Mihin perustuu se, että reilusti kannattavilta katsastusasemilta aletaan lomauttamaan autokatsastajia, vaikka asiakkaita riittää koko ajan, myös talvikuukausina. Työnantajapuoli perustelee asiaa 2018 muutoksella, että voi katsastaa ajoneuvon milloin haluaa ja työt on siirtyneet kesäaikaan. Tuo ei kyllä pidä kaikilla asemilla paikkaansa ja tuon muutoksen vaikutuksia liioitellaan.
Miettikääpä nuoret autokatsastajat ja alalle aikovat. Olet pahimmillaan 2 - 3 kuukautta talviaikaan pakkolomalla, joka talvi. Ei enää mitään järkeä. Näin toimitaan joissakin katsastusyrityksissä. Silloin kyllä on aiheellista miettiä muita töitä ja alan vaihtoa. Menkää vaikka sote- ammatteihin, siellä sentään pystyy kehittämään itseään ja etenemään alalla. Eikä lomautuksia tunneta.
Muutenkin koko autokatsastusala on surkea. Huonot palkat ja ne ei siitä muutu. Ikälisiä ei makseta, vaikka pitäisi. Monet katsastusasemat rapistuneet ja huonossa kunnossa. Henkilökunta nähdään ainoastaan rahan kerääjinä omistajilleen, eikä siinä leikissä jokin liikenneturvallisuus paljoa paina.
Autokatsastajien lomautuksista
Anonyymi-ap
1
590
Vastaukset 1
- Anonyymi
No todellakin kelpaa että saa 2-3kk lomaa talvella! Kun tämän tietää etukäteen ja osaa varautua taloudellisesti niin mikäs sen parempaa. Kohti muita maita ja aurinkoa, pois pimeydestä ja pakkasesta niin jaksaa taas painaa hommia keväästä syksyyn. Ihan paras diili!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493