Ihan kauheeta, aivan kamalaa: jeesus on kuollu!
Voisiko se jumala raskauttaa jonkun uuden neitsyen, jotta me saatas ihka elävä pelastaja ja vapahtaja?
Ois tosi päheetä päästä seuraamaan livenä jeesus kakkosen ihmetekoja.
se jeesus kakkonen vois muuttaa veden Koskenkorvaksi eli kossuksi.
Sit se jeesus kakkonen vois tehtailla rahaa ihan hulluna. Saatas Suomen velat kuitattua.
jeesus kakkonen vois tehhä monta muutakin ihmetekoa, kuten energian luominen tyhjästä. Saatas sit sähkön hinta alas.
Niin jotta oi rakas jumala, kaikkivaltias isä, kaiken luoja, aviottoman jeesuksen isä,
toiveiden täyttäjä, armollinen henkiolento, vedenpaisumuksen tekijä, kielletyn omenapuun kasvattaja, puhuvien käärmeiden tekijä: paas nyt lihaa piiloon, ja raskauta vaikkapa se naapurin Pertti. Josko Pertti sitten synnyttäisi ihka elävän jeesus kakkosen.
Kiitos jo etukäteen!
jeesus on kuollu!
14
273
Vastaukset
- Anonyymi
oletko varma? onko ruumis löydetty? pitää olla todisteet
- Anonyymi
On se kuollu, madot söi sen. Siks jeesuksen ruumiista ei löydy edes sitä pienintä läskinpalasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se kuollu, madot söi sen. Siks jeesuksen ruumiista ei löydy edes sitä pienintä läskinpalasta.
Ja sitten vielä ihmettelette, miksi Jumala rankaisee tätä maailmaa sodilla, kulkutaudeilla jne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten vielä ihmettelette, miksi Jumala rankaisee tätä maailmaa sodilla, kulkutaudeilla jne!
No voi kauheesti paljo anteeks!
Nonni: nytku mä pyysin anteeks, ni jumala lopetti heti kaikki sodat.
Kyä se jeesus elää ja jumalakin on siis totta! Totta mosses, sanon ma! - Anonyymi
jeesuksen ruumiinosa on löydetty!
Löydetty osa on peräaukon reikä. Tämä jos mikä todistaa jeesuksen olleen ihka elävä ja todellinen! - Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18057658X
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Kuningas David on kuollut arkkukin löytyy.
- Anonyymi
Juuri tulleen tiedon mukaan Israelista on löytynyt pätkä jeesuksen peräsuolta.
Suolenpätkä oli täynnä kultaa, timantteja ja muita aarteita. Suoliston loppuosa on vielä hakusassa.
Suoli tuoksui mirhamille ja mitä hienoimmalle parfyymille.
jeesus ei kakannut muiden ihmisten tapaan. Hän ei myöskään päästänyt pahanhajuisia pieruja, vaan hänen päästönsä olivat taivaallisen ihanan tuoksuisia.- Anonyymi
Israelissa pääpaikalla on moskeija pahat sai taas JAHVEN KÄDESTÄ. NIIN.
- Anonyymi
jeesuksen palleja eli kiveksiä ei ole löytynyt ahkerista etsinnöistä huolimatta.
Oliko jeesuksella edes kiveksiä? Mainitseeko raamatut asiasta mitään?- Anonyymi
Etsit vai kuolleiden esinahkoja miltä Davidin esinahka näyttää ?
Jeesus on kuollut sekulaareille, mutta Hänen omilleen Hän elää.
Tapasipa haudan jälkeenkin useita kymmeniä ihmisiä, ja toteutti sanansa;
Joh. 14:3 Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen- Anonyymi
Tosi jänskää! Mun edesmenyt isoisoisä tapasi kuolemansa jälkeen ainakin sata henkilöä. Sit se lansi avaruusraketilla marsiin.
Se kävi myös kuussa ainaki kuudesti. Tämä kaikki kuolemansa jälkeen.
Tämä tarina on tosi! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi jänskää! Mun edesmenyt isoisoisä tapasi kuolemansa jälkeen ainakin sata henkilöä. Sit se lansi avaruusraketilla marsiin.
Se kävi myös kuussa ainaki kuudesti. Tämä kaikki kuolemansa jälkeen.
Tämä tarina on tosi!Jeesus onkin pelastanut miljoonia paholaiseota ja pahuudesta. Käänny sinäkin pois pahuudesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124430MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862270Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5591744Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011471Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167- 71121
Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908