Vieläkö jaksat - Sopuli - uskoa porrrrvarin "työvoimapula" - kusetukseen , minä en koskaan

Anonyymi-ap

Koska sellaista ei ole, vaikka oikeisto-yle jälleen parkaisi nuo vanhat tutut valheet, ensin saksan muodossa ja tietysti myös suomen versiona. Ei ole koskaan ollut, ei ole, eikä koskaan tule olemaan. Siinä se. Kun annat mennä toisesta korvasta sisään, niin päästä toisesta heti ulos, ja sitten vasta KELAan. Varo tietysti velkaa, se on niiden juonena ainoastaan, valheitaan sinulle laulaessaan! t. svt

15

274

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämäkin kusetus se toistuu vuodesta toiseen, täysin samanlaisena:

"Suomalaisten marjojen maine on saanut kolhun ihmiskauppaepäilyjen vuoksi. MOT löytää Thaimaasta poimijoita, joita on kohdeltu huonosti. Työstään Suomessa he kertovat tienanneensa vain muutamia kymppejä."
      MOT Yle TV118.10.2023 16:05

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

❤️ ­­N­­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18059414F

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Ei mitään työvoimapulaa ole, on vain pula ilmaisista työntekijöistä

• Anonyymi

Ilmainen työntekijä = orja.

• Anonyymi

Porvarin kannatta takoa nyt valheita kun rauta on kuumaa ja sekopolti hallitus kasassa.

Valheita ja paskaa !

• Anonyymi

Minä olen vielä tyytyväinen. Elelen Marinin hallituksen aikana saamistani rahoituksista ainakin vuoden loppuun. Sosiaalidemokraatit ymmärtävät, mihin rahaa sijoitetaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen vielä tyytyväinen. Elelen Marinin hallituksen aikana saamistani rahoituksista ainakin vuoden loppuun. Sosiaalidemokraatit ymmärtävät, mihin rahaa sijoitetaan.

>>Sosiaalidemokraatit ymmärtävät, mihin rahaa sijoitetaan.

Toivotaan todella niin ! Itse taas en ymmärrä, minne porrrvarihallinto aikoo sijoittaa rahat, kun leikkaavat köyhimmiltä yhä kiihtyvään tahtiin !

- Marin hallituksen budjetti 2023 oli vuosi sitten 80 mrd (+ 3mrd lisäbj)

- Orpon budjetti v.lle 2024 on liki 90 mrd , siis 10 mrd SUUREMPI kuin marinin

Minne luulette, Orvon rosvo-porukan siirtävän veronmaksajien rahoja, kun samaan aikaan leikkaavat kaikkein pienituloisimmilta kaikilla sektoreilla ?

K. Haans.sea

-

• Anonyymi

Ei kait siihen ole uskonut kukaan. Sikahalpaa työvoimaa tänne kinutaan, mikä tarkoittaa, että kansa maksaa lopun elatuksen Kelakassalta.

• Anonyymi

Miksi sitten eläkkeelle jäätyäni 68-vuotiaana alkoi LinkedIn'issä tulla työtarjouksia?
        Entiset oppilaat (nyt pomoasemassa) haluavat palkata.
        "Tuo mukanasi muutama muu osaaja meille töihin"

• Anonyymi

Ja silti demari ja vasemmisto tukee tätä. Eikö niitä kiinnostanutkaan ne työläisten asiat?😅🤣😂

• Anonyymi
      • Anonyymi

Juuri porrrrvari on kaikkein kiihkein HALAPA-työvoiman hyväksikäyttäjä, siksi mankuvat niitä lisää ja lisää . Juoni on päivänselvä: palkkatason poljenta !

Niin yksityinen kuin julkinen sektori koko ajan vain irtisanovat, lisää ja lisää... pula-valheet eivät totuutta poista !

• Anonyymi

Hear, hear!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Työllistetään nämä ensin.
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/18053621/vahan-quottyoperaisestaquot-menkaa-ensin-itikseen-tyollistamaan-

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5157
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4046
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2169
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1837
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1227
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe