Kun...

Kauniit ja Rohkeat fani

olin menossa LA:sta lentokoneella Lasvegasiin käymään erään tutun luona, tapahtui sellanen juttu että minulla oli 2. luokan paikkalippu. Mutta sitten lentoemäntä tuli ja ilmotti että se oli varattu jostain kumman syystä. Ja hän sanoi sitten minulle että voin mennä 1. luokkaan istumaan. Kysyin vielä että käykö se, ja tämä lentoemäntä kävi kysymässä kapteenilta ja se kävi. Jouduin 1. luokkaan. Se oli muuten ihan täynnä paitsi yksi paikka oli vapaana 3 penkkirivissä. en aluksi huomannut kuka vieressä istui, koska hän katsoi ystävänsä kanssa tietokoneelta jotain. Kun hän puhui niin huomasin että siinä istuikin itse Hunter Tylo (Taylor Forrester). En´esittänyt itseäni vielä siinä vaiheessa koska en uskaltanut. Mutta keräsin rohkeuteni ja sanoin kuka olin. Sanoin katsovani kauniita ja rohkeita joka kerta ja sanoin hänelle että Taylor on suosikki näyttelijäni ja että oli ilo tavata näin oikeasti ettei vain tv-ohjelman välityksellä. Sitten tuli juteltua kaikenlaista mukavaa. Huomasin että kun lapset tuli puheen aiheeksi, niin hän puhui niistä aika paljoin. Kun olimme Vegasissa niin hän pyysi minua vielä syömään hänen kanssaan. No tietenkin suostuin siihen. Ja lopuksi pyysin häneltä vielä nimmarin. Ja hän antoi vielä käyntikorttinsakkin.
Ja pyysi käymään heidän luonaan ennenkuin lähtisin takaisin suomeen, siis hänen kotonaan. Hunter oli ihan mukava ihminen näin oikeasti tavattaessa.

1

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niii

ihq

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      86
      3939
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3747
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2225
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      55
      2188
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2084
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1756
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1183
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      106
      1180
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1109
    Aihe