Presidenttiehdokas juristi Jaana Kavoniuksen (TP) päättötodistus keskiarvo 9,9

Anonyymi-ap

Lukuaineissa puhdas 10,0!

Mm. niinistöllä ja haavistolla, Suomen TUHOAJILLA, jotien kummelia 6,5 (homo) ja 8,8 (lisko)!! :DDDDD

Eli Kavonius olisi OIKEASTI pätevä pressa, siksi kai media vaikeneekin!?*

12

304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Väitätkö jonkun persun läpäisseen peruskoulun 😂 🤣 🤣

• Anonyymi

Jaana viisaampi kuin muut ehdokkaat yhteensä?

• Anonyymi

nazi FinLNAD fINLAND Finland arrests president candidate-

natsiSuomi pidätti presidentti ehdokkaan-

nettikirjoituksen takia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nazi FinLNAD fINLAND Finland arrests president candidate-

natsiSuomi pidätti presidentti ehdokkaan-

nettikirjoituksen takia

mitätäällä salaillaan-

rEPEKÖ POISTI VASTAUKSEN+ JO KAHDESTI...'+

Alkuperäinen viesti: vetoomus oikeuden toteutumisen puolesta

sarina.pedersen
        2011-04-15 21:56:01
        Ilmoita
        Viestini on näemmä poistettu kaikista niistä keskustelupaikoista, jonne laitoin viestini sen toivossa, että se tavoittaisi ihmisiä. Syytä on ihmetelty enkä itsekään tiedä poistamisen syytä. Siksi julkaisen alkuperäisen viestini uudelleen (alla) ja toivon että ihmiset lukevat sen ja käyvät sivuillani tutustumassa tapaukseeni. Julkisuus on tärkeää, sillä muutoin asiaani ja nykyiseen Suomessa tapahtuvaan toimintaan ei ikinä saada parannusta aikaiseksi.

Pyyntö kaikille niille, jotka haluavat oikeuden toteutuvan

Olen ottanut yksityisiin ihmisiin yhteyttä ja mainostanut asiaani lentolehtisillä. Nyt otan myös tämän kautta yhteyttä ja toivon viestini saavuttavan monia ja kulkevan eteenpäin teidän kaikkien kautta.

Nimeni on Sarina Pedersen, iältäni olen 20 vuotias. Nuoresta iästäni huolimatta olen joutunut jo vuosia taistelemaan tuulimyllyä vastaan. Tämän tuulimyllyn nimi on suomalainen oikeusjärjestelmä. Olen joutunut kohtaamaan suomalaisen oikeusjärjestelmän todellisen tilan: tässä maassa virkamiesten tekemiä väärinkäytöksiä peitellään mitä mielikuvituksellisin keinoin, joista on laillisuus kaukana. Olen joutunut toteamaan, ettei Suomi ole sellainen oikeusvaltio, mitä koulunpenkillä opetetaan. Jos kyseessä on virkamies, olet tuomittu häviämään etkä saa asiaasi ikinä käsitellyksi. Sen sijaan oikeutta hakevasta kansalaisesta leivotaan väkisin ”syyllinen” lain vastaisesti eikä virkamiesten toimia tutkita.
        Omassa tapauksessani mm. tuomarina ovat toimineet esteelliset tuomarit, avustajiani painostettiin, oikeudenistuntoja estettiin asiassani, todisteiden ja todistajien kuuleminen estettiin ja minulta poistettiin oikeusavustaja ollessani alaikäinen. Ja kaiken tämän on poliisi jättänyt tutkimatta järjestelmällisesti, vaikka tuomarit ovat kirjallisesti myöntäneet olevansa esteellisiä.

Lopputuloksena olen saanut jättimäiset velat kannettavakseni 16 vuotiaana.

Pyydän kaikkia keskustelijoita käymään tekemilläni Internet- sivuilla osoitteessa: www.oikeusmurha.com

Siellä olen kertonut oman tositarinani. Olen esitellyt kaikki tapaukseeni liittyvät henkilöt ja tapaukseni rumat yksityiskohdat.

Sivustollani on myös tapaustani lyhyesti esittelevä video ja linkki adressiin, josta voi käydä allekirjoittamassa adressin minun ja perheeni puolesta.

Toivon myös mahdollisimman monen kertovan muille sivustostani ja levittävän sitä eteenpäin. Vain julkisuus voi auttaa minua ja muita kaltaisiani taistelemaan oikeusmurhan korjaamiseksi sekä estämään niiden tapahtumista muille tulevaisuudessa.

Tämä on todellisuutta. Oletteko valmiit kohtaamaan sen?

Sarina Pedersen

3

198

Äänestä

Kommentoi

Jaa
        Vastaukset
        Vanhimmat
        Anonyymi (
        Kirjaudu
        /
        Rekisteröidy
        )
        5000
        Kirjoita kommentti...
        Lähetä

Tule vaisuus meille
        2013-11-07 19:10:30

Uuden maailmanjärjestyksen tavoitteena on että tavallinen ihminen eli työläinen ei saa omistaa mitään, kunnat ja maiden hallitukset tapetaan, verotus siirretään EU;lle eli byrokratia nousee huippuunsa. Siis turhat ihmiset kuten vanhukset, vammaiset, syrjäytyneet, sairaat, köyhät pudotetaan ns. rotkoon tällä tulevaisuuden politiikalla. Vain orjat saavat elää niin kauan kuin jaksavat palvella illuminatia eli raataa itsensä hengiltä jotta eliitti saa nauttia elämästä ja vapaudesta. Vapaamuurarit ovat lääkäreitä, lakimiehiä, virkamiehiä...he saavat ja ovat saaneet jo etuoikeutetun aseman yhteiskunnassa jotka tulevat omistamaan meidän iso-isämme ja isämme sekä meidän työn hedelmät.

Googlaa verkkomedia ja magneettimedia niin ymmärrät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitätäällä salaillaan-

rEPEKÖ POISTI VASTAUKSEN JO KAHDESTI...'

sarina.pedersen
        Ilmoita
        Viestini on näemmä poistettu kaikista niistä keskustelupaikoista, jonne laitoin viestini sen toivossa, että se tavoittaisi ihmisiä. Syytä on ihmetelty enkä itsekään tiedä poistamisen syytä. Siksi julkaisen alkuperäisen viestini uudelleen (alla) ja toivon että ihmiset lukevat sen ja käyvät sivuillani tutustumassa tapaukseeni. Julkisuus on tärkeää, sillä muutoin asiaani ja nykyiseen Suomessa tapahtuvaan toimintaan ei ikinä saada parannusta aikaiseksi.

Olen ottanut yksityisiin ihmisiin yhteyttä ja mainostanut asiaani lentolehtisillä. Nyt otan myös tämän kautta yhteyttä ja toivon viestini saavuttavan monia ja kulkevan eteenpäin teidän kaikkien kautta.

Nimeni on Sarina Pedersen, iältäni olen 20 vuotias. Nuoresta iästäni huolimatta olen joutunut jo vuosia taistelemaan tuulimyllyä vastaan. Tämän tuulimyllyn nimi on suomalainen oikeusjärjestelmä. Olen joutunut kohtaamaan suomalaisen oikeusjärjestelmän todellisen tilan: tässä maassa virkamiesten tekemiä väärinkäytöksiä peitellään mitä mielikuvituksellisin keinoin, joista on laillisuus kaukana. Olen joutunut toteamaan, ettei Suomi ole sellainen oikeusvaltio, mitä koulunpenkillä opetetaan. Jos kyseessä on virkamies, olet tuomittu häviämään etkä saa asiaasi ikinä käsitellyksi. Sen sijaan oikeutta hakevasta kansalaisesta leivotaan väkisin ”syyllinen” lain vastaisesti eikä virkamiesten toimia tutkita.
        Omassa tapauksessani mm. tuomarina ovat toimineet esteelliset tuomarit, avustajiani painostettiin, oikeudenistuntoja estettiin asiassani, todisteiden ja todistajien kuuleminen estettiin ja minulta poistettiin oikeusavustaja ollessani alaikäinen. Ja kaiken tämän on poliisi jättänyt tutkimatta järjestelmällisesti, vaikka tuomarit ovat kirjallisesti myöntäneet olevansa esteellisiä.

Pyydän kaikkia keskustelijoita käymään tekemilläni Internet- sivuilla osoitteessa: www.oikeusmurha.com

Siellä olen kertonut oman tositarinani. Olen esitellyt kaikki tapaukseeni liittyvät henkilöt ja tapaukseni rumat yksityiskohdat.

Sivustollani on myös tapaustani lyhyesti esittelevä video ja linkki adressiin, josta voi käydä allekirjoittamassa adressin minun ja perheeni puolesta.

Toivon myös mahdollisimman monen kertovan muille sivustostani ja levittävän sitä eteenpäin. Vain julkisuus voi auttaa minua ja muita kaltaisiani taistelemaan oikeusmurhan korjaamiseksi sekä estämään niiden tapahtumista muille tulevaisuudessa.

Sarina Pedersen

3

198

Äänestä

Kommentoi

Jaa
        Vastaukset
        Vanhimmat
        Anonyymi (
        Kirjaudu
        /
        Rekisteröidy
        )
        5000
        Kirjoita kommentti...
        Lähetä

Tule vaisuus meille

Uuden maailmanjärjestyksen tavoitteena on että tavallinen ihminen eli työläinen ei saa omistaa mitään, kunnat ja maiden hallitukset tapetaan, verotus siirretään EU;lle eli byrokratia nousee huippuunsa. Siis turhat ihmiset kuten vanhukset, vammaiset, syrjäytyneet, sairaat, köyhät pudotetaan ns. rotkoon tällä tulevaisuuden politiikalla. Vain orjat saavat elää niin kauan kuin jaksavat palvella illuminatia eli raataa itsensä hengiltä jotta eliitti saa nauttia elämästä ja vapaudesta. Vapaamuurarit ovat lääkäreitä, lakimiehiä, virkamiehiä...he saavat ja ovat saaneet jo etuoikeutetun aseman yhteiskunnassa jotka tulevat omistamaan meidän iso-isämme ja isämme sekä meidän työn hedelmät.

