Kiitos Yle, näytitte mikä TARJA HALONEN oikeasti on

Anonyymi-ap

Noloa, noloa, häpeä
Tarja Halonen näytti mikä hän on.

25

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä, minä, minä, minä minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä, minä Tarja Halonen

    • Anonyymi

      En ymmärrä tätä moitteiden ryöppyä. Katselin ohjelman ja ihan asiallista oli.
      Vanhat ja pitkään töitä tehneet usein muistelevat kohtaamisten kautta edesmenneitä tuttujaan. Onhan paljon mielenkiintoisempaa seurata keskustelua, jossa on risteäviä polkuja kuin vain hymistelyä.
      Mitään moitittavaa en sanoisi A-studion keskustelusta.
      Ette te nuoret rääkyjät ymmärrä mittään.

      • Anonyymi

        Katsoimme siis eri ohjelmaa.
        Tarja Halosen haastattelussa päähenkilö oli Tarja Halonen, en ole varma kukamuu.


      • Anonyymi

        Ei tietenkään mitään moitittavaa, kun oli demarilasit silmillä. Mikä meteli olisikaan, jos persu käyttäytyisi noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään mitään moitittavaa, kun oli demarilasit silmillä. Mikä meteli olisikaan, jos persu käyttäytyisi noin.

        Höpsis. Tarja on vahva nainen, joka on ottanut oman paikkansa aina eikä ole tyytynyt kynnysmatoksi koskaan kenellekään. Persoonallinen ihminen, ei mikään nöhväkkä.
        Koko kohu on aivan turha ja tuulesta temmattu. Jäljet tällekin parjaamiselle juontuu trollitehtaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään mitään moitittavaa, kun oli demarilasit silmillä. Mikä meteli olisikaan, jos persu käyttäytyisi noin.

        Eihän persut osaa käyttätyä muutenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän persut osaa käyttätyä muutenkaan.

        Kun lukee vihervasemmiston kommentteja ja puolueittenne tekemisiä, niin ei ole epäselvääkään ketkä on niitä jotka ei osaa käyttäytyä.
        Joka asiaa kun ei voi kuitata sillä perinteisellä "mutta kun persu". 😅


    • Anonyymi

      Itse en ole katsonut mitään Halosta käsittelevää ohjelmaa sen jälkeen, kun niin mairea hymy huulilla korjaili Putinin kravattia. Siis tämän siviilien, sairaiden ja lasten tappajan ympärillä makeili ihan täysillä ja varmaan olisi antanut pinppijäkin, jos Vladimirri olis saattanut vain pyytää? Mielestäni Suomen huonoin resupentti ikinä tämä Tavja

      • Anonyymi

        Kyllähän tämä nykyinen Saulikin kehui joskus uhteitaan Putiniin ja venäjään,oikaiskaa jos olen väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tämä nykyinen Saulikin kehui joskus uhteitaan Putiniin ja venäjään,oikaiskaa jos olen väärässä.

        Taitaa tarjalla olla edelleenkin Medvedevin lahjoittama kissa. Siis henkilön joka on uhonnut Suomen tuhoamisella ja ydiniskuilla. Vihervasurien idolit tässä maailmassa on tullut kyllä selväksi.


      • Anonyymi

        Taisi korjailla USA:n presidentinkin krakaa muutamaan otteeseen. Tuskinpa sinä, Halonen tai kukaan muukaan arvasi vielä tuolloin kuinka sotaisaksi Putinin Venäjä tulee muuttumaan. Jälkikäteen on aina helppo jeesustella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi korjailla USA:n presidentinkin krakaa muutamaan otteeseen. Tuskinpa sinä, Halonen tai kukaan muukaan arvasi vielä tuolloin kuinka sotaisaksi Putinin Venäjä tulee muuttumaan. Jälkikäteen on aina helppo jeesustella.

        Suomen ainoa uhka on venäjä. Tämähän tietenkin vihervasurille tulee yllätyksenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi korjailla USA:n presidentinkin krakaa muutamaan otteeseen. Tuskinpa sinä, Halonen tai kukaan muukaan arvasi vielä tuolloin kuinka sotaisaksi Putinin Venäjä tulee muuttumaan. Jälkikäteen on aina helppo jeesustella.

        Ei tullut kutsua jenkkeihin vaikka krakaa korjasikin.


    • Anonyymi

      Derkku-diggaajat on muutenkin täysin #HÄPEÄMÄTTÖMIÄ#
      Joudumme häpeämään heidän puolestaan!

    • Anonyymi

      Eihän moni Suomalainen totuutta kestä,niin miniala terroristi Yhdysvaltain maailmassa elävät !?

      • Anonyymi

        Sinä et tiedä totuudesta mitään! Yhdysvallat ei ole monialaterroristi vaan VENÄJÄ on juuri sitä mistä Yhdysvaltoja syytät!


    • Anonyymi

      Huonoin pressa kautta aikojen, se on varma se.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä!


      • Anonyymi

        Hoitaa virkaa tällä hetkellä.


      • Anonyymi

        Tuhosi Suomen puolustusta Moskovan käskyjen mukaisesti


    • Anonyymi

      Demari yllättäjä!🙄

    • Anonyymi

      Demarien piti saada Ahtisaari pois, jotta Tarja Halonen tulisi valittua seuraaviksi kahdeksi kaudeksi, 12 vuotta siinä meni Halosen vallan alla...

    • Anonyymi

      Hääyönä : "Pena pejskeles, meijän teltta on vajastettu, tähjet näkyy".

    • Halonen Tuomioja Lipponen. Pahan valtakunnan Marionette nukkeja isolla rahalla.

    • Anonyymi

      Halonen on edelleen presidentin palkan + vartioinnin + kuljetusten + edustuskulujen + meikkaajien miljoonalaskun verran veronmaksajien taakka.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe