Helluntailaisuuden kritisointi

Anonyymi-ap

Helluntailausuudessa ei saa kritisoida sitä.
He jopa vauhkoontuvat ja menettävät malttinsa.
Mitä järkeä on kuulua Helluntaiseurakuntaan joka hyväksyy kaksoisjäsenyyden ja pitää adventisteja kristittyinä (kasteyhteys).
Helluntaipastoreilla ei ole puhtaat jauhot pussissa.

24

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hulluntailaiset sanoivat, että he ovat synnittömiä aikuisena tapahtuneen upotuskasteen jälkeen!

      Kaikki täyttä sontaa ja Raamatun Uuden Testamentin Vastaisia!

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­­N­­y­­m­­­f­­o­­­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18058755I

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Helluntailaiseen pyhityselämään kuuluvat hengillä täyttymiset (=kielillä puhuminen) ja pari tippaa mehukattia halvasta muovisesta shottilasista kerran kuukaudessa.
      Nämä antavat pyhän ja pelastusvarman tunteen.

    • Anonyymi

      Kyse on sielullisesta ja tunteisiin perustuvasta uskosta.

    • Anonyymi

      Helluntailaisuus on aate.
      Näin heidän pastorinsa ovat päättäneet.
      Se kyllä huomaa että aatteesta on kyse.

      "Helluntaiseurakunnat eivät ole uskonnollisia yhteisöjä, vaan ne on rekisteröity aatteellisiksi yhdistyksiksi. Yhdistyksen johdossa on hallitus."

    • Anonyymi

      Mitä helluntaiaatteen jäsenet eivät rukoile ?
      - eivät ainakaan sitä mitä Jeesus kehoittaa, "RUKOILKAA..."
      Heillä on eri jeesukset.

      Mat 24:20

      "Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina."

      Mat 26:41

      "Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko."

    • Anonyymi

      Helluntaipastorit tahtovat vaieta ja kieltää Helluntailaisuuden pimeän ja jumalattoman historian.
      Pastorit saisivat pyytää anteeksi jäseniltään tästäkin eksytyksestä.

      • Anonyymi

        Luterilaiset voisivat pyytää seurakuntalaisiltaan anteeksi sitä että he kuuluvat ISISin kaltaiseen uskontoon, joka tapatti anabaptistit 1500-luvulla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaiset voisivat pyytää seurakuntalaisiltaan anteeksi sitä että he kuuluvat ISISin kaltaiseen uskontoon, joka tapatti anabaptistit 1500-luvulla!

        ISIS tuntuu olevan helluntailaisten suosikki. Tappamienn kiehtoo heitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaiset voisivat pyytää seurakuntalaisiltaan anteeksi sitä että he kuuluvat ISISin kaltaiseen uskontoon, joka tapatti anabaptistit 1500-luvulla!

        Kuninkaita maan päämiehenä olleita luterilaisia ei ole ollut. Jos joku tietää sellaisista kertokoon sen. Luterilaisilla joilla kuninkaanaan on Herra Kristus heillä ei ole oikeutta tappaa ketään, mutta harhaoppisten ja heissä asuvien riivaajien karkottaminen on jokaisen luterilaisen pyhä velvollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuninkaita maan päämiehenä olleita luterilaisia ei ole ollut. Jos joku tietää sellaisista kertokoon sen. Luterilaisilla joilla kuninkaanaan on Herra Kristus heillä ei ole oikeutta tappaa ketään, mutta harhaoppisten ja heissä asuvien riivaajien karkottaminen on jokaisen luterilaisen pyhä velvollisuus.

        Ei ISISilläkään ole ollut kuninkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuninkaita maan päämiehenä olleita luterilaisia ei ole ollut. Jos joku tietää sellaisista kertokoon sen. Luterilaisilla joilla kuninkaanaan on Herra Kristus heillä ei ole oikeutta tappaa ketään, mutta harhaoppisten ja heissä asuvien riivaajien karkottaminen on jokaisen luterilaisen pyhä velvollisuus.

        Lutterissa ei ole ainuttakaan joka vli karkottaa mitään riivaavia henkiä.

        Enempää kuin oppiherrallaankaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lutterissa ei ole ainuttakaan joka vli karkottaa mitään riivaavia henkiä.

        Enempää kuin oppiherrallaankaan.

        helluntailaisuudessa ne "rivaajat" on jokaisen itsensä "korvien välissä",

        "JOKAISTA kiusaa hänen OMA HIMONSA , joka häntä houkuttelee"
        Jaak. 1: 13-15


    • Anonyymi

      Helluntailaisuus on aika vaarallinen lahko.
      Se sekoittaa jopa pään.

      • Anonyymi

        Taidat puhua itsestäsi?


      • Anonyymi

        Juttele helluntaiuskonnon uhrien kanssa.
        Mitkä henget ja rikkavilja vaikuttavat hulluntailaisuudessa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat puhua itsestäsi?

        Etkö usko että mistä hengestä Helluntailaisuus on syntynyt ?
        Mausteeksi lisätään hurmosta.
        Ihan kuin olisivat juovuksissa.


    • Anonyymi

      Helluntaipastorit tahtovat vaieta ja kieltää Helluntailaisuuden pimeän ja jumalattoman historian.

      Millaiset "anal- baptistit" perustivat helluntailaisuuden?

    • Anonyymi

      Nehän hässii niiden kakarat ja ryövää heidän omaisuuden pikkuhiljaa.

      • Anonyymi

        Et taida ymmärtää mitä puhut.


    • Helluntaiseurakunta kun vaan SATTUU OLEMAAN OikeaOppisin seurakunta Suomessa tällä hetkellä.. Se van on niin ja SILLÄ SIPLUT!

      • Anonyymi

        niinhän sä , LUULET .


    • Anonyymi

      Vauvakastetut vauhkoontuvat, kun heitä kutsuu vauvakastetuiksi.
      Kohta alkaa tulla saastaa, valheita, herjauksia, sodomiaa....

    • Anonyymi

      Helluntailaisuudessa puheet ovat

      - - tarkoituksenhakuisia
      -- mielisteleviä
      -- ei mitään vahvaa ruokaa

      Samanlaisia öyhöttäjiä ovat kuin sapatistit.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe