Täs ihmettelen parkkipaten toimintaa. Sain sakot törnävällä kun olin unohtanut parkkikiekon, mut joo ilmeisesti oikeutettu sakkoon, mutta vieressä ollut auto ei saanut, siinäkään ollut parkkikiekkoa. Seurasin parvekkeelta niin pari tuntia jälkeen päin samainen parkkipaten tuli kyyläämään ja naureskeli parkkipaikalla kiekottoman auton omistajan kans, olivat tuttuja ilmeisesti niin ei edelleenkään sakkoja. Meneeköhän aivan oikein😠prkl....
Parkkipate
11
367
Vastaukset
- Anonyymi
Törnävälläkö olis parkkipate puuhastelemassa? Kiitos nauruista
- Anonyymi
Törnävän alueella sevaksen talon pihassa on parkkipaten valvoma piha.
- Anonyymi
Joo, SEVAS : kin sitte päätti ottaa oikein P-PATEN valvonnan alle viimeisetkin
asuinkohteensa esim. ainakin Kasperin viime lokakuussa 2022 ... muista kohteista
ei niin tarkkaa tietoa !?
Kiekollinen parkkiaika 12 tuntia, tarkoittaa sitä, jos sulle tulee esim. vieras klo 16
ja yöpyy, niin klo 4 aamuyöllä tätyisi jo siirrellä autoa, muuten "TÄRÄHTÄÄ"
60 euron sakkomaksu PATEN osuessa paikalle !
Sanoisin, että TÖRKEÄÄ touhua SEVAS ... Pelkkää rahastuksen makua !!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, SEVAS : kin sitte päätti ottaa oikein P-PATEN valvonnan alle viimeisetkin
asuinkohteensa esim. ainakin Kasperin viime lokakuussa 2022 ... muista kohteista
ei niin tarkkaa tietoa !?
Kiekollinen parkkiaika 12 tuntia, tarkoittaa sitä, jos sulle tulee esim. vieras klo 16
ja yöpyy, niin klo 4 aamuyöllä tätyisi jo siirrellä autoa, muuten "TÄRÄHTÄÄ"
60 euron sakkomaksu PATEN osuessa paikalle !
Sanoisin, että TÖRKEÄÄ touhua SEVAS ... Pelkkää rahastuksen makua !!!Alakylä, Hyllykallio, Kertunlaakso.
Sanoisin, että kaikissa Sevaksen asuntokohteissa on Parkkipate sakottamassa.
Niin ja jos auton jompikumpipuoli ei ole parkkiruudussa, sakot tulee ihan varmasti.
- Anonyymi
Kuka hullu sitä nyt omaa kaveria sakottaa..?
- Anonyymi
PARKKIPATE=PASKAPATE.
- Anonyymi
No mikset voi laittaa sitä parkkikiekkoa. Ihan oma syy.
- Anonyymi
Itse olen tehnyt parkki-peten ja parkki-paten /eri firma. sakoista valituksia ympäri suomen kun liikun työn puolesta. lopuksi kaikki on mitätöity. kellonaikaa,väärin tulkittuna,kuva otettu väärässä kulmassa aikaa oli, onko firmalla ollut oikeus sakottaa juuri tuossa kohdassa? lopuksi myös ottakaa selvää onko yrityksen sakko edes ulosottokelpoinen vai voiko sen huoletta jättää maksamatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen tehnyt parkki-peten ja parkki-paten /eri firma. sakoista valituksia ympäri suomen kun liikun työn puolesta. lopuksi kaikki on mitätöity. kellonaikaa,väärin tulkittuna,kuva otettu väärässä kulmassa aikaa oli, onko firmalla ollut oikeus sakottaa juuri tuossa kohdassa? lopuksi myös ottakaa selvää onko yrityksen sakko edes ulosottokelpoinen vai voiko sen huoletta jättää maksamatta
Höpöhöpö, sä oot vaan niin surkia ettet osaa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä juttu, jos kerran näin on käynyt !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52892Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623