Sieltä pääsee ulos joko Israeliin, tai Egyptiin johon myös on yhteinen raja. Israel toki pisti rajan kiinni koska sieltä tuli teroja tappaman naisia ja lapsia.
Epykti on sellainen Muslimi-maa, ovat samaa sakkia kuin Palestiinalaiset, ainakin siis uskonnollisesti.
Eikös samanmieliset yleensä auta toisiaan?
No, Epygti on nyt kuitenkin jo kauan sitten pistänyt rajan Gazaan käytännössä kiinni. Sieltä ei saa tulla. Tämä tiukennus tapahtui sitä asti kun HOMOS terot otti vallan.
Että sellaista yhteistyötä.
Miksei edes Egypti halua Palestiinalaisia auttaa?
Mites tää Gaza
19
241
Vastaukset
Egyptissä myös kyllä on muslimikiihkoilijoita, mutta nykyhallitus siellä pitää niitä kovassa kurissa.
Egyptille on tärkeämpää rauha ja turistirahat pyramidinkatsojilta, sekä tulot Suezin kanavasta, kuin jatkuva sotiminen Israelin kanssa. Aivan ymmärrettävää.- Anonyymi
Mitä sotaa tarvittaisiin Israelin kanssa siihen että Gazasta saa vapaasti kulkea Epugtiin; tai edes ylipäätään kulkea.
Nyt ei saa.
Edes Islamistit itse eivät pidä Palestiinalaisista HOMOS teroilun takia. Anonyymi kirjoitti:
Mitä sotaa tarvittaisiin Israelin kanssa siihen että Gazasta saa vapaasti kulkea Epugtiin; tai edes ylipäätään kulkea.
Nyt ei saa.
Edes Islamistit itse eivät pidä Palestiinalaisista HOMOS teroilun takia.No eiköhän ne hamaslaiset nimenomaan Egyptistä rakettejaan Gazaan kantele.
Jos raja olisi appoauki niin enemmän raketteja kanneltaisiin.- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
No eiköhän ne hamaslaiset nimenomaan Egyptistä rakettejaan Gazaan kantele.
Jos raja olisi appoauki niin enemmän raketteja kanneltaisiin.Mutta kun EI kanna.
Egypti pisti sen rajan kiinni täsmälleen silloin kun HOMOS nousi valtaan.
Tutustuisit asiaan. Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei saa.
Edes Islamistit itse eivät pidä Palestiinalaisista HOMOS teroilun takia.Minä voin auta tuntuu että pää on tosi tyhjä sama kuin minun auto akku on tyhjiä hhhhhhhhhh
Israil toivo että kaikki Muslmi maa auta palastiinalaisista siksi palastiin tulee tyhjä siellä ei ketä ei muslmi ei kristus sitten Isreail rakentaa uskonto maa- Anonyymi
brusli.bulls kirjoitti:
Minä voin auta tuntuu että pää on tosi tyhjä sama kuin minun auto akku on tyhjiä hhhhhhhhhh
Israil toivo että kaikki Muslmi maa auta palastiinalaisista siksi palastiin tulee tyhjä siellä ei ketä ei muslmi ei kristus sitten Isreail rakentaa uskonto maaAnnatko osoitteen niin lähetän sulle likaisia kenkiä?
Anonyymi kirjoitti:
Annatko osoitteen niin lähetän sulle likaisia kenkiä?
Jos talvi kenkiä se on hyvä kohta on talvi sinä tiedät hhhhhhhh
- Anonyymi
brusli.bulls kirjoitti:
Jos talvi kenkiä se on hyvä kohta on talvi sinä tiedät hhhhhhhh
Eikös musluikut pidä kenkiä jotenkin loukkaavina?
Varsinkin likaisia.
Mikä on pahin loukkaus jonka voi musluikulle sanoa? Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun EI kanna.
Egypti pisti sen rajan kiinni täsmälleen silloin kun HOMOS nousi valtaan.
Tutustuisit asiaan.Mikään raja ei ole täysin umpi.
