Suomessa ansiosidonnainen työttömyysturva on jo valmiiksi Ruotsia ja Tanskaa heikompi ja sitä ollaan edelleen leikkaamassa. Myös työvoimapalveluihin on molemmissa verrokkimaissa satsattu pitkään selvästi Suomea enemmän.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ruotsin-sak-n-paaekonomisti-ruotsissa-seurattu-kauhulla-mita-suomessa-tyomarkkinakentalla-tapahtuu/8793854#gs.73icjm
Ruotsissakin pelätään suomalaista ruotsin mallia
17
352
Vastaukset
- Anonyymi
Persut kuuluvat loimaan kassaan mikä ei ole koskaan ajanut nykyisiä työehtoja mutta tykkääväät nauttia niistä eduista ja säästää oikean liiton jäsenmaksuista.
- Anonyymi
Onneksi Suomessa on järjestäytymisvapaus, ei ole pakko kuulua liittoon.
Jokainen voi sopia itse omat työehtonsa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Suomessa on järjestäytymisvapaus, ei ole pakko kuulua liittoon.
Jokainen voi sopia itse omat työehtonsa.Ytk hannu tuli linjalle
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18059451X
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Missäpäin Ilmajokea tämä tapahtui?
- Anonyymi
SAK:n diktatuuri on murentunut, ay-pamput kantavat huolta vain omista tienesteistään.
- Anonyymi
AY-liike saa valtion tukea 500 miljoonaa euroa vuosittain, pääomatulot verottomia. Taitaakin olla Suomen suurin vuokra-asuntojen omistaja. Kyllä pamppujen kannattaakin mölistä noin niinkuin muodon vuoksi.
- Anonyymi
Yritykset saavat tukea 4 miljardia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritykset saavat tukea 4 miljardia
Yritykset työllistävät, ay-liike ei.
- Anonyymi
Koskaan YTK voi näyttää meriittilistaansa, mitä on saanut aikaan.
https://www.sak.fi/me-olemme-sak/historia/saavutuksia
YTK:n "jäsenet" ovat toisen perseellä valakiaan istujia.
Täysiä parasiittejä.- Anonyymi
Todella hyvä kysymys mihin tuskin saat vastausta koska niitä ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella hyvä kysymys mihin tuskin saat vastausta koska niitä ei ole
YTK tuottaa hyvän mielen pienellä rahalla. Se on tärkeää nykypäivänä.
- Anonyymi
Missäpäin Ilmajokea tämä oli?
- Anonyymi
Yritystuet noin 8 miljardia.
Maajussien eläkkeet 850 miljoonaa
Yrittäjien eläkkeet noin 550 miljoonaa.
Nämä kaikki maksetaan valtion kassasta joka ikinen vuosi.Tukisisia sossuille.- Anonyymi
Asumistuki 4 miljardia, toimeentulotuki 8 miljardia, lapsilisät 6 miljardia.... jne , hukkaan heitettyä rahaa, ihmisen kuuluisi pärjätä omillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asumistuki 4 miljardia, toimeentulotuki 8 miljardia, lapsilisät 6 miljardia.... jne , hukkaan heitettyä rahaa, ihmisen kuuluisi pärjätä omillaan.
Totta myös maanviljelijöiden ja yrittäjien!!
- Anonyymi
Ylisuuret eläkkeet leikkurin riittää eläkevaroja ehdoton katto 5000 euroa kk
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645623Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4411359Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110961Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389775Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla908618Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2776664Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti23325Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.132594Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle22583Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys442350