Yksi rikas tuttu valittaa sosiaalisessa mediassa,kun auto pitäisi viedä huoltoon ja kävellä sen jälkeen sateessa autohuollosta töihin.
Itse olen köyhä. Polkupyörällä kuljen työmatkat kelissä kuin kelissä. Ostin pari vuotta sitten työkäyttöön soveltuvan sadeasun. En kastu. Ostin sadeasun myymälästä missä on muitakin työvarusteita myytävänä. Esimerkiksi työvaatteita eri keleihin. Suojaimia kuten kuulosuojaimia.
Rikas valittaa,kun sataa.
4
458
Vastaukset
- Anonyymi
voihan köyhälläkin olla auto jolla mennä töihin. Aika pienipalkkainen on oltava jos käytettyä autoa ei saa hankkittua- Riippuu siitä mitä tarkoittaa sanoilla rikas ja köyhä. Jospa silloin ei sada vettä kun tuntemasi "rikas" vie autonsa huoltoon. Mistä sen etukäteen voi varmuudella tietää. Tai huoltotyö tehdään odottaessa tai hän vuokraa vara-auton tai saa kaveriltansa kyydin tai hän kävelee töihin sadeasu päällä.
- Anonyymi
Rikas taitaakin olla persaukinen, kun ei ole pystynyt ottamaan vakuutusta, joka takaisi sijaisauton huollon ajaksi.
Oikeasti varakas ei käyttöautoaan yleensä edes omista, vaan liisaa arkiautonsa kaikkine sijaisautojärjestelyineen luonnollisesti.
- Anonyymi00006
Rikas ei sateella kastu. On sateenvarjonpiteliät erikseen autonkuljettajat oma tiimi ympärillä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2401938- 1881607
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461240Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50952- 40779
- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30751Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21740Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23722Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637