Millaisen olotilan

Anonyymi-ap

Ikävöinti tekee sulle?

61

588

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen yhdestä huolissaan

• Anonyymi

Kenestä yhdestä 😄 täällähän on vaikka ketä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenestä yhdestä 😄 täällähän on vaikka ketä

Yhdestä vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdestä vaan

Suren sitä että hänellä on paha olla 😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä tiedä mikä häntä voisi auttaa että olotila paranis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano sille ettei sillä oo mitään hätää että elämä kantaa ja sen pitää rakastaa itseään. Silleen se voi saada asiat raiteilleen. Ja sitten sen pitää nukkua enemmän ku muuten sillä tulee vaan huonompi olotila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sano sille ettei sillä oo mitään hätää että elämä kantaa ja sen pitää rakastaa itseään. Silleen se voi saada asiat raiteilleen. Ja sitten sen pitää nukkua enemmän ku muuten sillä tulee vaan huonompi olotila

Lääkäriin kehoittaisin menemään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu mitä tai ketä ikävöi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänen oli kuoltava, että kirjoitukset kävisivät toteen. Hänen nimensä on Jeesus.

Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
        T.minähän en ole jeesuksesi, senkin kuperkeikkahoro, se on moro, rauhallisesti turvallisesti.fi
        https://m.youtube.com/watch?v=T2CoNvyJNR0

• Anonyymi kirjoitti:

Hänen oli kuoltava, että kirjoitukset kävisivät toteen. Hänen nimensä on Jeesus.

Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
        T.minähän en ole jeesuksesi, senkin kuperkeikkahoro, se on moro, rauhallisesti turvallisesti.fi
        https://m.youtube.com/watch?v=T2CoNvyJNR0

Voi Jeesus tätäkin. Tässä on nyt monta trollia samassa paketissa. Monta yhden hinnalla. :))

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät et hänellä paha olla? Sanoitko eilen hänelle jotain face to face?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät et hänellä paha olla? Sanoitko eilen hänelle jotain face to face?

Kuulin yhdeltä että vähän paha olla. Siks jäi huol pääl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulin yhdeltä että vähän paha olla. Siks jäi huol pääl

Kysyt vaan häneltä miten menee

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

❤️ ­­N­­­y­­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18050007L

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tyhjyyden tunteen. Mutta kuitenkin ikävä tuntuu koko kehossa. Pahimmillaan voi olla fyysinen kipu.

• Anonyymi

Surullisen, jos ei ole tietoakaan tapaamisesta.

• Anonyymi

Järjestä se tapaaminen sitte.

• Ihan kökkösen olotilan. Minulla on monta läheistä ihmisiä joita ikävöin tällä hetkellä.

• Anonyymi

Riippuu päivästä, mutta vaihtelee pienestä alakulosta fyysiseen kipuun, tuskaan jota ei meinaa saada millään pois. Sitten kun tulee tänne lukemaan ja omimaan kaiken negatiivisen kuin ne kaikki olisivat häneltä, se enin tuska hellittää hieman, mutta suru.... Se on ja pysyy, teen mitä tahansa. Mieheltä

• Anonyymi

Mitä suret

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä suret

Sitä, kun menetin hänet. Sitä, miten valtava ikävä minulla on yhä. Sitä, kun hän ei ole lähelläni, ei kosketa minua, en tunne hänen lämpöään. Sitä kaikkea ja paljon muutakin, joita en ala erittelemään tähän, koska se sattuu niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä, kun menetin hänet. Sitä, miten valtava ikävä minulla on yhä. Sitä, kun hän ei ole lähelläni, ei kosketa minua, en tunne hänen lämpöään. Sitä kaikkea ja paljon muutakin, joita en ala erittelemään tähän, koska se sattuu niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Mieheltä

On kyllä kökköä. Menetit miks?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sano sille ettei sillä oo mitään hätää että elämä kantaa ja sen pitää rakastaa itseään. Silleen se voi saada asiat raiteilleen. Ja sitten sen pitää nukkua enemmän ku muuten sillä tulee vaan huonompi olotila"
        Tää vois sopii tähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sydän ei anna rauhaa sitä pohdin itsekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Sano sille ettei sillä oo mitään hätää että elämä kantaa ja sen pitää rakastaa itseään. Silleen se voi saada asiat raiteilleen. Ja sitten sen pitää nukkua enemmän ku muuten sillä tulee vaan huonompi olotila"
        Tää vois sopii tähän

Kaikki nuo ovat kohdallaan, mutta ei silti hyödytä minua. Mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sydän ei anna rauhaa sitä pohdin itsekin

Niin, samaa itsekin pähkäillyt ja yrittänyt selittää itselleni, mutta ei vain onnistu. Mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä kökköä. Menetit miks?

En tiedä. En todellakaan tiedä. Siksi onkin niin vaikeaa saada käsiteltyä asioita päässäni ja sydämessäni loppuun, kun ei ole mitään tietoa. Mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoiko hyvästi vai ei???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks ei ole kohdallaan ja se huolestuttaa
        Mitä pitäisi sitten tapahtua että kaikki olis kohdallaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. En todellakaan tiedä. Siksi onkin niin vaikeaa saada käsiteltyä asioita päässäni ja sydämessäni loppuun, kun ei ole mitään tietoa. Mieheltä

Menetitkö minkä? Rakkauden, omaisen, ystävän, läheisen vai minkä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoiko hyvästi vai ei???

Ei sanonut. Sanoi tulevansa takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yks ei ole kohdallaan ja se huolestuttaa
        Mitä pitäisi sitten tapahtua että kaikki olis kohdallaan

Kyllä minulla on nuo tuossa mainitut asiat kohdallaan. Vain yksi puuttuu, mutta sitä ei ollut mainittu tuossa. Mieheltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menetitkö minkä? Rakkauden, omaisen, ystävän, läheisen vai minkä?

Rakkaani. Ei sen kummempaa. Sen kaikkein rakkaimman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minulla on nuo tuossa mainitut asiat kohdallaan. Vain yksi puuttuu, mutta sitä ei ollut mainittu tuossa. Mieheltä

Saako sivusta udella mikä siitä puuttuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako sivusta udella mikä siitä puuttuu

Hän. Tartteeko tuota ees kysyä.

• Anonyymi

Hullulta. Mitä enemmän taistelen vastaa sitä enemmän muistan hänestä asioita. Näin samanlaisen takin kuin hänellä oli. Ja muistin miltä hänen sylissä tuntuu. Ei tästä tuu yhtään mitään.

• Anonyymi

Millainen vaatetus hänellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen vaatetus hänellä?

En enää laita yhtään tunnistetta.

• Anonyymi

Menee muun vitutuksen ohella.

• Anonyymi

Tuulipuku ja pieruverkkarit... Jaloissa tarralenkkarit urheilusukilla tai papalta
      perintönä saadut ruskeat remmikengät... Niin ja vilttihattu vuodelta 1952.
      Papan siniset raappahousut korvaa mennen tullen Bokserit... Ja kimmat kirkuu

• Anonyymi

Rakas? Sinäkö siinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas? Sinäkö siinä?

Oikein arvasit,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas? Sinäkö siinä?

Olisiko hyvin näin sille ensimmäiselle rantalenkille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko hyvin näin sille ensimmäiselle rantalenkille?

Näytät hyvältä asussa kuin asussa.

• Anonyymi

Minun papalla ei ollut paksu muna vaan aika pieni solakka häseltäjä!

