Ikävöinti tekee sulle?
Millaisen olotilan
61
588
Vastaukset
- Anonyymi
Olen yhdestä huolissaan
- Anonyymi
Kenestä yhdestä 😄 täällähän on vaikka ketä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä yhdestä 😄 täällähän on vaikka ketä
Yhdestä vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdestä vaan
Suren sitä että hänellä on paha olla 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä tiedä mikä häntä voisi auttaa että olotila paranis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano sille ettei sillä oo mitään hätää että elämä kantaa ja sen pitää rakastaa itseään. Silleen se voi saada asiat raiteilleen. Ja sitten sen pitää nukkua enemmän ku muuten sillä tulee vaan huonompi olotila
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano sille ettei sillä oo mitään hätää että elämä kantaa ja sen pitää rakastaa itseään. Silleen se voi saada asiat raiteilleen. Ja sitten sen pitää nukkua enemmän ku muuten sillä tulee vaan huonompi olotila
Lääkäriin kehoittaisin menemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu mitä tai ketä ikävöi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen oli kuoltava, että kirjoitukset kävisivät toteen. Hänen nimensä on Jeesus.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
T.minähän en ole jeesuksesi, senkin kuperkeikkahoro, se on moro, rauhallisesti turvallisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=T2CoNvyJNR0 Anonyymi kirjoitti:
Hänen oli kuoltava, että kirjoitukset kävisivät toteen. Hänen nimensä on Jeesus.
T.minähän en ole jeesuksesi, senkin kuperkeikkahoro, se on moro, rauhallisesti turvallisesti.fi
https://m.youtube.com/watch?v=T2CoNvyJNR0Voi Jeesus tätäkin. Tässä on nyt monta trollia samassa paketissa. Monta yhden hinnalla. :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://m.youtube.com/watch?v=T2CoNvyJNR0MOTÖRHEAD-Brotherhood of Man HD / Andy Rethmeier
https://www.youtube.com/watch?v=w0CMnyoexcI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät et hänellä paha olla? Sanoitko eilen hänelle jotain face to face?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät et hänellä paha olla? Sanoitko eilen hänelle jotain face to face?
Kuulin yhdeltä että vähän paha olla. Siks jäi huol pääl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin yhdeltä että vähän paha olla. Siks jäi huol pääl
Kysyt vaan häneltä miten menee
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18050007L
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tyhjyyden tunteen. Mutta kuitenkin ikävä tuntuu koko kehossa. Pahimmillaan voi olla fyysinen kipu.
- Anonyymi
Surullisen, jos ei ole tietoakaan tapaamisesta.
- Anonyymi
Järjestä se tapaaminen sitte.
Ihan kökkösen olotilan. Minulla on monta läheistä ihmisiä joita ikävöin tällä hetkellä.
- Anonyymi
Riippuu päivästä, mutta vaihtelee pienestä alakulosta fyysiseen kipuun, tuskaan jota ei meinaa saada millään pois. Sitten kun tulee tänne lukemaan ja omimaan kaiken negatiivisen kuin ne kaikki olisivat häneltä, se enin tuska hellittää hieman, mutta suru.... Se on ja pysyy, teen mitä tahansa. Mieheltä
- Anonyymi
Mitä suret
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä suret
Sitä, kun menetin hänet. Sitä, miten valtava ikävä minulla on yhä. Sitä, kun hän ei ole lähelläni, ei kosketa minua, en tunne hänen lämpöään. Sitä kaikkea ja paljon muutakin, joita en ala erittelemään tähän, koska se sattuu niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä, kun menetin hänet. Sitä, miten valtava ikävä minulla on yhä. Sitä, kun hän ei ole lähelläni, ei kosketa minua, en tunne hänen lämpöään. Sitä kaikkea ja paljon muutakin, joita en ala erittelemään tähän, koska se sattuu niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Mieheltä
On kyllä kökköä. Menetit miks?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sano sille ettei sillä oo mitään hätää että elämä kantaa ja sen pitää rakastaa itseään. Silleen se voi saada asiat raiteilleen. Ja sitten sen pitää nukkua enemmän ku muuten sillä tulee vaan huonompi olotila"
Tää vois sopii tähän - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sydän ei anna rauhaa sitä pohdin itsekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sano sille ettei sillä oo mitään hätää että elämä kantaa ja sen pitää rakastaa itseään. Silleen se voi saada asiat raiteilleen. Ja sitten sen pitää nukkua enemmän ku muuten sillä tulee vaan huonompi olotila"
Tää vois sopii tähänKaikki nuo ovat kohdallaan, mutta ei silti hyödytä minua. Mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sydän ei anna rauhaa sitä pohdin itsekin
Niin, samaa itsekin pähkäillyt ja yrittänyt selittää itselleni, mutta ei vain onnistu. Mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä kökköä. Menetit miks?
En tiedä. En todellakaan tiedä. Siksi onkin niin vaikeaa saada käsiteltyä asioita päässäni ja sydämessäni loppuun, kun ei ole mitään tietoa. Mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki nuo ovat kohdallaan, mutta ei silti hyödytä minua. Mieheltä
Sanoiko hyvästi vai ei???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki nuo ovat kohdallaan, mutta ei silti hyödytä minua. Mieheltä
Yks ei ole kohdallaan ja se huolestuttaa
Mitä pitäisi sitten tapahtua että kaikki olis kohdallaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. En todellakaan tiedä. Siksi onkin niin vaikeaa saada käsiteltyä asioita päässäni ja sydämessäni loppuun, kun ei ole mitään tietoa. Mieheltä
Menetitkö minkä? Rakkauden, omaisen, ystävän, läheisen vai minkä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoiko hyvästi vai ei???
Ei sanonut. Sanoi tulevansa takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks ei ole kohdallaan ja se huolestuttaa
Mitä pitäisi sitten tapahtua että kaikki olis kohdallaanKyllä minulla on nuo tuossa mainitut asiat kohdallaan. Vain yksi puuttuu, mutta sitä ei ollut mainittu tuossa. Mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menetitkö minkä? Rakkauden, omaisen, ystävän, läheisen vai minkä?
Rakkaani. Ei sen kummempaa. Sen kaikkein rakkaimman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minulla on nuo tuossa mainitut asiat kohdallaan. Vain yksi puuttuu, mutta sitä ei ollut mainittu tuossa. Mieheltä
Saako sivusta udella mikä siitä puuttuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako sivusta udella mikä siitä puuttuu
Hän. Tartteeko tuota ees kysyä.
- Anonyymi
Hullulta. Mitä enemmän taistelen vastaa sitä enemmän muistan hänestä asioita. Näin samanlaisen takin kuin hänellä oli. Ja muistin miltä hänen sylissä tuntuu. Ei tästä tuu yhtään mitään.
- Anonyymi
Millainen vaatetus hänellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen vaatetus hänellä?
En enää laita yhtään tunnistetta.
- Anonyymi
Menee muun vitutuksen ohella.
- Anonyymi
Tuulipuku ja pieruverkkarit... Jaloissa tarralenkkarit urheilusukilla tai papalta
perintönä saadut ruskeat remmikengät... Niin ja vilttihattu vuodelta 1952.
Papan siniset raappahousut korvaa mennen tullen Bokserit... Ja kimmat kirkuu- Anonyymi
Rakas? Sinäkö siinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas? Sinäkö siinä?
Oikein arvasit,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakas? Sinäkö siinä?
Olisiko hyvin näin sille ensimmäiselle rantalenkille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko hyvin näin sille ensimmäiselle rantalenkille?
Näytät hyvältä asussa kuin asussa.
- Anonyymi
Minun papalla ei ollut paksu muna vaan aika pieni solakka häseltäjä!
