Rikas valittaa,kun sataa.

Yksi rikas tuttu valittaa sosiaalisessa mediassa,kun auto pitäisi viedä huoltoon ja kävellä sen jälkeen sateessa autohuollosta töihin.

Itse olen köyhä. Polkupyörällä kuljen työmatkat kelissä kuin kelissä. Ostin pari vuotta sitten työkäyttöön soveltuvan sadeasun. En kastu. Ostin sadeasun myymälästä missä on muitakin työvarusteita myytävänä. Esimerkiksi työvaatteita eri keleihin. Suojaimia kuten kuulosuojaimia.
4461
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

voihan köyhälläkin olla auto jolla mennä töihin. Aika pienipalkkainen on oltava jos käytettyä autoa ei saa hankkittua- Riippuu siitä mitä tarkoittaa sanoilla rikas ja köyhä. Jospa silloin ei sada vettä kun tuntemasi "rikas" vie autonsa huoltoon. Mistä sen etukäteen voi varmuudella tietää. Tai huoltotyö tehdään odottaessa tai hän vuokraa vara-auton tai saa kaveriltansa kyydin tai hän kävelee töihin sadeasu päällä.

Äänestä

Rikas taitaakin olla persaukinen, kun ei ole pystynyt ottamaan vakuutusta, joka takaisi sijaisauton huollon ajaksi.

Äänestä

Oikeasti varakas ei käyttöautoaan yleensä edes omista, vaan liisaa arkiautonsa kaikkine sijaisautojärjestelyineen luonnollisesti.

Äänestä

Rikas ei sateella kastu. On sateenvarjonpiteliät erikseen autonkuljettajat oma tiimi ympärillä.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Yksi rikas tuttu valittaa sosiaalisessa mediassa,kun auto pitäisi viedä huoltoon ja kävellä sen jälkeen sateessa autohuollosta töihin.

Itse olen köyhä. Polkupyörällä kuljen työmatkat kelissä kuin kelissä. Ostin pari vuotta sitten työkäyttöön soveltuvan sadeasun. En kastu. Ostin sadeasun myymälästä missä on muitakin työvarusteita myytävänä. Esimerkiksi työvaatteita eri keleihin. Suojaimia kuten kuulosuojaimia.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu