Kimppakyyti

Anonyymi-ap

Hei! Osaisiko joku vinkata mitä kanavaa pitkin voisi tiedustella kimppakyytejä Kuopion alueella? Harjoitteluni vuoksi joudun kulkemaan Kuopio-Siilinjärvi väliä loppuvuoden, ja bussilla matkoihin menee päivässä aikaa useampi tunti. Säästäisi huomattavasti siis aikaa, jos joku sattuisi kulkemaan samaa väliä. :)

7

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika moni kulkee samaa väliä, mutta haluavatko he kuskata juuri sinua onkin sitten jo toinen kysymys.

• Anonyymi

Kyllä ainakin mieskuskit haluavat kuskata kun saavat bensarahat karvakukkarosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ainakin mieskuskit haluavat kuskata kun saavat bensarahat karvakukkarosta.

Make täällä, mä voin kuskailla sua Kuopioon vaikka joka päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei. Tässä ois yks parikymppinen jäbä. Mä voin heittää sut Kuopioon ja myös hakee takaisin.

• Anonyymi

Rahalla ei liene mitään väliä?

• Anonyymi

Hieno ja aiheellinen keskustelunaloitus! Paitsi, että itselleen täysin tuntemattomien kyytiin ei kannata koskaan mennä. Siinä voi käydä itselle hyvin huonosti. Mutta jos tästä joku rehellinen, omalla nimellään ilmoittautuva ihminen saisi kerättyä vaikka facebookin tms. kautta useamman ihmisen samaan kimppakyytiin, niin onhan se ideana hemme*in hieno.

• Anonyymi

Meitä on täällä 4500 siiliä jotka pendelöi kuopioon joka arkipäivä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      241
      2608
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      12
      2152
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      323
      1880
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1629
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      85
      1540
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1200
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1083
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe