Kimpasta raskaaksi ?

Anonyymi-ap

Jos harrastaa yhden illan aikana suojaamatonta seksiä viiden miehen kanssa, ja tulee raskaaksi, niin voiko tuosta yhdyntä järjestyksestä päätellä kuka on isä ?

15

1451

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikea sanoa tuosta mitään, nuo siittiöt elävät kolmekin vuorokautta. Teoriassa voisi ajatella, että jos yhdynnöillä olisi tunti tai kaksi väliä, niin todennäköisin olisi se ensimmäinen kumppani.

      • Anonyymi

        Siittiöt elävät huomattavasti pidempään kuin kolme vuorokautta. Siittiöt elävät jopa viikon verran, tosin niiden hedelmöityskyky on silloin jo olematon ja ne ovat henkihieverissä etteivät pysty uimaan enää.

        Siittiöt kuolevat noin viidessä päivässä ja niiden paras hedelmöityskyky (uimakyky ja kokonaismäärä) on viidestätoista minuutista siemensyöksyn jälikeen noin kolmeen päivään, jonka jälkeen hedelmöityskyky alkaa heikentymään kun niiden määrä alkaa laskemaan ja uimakyky alkaa heikentymään.


    • Anonyymi

      Isyys voidaan nykyisin vahvistaa jo raskaus-aikana ( easy DNA ), tosin testi ei ole aivan 100 % varma.

      • Anonyymi

        No voi voi koita kestää.


    • Anonyymi

      Meillä yritettiin lasta yli 6 vuotta ilman tulosta.
      Minulla oli mahdollisuus tulla raskaaksi mutta mieheni ei ja hänellä oli perinnöllisiä sairauksia riskinä.
      Tämän takia olimme kolmen vieraan miehen kanssa suojaamattomassa seksisuhteessa.
      Poikamme on 13v ja tyttömme on 11v.
      Olimme kolmen kanssa ettei haluttu tietää kuka on isä koska mies tunnusti isyyden ja toiset ovat kummeina.
      Kummit eivät ole unohtaneet äitiäkään ja käyvät vielä yökylässä jos vaikka iltatähti halutaan jossain vaiheessa.

      • Anonyymi

        Koskaan ymmärtänyt keino hedemöitystä siinä äidiltä jää hyvän olon hormoonit poies, jotka tulee normi yhdynnässä myös kiima vaikuttaa lapseen niin naisen kuin miehen. Kolme vierasta varmaan jokainen antoi hellyyttä yhdynnässä, kiimasta puhumattakaan..


      • Anonyymi

        Meidänkin lapsilla voi olla eri biologinen isä todennäköisesti.
        Mies on kuitenkin virallisesti isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidänkin lapsilla voi olla eri biologinen isä todennäköisesti.
        Mies on kuitenkin virallisesti isä.

        Meidän perheessä äiti harrasti seksiä säännöllisesti muutaman tutun miehen kanssa. Sitä jatkui siihen saakka että olin itse jo aikuinen. Me lapset olemme heidän vaikka meillä on oma isä. Muistan lapsena että tiesin ettei isä ole isä vaikka äiti ja isä kertoivat jo aika nuorena että meillä on eri isät. Mutta on aika kiinnostavaa että vaikka me lapset olemme biologisesti puolisisaruksia, eli meillä on vain sama äiti, silti meidän perhe on hyvin kiinteä ja oma perhe. Joku voisi kysyä onko tuosta perintönä että myös oman vaimon kanssa olemme harrastaneet ryhmäseksiä ja parinvaihtoa jne. mutta tiedä sitä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän perheessä äiti harrasti seksiä säännöllisesti muutaman tutun miehen kanssa. Sitä jatkui siihen saakka että olin itse jo aikuinen. Me lapset olemme heidän vaikka meillä on oma isä. Muistan lapsena että tiesin ettei isä ole isä vaikka äiti ja isä kertoivat jo aika nuorena että meillä on eri isät. Mutta on aika kiinnostavaa että vaikka me lapset olemme biologisesti puolisisaruksia, eli meillä on vain sama äiti, silti meidän perhe on hyvin kiinteä ja oma perhe. Joku voisi kysyä onko tuosta perintönä että myös oman vaimon kanssa olemme harrastaneet ryhmäseksiä ja parinvaihtoa jne. mutta tiedä sitä sitten.

        Eikö isä pystynyt siittämään lapsia kun kaikki lapset olivat toisille miehille?


    • Anonyymi

      Ei pysty sanomaan kun spermat sekoittuu pannessa todella hyvin niin kenen siittiö on ehtinyt ensin perille

    • Anonyymi

      Sanot vaan kaikille, että oot isä. Sitten otat elareita joka ukolta.

      • Anonyymi

        Tuohan oli nerokas idea, voi hyvin toimia jos isäehdokkaat eivät tunne toisiaan. Jos ei elareita ala kuulua niin sittenhän jää vielä raiskauskortti hihaan. Sitähän tämän päivän vosut mielellään pöytään lätkivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan oli nerokas idea, voi hyvin toimia jos isäehdokkaat eivät tunne toisiaan. Jos ei elareita ala kuulua niin sittenhän jää vielä raiskauskortti hihaan. Sitähän tämän päivän vosut mielellään pöytään lätkivät.

        Vosut lätkivät pöytään kaikenlaista, koska miehet ovat vässyköitä jotka eivät pidä puoliaan.

        Isäehdokkaat voivat aina vaatia isyystestiä ennen kuin heidän tarvii maksaa yhtään mitään.

        Raiskaussyytökset kuivuvat kokoon, kun ei ole muuta näyttöä kuin yhden sana kolmea vastaan. Etenkin, jos kimppakivasta on sovittu esim. viestitellen. Ei kannata edes yrittää, perätön ilmianto on rikos josta saa pahimmillaan puolet ko rikoksen maksimituomiosta.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Meillä vakkari sai siittää minut.
      Neljä kuukautta mua poljettiin. Olin joku neljä viisi kuukautta ilman ehkäisyä paitsi mieheni käytti kortsua.

    Ketjusta on poistettu 89 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe