Jos Haavisto valitaan?

Nyt pitää kysyä että mitä aitolaiset teette jos ja kun Haavisto valitaan Suomen presidentiksi? Kuinka moni harkitsee muuttoa esim Israeliin? Tosin sielläkin on kyllä yksi maailman suurimmista pride-paraateista. Jopa Jerusalemissa moinen tapahtuma järjestetään vaikka aito-lainen toista aikaa väitti.

Toinen vaihtoehto sitten olisi Uganda, jossa homot jopa valtion toimesta vainon alaisina. Nimittäin maassa voi livehomostelusta saada jopa elinkautisen tuomion
Olisko tämä hyvä maa asua ja elää? Siis Uganda. Aikaan muutama palstalainen uhkasi muuttaa Ugandaan kun kyseinen laki tuli julki.

https://yle.fi/a/74-20034132

Kysymys kuuluu onko teillä aito-laisilla tarkoitus ostaa matkalippu, vain meno, jos Haavisto valitaan presidentiksi? Miten kuvittelette Haaviston mahdollinen valinta vaikuttaa elämäänne? Miten se vaikeuttaa elämäänne? Vai alkavatko vainot, joita osa teistä on täällä on ennustanut?

104

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai ääriuskovaiset edes suostu vielä miettimään kyseistä vaihtoehtoa. Sehän olisi heille helvetin esikartano. Mutta mielenkiinnolla voi seurata mitä palstalla tapahtuu. Se nyt on kuitenkin varma, että tällä palstalla viikko ennen vaaleja ei mistään muusta puhutakkaan kuin siitä, kuinka Haavisto tuo terrorismin Suomeen. Ynnä että jumalan kirous tulee maamme päälle jos hänet valitaan. Varmasti eduskunnan edessä pidetään myös jonkinlainen joukkokokous hänen valintaansa vastaan.

      • Anonyymi

        Justiin kaksi väkivaltaista ympärileikattua sai rikoksistaan raiskauksista ryöstöstä tuomiot toinen oli Ahmed mies makaa miehen kanssa kuin naisen Mooses ja uhri oli mies.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­­N­­y­­m­f­­o­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Jos Haavistota tulee pressa, siihen totutaan aivan samalla tavalla kuin siihen että maailmalla on sota menossa ja kaikki kilvan tekevät aseita ja kilpailevat siitä kellä on parhaat ja tappavimmat. Se on nyt uusi normaali tila ihmiskunnalle ja niin käy nopeasti homopressallekin. Ellei sitten käy väyryset, että aina vain saa yrittää, mutta koskaan ei onnistu.

      • Anonyymi

        Niin tuskinpa haavisto pahempi on kuin halonen, onneksi presidentti ei juuri pysty käyttämään valtaa, ja tuon presidentin tapauksessa ei voida puhua arvojohtamisesta ! Sauli Niinistö oli sentään oikea presidentti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuskinpa haavisto pahempi on kuin halonen, onneksi presidentti ei juuri pysty käyttämään valtaa, ja tuon presidentin tapauksessa ei voida puhua arvojohtamisesta ! Sauli Niinistö oli sentään oikea presidentti!

        Siis mitä "arvoja" Haavistolla on sellaisia, että ne tekisivät Suomesta huonomman paikan elää ja olla?


    • Anonyymi

      Vainot ovat jo alkaneet. Kristityillä ei ole syytä paeta mihinkään.

      • Anonyymi

        Yksi vaihtoehto on mur..... Jos hinkkari pääsee valtaan. 😃


      • Niin miten ihmeessä sinua on siis vainottu...?


    • Anonyymi

      Miksi aitolaisten tai muunkaanlaisten suomalaisten pitäisi muuttaa pois Suomesta kun demokraattisella vaalilla valitaan presidentti? Suomalaiset sotilaat puolustivat isänmaata ylivoimaistavihollista vastaan, sankarihautausmaat ovat muistutus kalliisti maksetusta vapaudesta. Suomessa on uskonnonvapaus ja koskee muitakin kuin muslimeita, sekä oikeutus olla uskomatta yhteenkään jumalolioon.
      Israeliin on hyökännyt Egypti, Libanon ja Jordania, Egypti menetti Gazan Israelille ja rauhanneuvotteluissa Egypti luovutti Gazan Israelille. Jordania menetti Länsirannan Israelille kuten Suomi menetti Karjalan ja Petsamon Neuvostoliitolle. Suomalaiset ei ole koskaan ampunut yhtäkään rakettia Karjalaan tai Petsamoon.

    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Ihan kuin MNOT:lla olisi joku pakkomielle.

      • Anonyymi

        "Ihan kuin MNOT:lla olisi joku pakkomielle." Tyypillinen (Pietarin?) trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ihan kuin MNOT:lla olisi joku pakkomielle." Tyypillinen (Pietarin?) trolli.

        Minäkin olen ounastellut sellaista, mutta nyt aavistus vahveni, kun kokemusasiantuntijan lausunto saatiin.


      • Anonyymi

        Varmaan se, kun asia on niin henkilökohtainen, ei kai se muuten niin kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen ounastellut sellaista, mutta nyt aavistus vahveni, kun kokemusasiantuntijan lausunto saatiin.

        Ouch. Siis sitä pakkomielteisyyttä olen ounastellut, ja ArtoTTT:tä pidän sen suhteen kokemusasiantuntijana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen ounastellut sellaista, mutta nyt aavistus vahveni, kun kokemusasiantuntijan lausunto saatiin.