Gazalla on vielä rantaakin aika pitkästi. Kyllä siitä pikku vene voi huomaamatta luikahtaa.Anonyymi kirjoitti:
Eikös musluikut pidä kenkiä jotenkin loukkaavina?
Varsinkin likaisia.
Mikä on pahin loukkaus jonka voi musluikulle sanoa?Missä kenkiä on kohta talvi
Lammas laitta tulemaan tarvit osoite ok mutta kirjoita sinun nimi myös älä pelkää Suomi on sananvapa maa et elä valko venäjä hhhhhhhhhh
Pelkuri istut tietokone takana olen varma et uskalla menee yksin wc ,Mutta laitta kenkiäbrusli.bulls kirjoitti:
Missä kenkiä on kohta talvi
Lammas laitta tulemaan tarvit osoite ok mutta kirjoita sinun nimi myös älä pelkää Suomi on sananvapa maa et elä valko venäjä hhhhhhhhhh
Pelkuri istut tietokone takana olen varma et uskalla menee yksin wc ,Mutta laitta kenkiäHyviä talvikenkiä saa kirpputoreilta yms. second hand kaupoista melko halvalla.
Kuten SPR:n Kontti-myymälöistä.
Helluntailaisten kierrätysmyymälöissä on myös hyviä kenkiä ja takkeja ja muitakin vaatteita, ja vielä halvemmalla kuin Kontissa. Niistä saa myös leipää joskus ilmaiseksi, vaikka kassillisen jos tahtoo.kekek-kekek kirjoitti:
Hyviä talvikenkiä saa kirpputoreilta yms. second hand kaupoista melko halvalla.
Kuten SPR:n Kontti-myymälöistä.
Helluntailaisten kierrätysmyymälöissä on myös hyviä kenkiä ja takkeja ja muitakin vaatteita, ja vielä halvemmalla kuin Kontissa. Niistä saa myös leipää joskus ilmaiseksi, vaikka kassillisen jos tahtoo.Hyvää nyt tiesin kiitos info
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18058816z
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Gaza Media Läsktop v2.0.
- Anonyymi
Epykti ei halua olla tuon syöpäläispesän kanssa missään tekemisissä koska niistä on vain haittaa
- Anonyymi
On se hullua, että Israel katkaisee tahallaan vedet ja sähköt osasta maastaan. Sitten meidän muiden pitää maksaa sinne rekoilla avustuskuljetuksia.
Ihan kuin Suomi vaikka päättäisi rakentaa muurin vaikka Porvoon ympärille ja joka aamu sieltä muualle töihin pyrkivät jonottaisivat tunnin pari tai jopa enemmän, kun mielivaltaisesti rajoitetaan töihin pääsyä. No pian Loviisaan ja Helsinkiin ei enää palkattaisi porvoolaisia, kun he ovat epäluotettavia eivätkä useinkaan saavu ajoissa töihin. Sitten ihmeteltäisiin kun porvoolaiset alkaisivat kapinoida.
Varmaan pian Venäjä katkaisee palvelut tuosta Suomen rajalta ja naureskelee sitten kun viemme sinne rekkalasteittain ilmaista tavaraa.- Anonyymi
Unohtuks sulta että HOMOS alkoi ammuskelemaan raketteja ja hyökkäsi siivilien kimppuun.
Rekat ei pääse Palesitinoihin perille kun se Epykti ei oo avannu sitä HOMOS valtaannousun jälkeen sulkemaansa rajaa. - Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Ei pidä.
Juuri näin.
Länsimaat auttaa hädässä olevia länsimaita.
Jos Arabit katsoo että Palestiinalaiset tarvitsee jotain apua niin eiköhän heillä ole tarpeeksi sitä öljy-rahaa sinne lähettää apua; ja jos ARABEJA ei kiinnosta auttaa "omiaan" niin vittuako me sitten autettaisiin?
HOMOS niittää sitä mitä kylvää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097102Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662116- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541116Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992