Tsemppiä tansseihin Shawn! Tällä viikolla opena ei olekaan Saana Akiola, vaan Matti Puro. Villi veikkaus on, että aika kovat moovsit on tulossa...
Lue Shawn Huffin haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/shawn-huff-valloittaa-ttk-parketilla-listaa-salaiset-aseensa-maajoukkueesta-pienet?s24
Shawn Huff valloittaa TTK-parketilla - Listaa salaiset aseensa maajoukkueesta: "Pienet..."

6
1936
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä komeaa miestä on ilo seurata televisiossa. Toivottavasti saa jatkaa, odottan jo sunnuntaita.
- Anonyymi
No ei vielä putoa, mutta kohta. Paljonko pelikaverit auttaa ?
- Anonyymi
Markalla ostan maailman, levyautomaatista kitaran. Kuulen äänen sen, sen, sen, enää sure en.
- Anonyymi
Eput on rautaa.
- Anonyymi
Ja kitara soi, en itkeä saa..
- Anonyymi
Kellokallen kello näyttää väärin. Nopeusrajoitus taajamassa ei useinkaan enää ole 50 km/h (hour, eli aika, ei huor). 40 km/h alkaa olemaan jo vakiintunut käsite ja monessa paikassa jopa alle tämän.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 1023046
- 532272
- 211741
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111650Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61548Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221468Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374