• Anonyymi

Muuten kalun koolla ei ole väliä... Kunhan se on mahdollisimman paksu ja pitkä

• Anonyymi

Tekee olon hilpeäksi. Vähän kuin skumppalasillinen. Sitten hilpeys haihtuu hiljaksiin. Ajattelen muuta, katson vaikka sarjaa. Ja yhdellä päähenkilöistä on sama nimi. Vähitellen siihen tottuu. Jakso loppuu enkä muistakaan. Jään tuijottamaan lopputekstejä. Tuottaja onkin kas saman niminen. Kihahdus taas. Laittaisko vaikka random raviveikkauksen. No toki oikealla nimellä varustettu hevonen löytyy. Ja sitä rataa. Nousuista aamuyön melankoliaan. Kunnes puhelin ääntelee erityisen pimpelipompelin. Skumppa huiviin ja repeat.

• Anonyymi

Jatkakaa tästä...

• Anonyymi

En ikävöi ketään. Surua aiheuttaa se kun työasia on keskeneräinen. Toivottavasti tällä viikolla selviää jotain.

• Anonyymi

Ei tätänykyä minkäänlaista enään sain opetella hautaamaan sitä tunnetta kuustoista vuotta

• Anonyymi

Riippuu päivästä. Laidasta laitaan.

• Anonyymi

Hyvin vaikea muistaa edes sellaista aikaa, että olisi ikävöinyt todella paljon jotain henkilöä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Varmaan vähän sellaisen surullisen. Toinen porskuttaa ja itse olen ollut kuopassa. Mutta olen hyvällä menolla pääsemässä ylöspäin. Ehkä ikävöinti auttaa myös arvostamaan itseään. Toista ei kiinnosta ja hän on egosentrinen.

• Anonyymi

Ahaa, vai ei kiinnosta. Kyllähän hän on kiinnostava. Ainoa jota olen miettinyt niin pitkän aikaa että en viitsi enkä kehtaa sanoa tunnistamisen pelossa. Olen silti alkanut erottaa muitakin komeita miehiä vastaantulijoita. En samalla tavalla kuitenkaan että haluaisin mitään heistä. Heiltä.

• Anonyymi

Minulla oli yhtenä päivänä huono olo ja menin lepäämään, kun oli aika rankkaa, niin yhtäkkiä kyyneleet tulivat ja mietin, että kumpa hän olisi lähellä ja voisin sanoa juuri niitä lauseita, joita tuli mieleeni. Ihan hullua.

• Anonyymi

Pieruverkkarit ja urheilusukat antavat minulle parhaat yöunet... Yöpaitanani
      pidän usein mummoni vaaleanpunaista yöpaitaa jota hänen isot riippurinnat
      ovat avartaneet ihanasti... Ilma virtaa kivasti vartalooni ja koen että... Olen
      melkein onnellinen. Usein kyllä toivon, että voisin mummoni yöpaidan unohtaa
      ja ne raappahousutkin ja siirtyä nykyaikaan...Olen kyllä tullut siihen tulokseen että
      olen naiskauneuden suhteen aika neutraali... Kiltit... Tuhmat.. Arvoitukselliset.
      Vielä jotain... Nainen joka on se jota todella haluat on jo kirjan kansien välissä
      ja niiden sivujen repiminen pois tekee todella kipeää... Haluaisin todella, että
      meistä tulisi loppuelämämme ystävät. Siihen tappiin asti . > Sinulle

• Anonyymi

Mikä on ikävöinti?

• Anonyymi

Se vaihtelee, joskus on perhosia vatsassa, joskus hakee olo, joskus naurattaa,mutta se ei poistu... ellei kaivattu loukkaa pahasti tunteita.
      Itsellä ei aika kuluta ikävää eikä kaivatun näkymättömyys.
      Kyllä se on se loukkaaminen miten pääsee eroon.

• Anonyymi

En saa mitään aikaan... Kirjoittelen tänne ja luen ketjuja ja ajattelen häntä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      127
      6828
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4234
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3406
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3014
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2001
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1683
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      16
      1532
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1513
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1441
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe