Milloin pankkien rosvoukselle laitetaan stoppi!

Anonyymi-ap

Palvelut heikkenevät ja tekevät miljarditulosta! On se helvetti kun viedään kaikki lähipalvelut pois!

22

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla on netti mitä pitkin raivota täällä, miksi ei pankkiasiat luonnistu?

      • Anonyymi

        Juuri näin. Kuka enää edes haluaa mennä pankkiin jonottamaan?
        Kai kaikki muistaa ne kassajonot kun eläkeläismummot jokainen vuorollaan nosti tältä pankkikirjalta satasen ja siirsi sen toiselle pankkikirjalle ja selosti kassaneidille vielä kaikki sairautensa ja lastensa ja lastenlastensa asiat.
        Mieluummin netissä, mihin noita konttoreita tarvitaan, köyhät kantaa vain hiekkaa kalliille lattioille.


      • Anonyymi

        nnnniiiiiihhhh,
        mukavoohan se on maksaa palvelumaksuja,
        ja hoitaa pankkineidin hommat,
        nnnnniiiiiihhhhhhh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nnnniiiiiihhhh,
        mukavoohan se on maksaa palvelumaksuja,
        ja hoitaa pankkineidin hommat,
        nnnnniiiiiihhhhhhh...

        nnnniiiiiihhhh,
        ilmaiseksihan se verkkopankin
        nettisivu siihen
        näytölle ilmestyy,
        nnnnniiiiiihhhhhhh...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nnnniiiiiihhhh,
        ilmaiseksihan se verkkopankin
        nettisivu siihen
        näytölle ilmestyy,
        nnnnniiiiiihhhhhhh...

        No paljonkos se maksaa kylän mummolle ja ukolle matkustaa sinne pankin tiskille norkumaan pennosiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No paljonkos se maksaa kylän mummolle ja ukolle matkustaa sinne pankin tiskille norkumaan pennosiaan?

        Enemmän kuin käyttää verkkopankkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nnnniiiiiihhhh,
        ilmaiseksihan se verkkopankin
        nettisivu siihen
        näytölle ilmestyy,
        nnnnniiiiiihhhhhhh...

        Juuuu...
        Halavempihan se olisi kun
        komissaari kävis tuomassa
        palakkarahat kolhoosiin
        ja piettäs ne huopatossussa uunin pankolla.
        Otettas sieltä aina kun
        kylän yhteisellä raktorilla
        lähetään kylille laulamaan
        työnorjoo ja riistäjänruoskoo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuuu...
        Halavempihan se olisi kun
        komissaari kävis tuomassa
        palakkarahat kolhoosiin
        ja piettäs ne huopatossussa uunin pankolla.
        Otettas sieltä aina kun
        kylän yhteisellä raktorilla
        lähetään kylille laulamaan
        työnorjoo ja riistäjänruoskoo...

        Tervetuloa tälle vuosituhannelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa tälle vuosituhannelle.

        Tiällä ollaan
        ja yritetään
        viherpunukoitahi
        tänne houkutella.
        Mutta ei ne tule,
        mieluummin olisivat kolhoosiloissa
        ja kävisivät pankin tiskillä
        jonossa.
        Se tuo jonottaminen tulloo
        sieltä mistä tuohi
        kommarinismi...


      • Anonyymi

        Juu netti on, maksaa laskut itse, hoitaa kaikki mahdolliset pankkipalvelut ITSE, mutta pankille maksetaan "PALVELUSTA", jota ne ei anna vaan tekee itse. Voinko siis lähettää pankille laskun palvelustani, jonka annan pankille pankin töistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu netti on, maksaa laskut itse, hoitaa kaikki mahdolliset pankkipalvelut ITSE, mutta pankille maksetaan "PALVELUSTA", jota ne ei anna vaan tekee itse. Voinko siis lähettää pankille laskun palvelustani, jonka annan pankille pankin töistä?

        Sähkö tulee töpselistä ja verkkopankki mobiilimastosta. Kumpikaan ei maksa mittään.


