Olen käyttänyt vuosia satunnaisesti ben wa balls kuulia. Olemassa on 20mm ja 22mm. 25ml kuulat on jo aika tiukat, joten nyt on käytössä 22mm,joka on yhä suuri, mutta mahtuu hyvin sisälle ja pysyy siellä hyvällä tuurilla liki 5 minuuttia. Toinen kuulista on hukkunut, joten jäljellä on yksi.
Olen alkanut katsoa Yoni-munia, mutta en ole vielä ostanut.
Te pieniä Yoni-munia käyttävät mitä muuta eroa näette 20mm ben wa kuulissa ja munassa kuin sen muodon? Näyttääkö muna yhtään suuremmalta vai onko lähes sanan kokoisen tuntuinen? Yleisin koko Yonille on 30x20mm, mitä esim olen katsellut ulkoimaisilla sivustoilla.
Te kokeneet Yoni-munan käyttäjät mitä kokoa käytätte?
Anonyymi-ap
2
515
Vastaukset
- Anonyymi
Penis
- Anonyymi
Kas, ylilaudalta rahastusta karannut on nyt siirtynyt vauva.fi:n puolelta tänne. Olit varmaan matkalla suuntaan vastalauta.fi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163381
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit202076En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321865- 181861
- 821778
- 261572
- 291430
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91384Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361377Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111324