Vaimolle laivalla vierasta

Anonyymi-ap

Onko täällä ketään joka olisi lähdössä Siljalla Helsingistä Tukholmaan marraskuun alussa? Olemme vaimon kanssa menossa ja on ollut puhetta, että yritettäisiin saada joku toinenkin mies seuraamme hyttiin. Vaimo on alle 40v, 180cm pitkä vaaleaverikkö, normaali painoinen ja hyvin seksikäs. Kumpikaan meistä ei ole ikinä harrastanut seksiä kenenkään muun kanssa, olemme olleet yhdessä jo parikymmentä vuotta. Vaimoni ansaitsisi saada edes kerran vierasta ja itsekin voisin liittyä mukaan touhuihin, mikäli vaimo sellaisen näkisi mukavampana.

18

2404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miks laivalla,maissakin onnistuu,riihimäki

      • Anonyymi

        Itseltäskö tuotakin kyselet.


      • Anonyymi

        Sielläkin päin tulee välillä käytyä. Pidetään mielessä :)


    • Anonyymi

      Tulkaa ennemmin viettämään hotelliviikonloppua tänne Tampereelle ;)

      • Anonyymi

        Kiitos kutsusta :)
        Nyt ei ole kalenterissa hetkeen tilaa. Tuo tuleva risteily on ainoa hetki nyt toviin mahdollisesti toteuttaa tuollaista. Pidetään Tampere mielessä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kutsusta :)
        Nyt ei ole kalenterissa hetkeen tilaa. Tuo tuleva risteily on ainoa hetki nyt toviin mahdollisesti toteuttaa tuollaista. Pidetään Tampere mielessä ;)

        Oikein hyvä juttu ;)


      • Anonyymi

        No sehän sillä sinutkin elättää.


      • Anonyymi

        Missä Tampereen kimppa olisi?
        T. Kiinnostunut


    • Anonyymi

      Lähden 27.10 victorialla 22h risteilylle. Jos löytyis paria tai naista niin vois sopia jo ennakkoon. Aki 52

      • Anonyymi

        Katos katos määkijän itsensä esittely kierros vaan jatkuu. Hehehehehh mitähän täänään määkijästä vielä paljastuu.


    • Anonyymi

      Kiinnostaa

    • Anonyymi

      Ei siljalla kulje nukyään kuin juopot ja huo rat.

    • Anonyymi

      Jos asiakaskunta tuollaista niin valitsin oikean laivan

    • Anonyymi

      Moikku, jos kuuskymppinen, fiksu ja viriili kelpaa niin sopii kyllä ja oikein mielelläni osallistun.

    • Anonyymi

      Laitoin viestiä

    • Anonyymi

      Huomenna 25.10 turku-Tukholma paltic Princes. Innokas apumies lähdössä laivareissulle. Ikä 42, vartalo hyvä. Pareja tai vaikka innokkaita naisia menossa? No, miksipä ei miehiäkin, jos oikein innostuu.

    • Anonyymi

      Onko kiinnostuneita huomenna?

    • Anonyymi

      Moi!
      Olen 35-vuotias poikamies ja harrastan tällaisia "palvelutehtäviä" toisinaan.
      Tosin minulla on melko tiukat kriterit: Daamin pitä olla jokseenkin sievä ja kohtuullisen selvin päin ja osata edes jotenkin tanssia. Hänen pitää pukeutua juuri minua varten: Korkokengät ja sievä menoasu, esim. musta halkiohame ja ohut valkoinen pusero, alla tyylikkäät rintaliivit ja sukkanauhaliivit (tai korsetti) tai avokaulainen juhlaleninki sekä saumasukat. Tarvittaessa voin itsekin varata vähän paremman hytin. Aviomies saa tulla mukaan, mutta osallistua vain katsojana. Minulle riittää pelkästään pillun kanssa askarointi - ei siis muita aukkoja ellei daami itse tahdo. Käytän aina kondomia pillua "työstäessäni", mutta spermat lasken minne itse haluan (en siis pilluun). Tiedän, että siitä aiheutuu jonkin verran sotkua, mutta se on minun palkkioni.

      Apumies

    Ketjusta on poistettu 183 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      297
      2658
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      99
      2085
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      164
      1459
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1020
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe