Päihdehoitopaikat päivähoitopaikkoja

Anonyymi-ap

Pitää ihmetellä miksi päihdehoitopaikat täyttyvät ihmisitä joilla ei ole minkäänlaista riippuvuutta. Lähinnä vankilaan meneviä ja palaavia ja muita tyhjäntoimittajia. Eikös asunnottomille ole omat palvelut ja pitkäaikaisongelmaisilla omat asuntolat jne.. Koska löydämme paikan jossa voi hoitaa vieroitusoireita, päästä niistä eroon ja mielellään ehkäistä ongelman uusiutumista?

4

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päihteitä käyttävien ihmisten tuomat harmit, Näiden perheet kärsivät ja varsinkin lasten elämä on ihan helvettiä, ei ruokaa , ei siisteyttä ei hygieniaa,ei turvallisuutta, Kauheaa elämää. ei paljon pahempaa voi olla . SUOMESSA KAUHISTELLAAN ELÄMÄÄ JOISSA OLLAAN SODAN JALOISSA MUTTA EI TÄMÄ OLE YHTÄÄN HELPOMPAA . Kaiken sen lisäksi kärsii naapurit , Kauhea löyhkä siivottomista kodeista ja älämölyt päälle . Sosiaali tädit kauhaen paineen alla kun satoja tapauksia ja henkilökuntaa liian vähän. Henkilökunta monesti saa lokaa ja uhkauksia kun joutuu puuttumaan.poliisit joutuvat usein menemään näiden surkeiden koteihin joissa kohtaavat mitä iljettävimpiä tilanteita ja aina vaan enemmissä määrin. Vankilat täynnä näitä päihteissä tyhmyyksiä tehneitä ja eipä siellä vankilan sisällä useinkaan mikään käyttö loppu. Nämä lapset monesti jatkavat tätä sukurasitetta kun ei ole muuta mallia nähnyt. Monesti on puhuttu kannabiksen hyväksymisestä ja alkoholin kuljettamisesta kotiin. EI MITÄÄN JÄRKEÄ, SOTE ei pysty lisäämään hoitoihin tarvittavaa henkilöstöä ei tiloja ja kaikki maksa mielettömiä summia vaan nyt jo lopetetaan näitä pisteitä. Samalla tilanne pahenee, huumeet ihan pikkulapsille arkipäivää javanhemmat käyttäjät rappiotilassa.

• Anonyymi

Caps locki vissiin mennyt päälle

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 ­­N­y­m­­f­o­­m­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Mistä sinä tiedän miten joku toinen tarvitsee apua ei sitä ulkoapäin näe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1279
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1068
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1020
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      979
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      156
      944
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      943
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      856
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      771
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      705
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      704
    Aihe