Kun...

Kauniit ja Rohkeat fani

olin menossa LA:sta lentokoneella Lasvegasiin käymään erään tutun luona, tapahtui sellanen juttu että minulla oli 2. luokan paikkalippu. Mutta sitten lentoemäntä tuli ja ilmotti että se oli varattu jostain kumman syystä. Ja hän sanoi sitten minulle että voin mennä 1. luokkaan istumaan. Kysyin vielä että käykö se, ja tämä lentoemäntä kävi kysymässä kapteenilta ja se kävi. Jouduin 1. luokkaan. Se oli muuten ihan täynnä paitsi yksi paikka oli vapaana 3 penkkirivissä. en aluksi huomannut kuka vieressä istui, koska hän katsoi ystävänsä kanssa tietokoneelta jotain. Kun hän puhui niin huomasin että siinä istuikin itse Hunter Tylo (Taylor Forrester). En´esittänyt itseäni vielä siinä vaiheessa koska en uskaltanut. Mutta keräsin rohkeuteni ja sanoin kuka olin. Sanoin katsovani kauniita ja rohkeita joka kerta ja sanoin hänelle että Taylor on suosikki näyttelijäni ja että oli ilo tavata näin oikeasti ettei vain tv-ohjelman välityksellä. Sitten tuli juteltua kaikenlaista mukavaa. Huomasin että kun lapset tuli puheen aiheeksi, niin hän puhui niistä aika paljoin. Kun olimme Vegasissa niin hän pyysi minua vielä syömään hänen kanssaan. No tietenkin suostuin siihen. Ja lopuksi pyysin häneltä vielä nimmarin. Ja hän antoi vielä käyntikorttinsakkin.
Ja pyysi käymään heidän luonaan ennenkuin lähtisin takaisin suomeen, siis hänen kotonaan. Hunter oli ihan mukava ihminen näin oikeasti tavattaessa.

1

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niii

ihq

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe