Vatajankoski Oy:n toimiston liepeillä asioi autoilija, jonka ajoneuvo oli rekisteröity Ukrainaan. Yhtiö epäilee, että henkilö yritti päästä toimiston langattomaan sisäverkkoon, Aamulehti kertoo.
Vakoojia liikkeellä ukraina kilvillä.
18
1163
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta alkaa Venäjän (Ukrainan) eiku Natonko hyökkäys
- Anonyymi
On tämä syksynaika kovaa aikaa joillekkin. Pian on taas kevät ja taas ahdistaa ihmisiä.
- Anonyymi
Jaa. Ittee ahdistaa aina oli syksy, talvi, kevät tai kesä.
- Anonyymi
Vatajankosken toimisto ei ole Parkanossa vaan Kankaanpäässä. Siis ihan väärä palsta tämä.
- Anonyymi
Tekijät täältä
- Anonyymi
Eiköhän ne kuitenkin venäjältä ole ne tekijät. Toki saattavat olla olleet täällä jo muutamia vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne kuitenkin venäjältä ole ne tekijät. Toki saattavat olla olleet täällä jo muutamia vuosia.
Miksi auto on Ukrainan kilvissä jos tekijät on Venäjältä? Hämäystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi auto on Ukrainan kilvissä jos tekijät on Venäjältä? Hämäystä?
Niitä on paljon Suomessa. Sinisilmäiset suomalaiset. Ryssiä ovat useimmat ukrainalaiset.
- Anonyymi
Tuolla eräässä paikassa asuntoauto lähti moottori vinkuen kun huomasi että paikalla on muitakin. Voi funtsia että millä asioilla oltiin.
- Anonyymi
Ehkä vetelivät sähköjohtoja solmuun. Tai sitten vetelivät käteensä.
- Anonyymi
Vai kävelivät veteensä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai kävelivät veteensä?
Asuntoautossa kaikki tutut virpoo? No vanha vitsi.
- Anonyymi
Missä venäjän miehet ovat https://youtu.be/T6QWlA0G-1M?si=ahL2Q6XSpgziGVwj
- Anonyymi
Kohta riittää venalaisia naisia suomalaisille miehille kun on venalaisia miehia tarpeeksi sodassa kuollut ellei Suomikin sotaan joudu.
- Anonyymi
Ei suami mihinkään sotaan joudu meillä on naton suoja ja sieltä tuloo amerikan jesse pualustaan meitä. Me olemme vain tukiaisilla kotona.
- Anonyymi
Taitaa Amerikan Jessellä olla muuta tekemistä siinä vaiheessa kun täällä sota syttyy.
- Anonyymi
Juu, ei se Jessekään ihan joka paikkaan ehdi. Vietnamiin ehti ja Allenden tappamaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393