      • Anonyymi

        Tampiot. Kaikilla ihmisillä kuten vanhuksilla ei ole nettiä. Veronmaksajien ja asiakkaiden rahat siellä on millä voitot tekevät. Täyttä ihmisten huijausta kuten nykyään tapana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tampiot. Kaikilla ihmisillä kuten vanhuksilla ei ole nettiä. Veronmaksajien ja asiakkaiden rahat siellä on millä voitot tekevät. Täyttä ihmisten huijausta kuten nykyään tapana!

        Faktat on monta öyhötystä pilanneet ennenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkö tulee töpselistä ja verkkopankki mobiilimastosta. Kumpikaan ei maksa mittään.

        Nyt taitaa kytkennässä olla häikkää, jos sähkö tulee töpselistä.


      • Anonyymi

        Pohjimmiltaan on kysymys lasten vallankaappauksesta jota puolueet lähtivät tukemaam kuin vanhat äidit. Ennen valta perustui täysi-ikäisyyteen ja sen tuomaan järkeen. Nyt lasten satuihin ja vouhotukseen.Lapset unohtivat lahjakkaasti todellisen työn ja rahan teon työllä. Näin syntyi valtava velka jolla elettiin vuosikymmen laiskotellen ja huvitellen. Kun nkeskuspankkeihin saatiin ympättyä samanhenkiset ääliöt hoitamaan velkaantumista elvytyksillä niin peli oli selvä. Seuraukset näemme nyt itser. Ei onnistunut satujen soveltaminen reaalimaailmaan vaikka takana oli mopnet piirit jotka luulöivat hyötyvänsä veloista.Netissä voit sinäkin nraivota mutta tuloksena vain ajan hukkaa.Aina vaan käsittämättömämpi kiusanteko vanhempia kohtaan tuskin hyödyttää aikaa myöden ketään. Sillä voi menettää tosi paljon ja täysin turhaan.Jospa viitsisit käyttää aikaasi asian miettimiseen muuraman tunnin jotta et saisi aikaan korjautumatonta vahinkoa kiireissäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän kuin käyttää verkkopankkia.

        Olen sitä mieltä että piuhalle pitää pistää joku reaalihinta ilmaisen käytön sijaan. Vaikkapa 100 euroa tunti. Kun kohta kaikilta varastetaan rahaa tonni kuussa niin sehän olisi hyvin kohtuullista. ja kun mietitään kaikki muukin vahinko niin ihan kohtuullista. Ja haaskattu aikahan on suurin kustannus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjimmiltaan on kysymys lasten vallankaappauksesta jota puolueet lähtivät tukemaam kuin vanhat äidit. Ennen valta perustui täysi-ikäisyyteen ja sen tuomaan järkeen. Nyt lasten satuihin ja vouhotukseen.Lapset unohtivat lahjakkaasti todellisen työn ja rahan teon työllä. Näin syntyi valtava velka jolla elettiin vuosikymmen laiskotellen ja huvitellen. Kun nkeskuspankkeihin saatiin ympättyä samanhenkiset ääliöt hoitamaan velkaantumista elvytyksillä niin peli oli selvä. Seuraukset näemme nyt itser. Ei onnistunut satujen soveltaminen reaalimaailmaan vaikka takana oli mopnet piirit jotka luulöivat hyötyvänsä veloista.Netissä voit sinäkin nraivota mutta tuloksena vain ajan hukkaa.Aina vaan käsittämättömämpi kiusanteko vanhempia kohtaan tuskin hyödyttää aikaa myöden ketään. Sillä voi menettää tosi paljon ja täysin turhaan.Jospa viitsisit käyttää aikaasi asian miettimiseen muuraman tunnin jotta et saisi aikaan korjautumatonta vahinkoa kiireissäsi.

        Jospa viitsisit ottaa lääkkeesi niin pysyisit edes auttavasti asiassa.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­­N­y­m­­f­o­­­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18060715P

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Täällä on selvästi nuoria vastaajia tai sellaisia tyyppejä, jotka eivät joudu hoitamaan esim. iäkkäiden vanhempiensa pankkiasioita. Helppo se on huudella menkää nettiin! Iäkkäät ja netittömät on potkittu pankkisaleista ulos.
      Itsekin haluaisin hoitaa joitakin asioita pankissa kasvokkain, mutta se on tehty hankalaksi. Pankit lihovat, kun lähes kaikki toiminta on kaadettu asiakkaan tehtäväksi. Raha niille kelpaa, mutta asiakaslähtöinen palvelu on niistetty minimiin. Aikoinaan rakennetut suuret pankkisalit kumisevat autioina suurimman osan ajasta, vain ajanvarauksella pääsee luikahtamaan sisään. En pidä nykymenosta yhtään!!!

      • Anonyymi

        Sen minkä olen iäkkäille vanhuksille älypuhelimet hankkinut ja nähnyt miten sujuvasti ne pankkiasiansa niillä hoitavat, olen sitä mieltä, että mikäli ei tuota opi niin ei ole enää kykenevä vastaamaan myöskään omista rahoistaan. Tyhmyys voi kulkea toki suvuittainkin, kuten viestistäsi voi päätellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen minkä olen iäkkäille vanhuksille älypuhelimet hankkinut ja nähnyt miten sujuvasti ne pankkiasiansa niillä hoitavat, olen sitä mieltä, että mikäli ei tuota opi niin ei ole enää kykenevä vastaamaan myöskään omista rahoistaan. Tyhmyys voi kulkea toki suvuittainkin, kuten viestistäsi voi päätellä.

        Tomppelikersa luulee olevansa viisas. Ei käsitä ollenkaan niitä vaikeuksia jotka tulevat näön hekkenemisestä vanhana. Aina vaan lisää tekstiä työnnetään lappuihin joista ei saa enää mitään selkoa. sama kuin sinulle annettaisiin eteen kiinalainen teksti.Ja aina muutetaan prujut toisenlaisiksi. Lapsilla näyttää olevan hauskaa kun voivat työkseen pilailla. Tietysti on helppoa kun ei tarvitse lasten vastata taloudellisesti mistään vaan hoitavat puolueen lapsiasaiantuntijoilla kaiken tietämättä mitään taloudestaan joka perustuu velkaan ja luottoihin joita taas hoitaa pankit omalla tavallaan. Seurauksena on ollut sota ja inflaatio. Ehkä niiltä olisi vältytty jos asiat olisi hoidettu itse eikä jotkut puolueiden lapset jotka tuhlaavat vanhempiensa rahat typeryyteen leikkiessään tekoälyllä..Hidas harkinta on kadonnut ja lapsellinen kaahaus tullut tilalle.Omapa on maailmanne ja kannatte vastuun tekemisistänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tomppelikersa luulee olevansa viisas. Ei käsitä ollenkaan niitä vaikeuksia jotka tulevat näön hekkenemisestä vanhana. Aina vaan lisää tekstiä työnnetään lappuihin joista ei saa enää mitään selkoa. sama kuin sinulle annettaisiin eteen kiinalainen teksti.Ja aina muutetaan prujut toisenlaisiksi. Lapsilla näyttää olevan hauskaa kun voivat työkseen pilailla. Tietysti on helppoa kun ei tarvitse lasten vastata taloudellisesti mistään vaan hoitavat puolueen lapsiasaiantuntijoilla kaiken tietämättä mitään taloudestaan joka perustuu velkaan ja luottoihin joita taas hoitaa pankit omalla tavallaan. Seurauksena on ollut sota ja inflaatio. Ehkä niiltä olisi vältytty jos asiat olisi hoidettu itse eikä jotkut puolueiden lapset jotka tuhlaavat vanhempiensa rahat typeryyteen leikkiessään tekoälyllä..Hidas harkinta on kadonnut ja lapsellinen kaahaus tullut tilalle.Omapa on maailmanne ja kannatte vastuun tekemisistänne.

        Murheet sulla voi olla ihan minkälaiset vaan, mutta mitkään boomerit ei tämän päivän työssäkäyvillä maksata kaksinkertaisina palvelumaksuina sekä verkkopankkia että puolisokeille housuunsapaskojille vielä erikseen konttoriverkostoa, se on ihan vissi ja varma.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe