Tyttöjen illan huipennus

Anonyymi-ap

Vaimoni Minna oli jälleen kerran viettämässä tyttöjen iltaa ystävättäriensä Tuijan ja Annen kanssa Tuijan mökillä. Sovitun mukaisesti ajelin hakemaan Minnaa kotiin. Mökille saavuttuani Tuija tuli terassille vastaan ja sanoi, että heillä on ohjelma vielä vähän kesken. Minut hän ohjasi mökin yhteydessä olleeseen vierashuoneeseen odottelemaan. Ole kuin kotonasi, hän sanoi ja poistui sulkien oven.

Pöydällä oli juotavaa ja istuuduin nojatuoliin odottelemaan. Yhtäkkiä seinällä olleeseen taulutelevisioon tuli kuva. Kuva tuli selvästi mökin sisätiloista joko vahingossa tai tarkoituksella. Hetken kuluttua ruutuun tuli Minnan kasvot. Hänen kasvoillaan oli silmämaski. Naisääni sanoi Minnalle, että olisi vielä yksi yllätys. Haluaisitko kokea sen. Jos se on jotain mukavaa niin totta kai, Minna vastasi. Tilanne vaikutti jännittävältä ja otin puhelimeni esille ja ajattelin videoida sillä tapahtumia.

Sitten kuva siirtyi alaspäin Minnan rintoihin – hän siis oli mitä ilmeisimmin alastomana. Kuva oli kaiken aikaa zoomattu varsin lähelle ja seuraavaksi naisen kädet hieroivat ja puristelivat rintoja tarttuen välillä nänneihin ja venytellen niitä. Tuntuu ihanalta, Minna kuului sanovan. Kohta kuva alkoi taas siirtyä alaspäin ja pysähtyi Minnan pillun kohdalle. Häpyhuulet olivat punoittavat ja turvoksissa, mikä kertoi siitä, että hänen pilluaan oli luultavasti käsitelty jo aikaisemminkin. Jalkojen välistä takaapäin tuli esiin naisen käsi ja sormet tunnustelivat pillua. Oletpa sinä kostea, kuului naisääni ja tunnusteli myös Minnan klitorista. Haluatko, että jatkan, hän kysyi. Haluan, haluan kovasti, kuului Minnan vastaus.

Tuntui jotenkin oudolta mutta samalla kiihottavalta katsoa naisten touhua. Naisen sormet hieroivat vaimoni klitorista ja aina välillä hänen jalkansa notkahtelivat. Alatko olemaan valmis seuraavaan ja viimeiseen leikkiin, naisääni kysyi. Todellakin, tehkää minulle vielä jotain oikein kivaa. Haluan tulla vielä kerran, Minna huokaili.

Kamerakulma laajeni ja näin, miten Minna ohjattiin matalan pöydän taakse. Pöydällä oli pehmusteita ja Minnaa pyydettiin asettumaan kontilleen pöydän päälle. Naiset asettelivat hänet oikeaan kohtaan ja alkoivat sitten taas puristella hänen rintojaan. Sinähän pidät siitä, kun rintojasi puristellaan ja venytellään, huomautti naisääni. Seuraavaksi kokeillaan lypsää rintojasi, jos vaikka saisimme muutaman tipan maistiaisia. Jännittävää, tehkää se, huokaili Minna. Naiset alkoivat puristella vaimoni rintoja ja venyttelivät nännejä lypsämisen tapaan. Venyttely vaikutti varsin voimakkaalta mutta Minna vain huokaili kiimassaan. Hetken kuluttua naiset saivat puristeltua muutaman pisaran rinnoista ja maistelivat eritettä sormistaan. Taidat olla sopivassa vaiheessa kiertoa, kun tämä onnistui, totesi toinen naisista. Niin olen ja haluaisin jo saada, huokaili Minna.

Kuva siirtyi Minnan taakse, jossa kamera ilmeisesti asetettiin lattialle, mistä se zoomasi lähikuvaa hänen kosteana kiiltävästä pillustaan. Kuva tuli alaviistosta ja toinen naisista levitti Minnan pakaroita niin, että kiimainen reikä avautui. Sitten seurasi yllätys. Minnan taakse asettui mies, jonka penis näkyi juhlakunnossa olevana kuvassa. Muuta miehestä ei sitten juuri näkynytkään. Haluatko, että aloitetaan, kysyi naisääni. Haluan, haluan, ynisi Minna kiimassaan. Mies astui lähemmäs ja hieroi terskallaan vaimoni limaista pillua ylös ja alas. Kuvakulma oli mainio, sillä lähikuva peniksestä vaimoni pillulla näkyi erinomaisesti. Haluaisitko jotain sisällesi, kuului kysymys. Haluan kovasti, laittakaa se jo sinne ja pumpatkaa oikein kunnolla, huokaili Minna.

Mies alkoi hitaasti työntyä syvemmälle ja syvemmälle märkään ja kiimaiseen vaimooni. Sentti sentiltä tuo paksu kalu painui yhä syvemmälle vaimoni pilluun. Tuntuu todella hyvältä, jatkakaa oikein rajusti, sopersi Minna. Mies työnteli edestakaisin syvälle pilluun kaiken aikaa nopeammin. Minna työnsi takamustaan taaksepäin, jotta saisi kalun oikein syvälle. Sano meille, kun sinulta tulee niin painamme sitten pohjaan asti, kuului toinen naisista sanovan. Siinä vieras mies pani vaimoani oikein kunnolla. Ei kestänyt montakaan minuuttia, kun Minna sanoi, että nyt tulee ja voihkaisi voimakkaasti. Pillu supisteli ja mies painoi peniksensä niin syvälle kuin sai ja kuvassa vaikutti siltä, että hän latasi koko satsin vaimoni syvimpiin sopukoihin.

Hetken kuluttua mies veti kalunsa ulos ja spermaa valui pehmusteelle. Hän ilmeisesti poistui samalla huoneesta, jotta Minna ei tietäisi, että häntä pantiin ihan oikeasti eikä vaan dildolla. Odota hetki niin pyyhitään vähän liukkaria pois ennen kuin nouset, sanoi naisääni. Sain aivan taivaallisen orgasmin, kiitos teille tytöt, Minna sanoi. Tämä viimeinen oli ehdottomasti paras, hän vielä jatkoi.

Sitten kuva TV:stä hävisi ja huoneessa ilmeisesti siivottiin ja alettiin pukeutumaan. Eivät varmasti avanneet, että minä sain tallennettua puhelimellani koko aktin. Minkälaisia kuulumisia vaimo kertookaan minulle, mietin itsekseni.

4

6451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuon tarinan vielä korostaisi se että Minna ei käyttänyt ehkäisyä

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Muakin pani tyttöystävä ja sen kaverin niin sanotusti luomu dildolla.

    • Anonyymi

      Mä olen salaa nähnyt kun vaimo ja tyttöystävä harrastivat kiihkeää seksiä saunan pukuhuoneessa,tulin vähän väärään aikaan tuomaan juotavia,oli kiihottavaa katsella...

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe