Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minusta tuntuu siltä kuin tikari olisi isketty sydameen.

Anonyymi-ap

Ihan fyysisesti.
Että ei tämä nyt ihan mikään läpihuutojuttu ole. Että unohda ja jatka elämääsi. Kun on se kipu.
Kun se ihminen tuntuu "omalta" ja kaikki tuntuu hyvältä. Tuntuu olo vähän epätodelliselta nyt.
Mut minkäs sille voin. Kun ei ole sitä tunteiden on/off nappia. Tai hän ei nyt minua halua.
Surettaahan se.

75

1166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuorekin tapaus?

      • Anonyymi

        Jarrut kuumina


    • Anonyymi

      Kuka ei nyt halua ja ketä? Kai voit jotain sellaista sanoa minkä vain te kaksi tiedätte, niin muut saavat rauhan näin yötä vasten. Nämä tällaiset ovat vähän julmia avauksia (enkä nyt ajattele itseäni, vaan niitä herkkiä yleisesti)

      - Sivusta.

      • Anonyymi

        Joo niin on.


      • Anonyymi

        Ei ollu tarkoitus olla julma kenellekkään vaan purin omia tunteitani tänne.


    • Anonyymi

      Minulla on ollut off-nappi pohjassa jo yli neljän vuoden ajan liittyen lähelle usein tunkeneeseen henkilöön. Sellainen toiminta vaurioittaa syvästi, eikä sellaista voi koskaan antaa anteeksi. Siksi kaikki jotka häntä jotenkin muistuttavat laukaisevat ahdistusreaktion välittömästi!

      • Anonyymi

        Väkisin tunki sun elämään monen vuoden ajan? Miten et muka päässyt tilanteesta pois? Istuitko vain paikallasi koko ajan ja hän vain tuli ja tuli lähelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkisin tunki sun elämään monen vuoden ajan? Miten et muka päässyt tilanteesta pois? Istuitko vain paikallasi koko ajan ja hän vain tuli ja tuli lähelle?

        Miksi mies kyselet itseltäsi, etkö ole saanut tätä narratiivia maaliin?


    • Anonyymi

      Itse haluaisin vaan pois. En jaksa enää kaivata ja kärsiä.

    • Anonyymi

      Joskus ajattelin että pitäisikö kertoa suoraan hänelle että minua kiusataan hänen takiaan. Että tietääkö hän siitä jotain. Tuntui kuin joku ois potkaissut palleaan kun tajusin että se on hän tai ainakin mukana siinä. 💔

      • Anonyymi

        Ei ainakaan minua koske tuollainen tai en ole tuollaisesta kuullutkaan.
        T:Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan minua koske tuollainen tai en ole tuollaisesta kuullutkaan.
        T:Ap.

        Joo en mä tuu tästä kertomaan. Pelottaa ja ahdistaa vain. Tuskinpa sinuun liittyy edes mitenkään. Piti vaan jonnekin purkaa..


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä?


      • Anonyymi

        Kerro hänelle, että hänen takiaan sinua kiusataan, niin jospa hänellä olisi antaa selvitys siihen, miksi näin tapahtuu. Suoraan kysymällä ja puhumalla selvitätte tuon, niin ei tarvitse sinun kitua sen takia. Itselläni vähän samankaltainen asia meneillään ja haluankin selvitellä toisen kanssa nämä syyt siihen. Broccoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä?

        Mies tykkää trollailla näillä teennäisillä kiusaamisskenaarioilla, aika ohutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies tykkää trollailla näillä teennäisillä kiusaamisskenaarioilla, aika ohutta

        Ohutta on vain sun ylähuuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohutta on vain sun ylähuuli.

        Voi ei, sinä siis meinaat, että minussa on kosmeettinen virhe? 😭 Onneksi voi kompensoida pitämällä paino kurissa


    • Anonyymi

      Sanoiko hän ihan itse sinulle noin vai onko jotain palsta-arvailua?

      • Anonyymi

        Ei hän noin sanonut. Se on lähinnä kylmä toteamus itselleni.


      • Anonyymi

        Sanookohan tämä trollaajamies nyt niin paljoa tässäkään trollauksessa?


    • Anonyymi

      Tuo "jatka elämääsi" on typerintä mitä onnettomasti rakastuneelle voi sanoa. Tökerön ihmisen sanavalinta ja palstallakin erittäin suosittu (tökeröitä löytyy). Se viittaa siihen, että tämän rakastuneen elämä olisi jotenkin pysähtynyt rakastumisen ajaksi. Eihän se niin mene. Jotenkin se on mielestäni tosi loukkaava.