        No kerroppas sitten missä tekstissä minä olen ylistänyt Putnia ja hänen arvomaailmaansa?
        Joka on muuten sama - siis tuo Putinin arvomaailma - kuin teidän aitolaisten. Eli homous on sairasta, naisen paikka on kotona, uskonnon opetusta kaikilla tahoilla on lisättävä ja kaikki länsimainen liberaalisuus on väärin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen ounastellut sellaista, mutta nyt aavistus vahveni, kun kokemusasiantuntijan lausunto saatiin.

        Niin ja kerro toki vielä että jos homot laitetaan Putinin Venäjällä hoitoon, niin miten ihmeessä sitten Haavistolle myötämielinen henkilö voi olla Venäjään päin kallellaan? Plus että miten minä voi olla "Pietarin trolli" kun asun Eiranrannassa ja olen useaan otteeseen pyytänyt teitä hihhuleita tapamaan minua siihen Eiranrannan uimarannan penkeille. Ketään vain ei ole koskaan näkynyt.....

        https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Eiranranta#vhid=VkFURFOMlODEaM&vssid=l


      • Miten ihmeessä tuo liittyy siihen mitä kysyin?


    • Anonyymi

      Mikä hemmetti on aitolainen?

      • Ai sinäkö et tiedä mitä se tarkoittaa? Ja olet vieraillut tällä palstalla hyvin säännöllisesti? Otan osaa, menit riman ali oikein kunnolla....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai sinäkö et tiedä mitä se tarkoittaa? Ja olet vieraillut tällä palstalla hyvin säännöllisesti? Otan osaa, menit riman ali oikein kunnolla....

        Mnot, kerro nyt omin sanoin, koska itse käytät trolleissasi tuota ilmaisua niin monessa eri yhteydessä ja usein jopa ristiriitaisestikin!


      • Anonyymi

        Teitä on kaksi idioo.tia mnot ja aitolainen, menkää homopalstalle länkyttämään sitä itseään.


      • Anonyymi

        NE OVAT KOMMUNISTISESTA PUOLUEESTA ERONNEITA TAISTOLAISIA....TAISTO SINISALO, KAHTIA JAON SEURAUKSEN, SYNTYNYT TERRORISTINEN VIHREÄ PUOLUE, JOHON KUULUVAT MM:SSA VIHREÄT KOMMUNISTIT....PEKKA HAAVISTO, SATU HASSI, HEIDI HAUTALA........


    • Anonyymi

      Kai se on nieltävä se pettymys, ettei oma ehdokas tullut valituksi. Näin se on joka vaaleissa iloitaan jos oma ehdokas menestyy ja petytään jos ei. Mitä sitten?

      • Ja sinä olet taatusti koko palstalla ainoa, joka ei ymmärrä mitä termi "aitolainen" tarkoittaa. Otan osaa....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ja sinä olet taatusti koko palstalla ainoa, joka ei ymmärrä mitä termi "aitolainen" tarkoittaa. Otan osaa....

        En minä ole puhunut aitolaisista mitään. Vastasin tuohon mitä tekisitte jos Haavisto voittaisi vaalit. Mitä tekemistä aitolaisilla on minun reaktioon vaalien tuloksista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole puhunut aitolaisista mitään. Vastasin tuohon mitä tekisitte jos Haavisto voittaisi vaalit. Mitä tekemistä aitolaisilla on minun reaktioon vaalien tuloksista.

        Jaa-a. Minä joka tapauksessa vastasin tähän kohtaan:

        "Anonyymi
        2023-10-16 06:25:42

        Mikä hemmetti on aitolainen?"


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Jaa-a. Minä joka tapauksessa vastasin tähän kohtaan:

        "Anonyymi
        2023-10-16 06:25:42

        Mikä hemmetti on aitolainen?"

        Miksi sitten vastasit viestini alle.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ja sinä olet taatusti koko palstalla ainoa, joka ei ymmärrä mitä termi "aitolainen" tarkoittaa. Otan osaa....

        Ihan kiinnostaa tuo termi, jonka huomasin aiheuttavan keskustelua. Koska en itse sitä ymmärrä ja olen jotenkin alitajuisesti liittänyt sen keskustapuolueeseen, niin onko kyseessä aito ja alkuperäinen keskustalainen aate eli AITOLAINEN?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kiinnostaa tuo termi, jonka huomasin aiheuttavan keskustelua. Koska en itse sitä ymmärrä ja olen jotenkin alitajuisesti liittänyt sen keskustapuolueeseen, niin onko kyseessä aito ja alkuperäinen keskustalainen aate eli AITOLAINEN?

        Heh eheh eheh heheh ehehe hehe hehe heeeh hehe he ehe hee. Kuule ei täällä puhuta mistään Santeri Alkion Maalaisliitosta. On se tietysti "kiva" kun yrittää leikkiä tyhmempää kuin onkaan...


    • Anonyymi

      Meillä valitaan presidentti demokraattisesti kansan enemmistön tahdon mukaisesti. Kyllä kaikkien suomalaisten pitää valintaa kunnioittaa. Jos ei joku tykkää niin hän on vastarannan kiiski ja sopimaton jäsenenä tähän yhteisöön, joka toimii lakien mukaan.

      • Aivan samaa mieltä. Lisäksi kansan valitsemaa presidenttiä pitää kunnioittaa eli katsoa samalta tasolta. Demokratia kun ei ole sitä, että "sinä olen minun vertaiseni" vaan "minä olen sinun vertaisesti". Mutta kun tämän palstan hihhuleille asiaan liittyy "ruskeareijäritari" tarinat. Niitäkin on tästäkin juoksutuksesta poistettu pari kpl....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä. Lisäksi kansan valitsemaa presidenttiä pitää kunnioittaa eli katsoa samalta tasolta. Demokratia kun ei ole sitä, että "sinä olen minun vertaiseni" vaan "minä olen sinun vertaisesti". Mutta kun tämän palstan hihhuleille asiaan liittyy "ruskeareijäritari" tarinat. Niitäkin on tästäkin juoksutuksesta poistettu pari kpl....

        Onkohan "mistänäitäoikeintulee" seonnut lopullisesti?
        Taitaa paniikki iskeä, kun hän tajuaa, että Haavistolla ei ole mitään mahdollisuuksia tulla valituksi.
        Mutta hyvä, että hän purkaa ahdistustaan vain täällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan "mistänäitäoikeintulee" seonnut lopullisesti?
        Taitaa paniikki iskeä, kun hän tajuaa, että Haavistolla ei ole mitään mahdollisuuksia tulla valituksi.
        Mutta hyvä, että hän purkaa ahdistustaan vain täällä.

        Kuule minäpä muistan sitten vaalipäivän jälkeen palata aiheeseen. Minulle on ihan sama sinänsä että kumpi valitaan - Stubb vaiko Haavisto - mutta teidän suosikilla - Aaltolalla - ei ole mitään mahdollisuuksia....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuule minäpä muistan sitten vaalipäivän jälkeen palata aiheeseen. Minulle on ihan sama sinänsä että kumpi valitaan - Stubb vaiko Haavisto - mutta teidän suosikilla - Aaltolalla - ei ole mitään mahdollisuuksia....

        Aaltolako sinua risoo?
        Miksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aaltolako sinua risoo?
        Miksi?

        Ei riso vaan häneltä puuttuu täysin kaikenlainen diplomaattinen kokemus ulkopolitiikan parista. Hän on tutkija, ei poliittinen taitaja. Ihan mukava mies noin muuten, olen juttelut hänen kanssaan pari kertaa kun olemme tavanneet sattumalta mennä vuosina ravintola Teatterissa.

        Kiitin hänen asiantuntemustaan alalta, mutta kuten sanottu poliittinen kokemus hänellä on nolla. Hän olisi ollut varteenotettava tekijä, jos olisi lähtenyt kokkareiden ehdokkaasi ek-vaaleissa. Varmasti olisi mennyt myös läpi eli päässyt kansanedustajaksi. Sitä kautta hänelle olisi auennut sauma päästä puolueen pressaehdokkaaksi.

        Raadollisesti voi sanoa, että hän ei lähtenyt ehdokkaaksi koska hän palkka olisi pudonnut. Nyt tienaa 12.000 e/ kk josta verojen jälkeen jää käteen 7000 euroa. Kansanedustajana hän olisi tienannut 7000 e kk miinus verot. Aaltolalla on iso asuntolaina, josta on uutisoitu. Yksi plus yksi on kaksi. Eli helppo päätellä miksi ei lähtenyt ehdolle.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuule minäpä muistan sitten vaalipäivän jälkeen palata aiheeseen. Minulle on ihan sama sinänsä että kumpi valitaan - Stubb vaiko Haavisto - mutta teidän suosikilla - Aaltolalla - ei ole mitään mahdollisuuksia....

        Sehän nähdään sitten. Mitään ei ole vielä kirkossa kuulutettu. Jospa nyt kuitenkin ensin pidettäisiin ne vaalit.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Kuule minäpä muistan sitten vaalipäivän jälkeen palata aiheeseen. Minulle on ihan sama sinänsä että kumpi valitaan - Stubb vaiko Haavisto - mutta teidän suosikilla - Aaltolalla - ei ole mitään mahdollisuuksia....

        On väliä, ei Haavistosta presidenttiä.


      • Anonyymi

        Meillä valitaan myös muut poliittiset tehtävät tai virkanimitykset vast suomalaisen edustuksellisen demokraattisesti. Tämän takia kaikkia poliittisia valintoja ja nimityksiä ja poliittista päätöksentekoa on käsiteltävä kunnioituksella, eikä toimia niin, että olisi syytä poistua yhteisöstä.


    • Anonyymi

      Jos Haavisto tulee valituksi presidentiksi ja aitolaisilla on tämän johdosta aitoa poismuuttohalukkuutta, niin uskon että Suomesta löytyy sen verran hyväntahtoisuutta ja lähimmäisenrakkautta että saamme kansalaiskeräyksellä ostettua heille menoliput.

      • No kyllä Patmos järjestää heille kimppakyydin Ugandaan ja sen terveyspalvelujen ynnä sosiaalihuollon pakeille....


      • Anonyymi

        Vai alkaa vaalien jälkeen uskovaisten kyyditykset


      • Anonyymi

        Muuttavatko kepulaiset pois Suomesta, jos haavistosta tulee rva / herra presidentti?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi pitäisi muuttaa pois maasta, jos paras ehdokas eli Haavisto valitaan.

