Esim Arvi savolainen ja Elias kuosmanen on muualta.. Pohjalaiset ei enään osaa ! Tuntuu että vain vellihousuja ovat, ennen oli toisin..
Enen oli parhaat painijat pohjanmaalta, ei enään !
19
498
Vastaukset
- Anonyymi
Niin turha laji, aikuiset miehet nojaa toisiaan kuin juopot häissä.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Miksi kurvi ei hommaa valmennukseen rahaa ??!
- Anonyymi
Taitamaton ja huono kurvi ei osaa sumplia ja käyttää suhteita.. ?
- Anonyymi
Kurvi ei tiä urheilusta.
- Anonyymi
Mää oon itte täältä pirkanmaalta. Mutta ihmettelen miksi siä pohjanmaalla ei oo enää hyviä painijoita ? ja miksi ei tuu menestystä MM ja EM kisois niin ku ennen tuli ? No asiasta toiseen on se hyvä että meillä on tää Tappara !!
- Anonyymi
On se oikiasti häpeä kun ei painis pärjätä. edes siinä enään.
- Anonyymi
Osaako kurvi painia ? ?
- Anonyymi
Enään ei oo kunnon valmennusta ? !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enään ei oo kunnon valmennusta ? !
Kyllä valmennusta on, mutta nykyajan mälkit ei jaksa reenata niin kovaa mitä huipulle vaatis.
- Anonyymi
Olisi parempi kun menisit painimaan loppuisi nuo kommentit kiitos ?
- Anonyymi
Jaa kurvin kans ?
- Anonyymi
Aika menee hommosteluun ja muihin sateenkaritouhuihin
- Anonyymi
Jep, kansanedustajakaverit on kivoja, varsinkin ministerit....
- Anonyymi
On hyviä nytkin vaikkei ihan maailmanmestareita. Lipasti on hyvä
- Anonyymi
Näitä seuroja,joissa voisi jotain harrastaa ,tulisi olla joka kylissä.
Näitä "Kareliineja" löytyy kyllä. Mahdollisuudet ovat vain heikot kehityä.
Vappaa työ puuttuu. Ei ennenkään olut paremmin.Monta hyvää kehittyvää yksilöä.
on päästetty sammumaan.Hiihto on ainut urheilulaji,joka jotenkin vielä on pysynyt,
sekin alkaa olla pilattu lääkeiden avulla. - Anonyymi
Mikä helevetti on valavojalla poistaa kaikki mun kirjoitukset vaikka niis ei oon mitään kiellettyä
- Anonyymi
Joo kummaa touhua joku saa jatkuvasti laittaa nuata sexsi kuvia eikä niitä poisteta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869