    • Anonyymi

      Luin ensin että tikkari. Sori. Voimia sinulle. Voisitko puhua kohteelle.

      • Anonyymi

        Kiitos.Voisin mutta en tiedä olisiko siitä mitään hyötyä jos en kuitenkaan ollut hänelle se ykkönen sydämessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.Voisin mutta en tiedä olisiko siitä mitään hyötyä jos en kuitenkaan ollut hänelle se ykkönen sydämessä.

        Millä tavalla koet menettäneesi ykköspaikan? Miten se tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos.Voisin mutta en tiedä olisiko siitä mitään hyötyä jos en kuitenkaan ollut hänelle se ykkönen sydämessä.

        Mutta saisithan siihen selvyyden eikä tarttis epätietoisuudessa velloa. - sivusta yks nainen vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla koet menettäneesi ykköspaikan? Miten se tapahtui?

        Ehkä se oli se katse miten hän , mies katsoi tätä toista naista hänen lähtiessään samalla kun itse tulin samaan tilaan. Toisaalta mies katsoi minua samalla katseella.
        Huomasi kyllä minut nopeasti vilkaisemalla mutta sen jälkeen katse taas kiinnittyi tähän toiseen joka vilkutteli hänelle rakastuneen näköisenä. Heillä oli varmaan ollut kiva päivä yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se oli se katse miten hän , mies katsoi tätä toista naista hänen lähtiessään samalla kun itse tulin samaan tilaan. Toisaalta mies katsoi minua samalla katseella.
        Huomasi kyllä minut nopeasti vilkaisemalla mutta sen jälkeen katse taas kiinnittyi tähän toiseen joka vilkutteli hänelle rakastuneen näköisenä. Heillä oli varmaan ollut kiva päivä yhdessä.

        Sitä on miesAP vissiin ostarilla ym taas pyöriny puutaheinäätarinoita etsimässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä on miesAP vissiin ostarilla ym taas pyöriny puutaheinäätarinoita etsimässä

        Ei ole samat tavat ku sulla.
        En tiedä miten tämän voisi nätemmin sanoa mutta : PAINU HELVETTIIN!!!
        Ketään ei kiinnosta tuo sun puutaheinää jauhamises miesväitteinesi.


    • Anonyymi

      minusta tuntuu että haluaisin ihastua johonkin tttöön, muttqa niin ... en tiedä kuka naqinen olisi arvoiseni..

    • Anonyymi

      Minkä makuinen tikkari on sun lemppari?

    • Anonyymi

      Tytär on 24-vuotias

      • Anonyymi

        Okei. Ei haittaa minua.


      • Se on oikein hyvä ikä.


    • On tylsää kunnella muilta ohjeita ja käskyjä, että pitää lopettaa tunteiden tunteminen. Ne kun ei mistään napista mene päälle, eikä myöskään sammu käskystä. Siinä on ulkopuolisten turha käskeä ja valittaa. Ne hiipuu omia aikojaan.

      • Anonyymi

        Ei ole kielletty tuntemasta tunteita. Toiset kokee vahvemmin kuin toiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kielletty tuntemasta tunteita. Toiset kokee vahvemmin kuin toiset.

        Kyllä minulle on ärähdetty tunteistani. Sanottu että nyt unohdat ja jne... Helppoa se on täysin ulkopuolisena sellaista sanoa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minulle on ärähdetty tunteistani. Sanottu että nyt unohdat ja jne... Helppoa se on täysin ulkopuolisena sellaista sanoa.

        älä jaksa taas puhua netasta. Netta on edelleen teiniikäinen ja susi olet 51. koita nyt unohtaa netta vai laitanko netalle facenn viestiä että itket sen perään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä jaksa taas puhua netasta. Netta on edelleen teiniikäinen ja susi olet 51. koita nyt unohtaa netta vai laitanko netalle facenn viestiä että itket sen perään.

        Enhän nyt puhunut kestään... Ja ihan turhaan laitat viestejä hälle, koska mitään hyvää siitä ei seuraa kuitenkaan. Parempi, ettet laita.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän nyt puhunut kestään... Ja ihan turhaan laitat viestejä hälle, koska mitään hyvää siitä ei seuraa kuitenkaan. Parempi, ettet laita.

        no kenestäköhän mahdat puhua jos et netasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no kenestäköhän mahdat puhua jos et netasta.

        Ei vaan ihan yleisesti, että jos on tunteita ja käsketään unohtamaan. Niin kuin se nyt niin vaan onnistuisi. En minä mainitse nimiä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei vaan ihan yleisesti, että jos on tunteita ja käsketään unohtamaan. Niin kuin se nyt niin vaan onnistuisi. En minä mainitse nimiä.

        Olet kaksi vuotta puhunut netasta täällä ja nyt puhutkin jostain toisesta tytöstä.ketä sä yrität huijata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kaksi vuotta puhunut netasta täällä ja nyt puhutkin jostain toisesta tytöstä.ketä sä yrität huijata.

        En nyt puhu kestään tässä. Minä tiedän jo, ettei netta tykkää minusta. Ei tykkää kukaan muukaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En nyt puhu kestään tässä. Minä tiedän jo, ettei netta tykkää minusta. Ei tykkää kukaan muukaan.

        mitä prinsessalle ja viikinkitytölle tapahtui?


      • Anonyymi kirjoitti:

        mitä prinsessalle ja viikinkitytölle tapahtui?

        Prinsessa on minun juttukaveri täällä. Viikinkityttöä en ole nähnyt livenä kesän jälkeen. Olemme kyllä fb kaverit, mutta emme viestittele edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kaksi vuotta puhunut netasta täällä ja nyt puhutkin jostain toisesta tytöstä.ketä sä yrität huijata.

        Mitä sitte! Hän saa puhua kenestä haluaa samoin kun muutkin.


    • Anonyymi

      Ainoa mitä lasketaan on irl sanat. Kaikki muu voi olla omaa epävarmuutta tai palstaharhaa. Älkää olko niin tyhmiä, että annatte ilkeämielisen trollin tai jonkun toisen tuntemattoman, joka vain elää samanlaista tilannetta, vaikuttaa teidän omaan elämänne kulkuun.

      Jos EI uskalla selvittää tunteita IRL, ei ole kypsä minkäänlaiseen suhteeseenkaan! Sitten ei auta kuin kasvaa aikuiseksi. Myös 40v, 50v tai 60v voi olla vielä kypsymätön kakara. Ikäasia se siis ei ole.

      • Anonyymi

        Tuo loppuosa on hyvin kirjoitettu, noin se varmaan on. Minulla ei ole tarvetta muuhun kuin kaverisuhteeseen, joten en tule tekemään aloitetta kenellekään.


      • Anonyymi

        Entäpä kun ei tule niitä sanoja sielläkään irl? Ei minkäänlaista, niin jättääkö ne sinne oman mielikuvituksen varaan vai jättää sikseen? Entä siinä tapauksessa, kun on tehty vääryyttä monella tavalla ja siltikään niitä sanoja ei tule? Jättääkö sikseen ja kärsiä nahoissaan monia vuosia? Luuseriksi täällä on nimitelty vaikka ketä, mutta tuo se vasta luuseri olisikin, jos jättäisi tekemättä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä kun ei tule niitä sanoja sielläkään irl? Ei minkäänlaista, niin jättääkö ne sinne oman mielikuvituksen varaan vai jättää sikseen? Entä siinä tapauksessa, kun on tehty vääryyttä monella tavalla ja siltikään niitä sanoja ei tule? Jättääkö sikseen ja kärsiä nahoissaan monia vuosia? Luuseriksi täällä on nimitelty vaikka ketä, mutta tuo se vasta luuseri olisikin, jos jättäisi tekemättä mitään.

        Juurikin tämä, kun toinen ei sano yhtään mitään mihinkään.
        Onko se vaan julmuutta, kylmyyttä ja tunteettomuutta?
        Haluaako vaan että toinen kärsii ja kituu?
        Haluaako vaan pitää toisen siinä
        jumissa, narun päässä kii,
        varalla. Vai miksi ei
        toinen voi vaan
        kertoa missä
        mennään?
        Vai eikö
        mennä?


      • Anonyymi

        Näinhän se on. Irl:ssa sanotut sanat ovat ne millä on todelinen merkitys.
        Joskus vaan on annettava tilaa sille toiselle ihmiselle jos hän ei syystä tai toisesta halua jutella/selvittää asioita.
        Ei auta vaikka itse kuinka haluaisi jos toinen ei halua. Haluaa mielummin unohtaa/on jo toinen kiikarissa.
        Näillä mennään.
        T:Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. Irl:ssa sanotut sanat ovat ne millä on todelinen merkitys.
        Joskus vaan on annettava tilaa sille toiselle ihmiselle jos hän ei syystä tai toisesta halua jutella/selvittää asioita.
        Ei auta vaikka itse kuinka haluaisi jos toinen ei halua. Haluaa mielummin unohtaa/on jo toinen kiikarissa.
        Näillä mennään.
        T:Ap.

