Monesti sanoo kissa ja minä olen että mitä nyt? No nostetaan kissa pöydälle. Eli joku tietty asia pitää ottaa puheeksi. Voi minua kun en aikoinani tajunnut. 😣
Sitten kori on sanottu ja taas olin että mitä? Kori tarkoittaa korillista energiaa. Saako henkeni jostain asiasta korillisen energiaa tai saanko minä korillisen energiaa. Onko jossain asiassa korillinen energiaa. 😁
Kesä on kaikista yleisin sana ja sitä en ole vielä ymmärtänyt, harmittaa. Olisi kiva tajuta. 🤔
Voi hitsi kun olen nyt vuosien jälkeen alkanut ymmärtämään mitä henkeni mulle puhuu.
Anonyymi-ap
6
250
Vastaukset
- Anonyymi
Se on kuin verho olisi otettu pois silmieni edestä. Siinä vastaukset ovat olleet silmieni edessä, minä en vain ole ymmärtänyt. 😀
- Anonyymi
Ei ole mitään, mitä et jo tiedä.
Lähde: Crimson circlen etusivu.
- Anonyymi
Koti on yksi sanoista.
Koti on se missä sinun on mukava ja turvallista olla. 🤗
Koti on kuin olisit Jumalan luona. 😇- Anonyymi
Home sweet home.
- Anonyymi
Kuu on yksi sanoista. Kuu tarkoittaa Äidillistä sekä muuttuvaa energiaa.
Voiko se olla, että kun mietin tekeväni jonkun asian. Niin muutinkin sillä hetkellä energian kulkua ja sitten henkeni sanoi minulle kuu? 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723560
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851598Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261307- 1581242
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941013- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16973Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?62874Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk94817- 62765