kun tietää, ettei mikään muiden aloituksista koske itseä
Tänne on siksi ihan kiva joskus kirjoittaa
13
265
Vastaukset
Mitä kivaa siinä on, eikö se ole surullista? :(
- Anonyymi
Surullisempaa olisi, jos joku kirjoittaisi minulle täällä eikä oikeasti. Kun ei ole mitään estettä miksei niin voisi tehdä
Anonyymi kirjoitti:
Surullisempaa olisi, jos joku kirjoittaisi minulle täällä eikä oikeasti. Kun ei ole mitään estettä miksei niin voisi tehdä
Niin. Olet ilmeisesti sinkku, kun sinulla ei ole esteitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos ei tiedä minne kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jos ei tiedä minne kirjoittaa.
Olisko si syytä selvittää se jotenkin kuinka voi kirjoittaa suoraa sil jot tarkoittaa jos tätä nii kovi kaipaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko si syytä selvittää se jotenkin kuinka voi kirjoittaa suoraa sil jot tarkoittaa jos tätä nii kovi kaipaa
Olen yrittänyt. Mutta ei löydy vastausta asiaan.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180515713
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Olin kysymässä ihan samaa kuin Mustasydän... Mikä siinä sitten on kivaa muka?
- Anonyymi
No kyl kai kun veikkaan jot olet yks ja sama henkilö tai si se on se sun uusin poikkis luultavasti
- Anonyymi
Ehkä et tunnista niitä kirjoituksia vaikka ne olisivat sinulle!
- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Empä usko että pystyt tuosta oleen ihan sata varma noista kun ei tiedä kuka anomuumina kirjuuttaa
- Anonyymi
Olet surullinen tapaus kun otat ideat viesteihisi muiden viesteistä ja vielä samaan aikaan kirjoitetuista. Kuvitteletko jopa olevasi he muut?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1089763Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki774982Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.664759Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.53243Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92451Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1061696- 451487
Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.531451Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591414Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651331