        Minkälaisesta paikasta on kyse missä kohtaatte? Onko siellä mahdollisuus kahdenkeskiseen keskusteluun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin tämä, kun toinen ei sano yhtään mitään mihinkään.
        Onko se vaan julmuutta, kylmyyttä ja tunteettomuutta?
        Haluaako vaan että toinen kärsii ja kituu?
        Haluaako vaan pitää toisen siinä
        jumissa, narun päässä kii,
        varalla. Vai miksi ei
        toinen voi vaan
        kertoa missä
        mennään?
        Vai eikö
        mennä?

        Hienosti muokattu tekstirivi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti muokattu tekstirivi.

        jaahas, no kiitti. tunnistit vissiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisesta paikasta on kyse missä kohtaatte? Onko siellä mahdollisuus kahdenkeskiseen keskusteluun?

        Ei siellä paikassa ole oikein mahdollista kahdenkeskeiseen keskusteluun. Liikaa ihmisiä ympärillä.
        Kuten jo tuossa aiemmin kirjoitin niin en voi mitään jos hän haluaa unohtaa ja on uus kiikarssa.
        T:Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaahas, no kiitti. tunnistit vissiin.

        Tää ehkä tunnisti, en tiedä tuosta toisesta. Broccoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaahas, no kiitti. tunnistit vissiin.

        En tunnistanut,en oo julma ,en kylmä olen vanhanaikainen tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunnistanut,en oo julma ,en kylmä olen vanhanaikainen tässä asiassa.

        Jatkuu..Jos oot hän niin olen antanut irl käytännön vinkkejä mitkä on niin suoria ettei voi olla huomaamatta.


      • Anonyymi

        Yli 45 vuoden ihmiset on tottuneet eri kulttuuriin miehen ja naisen välisissä soidinmenoissa.
        Miehen pitää olla se joka vie,aloittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkuu..Jos oot hän niin olen antanut irl käytännön vinkkejä mitkä on niin suoria ettei voi olla huomaamatta.

        Käytännön vinkkejä. Ihan niinku naamatusten vai miten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännön vinkkejä. Ihan niinku naamatusten vai miten?

        Käytännön tekoja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännön tekoja .

        Jatkan,et ole ollut silloin paikalla.Olet sen yhden nähnyt tullessasi paikalle myöhemmin.Jos oo hän niin tajuat heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytännön tekoja .

        Niinku esimerkiksi millaisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan,et ole ollut silloin paikalla.Olet sen yhden nähnyt tullessasi paikalle myöhemmin.Jos oo hän niin tajuat heti.

        *Jos oot hän niin tajusit heti.
        Teko on luottamuksen osoitus hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinku esimerkiksi millaisia?

        Et ole hän.Hän kyllä huomasi mitä tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole hän.Hän kyllä huomasi mitä tarkoitin.

        En varmaankaan ole, mutta yritän oppia tässä samalla, kun luen näitä. Ei tietenkään tarvitse kertoa tarkemmin tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varmaankaan ole, mutta yritän oppia tässä samalla, kun luen näitä. Ei tietenkään tarvitse kertoa tarkemmin tähän.

        Juu en kerro.


    • Anonyymi

      Jättikö hän sinut vastikään?

    • Anonyymi

      At least I haven´t left Him a lovely woman...

    • Anonyymi

      Ei sitä tunnetta häneen saa loppumaan. Tikareja sata sydämessä. Sitä se on.

    • Anonyymi

      Ihana ääni hänellä
      Siihen sulaa

    • Anonyymi

      🤔 sydänsuruja ollut elämässä, kyllä niistä aina jotenkin selviää.

      Silloinhan yksipuolinen suhde jos toinen ei tunne yhtä palavasti.

      • Anonyymi

        Tässä on vaan se että hän teki aloitteen ja hän kertoi ensimmäisenä tunteistaan minulle.


        T:Ap.


    • Luen koko ajan tikkari😅

    • Anonyymi

      Ethän sä muuta osaa kun pelleilleillä ja leikkiä minun kanssa ketä tuollaisen ihmisen haluaa ei ketään ja äpäriä vielä monen eri miehen kanssa ei mene munnaivoihin olet ihan surkimus ja aivoton

      • Anonyymi

        Saatko sinä omia aloituksiasi kuvittava mies edes sekunniksi helpotusta tuon kurjuutesi keskelle?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      31
      1781
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1530
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      67
      1496
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1402
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1364
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1322
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe