nyt vain, mikä saa sinut sanomaan noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin alkaisit toimimaan, jos saisit niskaan kymmenittäin näitä. Ja aiheetta vielä. Siinähän oot ihmettelemässä, onko mulla vihamiehiä. Tietääkseni ei ole, mutta yksi on tehnyt jo sen verran paljon kaikkea vähemmän kivaa, että jos tietäisit, tekisit aivan samoin kuin minä.
Joo, ymmärsin että olet herkillä. Tuossa on vastaus minulta miehelle, hänen saunassa kommenttiin, ei sinulle... Usko jo. En tunne sinua enkä tuota miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ymmärsin että olet herkillä. Tuossa on vastaus minulta miehelle, hänen saunassa kommenttiin, ei sinulle... Usko jo. En tunne sinua enkä tuota miestä.
Minä satun olemaan tuo mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä satun olemaan tuo mies.
Ja jatkan, että en ole mitenkään herkillä. Aivan asialliseen linjaan menen tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä oon sit mikä, kun sanon että terkkuja saunasta ja mieheltä?
Ai.. sehän on se saunatonttu. Sillä on saunassa tietysti saunatontun tonttulakki yläpäässä ja alapäässä 😊
Se on ihana mielestäni.
Tykkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai.. sehän on se saunatonttu. Sillä on saunassa tietysti saunatontun tonttulakki yläpäässä ja alapäässä 😊
Se on ihana mielestäni.
Tykkään.Jatka vaan, niin hyvä tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jää sinne. Ovi kiinni.
- Anonyymi
Joulukortteja on kiva saada ja myös lähettää.
Toivottavasti tänä jouluna löytyy kohtuuhintaisia kortteja.- Anonyymi
Postin sivuilla voi teetättää huokeaan hintaan valokuvasta kortin. Fyysinen kortti tulee 5 arkipäivän päästä vastaanottajan postilaatikkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Postin sivuilla voi teetättää huokeaan hintaan valokuvasta kortin. Fyysinen kortti tulee 5 arkipäivän päästä vastaanottajan postilaatikkoon.
.. Lisään en ole Postilla töissä enkä saa mainostamisesta taloudellista hyötyä.
No onpa surullista, että et saanut. Ihmiset eivät nykyään taida paljon vanhanaikaisia lähetellä.
Lämpimiä ajatuksia sinne.- Anonyymi
Ajattelin, että ostan punaisen kortin vähäsen kahden vaiheilla?:)
- Anonyymi
Millä tavalla kahden vaiheilla? Et kai kokopunaista?
- Anonyymi
Hän saa tänä vuonna jos selviää Minne lähetän.
- Anonyymi
Tuskin lähetit itsekään narsissi.
- Anonyymi
Sun naapuriisi muutti kuulemma itse Amor, joten et jää kortitta tulevana jouluna. Joltain nuoremmalta saat sen hänen mukaansa.
- Anonyymi
Niin Mies saa. Sen postilaatikko repee liitoksistaan varmaan Joulukuussa,oon tykittänyt rakkausnuolia ympäriinsä. RAKKAUTTA ON ILMASSA ENEMMÄN KUIN KOSKAAN💓💓💓💘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin Mies saa. Sen postilaatikko repee liitoksistaan varmaan Joulukuussa,oon tykittänyt rakkausnuolia ympäriinsä. RAKKAUTTA ON ILMASSA ENEMMÄN KUIN KOSKAAN💓💓💓💘
Siitähän mä tuolla ylempänä aloittajalle vinkkasin ja olin iloinen hänen puolestaan, mutta tulin lytätyksi syystä, jota en tiedä. Ehkä se selviää vielä sekin. Vilpittömästi olin vain iloinen toisen puolesta ja tuollaista inhaa tulikin siitä sitten. Ilmeisesti täällä on positiivisuus kiellettyä monienkin mielestä. T. Saunoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitähän mä tuolla ylempänä aloittajalle vinkkasin ja olin iloinen hänen puolestaan, mutta tulin lytätyksi syystä, jota en tiedä. Ehkä se selviää vielä sekin. Vilpittömästi olin vain iloinen toisen puolesta ja tuollaista inhaa tulikin siitä sitten. Ilmeisesti täällä on positiivisuus kiellettyä monienkin mielestä. T. Saunoja
Ehkä lyttääjällä oli yleinen potutus mikä ei liittynyt tänne palstaa ja hän purki paineita. Eihän se tietenkään ole kiva mutta kyllä täällä on monet sitä tehneet,olen itsekin osan ominut mutta järki sanoo kohta ettei ne oo henkilökohtaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä lyttääjällä oli yleinen potutus mikä ei liittynyt tänne palstaa ja hän purki paineita. Eihän se tietenkään ole kiva mutta kyllä täällä on monet sitä tehneet,olen itsekin osan ominut mutta järki sanoo kohta ettei ne oo henkilökohtaisia.
