Pettymyksestä ikävän suhteen?
Miten päästä yli
21
423
Vastaukset
- Anonyymi
Pettynyt mihin?
- Anonyymi
Siihen miten asiat on esitetty
- Anonyymi
Itseeni olen pettynyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseeni olen pettynyt
Voitko yrittää hänelle oikaista tai selventää niitä? Jos on edes jonkinlainen yhteys niin ilmeisesti mahdollista?
- Anonyymi
Jeesus auttaa. Parempi jättää kaikki hänen huolekseen. Hän järjestää asiat kyllä. Itselläni on helpottanut mm. ahdistuneisuus, en enää vihastu niin usein, en ole koukussa enää määrättyihin asioihin ja tiedän että vaikka tulevaisuus maailmassa on epävarma, Jumala ei muutu eivätkä hänen lupauksensa. Saa levollisena odottaa miten asiat järjestyvät. Välillä toki usko on koetuksella. Eikä kaikki aina järjesty kuten itse haluaisi. Siihen mitä haluaa, ei kannata luottaa.
- Anonyymi
...
Yksi asia minkä myös olen huomannut, on se että olen oppinut tekemään toisille kaiken hyvän mitä pyytävät vastustelematta ja selittelemättä, ja tekemään hyvää myös silloin kun kukaan ihminen ei ole näkemässä eikä koskaan saa tietää. Nämä siis teen koska tahdon, en siksi että yrittäisin olla lainkuuliainen. Ennen tällaista halua ei minussa ollut, ennenkuin aloin uskoa Jeesuksen olevan Jumala.
- Anonyymi
Kannattaa yrittää vaan jättää sikseen ja hyväksyä tilanne.
FAKTA TIETO! - Anonyymi
Oletko pettynyt, ettei sinulla ole ikävää?
Vai onko ikäväsi niin pohjaton, että olet pettynyt sen suhteen?
Jää vähän epäselväksi minulle, henk.koht.- Anonyymi
Vai peräti, että olet pettynyt jonkun tapaan ilmaista omaa ikäväänsä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo olisi kyllä jo vähän outoa. Pitäisi sitä jokaisen ymmärtää että kukin ilmaisee tavallaan. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa.Pyydän edelleen anteeksi tökeröä kommenttiani Torstai aamulta.
Siis jos oot hän.
Selvitin myös sen yhden tehtävän jälkikäteen missä oli ne kirjaimet samat meillä tietyssä.
Nyt en tiedä oliko trulli vai sinä.
Tähän on hieman vaikea vastata, kun et tarkenna mihin olet pettynyt, kuten joku tuossa mainitsikin. :)
- Anonyymi
Vakavan äärellä on jaksettava pyöritellä.
- Anonyymi
Kuka laittaa tuollaisia huijausviestejä? Poistakaa ne.
- Anonyymi
Klikkaa noita kolmea pistettä viestin yläpuolella ja ilmoita suoraan ylläpidolle.
- Anonyymi
Ei nyt oikeastaan voi olla pettynyt ettei nää kaipaa. Parempi vaan. Ei kaipaa mitää lisä holhottavaa.
- Anonyymi
Onko sinulla näössäkin vikaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla näössäkin vikaa?
Ettehän te ole tehneet mitään muuta kuin kertoneet mikä minussa on vikana. Ilmeisesti kaikki. En kaipaa ketään enää. Olette ihmisen irvikuvia. Pelkästään pahoja ja julmia .
- Anonyymi
Ehkä psykiatri pystyy auttamaan sua.
- Anonyymi
Et mitenkään onnea
- Anonyymi
Sulla ei ole vielä tarpeeksi ikävä? Kyllä se pahenee.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812