No selvähän tuo on, tottahan se kaasuputken rikko nostaa sähkön hintaa vaikka ministerit ym viisaat sanoo että kaasuputken vauriolla ei ole mitään merkitystä infrastruktuuriin.
Toissapäivänä oli naapurin mummon kissa jäänyt auton alle ja kuoli, sekin nostaa sähkön hintaa 7 prosenttia!
Kaasuputken vaurio nostaa sähkön hintaa rajusti
9
358
Vastaukset
- Anonyymi
Illalla tuuli liian kovaa ja sekin nostaa sähkön hintaa.
- Anonyymi
Päinvastoin, nyt pörssisähkön hinta on -0,05!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin, nyt pörssisähkön hinta on -0,05!
On nostettava sähkön siirtohintaa kun itse sähkö pitää myydä tappiolla.
- Anonyymi
Niimpä, kun tuulee, ei tuule, on liikaa vettä, sekä on liian vähän vettä, sekä kun pitävät kaikki voimalat huoltoon, niin sähkön hinta nousee, ja tämä on faktaa!
- Anonyymi
Rupelit pyörii niin kovaa, että laakerit hehkuvat punaisena. Se tulee kalliiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupelit pyörii niin kovaa, että laakerit hehkuvat punaisena. Se tulee kalliiksi.
Sinulla pyörii rupeli housuissa.
Sähköllä tekevät rahaa pelurit jotka yrittävät säilyttää työpaikkansa kumartelemalla pankkiherroja ja osakkeenomistajia.
Kansan pitää ottaa valta pelureila. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla pyörii rupeli housuissa.
Sähköllä tekevät rahaa pelurit jotka yrittävät säilyttää työpaikkansa kumartelemalla pankkiherroja ja osakkeenomistajia.
Kansan pitää ottaa valta pelureilta.
- Anonyymi
Ei mene mitenkään, olenko mä saanut salaa jotain speedii kun en muista missä jäkälät edes onkaaan.
- Anonyymi
Vaiko hidasteita ja ketkä jeesannu ketkä ei ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957