Onko niska jumissa 😄 👋👋
No just joo
11
390
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ,onko sun kamera jumissa??
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18055335E
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei ole, mutta jollain tuntuu olevan hissi jumissa. Ainakin kuulostaa että on jäänyt kerrosten välille. En tiedä, pitäisikö kuunnella vielä tarkemmin vai antaa muiden hoitaa.
- Anonyymi
On jumissa pitää saada hierontaa 😲😅
VY
Hyvin on jumissa. Niin on myös muu kroppa.- Anonyymi
Täällä olisi hyvä hieroja, rentouttavaa sellaista, leppoisaa jutustelua ja lämpöhoitoakin mahdollista saada. Harmi vain, kun ei voi luottaa tietenkään tuntemattomaan tarjoajaan. T. Hyvä käsistään
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi hyvä hieroja, rentouttavaa sellaista, leppoisaa jutustelua ja lämpöhoitoakin mahdollista saada. Harmi vain, kun ei voi luottaa tietenkään tuntemattomaan tarjoajaan. T. Hyvä käsistään
Kiitos, niin varmasti. Eipä tuota tosiaan ihan kenen tahansa hierottavaksi tai käsittelyyn tulisi lähdettyä. Ei kuulu tapoihin. :)
- Anonyymi
Voi un lim a nen nuori a nuc civa kup pe öme höö raa yr på
- Anonyymi
Yrrrrrrr pa
- Anonyymi
Ei ole jumissa niska,😂😁😀
- Anonyymi
On vähän, heräsin ja olin helpottunut että olen kotona, en muuttamassa tai vaihtamassa miestä tai maata, tai etsimässä pikaisesti kaikkea järjestykseen 🙂 kävitkö äsken? Mietin vaan outoja juttuja 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316216- 394032
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833363- 122928
- 122297
- 292292
- 1621926
- 241769
- 281554
- 1051392