Hei! Osaisiko joku vinkata mitä kanavaa pitkin voisi tiedustella kimppakyytejä Kuopion alueella? Harjoitteluni vuoksi joudun kulkemaan Kuopio-Siilinjärvi väliä loppuvuoden, ja bussilla matkoihin menee päivässä aikaa useampi tunti. Säästäisi huomattavasti siis aikaa, jos joku sattuisi kulkemaan samaa väliä. :)
Kimppakyyti
7
615
Vastaukset
- Anonyymi
Aika moni kulkee samaa väliä, mutta haluavatko he kuskata juuri sinua onkin sitten jo toinen kysymys.
- Anonyymi
Kyllä ainakin mieskuskit haluavat kuskata kun saavat bensarahat karvakukkarosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ainakin mieskuskit haluavat kuskata kun saavat bensarahat karvakukkarosta.
Make täällä, mä voin kuskailla sua Kuopioon vaikka joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei. Tässä ois yks parikymppinen jäbä. Mä voin heittää sut Kuopioon ja myös hakee takaisin.
- Anonyymi
Rahalla ei liene mitään väliä?
- Anonyymi
Hieno ja aiheellinen keskustelunaloitus! Paitsi, että itselleen täysin tuntemattomien kyytiin ei kannata koskaan mennä. Siinä voi käydä itselle hyvin huonosti. Mutta jos tästä joku rehellinen, omalla nimellään ilmoittautuva ihminen saisi kerättyä vaikka facebookin tms. kautta useamman ihmisen samaan kimppakyytiin, niin onhan se ideana hemme*in hieno.
- Anonyymi
Meitä on täällä 4500 siiliä jotka pendelöi kuopioon joka arkipäivä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2412608Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122152Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3231880- 1031629
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois851540Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016