Onko täällä ketään joka olisi lähdössä Siljalla Helsingistä Tukholmaan marraskuun alussa? Olemme vaimon kanssa menossa ja on ollut puhetta, että yritettäisiin saada joku toinenkin mies seuraamme hyttiin. Vaimo on alle 40v, 180cm pitkä vaaleaverikkö, normaali painoinen ja hyvin seksikäs. Kumpikaan meistä ei ole ikinä harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa, olemme olleet yhdessä jo parikymmentä vuotta. Vaimoni ansaitsisi saada edes kerran vierasta ja itsekin voisin liittyä mukaan touhuihin, mikäli vaimo sellaisen näkisi mukavampana.
Vaimolle laivalla vierasta
19
2868
Vastaukset
Miks laivalla,maissakin onnistuu,riihimäki
- Anonyymi
Itseltäskö tuotakin kyselet.
- Anonyymi
Sielläkin päin tulee välillä käytyä. Pidetään mielessä :)
- Anonyymi
Tulkaa ennemmin viettämään hotelliviikonloppua tänne Tampereelle ;)
- Anonyymi
Kiitos kutsusta :)
Nyt ei ole kalenterissa hetkeen tilaa. Tuo tuleva risteily on ainoa hetki nyt toviin mahdollisesti toteuttaa tuollaista. Pidetään Tampere mielessä ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kutsusta :)
Nyt ei ole kalenterissa hetkeen tilaa. Tuo tuleva risteily on ainoa hetki nyt toviin mahdollisesti toteuttaa tuollaista. Pidetään Tampere mielessä ;)Oikein hyvä juttu ;)
- Anonyymi
No sehän sillä sinutkin elättää.
- Anonyymi
Missä Tampereen kimppa olisi?
T. Kiinnostunut
- Anonyymi
Lähden 27.10 victorialla 22h risteilylle. Jos löytyis paria tai naista niin vois sopia jo ennakkoon. Aki 52
- Anonyymi
Katos katos määkijän itsensä esittely kierros vaan jatkuu. Hehehehehh mitähän täänään määkijästä vielä paljastuu.
- Anonyymi
Kiinnostaa
- Anonyymi
Ei siljalla kulje nukyään kuin juopot ja huo rat.
- Anonyymi
Jos asiakaskunta tuollaista niin valitsin oikean laivan
- Anonyymi
Moikku, jos kuuskymppinen, fiksu ja viriili kelpaa niin sopii kyllä ja oikein mielelläni osallistun.
- Anonyymi
Laitoin viestiä
- Anonyymi
Huomenna 25.10 turku-Tukholma paltic Princes. Innokas apumies lähdössä laivareissulle. Ikä 42, vartalo hyvä. Pareja tai vaikka innokkaita naisia menossa? No, miksipä ei miehiäkin, jos oikein innostuu.
- Anonyymi
Onko kiinnostuneita huomenna?
- Anonyymi
Moi!
Olen 35-vuotias poikamies ja harrastan tällaisia "palvelutehtäviä" toisinaan.
Tosin minulla on melko tiukat kriterit: Daamin pitä olla jokseenkin sievä ja kohtuullisen selvin päin ja osata edes jotenkin tanssia. Hänen pitää pukeutua juuri minua varten: Korkokengät ja sievä menoasu, esim. musta halkiohame ja ohut valkoinen pusero, alla tyylikkäät rintaliivit ja sukkanauhaliivit (tai korsetti) tai avokaulainen juhlaleninki sekä saumasukat. Tarvittaessa voin itsekin varata vähän paremman hytin. Aviomies saa tulla mukaan, mutta osallistua vain katsojana. Minulle riittää pelkästään pillun kanssa askarointi - ei siis muita aukkoja ellei daami itse tahdo. Käytän aina kondomia pillua "työstäessäni", mutta spermat lasken minne itse haluan (en siis pilluun). Tiedän, että siitä aiheutuu jonkin verran sotkua, mutta se on minun palkkioni.
Apumies
Ketjusta on poistettu 183 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä772727Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2811559Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871351
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991321Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3941260Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381007Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2929Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun321832Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254822