Tyttöystävä teki minusta rikosilmoituksen!

Anonyymi-ap

Väitti rikosilmoituksessa että vaanin häntä ja että meidän välillä ei ole parisuhdetta, että kaikki on minun päässä että meidän välillä olisi mitään tuttavuutta enempää!

Vittu että meni hermot siihen ämmään silloin.

18

380

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä kaikki onkin sun päässä.

      • Anonyymi

        Ei sentään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sentään.

        Väärän rikosilmoituksen tekeminen henkilöstä, jos se ei ole vain tutkintapyyntö vaan myös VÄITE TEHDYSTÄ RIKOKSESTA, on itse vakava rikos. Sen perusteella voi tehdä tutkintapyynnön, ja väärän rikosilmoituksen tehneen on silloin velvollisuus näyttää rikos tapahtuneeksi.

        Jos ei tällöin kykene näyttämään toteen tekemäänsä rikosilmoitusta, on syyllistynyt ainakin kunnianloukkaukseen, ellei vakavampaankin, mistä rangaistaan lain mukaan.

        Rikosilmoitusta kannattaa välttää, mutta aina voi tehdä tutkintapyynnön. 🌹👀


      • Anonyymi
        cobre kirjoitti:

        Väärän rikosilmoituksen tekeminen henkilöstä, jos se ei ole vain tutkintapyyntö vaan myös VÄITE TEHDYSTÄ RIKOKSESTA, on itse vakava rikos. Sen perusteella voi tehdä tutkintapyynnön, ja väärän rikosilmoituksen tehneen on silloin velvollisuus näyttää rikos tapahtuneeksi.

        Jos ei tällöin kykene näyttämään toteen tekemäänsä rikosilmoitusta, on syyllistynyt ainakin kunnianloukkaukseen, ellei vakavampaankin, mistä rangaistaan lain mukaan.

        Rikosilmoitusta kannattaa välttää, mutta aina voi tehdä tutkintapyynnön. 🌹👀

        Hän tosiaan väitti rikosilmoituksessa että vainoan häntä ja kävin poliisiasemalla kuulusteluissa.
        Minulla tosin oli kaikki meidän whatsappi keskustelut tallessa usean vuoden ajalta tallessa joista kävi ilmi että olemme parisuhteessa ja jopa kihloissa.

        Samoin sen jälkeen kun hän teki rikosilmoituksen tulee viesteissä selville miten hän oli huolissaan siitä että teki perättömän rikosilmoituksen ja mitä siitä seuraa, hän jopa niissä viesteissä pyytää minua valehtelemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän tosiaan väitti rikosilmoituksessa että vainoan häntä ja kävin poliisiasemalla kuulusteluissa.
        Minulla tosin oli kaikki meidän whatsappi keskustelut tallessa usean vuoden ajalta tallessa joista kävi ilmi että olemme parisuhteessa ja jopa kihloissa.

        Samoin sen jälkeen kun hän teki rikosilmoituksen tulee viesteissä selville miten hän oli huolissaan siitä että teki perättömän rikosilmoituksen ja mitä siitä seuraa, hän jopa niissä viesteissä pyytää minua valehtelemaan.

        Asia on kokonaan sinun käsissäsi. Jos haluat, voit sekä painaa asian villaisella, että voit nostaa kanteen naisystävääsi vastaan, jolloin hän hyvin todennäköisesti saa rangaistuksen väärästä ilmiannosta.

        Hyvää jatkoa sinulle!


      • Anonyymi
        cobre kirjoitti:

        Asia on kokonaan sinun käsissäsi. Jos haluat, voit sekä painaa asian villaisella, että voit nostaa kanteen naisystävääsi vastaan, jolloin hän hyvin todennäköisesti saa rangaistuksen väärästä ilmiannosta.

        Hyvää jatkoa sinulle!

        Kiitoksia tässä on mietittävää, hän myös kysyi että otanko hänet takaisin 🤷‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia tässä on mietittävää, hän myös kysyi että otanko hänet takaisin 🤷‍♂️

        Asia on sinun vallassasi, mutta en suosittele.


      • Anonyymi
        cobre kirjoitti:

        Asia on sinun vallassasi, mutta en suosittele.

        Tiedän että ei olisi hyväksi kaiken hänen tekemän jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että ei olisi hyväksi kaiken hänen tekemän jälkeen.

        Eväät eivät todellakaan lupaa hyvää. Kun tekee väärän rikosilmoituksen, se kyllä viittaa johonkin hyvin vakavaan, jota ei ole korjattavissa.


      • Anonyymi
        cobre kirjoitti:

        Eväät eivät todellakaan lupaa hyvää. Kun tekee väärän rikosilmoituksen, se kyllä viittaa johonkin hyvin vakavaan, jota ei ole korjattavissa.

        Olen jo pitemmän aikaa epäillyt että hän on narsisti tai jokin muu persoonallisuushäiriö, meidän menneisyys on myös sen verran monimutkainen että ei mitään rajaa 😂🤷‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo pitemmän aikaa epäillyt että hän on narsisti tai jokin muu persoonallisuushäiriö, meidän menneisyys on myös sen verran monimutkainen että ei mitään rajaa 😂🤷‍♂️

        Itsehän sen sanoiksi muotoilit: persoonallisuushäiriö. Mutta eihän sekään rakkautta lopeta. Siinähän se tragiikka onkin.

        Minun ja vaimoni toteutumaton haave oli pysyvä ystäväpariskunta. Paljon kuitenkin merkitsee, että haave on yhteinen. Siinä edelleen elämme, vaikka olemmekin vanhoja. https://keskustelu.suomi24.fi/t/17449909/suurin-fantasiasi-seksin-suhteen#comment-123638860 🌹👀


      • Anonyymi
        cobre kirjoitti:

        Itsehän sen sanoiksi muotoilit: persoonallisuushäiriö. Mutta eihän sekään rakkautta lopeta. Siinähän se tragiikka onkin.

        Minun ja vaimoni toteutumaton haave oli pysyvä ystäväpariskunta. Paljon kuitenkin merkitsee, että haave on yhteinen. Siinä edelleen elämme, vaikka olemmekin vanhoja. https://keskustelu.suomi24.fi/t/17449909/suurin-fantasiasi-seksin-suhteen#comment-123638860 🌹👀

        Delaa idiootti pedari sulla koskaan vaimoa ollutkaan peräkamari nysvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Delaa idiootti pedari sulla koskaan vaimoa ollutkaan peräkamari nysvä

        Olen sata varma sunlaista dorkaa ei nainen kestäs sekunttiakaan. Olet näköään tajunnut sen itsekkin.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­a­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­­N­­­y­m­­f­o­­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18051406C

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Helpoimmalla pääset kun unohdat hänet ja Annat asian olla. Jos nostat oikeus jutun niin luultavasti voitat mutta et kuitenkaan saa siitä muuta kuin henkistä pahoinvointia molemmille.

      • Anonyymi

        Trololoo ääliöt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trololoo ääliöt

        Trololoo ääliö painu pelle sirkukseen.


    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2098
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1637
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1237
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe