Onko jossain paikassa hyvä henki?
Vaikuttaa, että vallankäyttö ja kiusaaminen kukoistaa vapaa-ajallakin näissä siirtolapuutarhoissa. Valitettavaa on aina jostain ja joillain on käsitys, että ovat itse täydellisiä. Hallituksissa sellaisia erityisesti on.
Millainen henki siirtolapuutarhassanne on?
Anonyymi-ap
2
349
Vastaukset
- Anonyymi
Kuopiossa kolmisopen puutarha oikea paratiisi saa seksiä ja apuja aivan valtavasti sii kun on yksinäinen nainen. Miehet kilpaa tarjoo apujaan nam nam nam
- Anonyymi
Kiimasia eläkeläisiä ja inhottavia visvakullleja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859