Liityin juuri kansalaisvaltuuskuntaan, jonka tarkoitus on tukea Matti Vanhasen presidenttivaalikampanjaa.
Aion myös äänestää Matti Vanhasta molemmilla kierroksilla.
Ilmoitusasia.
11
476
Vastaukset
- äänestää
vapaasti sellaistakin ehdokasta joka ei ole edes ehdolla...
Kepussa on laadittu suunnitelma B siltä varalta, että Vanhasen nytkin jo alhainen kannatus laskee entisestään. Silloin pressaehdokkaaksi ei tulekaan Vanhanen; Jäätteenmäki on jo varaehdokkaana.
Matti Vanhanen ei missään tapauksessa selviydy toiselle kierrokselle. Saattaa olla jopa niin, että toista kierrosta ei edes tarvita.- Emeritus
"Saattaa olla jopa niin, että toista kierrosta ei edes tarvita."
------------------------
...että tarvitaan, ei Vanhanen sentään niin ylivoimainen ole. - Lakeuden kosto
Emeritus kirjoitti:
"Saattaa olla jopa niin, että toista kierrosta ei edes tarvita."
------------------------
...että tarvitaan, ei Vanhanen sentään niin ylivoimainen ole.Jos Vanhasen kannatuslukemat eivät ala nousta ylivoimaisiksi, laitetaan kepussa suunitelma B toimeen ja Jäätteenmäki ehdolle.
- ;-)
Ääni Vanhaselle molemmilla kierroksilla, vaikkei olisi edes toisella mukana.
- Jallu
Periksi ei kannata antaa, vaikka sitten toisella kierroksella ääni hylättäisiinkin.
Tosi kepulainen kyllä äänestäis Kekkosta jo heti ensimmäisellä kierroksella. - Emeritus
...tottakai Vanhanen on mukana toisella kierroksella. Arto Nyberg-ohjelmassa Niinistökin "testamenttasi" kannattajiensa äänet Vanhaselle.
- ;-)
Emeritus kirjoitti:
...tottakai Vanhanen on mukana toisella kierroksella. Arto Nyberg-ohjelmassa Niinistökin "testamenttasi" kannattajiensa äänet Vanhaselle.
Ahon tukija Mömmö Myllyläkin teki testamentin, jossa itki kepulaiseen tapaan, kuinka hän on kärsinyt siitä, että lehdet ovat kirjoittaneet hänen käyttämistään kielletyistä menetelmistä.
On se surkeaa, kun lehdistö ei vaiennut siitäkin asiasta.
Mutta lujalla pohjallahan Vanhasen tuleva presidenttiys sitten on, jos Niinistö on luvannut hänen kannattajien äänestävän Vanhasta.
Se on hyvä, että ehdokkaat kertovat kannattajilleen, mitä tulee tehdä, niin tyhmän kansan ei tarvitse vaivata päätään moisella asialla, ketä äänestäisi;-)
Mikäli toista kierrosta tarvitaan, siellä ovat vastakkain Halonen ja Niinistö.
Vanhasen kannatus jää optimistisien arvioiden mukaan alle 10 %:n.
Porvarien ehdoton ykkösehdokas on Sauli Niinistö.
Sitten taas nähdään miten porvariyhteistyö pelaa; mahtavatko kepulaiset tulla Niinistön taakse???- Jallu
Kunnon oikeistolaisina kepulaiset äänestävät Niinistöä. Vanhanen "testamenttasi" kannattajiensa äänet Niinistölle.
- K.K.Korhonen
...äänestänkö toisella kierroksella - jos sinne joudutaan - Halosta vai Niinistöä. Ensimmäisellä ilmeisesti äänestän Niinistöä ihan vain estääkseni omalta pieneltä osaltani Vanhasen jatkoon pääsyn. Täytyyhän sentään jotain vastuuta pyrkiä kantamaan, vaikka hartiat kapeat ovatkin tässä asiassa - ei toki muuten.
Viime pressanvaaleissa äänestimme poikkeuksellisesti vaimoni kanssa samaa ehdokasta, eli Halosta. Edellisissä minä tietysti äänestin Ahtisaarta ja vaimoni Rehniä - hän oli hieman emansipoitunut naisten asialle.
(Vaimoni, vaikka oli kokoomuslaisen porvariskodin tyttö ja johtavassa asemassa työssään, oli yleensä enemmän vasemmalla kuin minä - hieman sellainen viherdemari - kun minä, kuten tiedetään, olen koklip, vai mikä se Oivan määritelmä olikaan. Luulen, että vaimoni kannattaisi nyt Tuomiojaa demarien pj:ksi. Ehkä hän oli minua viisaampi.)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3812350V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914221Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1093982- 513638
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533321- 1163294
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul352146- 382112
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul261945On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva111623