Olen keksinyt pyörän uudelleen, enkä suinkaan mitä tahansa pyörää vaan sähköllä toimivan! - Kuinka tämä tapahtui, kysynette varmaan. Vastaan: - helposti!
Entä mikäpä tämä uudenlainen innovaatio mahtaneekaan olla, ja mitä se mahtaa pitää sisällään? Lieneekö se aivan uudenlainen, kenties entistäkin oarempi Fitnord? No, ei sentään. Sillä jokainenhan tietäneekin jo, ettei Fitnordin kaltaista suojateiden mustangia niin vain kesytetä, saati uudisteta!
Innovaationi koskeekin vain muiden valmistajien sähköpyöriä, joiden ominaisuudet ja niiden puutteellisuus on ajoittain suorastaan hämmentävää - etenkin kun otetaan huomioon niiden oletettu käyttötarkoitus, eteneminen lihasheikkoudesta huolimatta, asia joka lieneekin monilta suunnittelijoilta syystä tai toisesta unohtunut jonnekin pyöräsunnittelukeskusen työkalunurkkaan.
Nyt pääsemme asian keskiöön: olettehan huomanneet, että monissa sähköpyörissä on ajamista ikävällä tavalla häiritsevät, holtittomasti pyörivät ja kaikin puolin turhat ulokkeet siellä alhaalla, jossa jalkoja tuli kyetä mukavasti lepuuttamaan. Ne tulisikin poistaa ja korvata kiinteillä tukirakenteilla, jotta ajaminen olisi vaivatonta ja luontevaa. Samalla myös sähköpyöräilyn todellinen luonne pääsisi esiin valmiissa tuotteessa optimaalisella tavalla. Sic!
Uusi innovaatio sähköpyöräilyä helpottamaan
6
256
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän vaatisi kaasukahvaa. Sick!
- Anonyymi
Söhköavusteisissa pyörissä ollaan polkevinaan. Pelkkä lain vaatima porsaanreikä. Sähköavusteisissa pyörissä on sama kehityskaari kuin mopedeissa (moottoripolkupyörä) ja polkimet muuttuvat jalkatapeiksi
- Anonyymi
Omistin aikoinaan pappa Tunturin jossa tuo mahdollisuus polkemalla ajaa ilman moottorin avustusta. Aivan turha ominaisuus moisessa painavassa peltihäkkyrässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omistin aikoinaan pappa Tunturin jossa tuo mahdollisuus polkemalla ajaa ilman moottorin avustusta. Aivan turha ominaisuus moisessa painavassa peltihäkkyrässä.
Varmasti lähitulevaisuudessa tuo vaatimus polkemisesta tullaan poistamaan avustimissakin ja pelkkä kaasuttelu riittää.
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti lähitulevaisuudessa tuo vaatimus polkemisesta tullaan poistamaan avustimissakin ja pelkkä kaasuttelu riittää.
Tuollahan on runsas joukko liikenteessä erilaisia (sähköisiä) kulkuvälineitä joita ei poljeta yms. mutta niiden ajeneuvoluokitus on vain joku muu kuin polkupyörä joten mikä tässä nyt olisi sitten se iso asia?
Sähköavusteinen polkupyörä luetaan täysin polkupyöräksi kun se täyttää tietyt luokituksen mukaiset ehdot, jos ei niitä täytä niin sitten se on vain toisen ajoneuvoluokan ajoneuvo kuin polkupyörä.
- Anonyymi
juupuupis,tekevät auton startti mootorista jossa auton akku, sähkö avustisen pyörän,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175480
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412445
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432151Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332106Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131500- 381370
- 1641302
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o651267