Näin sanoo Herra Herra maanjärjestyksiä ruttoa vitsaa tulossa luomakunnalle vielä vuoden 2023 aikana.
https://www.youtube.com/watch?v=FL2_09_USPA
Puhe: Neheima srk ry Profeetta Pastori J Pasanen
Profeettan sanat mitä tapahahtuu 2023
6
446
Vastaukset
- Anonyymi
Voisitko tiivistetysti kertoa mitä aiheita videollasi käsittelet?
- Anonyymi
AIVAN TURHAA MINÄ HERRA KAIKEN KOSTAN VIELLÄ NÄILLE KANSOILLE JOTKA NÄIN TEKEVÄT NÄIN SANOO HERRA HERRA
ALLEKIRJOITUS PROFEETTA PASANEN PASTORI NEHEMIA SRK NETTITYÖNTEKIJÄ LÄHETYSTYÖ
9:10 Ja minä hävitän vaunut Efraimista ja hevoset Jerusalemista. Sodan jousi hävitetään, ja hän julistaa rauhan kansoille. Ja hänen hallituksensa ulottuu merestä mereen, Eufrat-virrasta hamaan maan ääriin. >> Jakeen lisätiedot
12:2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
12:3 Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.
Sak. 14:12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa
Sak. 12:6 Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri. Ja Jerusale… Näytä lisää
9:10 Ja minä hävitän vaunut Efraimista ja hevoset Jerusalemista. Sodan jousi hävitetään, ja hän julistaa rauhan kansoille. Ja hänen hallituksensa ulottuu merestä mereen, Eufrat-virrasta hamaan maan ääriin. >> Jakeen lisätiedot
12:2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AIVAN TURHAA MINÄ HERRA KAIKEN KOSTAN VIELLÄ NÄILLE KANSOILLE JOTKA NÄIN TEKEVÄT NÄIN SANOO HERRA HERRA
ALLEKIRJOITUS PROFEETTA PASANEN PASTORI NEHEMIA SRK NETTITYÖNTEKIJÄ LÄHETYSTYÖ
12:2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
12:3 Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.
Sak. 14:12 Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa
Sak. 12:6 Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri. Ja Jerusale… Näytä lisää
12:2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.Raamatun tekstien kopiointi ei ole mikään merkki profetian armolahjasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun tekstien kopiointi ei ole mikään merkki profetian armolahjasta.
Vielä vähemmän se että povailee tapahtumia mitä on aina sattunut ja aina tulee sattumaan.
Suurin osa itseään uskovaisina pitävistä on kylläkin niin erinomaisen yksinkertaisia että niille voi syöttää mitä tarinaa tahansa, niin täydestä menee! Kunhan on sisällöltään uskonnollista. Omaa aivotoimintaa kun ei ole ja se vähä mikä mahdollisesti toimii, on alistettu uskonnollisen propagandan uhriksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä vähemmän se että povailee tapahtumia mitä on aina sattunut ja aina tulee sattumaan.
Suurin osa itseään uskovaisina pitävistä on kylläkin niin erinomaisen yksinkertaisia että niille voi syöttää mitä tarinaa tahansa, niin täydestä menee! Kunhan on sisällöltään uskonnollista. Omaa aivotoimintaa kun ei ole ja se vähä mikä mahdollisesti toimii, on alistettu uskonnollisen propagandan uhriksi.Ei tullut vuoden 2023 aikana mitään maanjäristyksiä. Aloittaja on siis väärä profeetta.
- Anonyymi
Mitä itse sain vuodelle 2023 v. 2011 lopulla?
2023: "pimeää, jotain tummaa, mustaa, mutta arvokasta ja arvoa antavaa, ikäänkuin onnellisuutta ja iloa velvollisuutta kohtaan, joka alkoi jo aiemmin."
Toteutunut, kuten suurin osa muistakin ennustuksistani.
V. 2022 ajattelin: Tuleeko 2-3 vuoden päästä hitonmoinen ukkonen? (Ainakin suurluokan au myrsky tuli 2024)
Vuodelle 2024 en ole saanut periaatteessa mitään vakavaa, ellei sitä saatua käännetä saakelinmoisen sotilaskaluston käytöksi, mutta se, minkä sain, on periaatteessa saattanut toteutua, ja mitä sain seuraavalle vuodelle, siitä on varoitettu muutenkin.
Eräästä linkistä: "Uranus oli härässä viimeksi 1934 - 1941, jonka loppuvaiheessa oli talvisota. Uranus on härässä 2019-25. Neg. asenteilla on ollut tässä ajassa taipumus korostua, mikä voi kulminoitua keväällä 2025, kun Saturnus ja Uranus tekevät merkkivaihdostaan.
Saturnus osuu vastakkain Suomen itsenäisyyskartan Neptunukseen, joten mitä emme näe, ja minkä on tarkoitus aueta meille?"
Erään matemaatikon mukaan ei tule sotaa ennen vuotta 2025. (vert. "alkaa viimeiset 7 vuotta")
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003144388- 152193
- 1882014
- 1041423
- 711294
- 74962
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2879Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119804Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59726