Onko normaalia

Anonyymi-ap

Muuttaa Lapualle

40

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei oo normaalia eres ajatella muuttoa lapualle

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

❤️ ­N­­­y­­­m­­­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18054953f

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Lapua on parempi paikka asua kuin Seinäjoki.

• Anonyymi

Ei kannata.

• Anonyymi

Ei kannata, väärä suunta, junat vie etelään. Ei pohjoiseen ole menossa kuin poromiehet.

• Anonyymi

Jos olet gay mene ihmeessä.

• Anonyymi

Lapua on kova sana.

• Anonyymi

Saako Lapualla tilattua kotiinkuljetuksella safkaa? Se on mulla ykköskriteeri.

• Anonyymi

Ei saa tilattua ruokaa ja homoraiskaus todennäköistä, suuri todennäköisyys päätyä lapuanjokeen kalanruaksi.

• Anonyymi

Parru pojat pitää kosteita iltoja tiistaisin ja kumia ei tarvitse. (Vain miehille) punainen omakotitalo siellä ne bailut on

• Anonyymi

Vihtoripaita päälle ja Lapualle.

• Anonyymi

Kalliiksi tulee kuskata lapsia harrastuksiin Seinäjoelle. Siksi muutin Seinäjoelle, enkä ole katunut päivääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalliiksi tulee kuskata lapsia harrastuksiin Seinäjoelle. Siksi muutin Seinäjoelle, enkä ole katunut päivääkään.

Lapua on hyvä asuinpaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapua on hyvä asuinpaikka.

Jos olette lisäätymis kyvyttömiä

• Anonyymi

Pysähtyykö junat vielä Lapualla? Jos pysähtyy, ihan hyvinhän sinnekin vois muuttaa. Ei tarvi puhua kielillä.

• Anonyymi

Kannattaa suunnata mieluummin monikulttuuriseen Vaasaan. Ja siellä integroitua maahanmuuttajien kanssa yhdeksi iloiseksi porukaksi. Saa viettää ikimuistoisia iltamia esim somaliperheen lauluiltamissa, jossa miehet laulaa ja tanssii keskenään. Siinä vähän mirhamin tuoksua taustalla, ja pikku rommihömpsyt välillä. Ja voi heittäytyä, ei tarvi stressata vaan nauttia elämästä. Siis Vaasaan.

• Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Mieluusti Lapualle, siellä kunnon yhtenäiskulttuuri.

• Anonyymi

Lapualla naiset kulkee kasvot peitettynä, syy ei ole uskonto vaan mustelmat

• Anonyymi

pienessä kylässä ihmiset henkilöidään, kun taas isonmassa kylässä on yksi muiden joukossa ,

• Anonyymi

Lapualla on joskus ollut enemmän asukkaita kuinSeinäjoella.

• Anonyymi

Kyyjärvelläpäs olikin kivikaudella enemmän asukkaita mitä Lapualla. Mitäs siihen sanot

• Anonyymi

Kumpi on parempi, Suur-Lapua, vaiko Suur-Ilmajoki? Kaksi paikallista mahtialuetta.

• Anonyymi

Lapualla on normaalia s..ekstailla tankkaus aseman veskissä (miesten kesken)

• Anonyymi

On siellä paljon noita karvaperseraiskaajia

• Anonyymi

se on jo Suomen lain mukaan jopa suositeltavaa

• Anonyymi

Lapualla on halavempaa,rauhallisempaa ja töitäkin on. toki vähä pitkä joka paikkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapualla on halavempaa,rauhallisempaa ja töitäkin on. toki vähä pitkä joka paikkaan

Tyhmiä ihmisiä on lapualla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmiä ihmisiä on lapualla

pääosin Lapualla on viisaita ihmisiä ja sitten muutama älykäskin mun lisäksi,,revi siitä rysä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapualta on lyhyt matka paikkaan kuin paikkaan.Lapualla pärjää lähtemättä mihinkään jos sikseen tulee,,Lapualaiset ovat omavaraisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapualta on lyhyt matka paikkaan kuin paikkaan.Lapualla pärjää lähtemättä mihinkään jos sikseen tulee,,Lapualaiset ovat omavaraisia

No lähdeppä ajelemaan hki-vantaan lentsikkakentälle, aamulennolle. Saat keskellä yötä lähtiä ajamaan, 5 tuntiako lyhyt matka muka, hö.

• Anonyymi

Junttijoella ollaan jo niin Nee......

• Anonyymi

Lapualla kuuleman mukaan vastustetaan sankoin joukoin tulevaa jätteenkäsittelyn uudistusta, jossa pitää jatkossa lajitella biojäte omaan lokeroonsa. Osa uhonnut heittää jätteet jokeen tai tienposkeen, rotestiksi. Onko näin pöllöä porukkaa missään muualla?

• Anonyymi

höpö höpö ,,ei Lapualla kukaan vastusta semmosta ,niitä roskis laatikkoja on ollu enemmän jo vuosia ,assjoella ollaan vielä jälkijunassa

• Anonyymi

Mieluummin Lapualle muuttaa kuin Tampereelle tai Vaasaan.

• Anonyymi

Ai miks? Kyllä mä voin muuttaa vaikka Imatralle, jos saan sieltä hyvän työpaikan ja kivan kämpän. Ei mua sido mikään paikkakunta. En näe mitään eroa Lapuan ja Tampereen välillä, jos työpaikka vaan on hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai miks? Kyllä mä voin muuttaa vaikka Imatralle, jos saan sieltä hyvän työpaikan ja kivan kämpän. Ei mua sido mikään paikkakunta. En näe mitään eroa Lapuan ja Tampereen välillä, jos työpaikka vaan on hyvä.

Seinäjoella on kaikki lähellä sairaalat, kaupat, lasten harrastukset. Junalla pääsee tunnissa Tampereelle. Miksi muuttaisi Lapuan junttilaan??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seinäjoella on kaikki lähellä sairaalat, kaupat, lasten harrastukset. Junalla pääsee tunnissa Tampereelle. Miksi muuttaisi Lapuan junttilaan??

Tampereella on asemat ja torit täynnä narkkeja.

• Anonyymi

Kyllä jos Normal avaa sinne myymälän.

• Anonyymi

Aikoinaan armeijassa oli tupakaverina Lapualaisia Eteläpohjanmaalta. Olivat ihan hyviä tyyppejä.

Itse asun Keskipohjanmaalla. Me pohjanmaalaiset taidamme olla oma rotumme, jos tulet muualta, niin harkitse vielä.

Jk. Pohjanmaahan ei ole pelkkä härmä, vaikka eteläpohjanmaalaiset yrittävät omia pohjalaisuuden.

On Vaasan Pohjanmaa, Seinäjoen Eteläpohjanmaa, Kokkolan Keskipohjanmaa ja Oulun Pohjoispohjanmaa.

Tosin paikallisuutisissa Pohjoispohjanmaa on laitettu Pohjoissuomen uutisiin.

>simiti<

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2012
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      902
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135