Muuttaa Lapualle
Onko normaalia
40
549
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo normaalia eres ajatella muuttoa lapualle
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18054953f
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Lapua on parempi paikka asua kuin Seinäjoki.
- Anonyymi
Ei kannata.
- Anonyymi
Ei kannata, väärä suunta, junat vie etelään. Ei pohjoiseen ole menossa kuin poromiehet.
- Anonyymi
Jos olet gay mene ihmeessä.
- Anonyymi
Lapua on kova sana.
- Anonyymi
Saako Lapualla tilattua kotiinkuljetuksella safkaa? Se on mulla ykköskriteeri.
- Anonyymi
Ei saa tilattua ruokaa ja homoraiskaus todennäköistä, suuri todennäköisyys päätyä lapuanjokeen kalanruaksi.
- Anonyymi
Parru pojat pitää kosteita iltoja tiistaisin ja kumia ei tarvitse. (Vain miehille) punainen omakotitalo siellä ne bailut on
- Anonyymi
Vihtoripaita päälle ja Lapualle.
- Anonyymi
Kalliiksi tulee kuskata lapsia harrastuksiin Seinäjoelle. Siksi muutin Seinäjoelle, enkä ole katunut päivääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalliiksi tulee kuskata lapsia harrastuksiin Seinäjoelle. Siksi muutin Seinäjoelle, enkä ole katunut päivääkään.
Lapua on hyvä asuinpaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapua on hyvä asuinpaikka.
Jos olette lisäätymis kyvyttömiä
- Anonyymi
Pysähtyykö junat vielä Lapualla? Jos pysähtyy, ihan hyvinhän sinnekin vois muuttaa. Ei tarvi puhua kielillä.
- Anonyymi
Kannattaa suunnata mieluummin monikulttuuriseen Vaasaan. Ja siellä integroitua maahanmuuttajien kanssa yhdeksi iloiseksi porukaksi. Saa viettää ikimuistoisia iltamia esim somaliperheen lauluiltamissa, jossa miehet laulaa ja tanssii keskenään. Siinä vähän mirhamin tuoksua taustalla, ja pikku rommihömpsyt välillä. Ja voi heittäytyä, ei tarvi stressata vaan nauttia elämästä. Siis Vaasaan.
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Mieluusti Lapualle, siellä kunnon yhtenäiskulttuuri.
- Anonyymi
Lapualla naiset kulkee kasvot peitettynä, syy ei ole uskonto vaan mustelmat
- Anonyymi
pienessä kylässä ihmiset henkilöidään, kun taas isonmassa kylässä on yksi muiden joukossa ,
- Anonyymi
Lapualla on joskus ollut enemmän asukkaita kuinSeinäjoella.
- Anonyymi
Kyyjärvelläpäs olikin kivikaudella enemmän asukkaita mitä Lapualla. Mitäs siihen sanot
- Anonyymi
Kumpi on parempi, Suur-Lapua, vaiko Suur-Ilmajoki? Kaksi paikallista mahtialuetta.
- Anonyymi
Lapualla on normaalia s..ekstailla tankkaus aseman veskissä (miesten kesken)
- Anonyymi
On siellä paljon noita karvaperseraiskaajia
- Anonyymi
se on jo Suomen lain mukaan jopa suositeltavaa
- Anonyymi
Lapualla on halavempaa,rauhallisempaa ja töitäkin on. toki vähä pitkä joka paikkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapualla on halavempaa,rauhallisempaa ja töitäkin on. toki vähä pitkä joka paikkaan
Tyhmiä ihmisiä on lapualla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmiä ihmisiä on lapualla
pääosin Lapualla on viisaita ihmisiä ja sitten muutama älykäskin mun lisäksi,,revi siitä rysä !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapualta on lyhyt matka paikkaan kuin paikkaan.Lapualla pärjää lähtemättä mihinkään jos sikseen tulee,,Lapualaiset ovat omavaraisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapualta on lyhyt matka paikkaan kuin paikkaan.Lapualla pärjää lähtemättä mihinkään jos sikseen tulee,,Lapualaiset ovat omavaraisia
No lähdeppä ajelemaan hki-vantaan lentsikkakentälle, aamulennolle. Saat keskellä yötä lähtiä ajamaan, 5 tuntiako lyhyt matka muka, hö.
- Anonyymi
Junttijoella ollaan jo niin Nee......
- Anonyymi
Lapualla kuuleman mukaan vastustetaan sankoin joukoin tulevaa jätteenkäsittelyn uudistusta, jossa pitää jatkossa lajitella biojäte omaan lokeroonsa. Osa uhonnut heittää jätteet jokeen tai tienposkeen, rotestiksi. Onko näin pöllöä porukkaa missään muualla?
- Anonyymi
höpö höpö ,,ei Lapualla kukaan vastusta semmosta ,niitä roskis laatikkoja on ollu enemmän jo vuosia ,assjoella ollaan vielä jälkijunassa
- Anonyymi
Mieluummin Lapualle muuttaa kuin Tampereelle tai Vaasaan.
- Anonyymi
Ai miks? Kyllä mä voin muuttaa vaikka Imatralle, jos saan sieltä hyvän työpaikan ja kivan kämpän. Ei mua sido mikään paikkakunta. En näe mitään eroa Lapuan ja Tampereen välillä, jos työpaikka vaan on hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miks? Kyllä mä voin muuttaa vaikka Imatralle, jos saan sieltä hyvän työpaikan ja kivan kämpän. Ei mua sido mikään paikkakunta. En näe mitään eroa Lapuan ja Tampereen välillä, jos työpaikka vaan on hyvä.
Seinäjoella on kaikki lähellä sairaalat, kaupat, lasten harrastukset. Junalla pääsee tunnissa Tampereelle. Miksi muuttaisi Lapuan junttilaan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seinäjoella on kaikki lähellä sairaalat, kaupat, lasten harrastukset. Junalla pääsee tunnissa Tampereelle. Miksi muuttaisi Lapuan junttilaan??
Tampereella on asemat ja torit täynnä narkkeja.
- Anonyymi
Kyllä jos Normal avaa sinne myymälän.
- Anonyymi
Aikoinaan armeijassa oli tupakaverina Lapualaisia Eteläpohjanmaalta. Olivat ihan hyviä tyyppejä.
Itse asun Keskipohjanmaalla. Me pohjanmaalaiset taidamme olla oma rotumme, jos tulet muualta, niin harkitse vielä.
Jk. Pohjanmaahan ei ole pelkkä härmä, vaikka eteläpohjanmaalaiset yrittävät omia pohjalaisuuden.
On Vaasan Pohjanmaa, Seinäjoen Eteläpohjanmaa, Kokkolan Keskipohjanmaa ja Oulun Pohjoispohjanmaa.
Tosin paikallisuutisissa Pohjoispohjanmaa on laitettu Pohjoissuomen uutisiin.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623