- Anonyymi
Muuten kalun koolla ei ole väliä... Kunhan se on mahdollisimman paksu ja pitkä
- Anonyymi
Tekee olon hilpeäksi. Vähän kuin skumppalasillinen. Sitten hilpeys haihtuu hiljaksiin. Ajattelen muuta, katson vaikka sarjaa. Ja yhdellä päähenkilöistä on sama nimi. Vähitellen siihen tottuu. Jakso loppuu enkä muistakaan. Jään tuijottamaan lopputekstejä. Tuottaja onkin kas saman niminen. Kihahdus taas. Laittaisko vaikka random raviveikkauksen. No toki oikealla nimellä varustettu hevonen löytyy. Ja sitä rataa. Nousuista aamuyön melankoliaan. Kunnes puhelin ääntelee erityisen pimpelipompelin. Skumppa huiviin ja repeat.
- Anonyymi
Jatkakaa tästä...
- Anonyymi
En ikävöi ketään. Surua aiheuttaa se kun työasia on keskeneräinen. Toivottavasti tällä viikolla selviää jotain.
- Anonyymi
Ei tätänykyä minkäänlaista enään sain opetella hautaamaan sitä tunnetta kuustoista vuotta
- Anonyymi
Riippuu päivästä. Laidasta laitaan.
- Anonyymi
Hyvin vaikea muistaa edes sellaista aikaa, että olisi ikävöinyt todella paljon jotain henkilöä.
- Anonyymi
Toisaalt nii melko lujan sillee https://www.hs.fi/blogi/lujastilempea/art-2000009905951.html
- Anonyymi
Varmaan vähän sellaisen surullisen. Toinen porskuttaa ja itse olen ollut kuopassa. Mutta olen hyvällä menolla pääsemässä ylöspäin. Ehkä ikävöinti auttaa myös arvostamaan itseään. Toista ei kiinnosta ja hän on egosentrinen.
- Anonyymi
Ahaa, vai ei kiinnosta. Kyllähän hän on kiinnostava. Ainoa jota olen miettinyt niin pitkän aikaa että en viitsi enkä kehtaa sanoa tunnistamisen pelossa. Olen silti alkanut erottaa muitakin komeita miehiä vastaantulijoita. En samalla tavalla kuitenkaan että haluaisin mitään heistä. Heiltä.
- Anonyymi
Minulla oli yhtenä päivänä huono olo ja menin lepäämään, kun oli aika rankkaa, niin yhtäkkiä kyyneleet tulivat ja mietin, että kumpa hän olisi lähellä ja voisin sanoa juuri niitä lauseita, joita tuli mieleeni. Ihan hullua.
- Anonyymi
Pieruverkkarit ja urheilusukat antavat minulle parhaat yöunet... Yöpaitanani
pidän usein mummoni vaaleanpunaista yöpaitaa jota hänen isot riippurinnat
ovat avartaneet ihanasti... Ilma virtaa kivasti vartalooni ja koen että... Olen
melkein onnellinen. Usein kyllä toivon, että voisin mummoni yöpaidan unohtaa
ja ne raappahousutkin ja siirtyä nykyaikaan...Olen kyllä tullut siihen tulokseen että
olen naiskauneuden suhteen aika neutraali... Kiltit... Tuhmat.. Arvoitukselliset.
Vielä jotain... Nainen joka on se jota todella haluat on jo kirjan kansien välissä
ja niiden sivujen repiminen pois tekee todella kipeää... Haluaisin todella, että
meistä tulisi loppuelämämme ystävät. Siihen tappiin asti . > Sinulle - Anonyymi
Mikä on ikävöinti?
- Anonyymi
Se vaihtelee, joskus on perhosia vatsassa, joskus hakee olo, joskus naurattaa,mutta se ei poistu... ellei kaivattu loukkaa pahasti tunteita.
Itsellä ei aika kuluta ikävää eikä kaivatun näkymättömyys.
Kyllä se on se loukkaaminen miten pääsee eroon. - Anonyymi
En saa mitään aikaan... Kirjoittelen tänne ja luen ketjuja ja ajattelen häntä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406