Yleinen potutus?? Yleinen, kun yhdelle henkilölle suuntaa sanat "tukehu sinne"? Kyllähän se ihan henkilökohtaisesti on sanottu ja pakkohan se on omia, kun suunnataan suoraan. Ei voi tuon henkilökohtaisemmaksi enää mennä. Tietää varsin hyvin, kenelle tarkoitti nuo sanat, siitä ei epäilystäkään. Ei ne mua haittaa niinkään paljoa kuin mitä ne tulee haitaksi olemaan tuolle sanojalle itselleen. Se kun ei ollut yksi ainoa kerta edes. Hänellä on mitä ilmeisimmin niin vääriä luuloja ja olettamuksia, joiden perusteella yrittää tyrmätä minut, muttei huomaa tuolta vihansa takaa, että oon yrittänyt monta kertaa näyttää tietä oikeaan suuntaan ja pyrkinyt auttamaan häntä näkemään asiat niin kuin ne oikeasti ovat. En enää tiedä, mitä tehdä muuta kuin antaa toisten hoidettavaksi nämä kaikki, kun ei ihminen ota vastaan kättä, jota olen ojentanut voidakseni näyttää hänelle, miten mikäkin asia on. Ikävää ja surullista se on, kun en saa tilaisuutta tuohon ja näen samalla, kuinka hän vetää itseään alaspäin, vaikka niin helppoa olisi se pääsy ylös normaalille tasolle. Kurjaa, että tässä tulee joutua sanomaan tai ottamaan esille tätä asiaa. Anteeksi omalta osaltani. T. Saunoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleinen potutus?? Yleinen, kun yhdelle henkilölle suuntaa sanat "tukehu sinne"? Kyllähän se ihan henkilökohtaisesti on sanottu ja pakkohan se on omia, kun suunnataan suoraan. Ei voi tuon henkilökohtaisemmaksi enää mennä. Tietää varsin hyvin, kenelle tarkoitti nuo sanat, siitä ei epäilystäkään. Ei ne mua haittaa niinkään paljoa kuin mitä ne tulee haitaksi olemaan tuolle sanojalle itselleen. Se kun ei ollut yksi ainoa kerta edes. Hänellä on mitä ilmeisimmin niin vääriä luuloja ja olettamuksia, joiden perusteella yrittää tyrmätä minut, muttei huomaa tuolta vihansa takaa, että oon yrittänyt monta kertaa näyttää tietä oikeaan suuntaan ja pyrkinyt auttamaan häntä näkemään asiat niin kuin ne oikeasti ovat. En enää tiedä, mitä tehdä muuta kuin antaa toisten hoidettavaksi nämä kaikki, kun ei ihminen ota vastaan kättä, jota olen ojentanut voidakseni näyttää hänelle, miten mikäkin asia on. Ikävää ja surullista se on, kun en saa tilaisuutta tuohon ja näen samalla, kuinka hän vetää itseään alaspäin, vaikka niin helppoa olisi se pääsy ylös normaalille tasolle. Kurjaa, että tässä tulee joutua sanomaan tai ottamaan esille tätä asiaa. Anteeksi omalta osaltani. T. Saunoja
Nöööö, katso Suomessa on vielä Keskiviikkoisin perinne lämmittää saunat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nöööö, katso Suomessa on vielä Keskiviikkoisin perinne lämmittää saunat!
Mä en katso viikonpäiviä, kun lämmitän saunan. Kuitenkin useamman kerran viikossa kuin vain perinteisesti keskiviikkona ja lauantaina.
- Anonyymi
No juu u sellaista se on en minäkään saanut kaukaisilta sukulaisilta muina vuosina olen kyllä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1226352Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604052Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503345Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4852871Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2781868Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341546- 871426
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1721369Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151366Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141323