      • Anonyymi

        Paras on Haavisto kokenein ja älykkäin fundamentalistit voi muuttaa Putinin kanssa yhteen


    • Anonyymi

      En ole aitolainen ja osaan ottaa tyynesti kaikki takaiskut.

      Näinä uhanalaisina aikoina Haavisto olisi ehdottomasti huonoin mahdollinen presidentti.

      Mies (= Haavisto) on pelkuri, ei ole edes armeijaa käynyt. Ei kunnon koulutusta = läpäisi lukion. Hänestäkö nyt Puolustusvoimien ylipäällikkö, kun 3. maailmansota on alkamassa? Täysin manipuloitava pelle. Juoksee ensimmäisenä piiloon bunkkeriinsa, niinkuin teki Zelenskyi'kin!

      Miksi jotkut suomalaiset leikkivät isänmaan turvallisuudella? Seta uhraa Suomen, kunhan saavat nyt epäpätevän homppelin kustantamaan vaihteeksi Linnan jauhojuhlat!

      Minä olen jo elämäni elänyt, joten asia ei enää kovin kauaa kuulu minulle. Oma on asianne.

      • Anonyymi

        "ei ole edes armeijaa käynyt"
        Ei Tarja Halonenkaan.

        "läpäisi lukion"
        Loisavin arvosanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ei ole edes armeijaa käynyt"
        Ei Tarja Halonenkaan.

        "läpäisi lukion"
        Loisavin arvosanoin.

        Onko halonen käynyt lukion itä-saksassa? Oliko peksu jo professori lukiossa?


    • Ei uskovien tarvitse muuttaa kuin Taivaaseen.
      Nämä homot ja lesbot on tiedetty ,että ne tulee ja tämä on vasta alkua.
      Kun tulee lapset jotka murhaa vanhempiaan ja raivo ja murha on kuin harrastus niin sekään ei ole ihme ja sitten tulee saatanan lähettiläs hallitsemaan WHON ja muiden järjestämää NWOta niin sitten on hulluuden mitta täysi.
      Sitten tuleekin piam itse Jeesus ja saatana otetaan kiinni demoneineen.
      Alkaa rauhanaika.
      Silloin hallitsee Kristityt Pyhät tätä maailmaa.

      • Tuota, melkeinpä panisin vetoa siitä että olet piipaa-talosta lomalla. Niin sekava oli sun kirjoitus...


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Tuota, melkeinpä panisin vetoa siitä että olet piipaa-talosta lomalla. Niin sekava oli sun kirjoitus...

        Minä panisin vetoa, ettet tunne lainkaan Raamatun profetioita.
        MrHyvis ei ole hullu.

        Nämä ovat asioita jotka on tiedetty jo vuosikymmenten ajan valveilla olevien kristittyjen keskuudessa. Joillekin Suomen penseäuskoisille luterilaisille ehkä vierasta kerrontaa, mutta monille muille kristityille ei. Nyt tapahtuvat asiat on tiedetty ennalta jo kauan sitten. Tämä todistaa meille itsellemme Raamatun Lopunaikojen olevan nyt käsillä.

        Kantsuis jo pikaisesti laittaa öljylamppunsa kuntoon.

        Puhdistaa lamppunsa = uskonelämänsä ja varata puhdasta öljyä = aito Pyhä Henki, ei hömppä-hurmoshenget.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä panisin vetoa, ettet tunne lainkaan Raamatun profetioita.
        MrHyvis ei ole hullu.

        Nämä ovat asioita jotka on tiedetty jo vuosikymmenten ajan valveilla olevien kristittyjen keskuudessa. Joillekin Suomen penseäuskoisille luterilaisille ehkä vierasta kerrontaa, mutta monille muille kristityille ei. Nyt tapahtuvat asiat on tiedetty ennalta jo kauan sitten. Tämä todistaa meille itsellemme Raamatun Lopunaikojen olevan nyt käsillä.

        Kantsuis jo pikaisesti laittaa öljylamppunsa kuntoon.

        Puhdistaa lamppunsa = uskonelämänsä ja varata puhdasta öljyä = aito Pyhä Henki, ei hömppä-hurmoshenget.

        Jos peksu naisi lampaan, niin voisiko lampaasta tulla pressan puoliso? (Noin niinkuin teoriassa).


    • Anonyymi

      Ryhdytään hymyileen entistä enemmän ystävällisten alkaessa? Luuletko

    • Anonyymi

      > Jos Haavisto valitaan?

      Palstalla alkaa älytön aitouskovien möykkä.

      • No näinhän se on. Tulee uhkauksia siitä kuinka heinäsirkkaparvet valtaavat helmikuussa presidentinlinna. Eipä silti, luvassa parasta tahatonta komiikkaa....


      • Anonyymi

        Sitä möykkää tulee kestämään ainakin kuusi vuotta, höystettynä lopun aikojen lallatuksella.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        No näinhän se on. Tulee uhkauksia siitä kuinka heinäsirkkaparvet valtaavat helmikuussa presidentinlinna. Eipä silti, luvassa parasta tahatonta komiikkaa....

        Miksi heinäsirkkaparvet valtaisivat Presidentinlinnan?

        Onko sulla itellä kaikki kunnossa? Miltä susta itsestä niinku tuntuu...? Voitko hyvin?

        Ei pressanlinnaan mitään heinäsirkkoja mene, mutta mahdolliset Suomen miehitysjoukot, nostamaan vieraan valtion lipun sen katolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi heinäsirkkaparvet valtaisivat Presidentinlinnan?

        Onko sulla itellä kaikki kunnossa? Miltä susta itsestä niinku tuntuu...? Voitko hyvin?

        Ei pressanlinnaan mitään heinäsirkkoja mene, mutta mahdolliset Suomen miehitysjoukot, nostamaan vieraan valtion lipun sen katolle.

        Vai, onko siellä jo ollutkin mahd. Ukrainan lippu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi heinäsirkkaparvet valtaisivat Presidentinlinnan?

        Onko sulla itellä kaikki kunnossa? Miltä susta itsestä niinku tuntuu...? Voitko hyvin?

        Ei pressanlinnaan mitään heinäsirkkoja mene, mutta mahdolliset Suomen miehitysjoukot, nostamaan vieraan valtion lipun sen katolle.

        No kuule kun se sinun pitää itse yrittää "ymmärtää". Kyllä semmoinen juttu pitäisi olla hyvin pieni juttu kun uskot opukseen jonka mukaan aurinko kiertää maata.

        Ynnä että itsehän te olette täällä hehkuttaneet, että jumalalle on "pikku juttu" laittaa aasi puhumaan, koska hän on teidän mukaan luonut koko universumin sormia napsauttamalla.

        Teidän jumalalle pitäisi olla ihan pikku juttu pistää heinäsirkat valtaamaan helmikuussa pressanlinna. Vai oletko tosiaan sitä mieltä että hän ei pysty siihen....?


    • Anonyymi

      Ei nyt pidä, sillä jokaiselle päivälle on omat murheensa.

    • Anonyymi

      Ulkopuolisena voin vastata, että Haaviston valinta presidentiksi aiheuttaa äärikristityille mielen järkkymistä ja erinäisiä muita vieroitusoireita, mutta se ei ole heille mikään uusi kokemus.

      T: Pe.ku

      • Anonyymi

        Minkähän takia Pe.kulla on jo vieroitusoireita ja sekavuutta, vaikka presidentin vaaleja ei vielä ole edes pidetty?
        Mielihän hänellä on ollut järkkynyt jo kauan sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän takia Pe.kulla on jo vieroitusoireita ja sekavuutta, vaikka presidentin vaaleja ei vielä ole edes pidetty?
        Mielihän hänellä on ollut järkkynyt jo kauan sitten.

        Voisitko kertoa miten nämä sekavuusoireet oikein näkyvät? Kuvitteleeko hän esim että aasi puhuu? Kuollut voi herätä henkiin? Tai että uskooko hän opukseen jonka mukaan aurinko kiertää maata?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Voisitko kertoa miten nämä sekavuusoireet oikein näkyvät? Kuvitteleeko hän esim että aasi puhuu? Kuollut voi herätä henkiin? Tai että uskooko hän opukseen jonka mukaan aurinko kiertää maata?

        Täh: "Tai että uskooko hän opukseen jonka mukaan aurinko kiertää maata?"

        Sitä en osaa sanoa, mutta Martti Luther ainakin uskoi niin ja haukkui Kopernikuksen saatanan kätyriksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täh: "Tai että uskooko hän opukseen jonka mukaan aurinko kiertää maata?"

        Sitä en osaa sanoa, mutta Martti Luther ainakin uskoi niin ja haukkui Kopernikuksen saatanan kätyriksi.

        Luther perusti tietonsa raamatun kohtaan jossa jumala sanoi auringolle pysähdy.

        Tähän kohtaan nojaten katolinen kirkko julisti kirkonkiroukseen kaikki jotka väittivät toista.

        Paavi myönsi ”jo” 1992 että katolinen kirkko oli ollut asiassa väärässä. Tässä aiheeseen liittyvä uutinen:


        ”Ulkomaat
        Se liikkuu sittenkin Paavi myönsi
        Galileon olleen oikeassa

        Rislakki Jukka
        2.11.1992 2:00
        Roomalaiskatolinen kirkko on 359 vuoden jälkeen myöntänyt virallisesti olleensa väärässä tuomitessaan italialaisen tiedemiehen Galileo Galilein sen vuoksi, että tämä totesi Maan kiertävän Aurinkoa.

        "Parempi myöhään kuin ei milloinkaan", toteaa Triesten yliopiston astronomisen tiedekunnan johtaja Margherita Hack, joka on maailmankuulu tähtitieteilijä.”


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Luther perusti tietonsa raamatun kohtaan jossa jumala sanoi auringolle pysähdy.

        Tähän kohtaan nojaten katolinen kirkko julisti kirkonkiroukseen kaikki jotka väittivät toista.

        Paavi myönsi ”jo” 1992 että katolinen kirkko oli ollut asiassa väärässä. Tässä aiheeseen liittyvä uutinen:


        ”Ulkomaat
        Se liikkuu sittenkin Paavi myönsi
        Galileon olleen oikeassa

        Rislakki Jukka
        2.11.1992 2:00
        Roomalaiskatolinen kirkko on 359 vuoden jälkeen myöntänyt virallisesti olleensa väärässä tuomitessaan italialaisen tiedemiehen Galileo Galilein sen vuoksi, että tämä totesi Maan kiertävän Aurinkoa.