"Uuden maailmanjärjestyksen tavoite on että ei saa omistaa mitään, kunnat ja maiden hallitukset tapetaan, verotus siirretään EU;lle eli byrokratia huippuunsa. Siis EU-fasismin mielestä turhat ihmiset kuten vanhukset, vammaiset, syrjäytyneet, sairaat, köyhät tuhotaan tällä tulevaisuuden politiikalla.
        Vain orjat saavat elää niin kauan kuin jaksavat palvella illuminaattia eli raataa jotta eliitti saa nauttia elämästä ja vapaudesta. Vapaamuurarit ovat lääkäreitä, lakimiehiä, virkamiehiä...he saavat ja ovat saaneet jo etuoikeutetun aseman yhteiskunnassa jotka tulevat omistamaan meidän iso-isämme ja isämme sekä meidän työn hedelmät.

Googlaa verkkomedia ja magneettimedia niin ymmärrät."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Uuden maailmanjärjestyksen tavoite on että ei saa omistaa mitään, kunnat ja maiden hallitukset tapetaan, verotus siirretään EU;lle eli byrokratia huippuunsa. Siis EU-fasismin mielestä turhat ihmiset kuten vanhukset, vammaiset, syrjäytyneet, sairaat, köyhät tuhotaan tällä tulevaisuuden politiikalla.
        Vain orjat saavat elää niin kauan kuin jaksavat palvella illuminaattia eli raataa jotta eliitti saa nauttia elämästä ja vapaudesta. Vapaamuurarit ovat lääkäreitä, lakimiehiä, virkamiehiä...he saavat ja ovat saaneet jo etuoikeutetun aseman yhteiskunnassa jotka tulevat omistamaan meidän iso-isämme ja isämme sekä meidän työn hedelmät.

Googlaa verkkomedia ja magneettimedia niin ymmärrät."

Jaana Pedersen-Uotila-Kavonius?

https://www.youtube.com/watch?v=NvE9Z1X9Jqw

EOK eli EUR. OIKEUSTURVA-KESKUS keskusteluun tuli viesti jossa mainittiin hypnoosi- ja hypnoosihan on äärivaarallista...

tuli mieleen onko nämä EOK, (kuten Jaana, ja muita jäseniä ) ja Totuuspuolue (Alanen, jne muita jäseniä) hypnotisoitu, joka selittäisi esim Jaana Pedersenin käytöstä-

hypnoosihan olisi varma keino tehdä rikos kun hypnotisoitu tottelee tietämättään käskyjä jotka asetettu mieleensä?

loppukevennys:
        https://www.facebook.com/jaana.pedersen.7/posts/virkamafian-rikokset-paljastuvat-huomenna-teen-huomenna-historiallisen-paljastuk/3459418187629674/

https://www.facebook.com/jaana.pedersen.7/?locale=fi_FI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitätäällä salaillaan-

rEPEKÖ POISTI VASTAUKSEN JO KAHDESTI...'

sarina.pedersen
        Ilmoita

Sarina Pedersen

3

198

Äänestä

Kommentoi

Jaa
        Vastaukset
        Vanhimmat
        Anonyymi (
        Kirjaudu
        /
        Rekisteröidy
        )
        5000
        Kirjoita kommentti...
        Lähetä

Tule vaisuus meille

On aina ikävää joutua oikeusmurhan uhriksi.
        Mutta kuule kun niitä huumeita ei vaan saa kasvattaa, eikä kela vuokraa asuntoja sitä varten. Ei, vaikka olisi kuinka hyvä syy.

• Anonyymi

Päästötodistus ei muuta sitä tosi asiaa, että hän on sekopää.

• Anonyymi

Hän on pätevin ehdokas

• Anonyymi

Valomiekkailemahan?
        Iliman muutaha Kavoniuksen tytteli on melekoonen tekijä täs lajis, täytyy sanuva.

• Anonyymi

Mikä "ehdokas"? Ei Kavonius ole ehdolla minnekään, jollei vankilaa tai vankimielisairaalaa lasketa.

• Anonyymi

Hän on jopa nero!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 164
      4027
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      94
      3374
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      99
      2730
    4. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      288
      2595
    5. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2326
    6. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      152
      2063
    7. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      6
      1684
    8. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      1120
    9. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      1069
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      1038
    Aihe