Maajussi-Kalle panee morsmaikut huhkimaan - Ällistynyt huokaus ilmoille: "Ai kauhee..."

8

4911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näillä naisilla onkin melkoisesti laardia vyötäröllä joten ihan hyvä laitttaa ruumiillisiin töihin. Tämä maajussi kyllä käy niin hitaalla että yksikään tästä kolmikosta ei tule maatilalle jäämään.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

💋 ­N­­­y­­­m­f­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­­N­­­y­­m­­f­­­o­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#180620203

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Tuo on tullut vastaan deittisivustolla, ei tainnut lykästää. Ei siinä mitään, varmaan ihan mukava mies, ei kaikkien makuun kuitenkaan.

• Anonyymi

Minä hain 20v sitten naisen maalta kaupunkiin,vieläkin ollaan yhdessä.Ollaan mietitty nuorten hurjaa painoindeksin nousua..hän on aikoinaan tehnyt kyllä ruumiillisia töitä nykyään jo 15v sihteeri silti paino 51kg toki pituuskin 168. meikä on ollu metallimies koko ikänsä ilman kalja pötsiä eikä kolmella kersallakaan niitä ole kun kotiruokaa on opetettu syömään ja tekemään. Että ehkä kaikki lähtee selkärangasta kuitenkin?

• Anonyymi

KATSASTUSMIEHET ovat yleensä, myös siviilissä sellaisia pilkunviilaajia.
        Kallesta en tiedä.

• Anonyymi

Kalle on kuitenkin kunnon mies joka ansaitsisi vertaisensa naisen vierelleen mutta niitä naisia ei löydykään ihan ns.pinta-pimuista ja turhan kikattajista.

-tsemppiä ja kaikkea hyvää Kallelle ; )

• Anonyymi

Häksi menee tanssi, sai Kärsämäki tanssi kuolema vaihdot.
      Toteaa sanalla häneksi.
      Repulla kauppaan
      Vanhanajan kärrytiet.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3643
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2479
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2333
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2097
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1412
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      129
      1329
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      275
      1310
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1285
    Aihe