        "Parempi myöhään kuin ei milloinkaan", toteaa Triesten yliopiston astronomisen tiedekunnan johtaja Margherita Hack, joka on maailmankuulu tähtitieteilijä.”

        Katolinen kirkko yrittää korjata erehdyksiään, mutta Luterilainen kirkko seisoo vahvasti Lutherin sairaiden opetusten takana.
        Aurinko kiertää maapalloa ja lapset ovat perkeleen kidassa.


      • Anonyymi

        Haaviston valinta aiheuttaa venäjältä moninkertaista kiusaamista ja dialogin loppumista kokonaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haaviston valinta aiheuttaa venäjältä moninkertaista kiusaamista ja dialogin loppumista kokonaan.

        Ai jaa kun täällä juuri sinun hengenheimolainen saneli että Haavisto on Kremlin kätyri. Nyt sitten kelkka kääntyykin aivan toiseen suuntaan. Teillä hihhuleilla tulee monia unettomia öitä ennen vaaleja, kun pitää kaikella tapaa yrittää mustata Haaviston mainetta. Ja mitä sitten tapahtuu jos ja kun Haavisto todella valitaan? Sitten taitaa olla matkalipun hankinta kohti Ugandaa hyvin ajankohtaista....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai jaa kun täällä juuri sinun hengenheimolainen saneli että Haavisto on Kremlin kätyri. Nyt sitten kelkka kääntyykin aivan toiseen suuntaan. Teillä hihhuleilla tulee monia unettomia öitä ennen vaaleja, kun pitää kaikella tapaa yrittää mustata Haaviston mainetta. Ja mitä sitten tapahtuu jos ja kun Haavisto todella valitaan? Sitten taitaa olla matkalipun hankinta kohti Ugandaa hyvin ajankohtaista....

        Kätyri tai ei, mutta Haavisto yritti helpottaa venäläisten viisuminsaantia. Mihinhän suuntaan sinä käännyt, kun Haavisto jää taas toiseksi?
        Sinun kannattaa nukkua nyt jo varastoon, kun joudut sitten valvomaan vaalien jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kätyri tai ei, mutta Haavisto yritti helpottaa venäläisten viisuminsaantia. Mihinhän suuntaan sinä käännyt, kun Haavisto jää taas toiseksi?
        Sinun kannattaa nukkua nyt jo varastoon, kun joudut sitten valvomaan vaalien jälkeen.

        "Haavisto yritti helpottaa venäläisten viisuminsaantia. "

        Tuo oli 2019. Aika paljon on tapahtunut sen jälkeen, joten aika typerää vetää tuota esille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kätyri tai ei, mutta Haavisto yritti helpottaa venäläisten viisuminsaantia. Mihinhän suuntaan sinä käännyt, kun Haavisto jää taas toiseksi?
        Sinun kannattaa nukkua nyt jo varastoon, kun joudut sitten valvomaan vaalien jälkeen.

        Minulle on itse asiassa ihan sama kumpiko valitaan Haavisto vaiko Stubb. Toisella kierroksella äänestä varmuudella vain silloin jos siellä toisena on Halla-aho, Aaltola tai Väyrynen. Ja silloin äänestän tietysti vastaehdokasta.

        Nyt riemukkaasti huvittaa tuo teidän hihhuleiden pakokauhu, joka liittyy Haaviston mahdolliseen valintaan. Siihen liittyy aivan käsittämätöntä mystistä pelkoa, jolle ei voi kuin hymyillä. Kuinka jotkut voivat olla noin sekaisin vuonna 2023...


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Minulle on itse asiassa ihan sama kumpiko valitaan Haavisto vaiko Stubb. Toisella kierroksella äänestä varmuudella vain silloin jos siellä toisena on Halla-aho, Aaltola tai Väyrynen. Ja silloin äänestän tietysti vastaehdokasta.

        Nyt riemukkaasti huvittaa tuo teidän hihhuleiden pakokauhu, joka liittyy Haaviston mahdolliseen valintaan. Siihen liittyy aivan käsittämätöntä mystistä pelkoa, jolle ei voi kuin hymyillä. Kuinka jotkut voivat olla noin sekaisin vuonna 2023...

        Eipä osannut "mistänäitäoikeintulee" kätkeä Haavisto-fanitustaan:
        "joka liittyy Haaviston mahdolliseen valintaan."????

        Hänellä kun on se valtava pakokauhu, jos Haavisto jää taas kakkoseksi. Hänellähän on siitä asiantuntemusta ja kokemusta.
        Mitenkäs sitten suu pannaan?
        Kuinka joku voi olla noin sekaisin vielä 2023, että kuvittelee perätuupparista Suomen presidenttiä?


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Minulle on itse asiassa ihan sama kumpiko valitaan Haavisto vaiko Stubb. Toisella kierroksella äänestä varmuudella vain silloin jos siellä toisena on Halla-aho, Aaltola tai Väyrynen. Ja silloin äänestän tietysti vastaehdokasta.

        Nyt riemukkaasti huvittaa tuo teidän hihhuleiden pakokauhu, joka liittyy Haaviston mahdolliseen valintaan. Siihen liittyy aivan käsittämätöntä mystistä pelkoa, jolle ei voi kuin hymyillä. Kuinka jotkut voivat olla noin sekaisin vuonna 2023...

        ”Minulle on itse asiassa ihan sama kumpiko valitaan Haavisto vaiko Stubb”

        Samoin. Molemmilla mittava ulkopolitiikan kokemus ja sen myötä hyvin verkostuneita. Oma valintani on kallellaan Stubbiin, mutta en ole pettynyt mikäli Haavisto valiitaan.


      • Anonyymi

        Eniten se aiheuttaa aivoverenvuotoja muslimeille, joiden on koraanin mukaan tapettava homot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä osannut "mistänäitäoikeintulee" kätkeä Haavisto-fanitustaan:
        "joka liittyy Haaviston mahdolliseen valintaan."????

        Hänellä kun on se valtava pakokauhu, jos Haavisto jää taas kakkoseksi. Hänellähän on siitä asiantuntemusta ja kokemusta.
        Mitenkäs sitten suu pannaan?
        Kuinka joku voi olla noin sekaisin vielä 2023, että kuvittelee perätuupparista Suomen presidenttiä?

        Sinun kommenttesi teki sen, että äsken olin vielä epävarma että lähdenkö äänestämään, niin nyt ihan taatusti Haavisto saa ääneni. Tätä te hihhulit ette ymmärrä. Mitä enemmän te mekkaloitte Haavistoa vastaan, niin sitä enemmän minunlaiset lähtevät äänestämään häntä. Kaikki kun tietävät millaisia pellejä te oikein olette.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Sinun kommenttesi teki sen, että äsken olin vielä epävarma että lähdenkö äänestämään, niin nyt ihan taatusti Haavisto saa ääneni. Tätä te hihhulit ette ymmärrä. Mitä enemmän te mekkaloitte Haavistoa vastaan, niin sitä enemmän minunlaiset lähtevät äänestämään häntä. Kaikki kun tietävät millaisia pellejä te oikein olette.

        Tuota sinun valhettasi ei usko kukaan. Olet jo aikoja sitten tehnyt päätöksesi Haaviston puolesta.
        Mutta yksinkertaiset ihmiset yrittävät kätkeä äänestyskäyttäytymistään kun häpeävät perätuuppareita.


      • Kerro toki kuinka monta homoa muslimit ovat Suomessa tappaaneet? Kuinka monta hyökkäystä he ovat tehneet esim pride-kulkuetta vastaan?


      • Anonyymi

        "Paljon pienemmästäkin syystä on Suomessa olevat muslimit tehneet murhatöitä, leikelleet jopa lastensa kurkkuja auki "

        Kerrohan, missä ja milloin Suomessa on noin tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota sinun valhettasi ei usko kukaan. Olet jo aikoja sitten tehnyt päätöksesi Haaviston puolesta.
        Mutta yksinkertaiset ihmiset yrittävät kätkeä äänestyskäyttäytymistään kun häpeävät perätuuppareita.

        " yksinkertaiset ihmiset yrittävät kätkeä äänestyskäyttäytymistään"

        Eli tuon mukaan persut saivat aiikoinaan äänensä monelta yksinkertaiselta jotka eivät kehdanneet kertoa äänestyskäyttäytymistään.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Ai jaa kun täällä juuri sinun hengenheimolainen saneli että Haavisto on Kremlin kätyri. Nyt sitten kelkka kääntyykin aivan toiseen suuntaan. Teillä hihhuleilla tulee monia unettomia öitä ennen vaaleja, kun pitää kaikella tapaa yrittää mustata Haaviston mainetta. Ja mitä sitten tapahtuu jos ja kun Haavisto todella valitaan? Sitten taitaa olla matkalipun hankinta kohti Ugandaa hyvin ajankohtaista....

        En tiedä hengenheimolaisista mutta onhan se fakta , että venäjän kiusaaminen lisääntyy ja dialogi homoseksuaalin kanssa käy vähiin. Ei tuosta kannata suuttua koska se on niin.


    • Anonyymi

      Miksi? Eivätkö he kunnioita demokraattista valintaa.

      • Eivät. Itse asiassa hihhulit ovat demokratian vastainen voima.....


    • Anonyymi

      Melko naiveja ajatuksia.

    • Anonyymi

      Pitäisi kysyä, mitä teette, kun Stubb:ista tulee presidentti. (Huom! Suomessa presidenttiä ei valita, vaan se määrätään EU:n toimesta)

      • Jaa. Että siis Niinistökin on siis EU:n valitsema?

        PS. Juuri tälläiset typerääkin typerämmät salaliittoteoriat tekevät tästä palstasta aivan uskomattoman tyhmän...ja hauska....


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Jaa. Että siis Niinistökin on siis EU:n valitsema?

        PS. Juuri tälläiset typerääkin typerämmät salaliittoteoriat tekevät tästä palstasta aivan uskomattoman tyhmän...ja hauska....

        Siksikö sinäkin viihdyt täällä?
        Tyhmää houkuttelee tyhmien seura.


    • Anonyymi

      Minä voisin muuttaa vaikka heti Israeliin, oli Suomessa kuka vain presidenttinä.

      Aloittaja taas voisi jo hoidattaa oman uskovafobiansa, jonka hän mielessään aina jostain syystä kääntää uskovien homofobiaksi.

      • Anonyymi

        Ei ne ota sinne sossupummeja.


    • Anonyymi

      Kuinka moni valtionmies edes kättelisi humu pekkaa tai kävisi desifioimassa käden tai itsensä ja naapurit.

      • Anonyymi

        Aika moni valtionmies on jo niin tehnyt.


      • Anonyymi

        Jos kättelee paljon ihmisiä kannattaa kädet pestä ja desinfioida usein muutenkin.
        Eräs tutkimus kertoo nimittäin että joka kolmas jättää kätensä pesemättä wc-reissulla.


    • Anonyymi

      Eiköhän Pekka ole siinä siistimmässä päässä ja kädet ovat puhtaat. Ollessaan YK:n lähettiläänä rauhan sovittelijana Afrikassa hän tapasi sekä kristittyjä että muslimeja rauhaa hieroessaan ja joutui heitä kättelemään. YK:ssa hän tapasi ja kätteli maailman tärkeimpiä johtohenkilöitä. Hän tunsi monia heistä ja hänet tunnettiin ympäri maailmaa. Ulkominiterinä ollessaan hän tapasi myös lukuisia kuuluisia johtajia. Hänellä on laajat tärkeiden henkilöiden tuttavaverkostot kaikkialla.

    • Anonyymi

      Valitamme, teemme kymmeniä aloituksia joissa väitämme maailmanlopun koittavan ihan kohta ja uhriudumme. Jatkossa nussimme pilkutkin jokaisesta Haaviston presidenttinä pitämästä puheesta ja löydämme hänestä vikoja joita ei edes ole nimetty vielä.

      Joten oliko sulla vielä jotain muuta ?

      • Näinhän se varmaan menee. Valitus kuuluu varmaan jopa siitä, että Haaviston aikana vessapaperin on ollut väärän väristä....


      • Täytyy sanoa että harvinaisen rehellinen avautuminen vallitsevasta tilasta. Ropsit siitä.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Näinhän se varmaan menee. Valitus kuuluu varmaan jopa siitä, että Haaviston aikana vessapaperin on ollut väärän väristä....

        Aivan, ja eräät valittavat siitä, että Aaltolalla ei ole kokemusta sotkuisesta politiikasta. Ikäänkuin riiteleminen antaisi jotain lisäarvoa ihmisen epäpätevyydelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan, ja eräät valittavat siitä, että Aaltolalla ei ole kokemusta sotkuisesta politiikasta. Ikäänkuin riiteleminen antaisi jotain lisäarvoa ihmisen epäpätevyydelle.

        No valitettavasti asia on niin että Suomessa on tainnut olla vain kaksi presidenttiä jotka eivät olleet alun perin politiikkoja eivätkä puolueiden "suojatteja"

        Maailman tilanne on myöskin tällä hetkellä sellainen että punnukset kääntyvät Haaviston se kä tietenkin Stubbin kannalle vaikka jälkimmäiseen en ihan jaksa uskoa , liian kauan pois Suomen huippupolitiikasta toki hyvä kirittäjä voi olla . Eikä hänen uransa nyt kovin kummoinen ollut parhaimmillaankaan. Nythän elämme poikkeuksellisia aikoja vaikka presidentti on ennen kaikkea kansakunnan henkinen johtaja niin tällaisena aikana vaakakupissa painavat myös kokemus ja suhteet.


    • Anonyymi

      JOSKO PEKKA HAAVISTO VALITAAN.............
      EI TODELLAKAAN SUOMEEN KOMMUNISTI TIKTAAKTORIA.............
      VENÄJÄLLÄ LAVROV NAURAISI JO KAKSI VIIKKOA YHTEEN MENOON.........
      HOMOJA TAITAAVAT OLLA, KUN HALUSIVAT TIKTAAKTORIN, MEILÄ ON PUTIN JA PIAN SE ON TEILLÄKIN JA MATKA UKRAINAN RAJALLE.

    • Anonyymi

      Mites sillä Pekalla nykyään ulkoministeriössä menee ? Ylimielistä käytöstä, lopputilien jakamista ja kiukuttelua. Sitten kun siitä tehdään uutinen, otetaan eroitettu virkamies takaisin jne.

      • Gallupeista päätellen melko hyvin. En tosin itse häntä äänestä mutta sillä ei taas ole mitään tekemistä hänen seksuaalisuuden kanssa joka tuntuu palstalla olevan tärkein asia mutta veikkaan hänestä melko varmaa voittajaa ellei nyt nuo muut ehdokkaat jotenkin "miehisty" ja ota eroa kiinni. Lainausmerkeissä siksi että taitaa siellä pari naistakin olla jotka hekään eivät ääntäni saa mutta sillä ei ole tekemistä sukupuolen kanssa.


    • Anonyymi

      >> Jos Haavisto valitaan? <<

      Voisin vaikka syödä hattuni, jos Haavistoa EI valita. Sitten olen raskaasti erehtynyt, jos ei valita.

      Luulen kuitenkin tuntevani sen, johon uskon ja olen siinä uskossa, että Herra sallii Haaviston voittavan, sillä Haaviston voitto palvelee Jumalan tarkoitusperiä ja Hänen suunnitelmiaan suomalaisten ja eri ryhmien suhteen.

      • Anonyymi

        Ahaa, nyt siis kakka- Pekalla onkin oikein Jumalan mandaatti. Olette kyllä huvittavaa porukkaa ateisti takat.. No onhan tuokin tapa yrittää säilyttää kasvonsa kun olette huomanneet että takkiin tulee.
        Jumalan sallimus voi ristissä sentään ...


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      305
      3110
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1592
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1390
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      80
      1277
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      270
      1201
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      857
    Aihe